Misschien wilt HBO er wel iets mee gaan doen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 08:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Helaas heeft mtv nog geen interesse getoond
SPOILER: spoilerspoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch hebben we het ook wel gezellig jaquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 08:17 schreef AldoTheApache het volgende:
goedemorgen
[..]
klinkt gezellig
ok, frappantquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 08:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Toch hebben we het ook wel gezellig ja
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 08:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Misschien wilt HBO er wel iets mee gaan doen.Goede tipSPOILER: spoilerspoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tja, ieder zijn ding hequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 08:42 schreef ErwinRommel het volgende:
Wat vinden jullie hiervan? Ben van plan dat cadeau te geven aan mijn vriendin
[ afbeelding ]
Lopen kan ze er niet op als het gaat om lange afstanden of de marathon, maar gewoon voor in huisquote:
Ik zie in Engeland anders genoeg vrouwen die lopen op echte hoge hakkenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 08:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik denk dat lopen niet het idee is
ah.. oohhhquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 08:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik denk dat lopen niet het idee is
Niet mooi, maar voor mooie schoenen zou je ook niet op zo'n website moeten kijken.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 08:42 schreef ErwinRommel het volgende:
Wat vinden jullie hiervan? Ben van plan dat cadeau te geven aan mijn vriendin
[ afbeelding ]
Niet mooi?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 08:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niet mooi, maar voor mooie schoenen zou je ook niet op zo'n website moeten kijken.
Het puntje zou ronder moeten, het midden iets hoger, is niet mooi als dat open is aan de zijkant. En bandjes zou ik alleen doen als je erg slanke benen hebt.quote:
Ken jij een andere shop?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 08:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het puntje zou ronder moeten, het midden iets hoger, is niet mooi als dat open is aan de zijkant. En bandjes zou ik alleen doen als je erg slanke benen hebt.
dan gewoon kopen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:08 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ken jij een andere shop?
Of althans een voorbeeld foto?
Mijn vriendin wilt zoiets wat ik net toonde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |