Ik heb facebook swaquote:
Faxie is te goed voor deze wereld.quote:
Nou, dan regel je een vriendschap met faxie en dan kun je de foto zien.quote:
Zal ik doenquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Faxie is te goed voor deze wereld.
[..]
Nou, dan regel je een vriendschap met faxie en dan kun je de foto zien.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja en dan komt ie hier posten. Dat is althans de trend die ik spot.
Ik plaag je maar hoor boef.quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik probeer een keer niet te needy te zijn, is het weer niet goed
Anything new?quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
Jezus, studentjes kunnen ook niks goed regelen
Dunno, tis Eurekaweek, en dan moeten ze bussen vol zien te krijgen op een feest en naar hun studentenvereniging lokken etc, ik zou vanaf 9 uur gaan pendelen volgens de opdracht, maar m'n collega die is eerst en mag pas om half 11 startenquote:
Erg goed zegt ie danquote:Op maandag 19 augustus 2013 20:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee dat niet.
Maar we zijn erg goed in kibbelen ja
Beterschap en trustequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ben ziek
Thuis komen en meteen m'n bed in, ipv tot 4 uur nog achter de pc gaan zitten gamen..
Ik ben niet echt ziek hoor, meer in de spreekwoordelijke zin van het woordquote:
Niet echtquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:44 schreef Macrador het volgende:
*rondjes ren*
Is hier nog iets leuk te doen?
Maken jullie er een serie van?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 08:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
We hebben het bijna tot kunst verheven
klinkt gezelligquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 08:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
We hebben het bijna tot kunst verheven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |