hipquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:03 schreef rival het volgende:
[..]
Ik vind dit echt in dezelfde groep vallen als dit.
[ afbeelding ]
je neemty me wel heel serieusquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:03 schreef rival het volgende:
[..]
Ik vind dit echt in dezelfde groep vallen als dit.
[ afbeelding ]
dat geloof ik wel jaquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:54 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Dat laatste is meestal wel genoeg hoor. Al heeft het zeker wat als een dame elegant voorbij schrijdt op zulke schoenen.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 08:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
We hebben het bijna tot kunst verheven
neequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Maar is het hoge woord er nu uit? Je hebt een relatie?
Degelijk? Als in tuinbroeken en stofjassen?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:37 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb liever pumps
nog zo veel pumps die ik wil hebben!
maar eerst moet ik degelijke kleren kopen
Oh.quote:
niet te kort, niet te laag uitgesneden en het liefst ook met een mouwtje of wat leuk is onder een jasje of zoquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:41 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Degelijk? Als in tuinbroeken en stofjassen?
Ha, wat naar school aan kan.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
niet te kort, niet te laag uitgesneden en het liefst ook met een mouwtje of wat leuk is onder een jasje of zo
back to school kleren inderdaadquote:
Helaas voor je medestudentenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
back to school kleren inderdaad
gewoon iets waarbij mijn tieten niet op mijn boeken liggen of waardoor ik geen spoor van glitter achter laat
Glitter... das ook leukquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
back to school kleren inderdaad
gewoon iets waarbij mijn tieten niet op mijn boeken liggen of waardoor ik geen spoor van glitter achter laat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |