Hoeft niet exact hetzelfde te zijn als op de foto die ik zette hoor.quote:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:09 schreef ErwinRommel het volgende:
Maar wat zou jouw ideale schoen zijn in vergelijking met dit?
Gewoon de stijl.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:11 schreef Myraela het volgende:
Wat vind ze mooi aan zo'n model dan? Dan weet ik waar ik op moet zoeken. Het moet zwart zijn? Het moet leer zijn? Het moet bandjes hebben? Houd ze van open schoenen of zo veel mogelijk dicht?
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:20 schreef rival het volgende:
[..]
ik hou wel van nikes maar met deze wil je als man boven de 16 toch niet gezien worden?
het gaat over zijn vriendin.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:20 schreef rival het volgende:
[..]
ik hou wel van nikes maar met deze wil je als man boven de 16 toch niet gezien worden?
kaasschaaf over die stalpoten heenhalenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:23 schreef ErwinRommel het volgende:
Deze wilde we ook bestellen, maar gaat helaas maar tot kuitmaat 38cm, vriendin heeft 46![]()
[ afbeelding ]
Nog erger is het als je dan laarzen draagt en er kunnen 2 vingers tussen, daarmee zegende dat ze niet mooi om je kuiten passenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
kaasschaaf over die stalpoten heenhalen
nou daar ben ik het wel mee eens, ze moeten wel mooi aansluitenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:28 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nog erger is het als je dan laarzen draagt en er kunnen 2 vingers tussen, daarmee zegende dat ze niet mooi om je kuiten passen
Zijn we het daar over eensquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nou daar ben ik het wel mee eens, ze moeten wel mooi aansluiten
Mooi hoor, dit soort laarzenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:23 schreef ErwinRommel het volgende:
Deze wilde we ook bestellen, maar gaat helaas maar tot kuitmaat 38cm, vriendin heeft 46![]()
[ afbeelding ]
Aparte smaak hebben jullie, misschien moet je die andere dan toch ook maar bestellen. Geen idee hoe groot kuitmaat 46 is, maar die bandjes gaan dan ook strak zitten maken het waarschijnlijk erg lelijk.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:23 schreef ErwinRommel het volgende:
[ afbeelding ]
Want?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:32 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zou mijn vriendin daar nooit in willen zien lopen
Dank je voor de tipquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Aparte smaak hebben jullie, misschien moet je die andere dan toch ook maar bestellen. Geen idee hoe groot kuitmaat 46 is, maar die bandjes gaan dan ook strak zitten maken het waarschijnlijk erg lelijk.
Ik zou op nelly.com kijken, daar hebben ze genoeg hoge hakken.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Aparte smaak hebben jullie, misschien moet je die andere dan toch ook maar bestellen. Geen idee hoe groot kuitmaat 46 is, maar die bandjes gaan dan ook strak zitten maken het waarschijnlijk erg lelijk.
Ik zou op nelly.com kijken, daar hebben ze genoeg hoge hakken.
meh, dat is niet echt zo. Hangt gewoon van de gelegenheid af.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:37 schreef rival het volgende:
[..]
Ik vind dat sneakers voor iemand die nog naar de basisschool gaat.....
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:42 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind zulke laarzen ook al 1000 keer mooier dan die andere.
ik hou vooral van simpel. Ik weet wel wat ik mooi vind, alleen ik en hakken gaan niet samenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:42 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Wow. Nice!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:42 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
En dan verder niks aanquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:42 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Even dan, en dan trekken we het uitquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
juist wel, sexy kort jurkje tot net over de billen,
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
juist wel, sexy kort jurkje tot net over de billen,
quote:
Hier ook nog niet, kan er niet lang genoeg op lopen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik hou vooral van simpel. Ik weet wel wat ik mooi vind, alleen ik en hakken gaan niet samen
Oh my.. Ik vind het altijd prachtig, vrouwen op flinke stelten. Dan maar zitten en mooi wezenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hier ook nog niet, kan er niet lang genoeg op lopen.En ik heb de tik dat ik alleen echt hoge hakken mooi vind. Mijn laagste zijn 13.5 cm.
Grote grutjesquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hier ook nog niet, kan er niet lang genoeg op lopen.En ik heb de tik dat ik alleen echt hoge hakken mooi vind. Mijn laagste zijn 13.5 cm.
En mijn vriendin vind het ook leukquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Koop alsjeblieft gewoon die dingen die je gevonden had dan.Het zal je ding wel zijn.
Maakt je benen wel langer in ieder gevalquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Grote grutjes
Dan val ik gewoon om
Ik heb ook niet echt het figuur ervoor vind ik
Vind ik van mezelf ook nog niet en de lengte heb ik er helaas ook niet voor.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Grote grutjes
Dan val ik gewoon om
Ik heb ook niet echt het figuur ervoor vind ik
Er is 1 gelegenheid voor die schoenen, das "kind zijn".quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:41 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
meh, dat is niet echt zo. Hangt gewoon van de gelegenheid af.
ja das leuk als je er ook echt op kan lopen natuurlijkquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:51 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Maakt je benen wel langer in ieder geval
Dat is mijn specialiteitquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:53 schreef LovelyLady het volgende:
alhoewel stilzitten en mooi wezen kan ik ook wel![]()
maar dan zonder plateauzolen aub.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:42 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Dat laatste is meestal wel genoeg hoor. Al heeft het zeker wat als een dame elegant voorbij schrijdt op zulke schoenen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja das leuk als je er ook echt op kan lopen natuurlijk
alhoewel stilzitten en mooi wezen kan ik ook wel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |