HARTSTIKKE FIJN JA, GENOTTELIJK. DAN GAAT HET DAK ERAF HIER. PARTY HARD ALLESquote:Op zondag 18 augustus 2013 01:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
NOG MEER KANJER JODEN, WAT ZOU DAT FIJN ZIJN ZEG
ECHT FIJN
Geeft niet.quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:39 schreef Elan het volgende:
Ik ben echt zenuwachtig voor morgen sorry als ik weer achterlijk doe
Happel komt morgen gewoon weer hardcore posten, daar heb ik vertrouwen in. Als hij zich laat wegjagen door debiele posts van mij, moet hij wel erg ziek zijn.quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geeft niet.Dat hoort bij de klassieker
![]()
Het werd Happel ook al allemaal even te veel.
JA ZE BETALEN 3 KWART VAN ONZE TICKETS, DUS GELD HEBBEN ZE WEL BLIJKBAARquote:Op zondag 18 augustus 2013 01:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ALS ER WAT TE NEUKEN VALT DAN IS HET ALTIJD GOED TYPISCH
HEBBEN ZE BEETJE CENTEN
MISSCHIEN MOETEN WE HET OVER ERIKSEN HEBBEN JA TOG?quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
TYRON IS ECHT IEMAND DIE DE SFEER ERIN HOUDT DUS JA DAT MOET ECHT
Ik zie het verband niet zo.quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
TYRON IS ECHT IEMAND DIE DE SFEER ERIN HOUDT DUS JA DAT MOET ECHT
DIKKE PRIMA DUSquote:Op zondag 18 augustus 2013 01:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
JA ZE BETALEN 3 KWART VAN ONZE TICKETS, DUS GELD HEBBEN ZE WEL BLIJKBAAR
NIET DANquote:Op zondag 18 augustus 2013 01:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
MISSCHIEN MOETEN WE HET OVER ERIKSEN HEBBEN JA TOG?
JA MAN, JAMMER DAT ZE IN CAMBRIDGE WONEN. ZITTEN EEN PAAR CHILLE DAMES TUSSEN.quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
DIKKE PRIMA DUS
IK WAS DAAR ENKELE MAANDEN TERUG BIJ CAMBRIDGE UNI
WERD IK NOG GEFLITST OP DE HEEN WEG
TOT ZOVER MIJN THUG LIFE
Even dit feitje quoten.quote:
PUNTEN OP M'N RIJBEWIJS MAAR MIJ HOUDEN ZE NIET TEGENquote:Op zondag 18 augustus 2013 01:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
JA MAN, JAMMER DAT ZE IN CAMBRIDGE WONEN. ZITTEN EEN PAAR CHILLE DAMES TUSSEN.
DAT IS WEL KUT VOOR JE MAN
GEWOON RIJDEN ZONDER RIJBEWIJS, KAN GEWOONquote:Op zondag 18 augustus 2013 01:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
PUNTEN OP M'N RIJBEWIJS MAAR MIJ HOUDEN ZE NIET TEGEN
ACAB
VROEGER SOWIESO MAN ALS JE NIET IDIOOT BENT GAAT DE POPO JE NIET AANHOUDEN OM TE CONTROLEREN OP RIBBAquote:Op zondag 18 augustus 2013 01:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
GEWOON RIJDEN ZONDER RIJBEWIJS, KAN GEWOON
komt door war on drugs om mn negers te grazen te nemenquote:Op zondag 18 augustus 2013 01:47 schreef Typisch het volgende:
Amerika heeft bijna 800 personen in de gevangenis per 100,000 inwoners. In Nederland is dat nog geen 100 per 100,000.
Slaat nergens op 80% is ook nog eens zwart Ze reageren ook altijd zo overdreven als je een joint rookt kun je in sommige staten ook gelijk 5 maanden celquote:Op zondag 18 augustus 2013 01:47 schreef Typisch het volgende:
Amerika heeft bijna 800 personen in de gevangenis per 100,000 inwoners. In Nederland is dat nog geen 100 per 100,000.
Truste, debielquote:Op zondag 18 augustus 2013 01:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga ook maar eens slapen, debiel zijn kost wel veel energie.
Dat het maar een mooie dag mag worden.
Rook maar eens een joint in een of andere bananenrepubliek in Afrika.quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Slaat nergens op 80% is ook nog eens zwart Ze reageren ook altijd zo overdreven als je een joint rookt kun je in sommige staten ook gelijk 5 maanden cel
hebben ze in uk beter geregeldquote:Op zondag 18 augustus 2013 01:51 schreef Elan het volgende:
t Ze reageren ook altijd zo overdreven als je een joint rookt kun je in sommige staten ook gelijk 5 maanden cel
quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:51 schreef Typisch het volgende:
Morgen een afscheidsfeestje van een maat en zijn chick. Eentje gaat 6 maanden naar Murica en andere 9 maanden naar Canada.
Gratis bier
Gewoon in Saudi Arabië.quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:52 schreef Toto69 het volgende:
Rook maar eens een joint in een of andere bananenrepubliek in Afrika.
Is geen maat in mijn directe kring meer na de middelbare school, dus is wel te overzien allemaal.quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Aan de andere kant wel klote je maten zolang missen.
Toevallig loopt er in R&P een topic waarin TS ook 6 maanden naar murica gaat een dezer dagenquote:Op zondag 18 augustus 2013 01:51 schreef Typisch het volgende:
Morgen een afscheidsfeestje van een maat en zijn chick. Eentje gaat 6 maanden naar Murica en andere 9 maanden naar Canada.
Gratis bier
Ja maar in Amerika is het supermakkelijk te krijgen overal is dope.quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Rook maar eens een joint in een of andere bananenrepubliek in Afrika.
Geef eens een linkje?quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Toevallig loopt er in R&P een topic waarin TS ook 6 maanden naar murica gaat een dezer dagentoeval?
Dan is dat bier idd mooi meegenomen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is geen maat in mijn directe kring meer na de middelbare school, dus is wel te overzien allemaal.
Luchtverfrisser?quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja maar in Amerika is het supermakkelijk te krijgen overal is dope.
In Alaska heb je dorpen waar drank verboden is en dan gaan mensen luchtverfrisser drinken wtf heeft zo'n verbod voor zin.
Ik ben van plan om eens een kijkje te gaan nemen in Groot-Brittannië binnen een jaartje of 4.quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:54 schreef Insomnia_ het volgende:
Later ga ik ook naar Amerika als ik gestudeerd heb.
Ook leuk opzich.quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ben van plan om eens een kijkje te gaan nemen in Groot-Brittannië binnen een jaartje of 4.
Verbodenquote:Op zondag 18 augustus 2013 01:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja maar in Amerika is het supermakkelijk te krijgen overal is dope.
In Alaska heb je dorpen waar drank verboden is en dan gaan mensen luchtverfrisser drinken wtf heeft zo'n verbod voor zin.
Ja dat was in zo'n tv programma Alaska State Trooper dacht ik.quote:
Ik woon over 2 weken in Lissabon. Kon ook naar Noord-Ierland :pquote:Op zondag 18 augustus 2013 01:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ben van plan om eens een kijkje te gaan nemen in Groot-Brittannië binnen een jaartje of 4.
Goede keuze dan.quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik woon over 2 weken in Lissabon. Kon ook naar Noord-Ierland :p
Dat is wel sickquote:Op zondag 18 augustus 2013 01:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja dat was in zo'n tv programma Alaska State Trooper dacht ik.
Die mensen zijn zo desperate voor liqor dat ze gewoon alles zuipen waar alcohol in zit.
Fucking duurquote:Op zondag 18 augustus 2013 01:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Goede keuze dan.
Man man, Noord-Ierland
Toeval.quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
R&P / Langdurige relatie IS voorbij... #4
Noord-Ierland, bazen accentje is dat.quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik woon over 2 weken in Lissabon. Kon ook naar Noord-Ierland :p
Tis dus niet je maat?quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Toeval.
[..]
Noord-Ierland, bazen accentje is dat.
Precies daarom kun je je als overheid beter richten preventie en dergelijke. Helaas in de USA is bijna alles gericht op repressie hup gelijkbeen paar jaar de bak inquote:Op zondag 18 augustus 2013 01:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Verboden
Mensen krijgen alles toch wel te pakken en je perkt alleen vrijheid van de welwillende in.
Nope.quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:00 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Tis dus niet je maat?
En dat wel, maar Lissabon is ook chill
Klopt, in de USA straffen ze in dat opzicht wel erg snel en zwaar.quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Precies daarom kun je je als overheid beter richten preventie en dergelijke. Helaas in de USA is bijna alles gericht op repressie hup gelijkbeen paar jaar de bak in
Beetje wel maar Lissabon en omstreken is prima vertoevenquote:Op zondag 18 augustus 2013 02:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nope.
Ja, al is Portugal maar een pauperland imo.
Zeker, zolang je daar wat geld hebt is het prima te doen. Verder is het gewoon een 2e wereldland.quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Beetje wel maar Lissabon en omstreken is prima vertoeven
Ik ga er een half jaar werkenquote:Op zondag 18 augustus 2013 02:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zeker, zolang je daar wat geld hebt is het prima te doen. Verder is het gewoon een 2e wereldland.
Hoezo? Aussie is best goed werk of stage te krijgen. Het is er alleen wel tering duurquote:Op zondag 18 augustus 2013 02:06 schreef Insomnia_ het volgende:
australie lijkt me ook wel chill maar weet niet hoe je daar werk krijgt
Altijd goed dat.quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ga er een half jaar werkenheb kost en inwoning in bedrijfsappartement en zo
Klopt, levensonderhoud daar is echt ergquote:Op zondag 18 augustus 2013 02:07 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Hoezo? Aussie is best goed werk of stage te krijgen. Het is er alleen wel tering duur
Lijkt me wel relaxed tijdje andere omgeving , heb toch jaar niets te doen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:07 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Hoezo? Aussie is best goed werk of stage te krijgen. Het is er alleen wel tering duur
Ik ben zat. En ook niet moequote:
He man, genoten van de PL?quote:
Ik ben nuchterquote:Op zondag 18 augustus 2013 02:07 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik ben zat. En ook niet moeOok zelden een goede combo om 2u snachts
Het is verder een geweldig land ook natuurlijk. Beetje sparen en 't is 't helemaal waardquote:Op zondag 18 augustus 2013 02:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Lijkt me wel relaxed tijdje andere omgeving , heb toch jaar niets te doen.
Concentrix zeker? Kan/kon ik ook heen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik had een paar jaar geleden in Belfast kunnen werken bij een internationale IT helpdesk, maar door vage shit van hun kant is dat helaas niet doorgegaan. Zonde wel, had best zin om (tijdelijk) in Ierland te wonen. Zou daar niet uit de toon vallen met m'n gingerkop
Dikke prima man, So'ton gewonnen. Niets mis mee.quote:
Nog niet gezien. Speelde niet best he?quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dikke prima man, So'ton gewonnen. Niets mis mee.
Jij
quote:
Dag kindernquote:
Persie is on fire momenteel.quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nog niet gezien. Speelde niet best he?
Jaja, Persie was weer lekker bezig
Was eigenlijk best oké de eerste helft.quote:
Wanyama was wel baasje bij Celticquote:Op zondag 18 augustus 2013 02:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Was eigenlijk best oké de eerste helft.
Paar bazen versterkingen gehaald (Wanyama en Lovren) maar in 2e helft was het best kut.
Gaan ze voor Europees voetbal?quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Was eigenlijk best oké de eerste helft.
Paar bazen versterkingen gehaald (Wanyama en Lovren) maar in 2e helft was het best kut.
Ah heb ik ook hoor. Gewoon na een week weer opgeven en weer stoppen met de opleiding. No biggiequote:Op zondag 18 augustus 2013 02:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben nuchter. Maar mijn ritme is nu om 5.00 slapen en er rond 14.00 uit. Helaas vandaag er vroeg uit
. Gaat wat worden over een week
Jaartje werken, beetje zuipen, beetje bekkenstoten. Niks mis mee.quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:11 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ah heb ik ook hoor. Gewoon na een week weer opgeven en weer stoppen met de opleiding. No biggie
quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jaartje werken, beetje zuipen, beetje bekkenstoten. Niks mis mee.
Denk het stiekem wel maar officieel nog niet. Linkerrijtje is doelstelling.quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gaan ze voor Europees voetbal?
Kan best, ben de naam al lang vergetenquote:Op zondag 18 augustus 2013 02:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Concentrix zeker? Kan/kon ik ook heen.
Maarrr, het is er wel mooiquote:Op zondag 18 augustus 2013 02:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Klopt, levensonderhoud daar is echt erg
Weet het wel zeker hehequote:Op zondag 18 augustus 2013 02:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kan best, ben de naam al lang vergeten
12,5 milli maar. Loopt binnen paar jaar voor het dubbele wegquote:
quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:11 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ah heb ik ook hoor. Gewoon na een week weer opgeven en weer stoppen met de opleiding. No biggie
Nee Sneijdertje eist dan alle ballen op.quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Bij clubs een baas, in Oranje wil het gewoon niet.
het valt wel mee, na paar daagjes zit je weer in een ritmequote:Op zondag 18 augustus 2013 02:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]![]()
Een heel jaar uitgeslapen en er dan opeens om 6.00 uur uit moeten
Wil er ooit wel eens tijdelijk wonen jaquote:Op zondag 18 augustus 2013 02:13 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Maarrr, het is er wel mooiBlijft Nederlands maar dan laidback. Hou ik wel van
Ik vind dat er een beetje raar uitzien, dat So'ton... noem ze dan gewoon Saintsquote:Op zondag 18 augustus 2013 02:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dikke prima man, So'ton gewonnen. Niets mis mee.
Jij
Jullie vinden dat bekkenstoten allemaal wel heel erg interessant hèquote:Op zondag 18 augustus 2013 02:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja. Dat kunnen ze ook niet verwachten van je natuurlijkquote:Op zondag 18 augustus 2013 02:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]![]()
Een heel jaar uitgeslapen en er dan opeens om 6.00 uur uit moeten
Je moet wel paar dagen van te voren al beginnen met je ritme veranderen anders helpt het geen kutquote:Op zondag 18 augustus 2013 02:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
het valt wel mee, na paar daagjes zit je weer in een ritme
Ach League Cup winnen en je gaat al Europa in. Al geven Engelse clubs niks om Europa League.quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Denk het stiekem wel maar officieel nog niet. Linkerrijtje is doelstelling.
Ik denk dat ik een auto-biografie over je uit ga brengen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jullie vinden dat bekkenstoten allemaal wel heel erg interessant hè
quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik vind dat er een beetje raar uitzien, dat So'ton... noem ze dan gewoon Saints
Daaromquote:Op zondag 18 augustus 2013 02:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee Sneijdertje eist dan alle ballen op.
Is die zo goed dan?quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
12,5 milli maar. Loopt binnen paar jaar voor het dubbele weg
Uitstekend spelertje man, moet je maar eens kijken.quote:
Ja misschien welquote:Op zondag 18 augustus 2013 02:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
het valt wel mee, na paar daagjes zit je weer in een ritme
Klinkt wel als een Koreaanse FM club ofzo.quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik vind dat er een beetje raar uitzien, dat So'ton... noem ze dan gewoon Saints
Inso overdrijft omdat hij nu bij Southampton speeltquote:
Ze kunnen niks van me verwachten. Ja een hoop luiheid op de opleiding.quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:14 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ja. Dat kunnen ze ook niet verwachten van je natuurlijk
Er zijn slechtere spelers voor 30m+ gekocht hoorquote:Op zondag 18 augustus 2013 02:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inso overdrijft omdat hij nu bij Southampton speeltPrima speler hoor, maar in de top van Engeland komt hij denk ik niet mee.
Dat gaat niet hoor. Ik wil nog genieten van mijn laatste vrije dagen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet wel paar dagen van te voren al beginnen met je ritme veranderen anders helpt het geen kut
Zeker waar.quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Er zijn slechtere spelers voor 30m+ gekocht hoor
Zal niet zo boeiend zijn denk ik.quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een auto-biografie over je uit ga brengen.
Wanneer begin je.quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat gaat niet hoor. Ik wil nog genieten van mijn laatste vrije dagen.
Best stoerquote:Op zondag 18 augustus 2013 02:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze kunnen niks van me verwachten. Ja een hoop luiheid op de opleiding.
Is gewoon een uitstekende speler, zou zeker voor de breedte prima zijn voor een Liverpool bijvoorbeeld.quote:
Ik was vorig jaar naar Ajax- Celtic en toen stond daar een dikke neger bij Celtic. En die speelde best slecht . Volgens mij was dat Wanyama.quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Uitstekend spelertje man, moet je maar eens kijken.
Liverpool vond ik het prima doen zonder Luisquote:Op zondag 18 augustus 2013 02:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Is gewoon een uitstekende speler, zou zeker voor de breedte prima zijn voor een Liverpool bijvoorbeeld.
Zei ik vorig jaar al, Liverpool speelt gewoon beter voetbal zonder die gozert.quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Liverpool vond ik het prima doen zonder Luis
Ach daar spelen ook niet alleen maar geweldenaren.quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inso overdrijft omdat hij nu bij Southampton speeltPrima speler hoor, maar in de top van Engeland komt hij denk ik niet mee.
Fucking stoer tochquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Ja Downing is echt een clownquote:Op zondag 18 augustus 2013 02:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Echt zo ziekEn Downing en Spearing enzo
Liverpool speelt best leuk voetbal. Alleen ze maken de wedstrijd niet afquote:Op zondag 18 augustus 2013 02:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Is gewoon een uitstekende speler, zou zeker voor de breedte prima zijn voor een Liverpool bijvoorbeeld.
Ervoor betalen is overdreven. Maar is doable jaquote:Op zondag 18 augustus 2013 02:18 schreef Typisch het volgende:
Ik kijk op het moment de act van Great Minds op Lowland. Ik kom tot de conclusie dat ik nog een keer naar hun concertje wil. Wat een bazen.
einde bericht
Suarez zorgt ervoor dat er alleen maar lange ballen op hem gespeeld worden.quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Liverpool vond ik het prima doen zonder Luis
Als Suarez er weer is is het gewoon weer om te janken.quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Liverpool speelt best leuk voetbal. Alleen ze maken de wedstrijd niet af
Moest jij niet naar Lowlands?quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:18 schreef Typisch het volgende:
Ik kijk op het moment de act van Great Minds op Lowland. Ik kom tot de conclusie dat ik nog een keer naar hun concertje wil. Wat een bazen.
einde bericht
Ben er al eens heen geweest als verjaardag cadeautje en zijn sowieso mijn top 3 nl hiphop artiesten. Dus dan wil ik er ook wel een keertje voor betalen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:19 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ervoor betalen is overdreven. Maar is doable ja
Denk dat Huntelaar niet meer weg gaat. Veel te bang dat het weer op een flop uitlooptquote:Op zondag 18 augustus 2013 02:20 schreef Insomnia_ het volgende:
Liverpool zou wel wat hebben aan een Huntelaar.
Ze moeten hem ook gewoon verkopen voor 50 miljoen en dan een echt goede spits halen die ook kan combineren.quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als Suarez er weer is is het gewoon weer om te janken.
Nee, juist een meevoetballer moeten ze hebben.quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:20 schreef Insomnia_ het volgende:
Liverpool zou wel wat hebben aan een Huntelaar.
Lijkt me echt een kutsfeer hangen, liever Pinkpop danquote:
Liverpool had veel meer gehad aan een Bony.quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze moeten hem ook gewoon verkopen voor 50 miljoen en dan een echt goede spits halen die ook kan combineren.
Mijn broer vind het altijd helemaal geweldig daar.quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lijkt me echt een kutsfeer hangen, liever Pinkpop dan
Geen idee, ben naast CAS ( CASquote:Op zondag 18 augustus 2013 02:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja was ook wel een goede geweest, al moet je afvragen hoe hij zich aanpast. Maar een spits die goed mee kan voetballen zou daar echt goed passen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Liverpool had veel meer gehad aan een Bony.
Had het er vandaag over met wat vrienden. Lang verhaal kort, Lowlands had de voorkeur. Dachten we, zonder al te veel redenen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Naja ligt er ook aan wat je leuk vindt natuurlijkquote:Op zondag 18 augustus 2013 02:25 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Had het er vandaag over met wat vrienden. Lang verhaal kort, Lowlands had de voorkeur. Dachten we, zonder al te veel redenen.
Blijft toch aan de artiesten liggen.
Oke.
Vetquote:Op zondag 18 augustus 2013 02:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Geen idee, ben naast CAS ( CAS![]()
) nog nooit naar iets van meerdere acts geweest. Houd het wel bij afentoe een concertje. Dit jaar nog naar Jay-Z.
Of een spits die gewoon spits is en niet ook links buiten en rechts buiten zoals Suarez.quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja was ook wel een goede geweest, al moet je afvragen hoe hij zich aanpast. Maar een spits die goed mee kan voetballen zou daar echt goed passen.
Huntelaar.quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Of een spits die gewoon spits is en niet ook links buiten en rechts buiten zoals Suarez.
quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:25 schreef Insomnia_ het volgende:
Festival is alleen leuk als je niet in een tent hoeft te slapen.
Suarez moet je ook niet in de spits zetten, maarja dat is mijn voorkeurquote:Op zondag 18 augustus 2013 02:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Of een spits die gewoon spits is en niet ook links buiten en rechts buiten zoals Suarez.
Ben er vorig jaar naartoe geweest in Gelredome. Was heel ziekquote:Op zondag 18 augustus 2013 02:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Geen idee, ben naast CAS ( CAS![]()
) nog nooit naar iets van meerdere acts geweest. Houd het wel bij afentoe een concertje. Dit jaar nog naar Jay-Z.
Dat album is chill ja. No church in the wildquote:Op zondag 18 augustus 2013 02:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vorig jaar Watch the Throne geweest van Kanye en Jay. Gvd wat was dat vet zeg.
Is niks man.quote:
Volgens mij speelt hij nauwelijks.quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Doet Ruiz het eigenlijk nog een beetje aardig? Ik volg de PL niet echt.
Festivals zijn juist fantastisch als je op de camping overnachtquote:Op zondag 18 augustus 2013 02:25 schreef Insomnia_ het volgende:
Festival is alleen leuk als je niet in een tent hoeft te slapen.
Scoort nooit.quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Doet Ruiz het eigenlijk nog een beetje aardig? Ik volg de PL niet echt.
I agree. Maar volgens mij hoort dat bij festival. Ik vind tent ook niks, is vaak heet in de zomer en ligt niet comfortabel. En bekkenstoten gaat kut.quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Is niks man.
Klote tent.
Klote slaapzak.
Klote matje/luchtbed.
Ik wil gewoon in een bed slapen.
Tot zover.
Klopt. Maar over t algemeen heb ik ook nooit zo het idee dat er veel verschil zit tussen de 2. PP heeft iniedergeval betere line-ups gehad inderdaadquote:Op zondag 18 augustus 2013 02:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Naja ligt er ook aan wat je leuk vindt natuurlijkVind Pinkpop altijd wel iets betere line-up hebben. Al was dat ook een stuk beter in het verleden dan afgelopen jaren.
En je hoort andere mensen slapen/neuken.quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
I agree. Maar volgens mij hoort dat bij festival. Ik vind tent ook niks, is vaak heet in de zomer en ligt niet comfortabel. En bekkenstoten gaat kut.
Sowieso geen speler voor Engeland.quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:28 schreef Insomnia_ het volgende:
Ruiz naar Fulham, domste beslissing ooit.
Ik ook, maar zo een heeft Liverpool wel nodig.quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vind Huntelaar een kut spelert.
Dit. Had hem liever bij Twente zien blijven spelen, en als dat niet kon had 'ie beter naar Spanje kunnen gaan. Dat soort voetbal ligt hem stukken beter dan het Engelse kick and rush.quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:28 schreef Insomnia_ het volgende:
Ruiz naar Fulham, domste beslissing ooit.
Ik ook man.quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:27 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ben er vorig jaar naartoe geweest in Gelredome. Was heel ziek
Yessir.quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat album is chill ja. No church in the wild
's Ochtends hoor je altijd mensen rondlopen op de camping enzo. En kutregen op je tent. Eigenlijk is kamperen best aids.quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En je hoort andere mensen slapen/neuken.
En ik word altijd para dat mensen m'n tent inkomen.
Misschien dat PP toch iets meer een rock-uitstraling heeft?quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:29 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Klopt. Maar over t algemeen heb ik ook nooit zo het idee dat er veel verschil zit tussen de 2. PP heeft iniedergeval betere line-ups gehad inderdaad
Hij had naar Ajax moeten komen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dit. Had hem liever bij Twente zien blijven spelen, en als dat niet kon had 'ie beter naar Spanje kunnen gaan. Dat soort voetbal ligt hem stukken beter dan het Engelse kick and rush.
Ik heb daar ook een hekel aan man, mensen die gewoon random aankloppen oid bij je vakantiehuisje. Dan ben je gelijk fucked up omdat je denkt dat het een of andere mafkees is.quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En je hoort andere mensen slapen/neuken.
En ik word altijd para dat mensen m'n tent inkomen.
Toch wel ja?quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dit. Had hem liever bij Twente zien blijven spelen
Maar 't blijft een tent. Alleen voor hockeytoernooien uitzonderinkjes gemaaktquote:Op zondag 18 augustus 2013 02:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Festivals zijn juist fantastisch als je op de camping overnachtGraspop is qua bands al gaaf, maar de allerbeste sfeer heb je toch 's nachts bij je tentje
Lowlands is voor "alternatieve" hippies met een dure iphone die allemaal alles op facebook zetten en zoveel "unieke" momenten willen meemaken die ze dan weer massaal twitteren.quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien dat PP toch iets meer een rock-uitstraling heeft?
Ja ik vind er ook geen kut aan hoorquote:Op zondag 18 augustus 2013 02:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Lowlands is voor "alternatieve" hippies met een dure iphone die allemaal alles op facebook zetten en zoveel "unieke" momenten willen meemaken die ze dan weer massaal twitteren.
quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien dat PP toch iets meer een rock-uitstraling heeft?
Haha je hebt nog gelijk ook. Mijn broer doet dat ook altijd. Lekker gek doenquote:Op zondag 18 augustus 2013 02:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Lowlands is voor "alternatieve" hippies met een dure iphone die allemaal alles op facebook zetten en zoveel "unieke" momenten willen meemaken die ze dan weer massaal twitteren.
Echt niets voor mij.quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Haha je hebt nog gelijk ook. Mijn broer doet dat ook altijd. Lekker gek doen
Hier gingen ze al de drugs uitstallen voor Lowlandsquote:Op zondag 18 augustus 2013 02:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik vind er ook geen kut aan hoorOok iets te hoog pillengehalte waar de sfeer van moet afhangen.
Treurigquote:Op zondag 18 augustus 2013 02:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hier gingen ze al de drugs uitstallen voor Lowlands
Drugs is ook echt slecht voor je (mentale) gezondheidquote:Op zondag 18 augustus 2013 02:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hier gingen ze al de drugs uitstallen voor Lowlands
Ik ook niet. Ik lijk totaal niet op mijn broer. Hij vind clubsupporters met voetbal ook belachelijk en vind alleen Nederlands Elftal leuk. Voetbal is alleen maar om het feesten zegt hij danquote:
Ach ze gingen daar verkopen zodat ze daarvan eten konden kopen enzoquote:Op zondag 18 augustus 2013 02:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Treurig![]()
Niks tegen drugs verder though.
Ja, dat zijn diezelfde figuren die dan na een verloren WK finale nog op stap gaan..quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik lijk totaal niet op mijn broer. Hij vind clubsupporters met voetbal ook belachelijk en vind alleen Nederlands Elftal leuk. Voetbal is alleen maar om het feesten zegt hij dan![]()
quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach ze gingen daar verkopen zodat ze daarvan eten konden kopen enzo.
Dat had ik hem nooit vergevenquote:Op zondag 18 augustus 2013 02:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij had naar Ajax moeten komen.
Deed mijn broer dus ook. Vreselijk, is ook niet aan hem uit te leggen van clubliefde enzo.quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:34 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ja, dat zijn diezelfde figuren die dan na een verloren WK finale nog op stap gaan..
Geoquote:
Als ik foto's zie van Lowlands lopen er alleen maar verdachte figuren rond.quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In de strijd tegen zakkenrollers, tentenrovers en andere 'ongure lui' roept Lowlands zijn bezoekers op melding te maken van verdachte situaties op het festivalterrein en de campings. Lowlandsgangers worden gevraagd komend weekeinde foto's te maken van verdachte personen en die te sturen naar het speciale mailadres verdacht@lowlands.nl.
Hoezo, gewoon een stap omhoogquote:Op zondag 18 augustus 2013 02:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat had ik hem nooit vergeven
Halloquote:
Heel goed idee inderdaadquote:
Helloquote:
Terug van pilsen of heb je filmpje gekeken?quote:
Geen frituur hier gelukkig.quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:38 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Heel goed idee inderdaadOf bitterballetje. Ff over nadenken
Ik had net broodjes knakworst. Nu zit ik weer volquote:Op zondag 18 augustus 2013 02:38 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Heel goed idee inderdaadOf bitterballetje. Ff over nadenken
quote:
Jongen, daar zitten amper calorieën in manquote:Op zondag 18 augustus 2013 02:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had net broodjes knakworst. Nu zit ik weer vol
Kaas/salamiquote:
Vaak genoeg eet ik club sandwich, maar had nu geen zin om dat allemaal te maken.quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jongen, daar zitten amper calorieën in manGa toch eens eten
Heb hier net met wat maten gezopen, dus er is nog een heel pak mora bitterballen over. Maar die kan ik ook bewaren voor AjaFey morgen natuurlijk.quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Geen frituur hier gelukkig.
En geen bitterballen overigens.
Bitterballen om 12.30? Dat je dat wegkrijgt.quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:40 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Heb hier net met wat maten gezopen, dus er is nog een heel pak mora bitterballen over. Maar die kan ik ook bewaren voor AjaFey morgen natuurlijk.
Tosti is betere keuze nu.
Of ik eet gewoon niks
Of ik haal ff kapsalonnetje op stratum.quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had net broodjes knakworst. Nu zit ik weer vol
WAs naar decibel jongeeeeeequote:Op zondag 18 augustus 2013 02:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Terug van pilsen of heb je filmpje gekeken?
EINDJUH DE GEKSTUHquote:Op zondag 18 augustus 2013 02:41 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Of ik haal ff kapsalonnetje op stratum.
Bitterballen krijg ik altijd weg. Geen probleem.quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bitterballen om 12.30? Dat je dat wegkrijgt.
Dat is hier 15 kilometer vandaan. Geen zin in. Mijn hele koelkast en vriezer liggen vol met vreten. Maar geen trek gewoonquote:Op zondag 18 augustus 2013 02:41 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Of ik haal ff kapsalonnetje op stratum.
Jij snapt 'tquote:
Niet als ontbijtquote:Op zondag 18 augustus 2013 02:41 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Bitterballen krijg ik altijd weg. Geen probleem.
Niet echt. Maar half jaar in Eindhoven op school gezetenquote:
Woensel Westquote:Op zondag 18 augustus 2013 02:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet echt. Maar half jaar in Eindhoven op school gezeten
Dat is hier 1 minuut vandaan. Ik heb afterdrinkhonger. Dat is altijd nutteloze hongerquote:Op zondag 18 augustus 2013 02:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is hier 15 kilometer vandaan. Geen zin in. Mijn hele koelkast en vriezer liggen vol met vreten. Maar geen trek gewoon
Woenselquote:
Misschien moet ik gaan blowen om trek te krijgen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:43 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Dat is hier 1 minuut vandaan. Ik heb afterdrinkhonger. Dat is altijd nutteloze honger
True. Ik heb er ook nu zin in. Morgen kan dat ook heel anders zijnquote:Op zondag 18 augustus 2013 02:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet als ontbijt. Al heb ik lang niet gegeten
Een half jaar? Succesvol verhaal aan de TU?quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet echt. Maar half jaar in Eindhoven op school gezeten
Nah, Fontysquote:Op zondag 18 augustus 2013 02:44 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Een half jaar? Succesvol verhaal aan de TU?
Ik heb nog wat garnalenkroketten en frikandellen in de vriezer liggen. Home alone en ik eet alleen maar ongezondquote:Op zondag 18 augustus 2013 02:43 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
True. Ik heb er ook nu zin in. Morgen kan dat ook heel anders zijn
Henkiequote:
Damn, jaloersquote:Op zondag 18 augustus 2013 02:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ben naar Gigi geweest in Ahoywas echt top
Vollebak hard gegaan dan?quote:
D`Agostinoquote:
Kut. Goed ideequote:Op zondag 18 augustus 2013 02:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien moet ik gaan blowen om trek te krijgen.
quote:
Maar was geen succes nee, was ook elke dag 3 uur reizen dus, niet te doenquote:
quote:
Ik ben er één keer geweest en een groep aangeschoten tieners dacht dat ik James Hetfield was, alleen omdat ik ongeveer zo'n zelfde sik hadquote:Op zondag 18 augustus 2013 02:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ben nog nooit in Eindhoven geweest, en dat wil ik graag zo houden.
quote:
Is goed voor jou manquote:Op zondag 18 augustus 2013 02:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb nog wat garnalenkroketten en frikandellen in de vriezer liggen. Home alone en ik eet alleen maar ongezond
Wie?quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ben er één keer geweest en een groep aangeschoten tieners dacht dat ik James Hetfield was, alleen omdat ik ongeveer zo'n zelfde sik had
Waarom heb je dan ook een sik, malle jongen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ben er één keer geweest en een groep aangeschoten tieners dacht dat ik James Hetfield was, alleen omdat ik ongeveer zo'n zelfde sik had
Oohjee ik ken iemand niet waarvan er blijkbaar allemaal fanboys hier zittenquote:Op zondag 18 augustus 2013 02:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Is niet helemaal goed, maarja. Is gewoon simpel te maken en nog goed te verteren ook.quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:47 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Is goed voor jou manIk wijk al een maand van m'n trainingsschema af. Ik heb het tot september ook maar gewoon meteen even opgegeven.
geen zin om weer naar beneden te moeten om te kijken dus geef indicatiequote:
ooh dat nummer ken ik welquote:
Waar moet je vandaag komen dan? Groningen ofzo?quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar was geen succes nee, was ook elke dag 3 uur reizen dus, niet te doen![]()
En geen zin om in Eindhoven op kamers te gaan
daarom heb ik dus een hekel aan tosti maken.quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
geen zin om weer naar beneden te moeten om te kijken dus geef indicatie
Trusten pikquote:
Latersquote:
quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:49 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Waar moet je vandaag komen dan? Groningen ofzo?![]()
Ehv is goeie stad om te wonen man. Vooral als je wat mensen kent om in je huisje mee om te gaan. Alleen jammer dat er veel teringvolk studeert.
Godverdommequote:
quote:
Metallica? Wat is dat?quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Godverdommeik wilde er nog (zanger van Metallica, voor de onwetenden) bij zetten, maar dacht dat dat niet nodig was.
Die is ook bruut jaquote:
L'amour toujoursquote:
Ik ken maar 2 nummers van metallica johquote:Op zondag 18 augustus 2013 02:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Godverdommeik wilde er nog (zanger van Metallica, voor de onwetenden) bij zetten, maar dacht dat dat niet nodig was.
Alsof je al die namen van artiesten kan onthoudenquote:Op zondag 18 augustus 2013 02:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die is ook bruut ja
Ongelooflijk als je die gast niet kent
Nothing Else Mattersquote:Op zondag 18 augustus 2013 02:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ken maar 2 nummers van metallica joh
Ja en die ENTERRRRRRRRRRRRRR NIGHTTTTTTTTTTT exut lihiiifee, vind ook alleen maar dat stuk leukquote:
moet je nog anderhalfuur met de bus ofzo? Teringquote:Op zondag 18 augustus 2013 02:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]Utrecht.
Ja weet niet, andere mentaliteit enzo denk ik ook wel beetjeAl zaten er wel toffe mensen op m`n school hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |