Ik woon over 2 weken in Lissabon. Kon ook naar Noord-Ierland :pquote:Op zondag 18 augustus 2013 01:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ben van plan om eens een kijkje te gaan nemen in Groot-Brittanniė binnen een jaartje of 4.
Goede keuze dan.quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik woon over 2 weken in Lissabon. Kon ook naar Noord-Ierland :p
Dat is wel sickquote:Op zondag 18 augustus 2013 01:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja dat was in zo'n tv programma Alaska State Trooper dacht ik.
Die mensen zijn zo desperate voor liqor dat ze gewoon alles zuipen waar alcohol in zit.
Fucking duurquote:Op zondag 18 augustus 2013 01:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Goede keuze dan.
Man man, Noord-Ierland
Toeval.quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
R&P / Langdurige relatie IS voorbij... #4
Noord-Ierland, bazen accentje is dat.quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik woon over 2 weken in Lissabon. Kon ook naar Noord-Ierland :p
Tis dus niet je maat?quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Toeval.
[..]
Noord-Ierland, bazen accentje is dat.
Precies daarom kun je je als overheid beter richten preventie en dergelijke. Helaas in de USA is bijna alles gericht op repressie hup gelijkbeen paar jaar de bak inquote:Op zondag 18 augustus 2013 01:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Verboden
Mensen krijgen alles toch wel te pakken en je perkt alleen vrijheid van de welwillende in.
Nope.quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:00 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Tis dus niet je maat?
En dat wel, maar Lissabon is ook chill
Klopt, in de USA straffen ze in dat opzicht wel erg snel en zwaar.quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Precies daarom kun je je als overheid beter richten preventie en dergelijke. Helaas in de USA is bijna alles gericht op repressie hup gelijkbeen paar jaar de bak in
Beetje wel maar Lissabon en omstreken is prima vertoevenquote:Op zondag 18 augustus 2013 02:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nope.
Ja, al is Portugal maar een pauperland imo.
Zeker, zolang je daar wat geld hebt is het prima te doen. Verder is het gewoon een 2e wereldland.quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Beetje wel maar Lissabon en omstreken is prima vertoeven
Ik ga er een half jaar werkenquote:Op zondag 18 augustus 2013 02:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zeker, zolang je daar wat geld hebt is het prima te doen. Verder is het gewoon een 2e wereldland.
Hoezo? Aussie is best goed werk of stage te krijgen. Het is er alleen wel tering duurquote:Op zondag 18 augustus 2013 02:06 schreef Insomnia_ het volgende:
australie lijkt me ook wel chill maar weet niet hoe je daar werk krijgt
Altijd goed dat.quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ga er een half jaar werkenheb kost en inwoning in bedrijfsappartement en zo
Klopt, levensonderhoud daar is echt ergquote:Op zondag 18 augustus 2013 02:07 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Hoezo? Aussie is best goed werk of stage te krijgen. Het is er alleen wel tering duur
Lijkt me wel relaxed tijdje andere omgeving , heb toch jaar niets te doen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:07 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Hoezo? Aussie is best goed werk of stage te krijgen. Het is er alleen wel tering duur
Ik ben zat. En ook niet moequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |