komt door war on drugs om mn negers te grazen te nemenquote:Op zondag 18 augustus 2013 01:47 schreef Typisch het volgende:
Amerika heeft bijna 800 personen in de gevangenis per 100,000 inwoners. In Nederland is dat nog geen 100 per 100,000.
Slaat nergens op 80% is ook nog eens zwart Ze reageren ook altijd zo overdreven als je een joint rookt kun je in sommige staten ook gelijk 5 maanden celquote:Op zondag 18 augustus 2013 01:47 schreef Typisch het volgende:
Amerika heeft bijna 800 personen in de gevangenis per 100,000 inwoners. In Nederland is dat nog geen 100 per 100,000.
Truste, debielquote:Op zondag 18 augustus 2013 01:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga ook maar eens slapen, debiel zijn kost wel veel energie.
Dat het maar een mooie dag mag worden.
Rook maar eens een joint in een of andere bananenrepubliek in Afrika.quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Slaat nergens op 80% is ook nog eens zwart Ze reageren ook altijd zo overdreven als je een joint rookt kun je in sommige staten ook gelijk 5 maanden cel
hebben ze in uk beter geregeldquote:Op zondag 18 augustus 2013 01:51 schreef Elan het volgende:
t Ze reageren ook altijd zo overdreven als je een joint rookt kun je in sommige staten ook gelijk 5 maanden cel
quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:51 schreef Typisch het volgende:
Morgen een afscheidsfeestje van een maat en zijn chick. Eentje gaat 6 maanden naar Murica en andere 9 maanden naar Canada.
Gratis bier
Gewoon in Saudi Arabië.quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:52 schreef Toto69 het volgende:
Rook maar eens een joint in een of andere bananenrepubliek in Afrika.
Is geen maat in mijn directe kring meer na de middelbare school, dus is wel te overzien allemaal.quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Aan de andere kant wel klote je maten zolang missen.
Toevallig loopt er in R&P een topic waarin TS ook 6 maanden naar murica gaat een dezer dagenquote:Op zondag 18 augustus 2013 01:51 schreef Typisch het volgende:
Morgen een afscheidsfeestje van een maat en zijn chick. Eentje gaat 6 maanden naar Murica en andere 9 maanden naar Canada.
Gratis bier
Ja maar in Amerika is het supermakkelijk te krijgen overal is dope.quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Rook maar eens een joint in een of andere bananenrepubliek in Afrika.
Geef eens een linkje?quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Toevallig loopt er in R&P een topic waarin TS ook 6 maanden naar murica gaat een dezer dagentoeval?
Dan is dat bier idd mooi meegenomen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is geen maat in mijn directe kring meer na de middelbare school, dus is wel te overzien allemaal.
Luchtverfrisser?quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja maar in Amerika is het supermakkelijk te krijgen overal is dope.
In Alaska heb je dorpen waar drank verboden is en dan gaan mensen luchtverfrisser drinken wtf heeft zo'n verbod voor zin.
Ik ben van plan om eens een kijkje te gaan nemen in Groot-Brittannië binnen een jaartje of 4.quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:54 schreef Insomnia_ het volgende:
Later ga ik ook naar Amerika als ik gestudeerd heb.
Ook leuk opzich.quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ben van plan om eens een kijkje te gaan nemen in Groot-Brittannië binnen een jaartje of 4.
Verbodenquote:Op zondag 18 augustus 2013 01:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja maar in Amerika is het supermakkelijk te krijgen overal is dope.
In Alaska heb je dorpen waar drank verboden is en dan gaan mensen luchtverfrisser drinken wtf heeft zo'n verbod voor zin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |