Is niet helemaal goed, maarja. Is gewoon simpel te maken en nog goed te verteren ook.quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:47 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Is goed voor jou manIk wijk al een maand van m'n trainingsschema af. Ik heb het tot september ook maar gewoon meteen even opgegeven.
geen zin om weer naar beneden te moeten om te kijken dus geef indicatiequote:
ooh dat nummer ken ik welquote:
Waar moet je vandaag komen dan? Groningen ofzo?quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar was geen succes nee, was ook elke dag 3 uur reizen dus, niet te doen![]()
En geen zin om in Eindhoven op kamers te gaan
daarom heb ik dus een hekel aan tosti maken.quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
geen zin om weer naar beneden te moeten om te kijken dus geef indicatie
Trusten pikquote:
Latersquote:
quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:49 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Waar moet je vandaag komen dan? Groningen ofzo?![]()
Ehv is goeie stad om te wonen man. Vooral als je wat mensen kent om in je huisje mee om te gaan. Alleen jammer dat er veel teringvolk studeert.
Godverdommequote:
quote:
Metallica? Wat is dat?quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Godverdommeik wilde er nog (zanger van Metallica, voor de onwetenden) bij zetten, maar dacht dat dat niet nodig was.
Die is ook bruut jaquote:
L'amour toujoursquote:
Ik ken maar 2 nummers van metallica johquote:Op zondag 18 augustus 2013 02:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Godverdommeik wilde er nog (zanger van Metallica, voor de onwetenden) bij zetten, maar dacht dat dat niet nodig was.
Alsof je al die namen van artiesten kan onthoudenquote:Op zondag 18 augustus 2013 02:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die is ook bruut ja
Ongelooflijk als je die gast niet kent
Nothing Else Mattersquote:Op zondag 18 augustus 2013 02:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ken maar 2 nummers van metallica joh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |