Nah, Fontysquote:Op zondag 18 augustus 2013 02:44 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Een half jaar? Succesvol verhaal aan de TU?
Ik heb nog wat garnalenkroketten en frikandellen in de vriezer liggen. Home alone en ik eet alleen maar ongezondquote:Op zondag 18 augustus 2013 02:43 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
True. Ik heb er ook nu zin in. Morgen kan dat ook heel anders zijn
Henkiequote:
Damn, jaloersquote:Op zondag 18 augustus 2013 02:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ben naar Gigi geweest in Ahoywas echt top
Vollebak hard gegaan dan?quote:
D`Agostinoquote:
Kut. Goed ideequote:Op zondag 18 augustus 2013 02:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien moet ik gaan blowen om trek te krijgen.
quote:
Maar was geen succes nee, was ook elke dag 3 uur reizen dus, niet te doenquote:
quote:
Ik ben er één keer geweest en een groep aangeschoten tieners dacht dat ik James Hetfield was, alleen omdat ik ongeveer zo'n zelfde sik hadquote:Op zondag 18 augustus 2013 02:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ben nog nooit in Eindhoven geweest, en dat wil ik graag zo houden.
quote:
Is goed voor jou manquote:Op zondag 18 augustus 2013 02:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb nog wat garnalenkroketten en frikandellen in de vriezer liggen. Home alone en ik eet alleen maar ongezond
Wie?quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ben er één keer geweest en een groep aangeschoten tieners dacht dat ik James Hetfield was, alleen omdat ik ongeveer zo'n zelfde sik had
Waarom heb je dan ook een sik, malle jongen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ben er één keer geweest en een groep aangeschoten tieners dacht dat ik James Hetfield was, alleen omdat ik ongeveer zo'n zelfde sik had
Oohjee ik ken iemand niet waarvan er blijkbaar allemaal fanboys hier zittenquote:Op zondag 18 augustus 2013 02:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |