Heb hier net met wat maten gezopen, dus er is nog een heel pak mora bitterballen over. Maar die kan ik ook bewaren voor AjaFey morgen natuurlijk.quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Geen frituur hier gelukkig.
En geen bitterballen overigens.
Bitterballen om 12.30? Dat je dat wegkrijgt.quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:40 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Heb hier net met wat maten gezopen, dus er is nog een heel pak mora bitterballen over. Maar die kan ik ook bewaren voor AjaFey morgen natuurlijk.
Tosti is betere keuze nu.
Of ik eet gewoon niks
Of ik haal ff kapsalonnetje op stratum.quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had net broodjes knakworst. Nu zit ik weer vol
WAs naar decibel jongeeeeeequote:Op zondag 18 augustus 2013 02:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Terug van pilsen of heb je filmpje gekeken?
EINDJUH DE GEKSTUHquote:Op zondag 18 augustus 2013 02:41 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Of ik haal ff kapsalonnetje op stratum.
Bitterballen krijg ik altijd weg. Geen probleem.quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bitterballen om 12.30? Dat je dat wegkrijgt.
Dat is hier 15 kilometer vandaan. Geen zin in. Mijn hele koelkast en vriezer liggen vol met vreten. Maar geen trek gewoonquote:Op zondag 18 augustus 2013 02:41 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Of ik haal ff kapsalonnetje op stratum.
Jij snapt 'tquote:
Niet als ontbijtquote:Op zondag 18 augustus 2013 02:41 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Bitterballen krijg ik altijd weg. Geen probleem.
Niet echt. Maar half jaar in Eindhoven op school gezetenquote:
Woensel Westquote:Op zondag 18 augustus 2013 02:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet echt. Maar half jaar in Eindhoven op school gezeten
Dat is hier 1 minuut vandaan. Ik heb afterdrinkhonger. Dat is altijd nutteloze hongerquote:Op zondag 18 augustus 2013 02:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is hier 15 kilometer vandaan. Geen zin in. Mijn hele koelkast en vriezer liggen vol met vreten. Maar geen trek gewoon
Woenselquote:
Misschien moet ik gaan blowen om trek te krijgen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:43 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Dat is hier 1 minuut vandaan. Ik heb afterdrinkhonger. Dat is altijd nutteloze honger
True. Ik heb er ook nu zin in. Morgen kan dat ook heel anders zijnquote:Op zondag 18 augustus 2013 02:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet als ontbijt. Al heb ik lang niet gegeten
Een half jaar? Succesvol verhaal aan de TU?quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet echt. Maar half jaar in Eindhoven op school gezeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |