12,5 milli maar. Loopt binnen paar jaar voor het dubbele wegquote:
quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jaartje werken, beetje zuipen, beetje bekkenstoten. Niks mis mee.
quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:11 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ah heb ik ook hoor. Gewoon na een week weer opgeven en weer stoppen met de opleiding. No biggie
Nee Sneijdertje eist dan alle ballen op.quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Bij clubs een baas, in Oranje wil het gewoon niet.
het valt wel mee, na paar daagjes zit je weer in een ritmequote:Op zondag 18 augustus 2013 02:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]![]()
Een heel jaar uitgeslapen en er dan opeens om 6.00 uur uit moeten
Wil er ooit wel eens tijdelijk wonen jaquote:Op zondag 18 augustus 2013 02:13 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Maarrr, het is er wel mooiBlijft Nederlands maar dan laidback. Hou ik wel van
Ik vind dat er een beetje raar uitzien, dat So'ton... noem ze dan gewoon Saintsquote:Op zondag 18 augustus 2013 02:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dikke prima man, So'ton gewonnen. Niets mis mee.
Jij
Jullie vinden dat bekkenstoten allemaal wel heel erg interessant hèquote:Op zondag 18 augustus 2013 02:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jaartje werken, beetje zuipen, beetje bekkenstoten. Niks mis mee.
Ja. Dat kunnen ze ook niet verwachten van je natuurlijkquote:Op zondag 18 augustus 2013 02:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]![]()
Een heel jaar uitgeslapen en er dan opeens om 6.00 uur uit moeten
Je moet wel paar dagen van te voren al beginnen met je ritme veranderen anders helpt het geen kutquote:Op zondag 18 augustus 2013 02:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
het valt wel mee, na paar daagjes zit je weer in een ritme
Ach League Cup winnen en je gaat al Europa in. Al geven Engelse clubs niks om Europa League.quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Denk het stiekem wel maar officieel nog niet. Linkerrijtje is doelstelling.
Ik denk dat ik een auto-biografie over je uit ga brengen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jullie vinden dat bekkenstoten allemaal wel heel erg interessant hè
quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik vind dat er een beetje raar uitzien, dat So'ton... noem ze dan gewoon Saints
Daaromquote:Op zondag 18 augustus 2013 02:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee Sneijdertje eist dan alle ballen op.
Is die zo goed dan?quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
12,5 milli maar. Loopt binnen paar jaar voor het dubbele weg
Uitstekend spelertje man, moet je maar eens kijken.quote:
Ja misschien welquote:Op zondag 18 augustus 2013 02:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
het valt wel mee, na paar daagjes zit je weer in een ritme
Klinkt wel als een Koreaanse FM club ofzo.quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik vind dat er een beetje raar uitzien, dat So'ton... noem ze dan gewoon Saints
Inso overdrijft omdat hij nu bij Southampton speeltquote:
Ze kunnen niks van me verwachten. Ja een hoop luiheid op de opleiding.quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:14 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ja. Dat kunnen ze ook niet verwachten van je natuurlijk
Er zijn slechtere spelers voor 30m+ gekocht hoorquote:Op zondag 18 augustus 2013 02:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inso overdrijft omdat hij nu bij Southampton speeltPrima speler hoor, maar in de top van Engeland komt hij denk ik niet mee.
Dat gaat niet hoor. Ik wil nog genieten van mijn laatste vrije dagen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet wel paar dagen van te voren al beginnen met je ritme veranderen anders helpt het geen kut
Zeker waar.quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Er zijn slechtere spelers voor 30m+ gekocht hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |