He man, genoten van de PL?quote:
Ik ben nuchterquote:Op zondag 18 augustus 2013 02:07 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik ben zat. En ook niet moeOok zelden een goede combo om 2u snachts
Het is verder een geweldig land ook natuurlijk. Beetje sparen en 't is 't helemaal waardquote:Op zondag 18 augustus 2013 02:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Lijkt me wel relaxed tijdje andere omgeving , heb toch jaar niets te doen.
Concentrix zeker? Kan/kon ik ook heen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik had een paar jaar geleden in Belfast kunnen werken bij een internationale IT helpdesk, maar door vage shit van hun kant is dat helaas niet doorgegaan. Zonde wel, had best zin om (tijdelijk) in Ierland te wonen. Zou daar niet uit de toon vallen met m'n gingerkop
Dikke prima man, So'ton gewonnen. Niets mis mee.quote:
Nog niet gezien. Speelde niet best he?quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dikke prima man, So'ton gewonnen. Niets mis mee.
Jij
quote:
Dag kindernquote:
Persie is on fire momenteel.quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nog niet gezien. Speelde niet best he?
Jaja, Persie was weer lekker bezig
Was eigenlijk best oké de eerste helft.quote:
Wanyama was wel baasje bij Celticquote:Op zondag 18 augustus 2013 02:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Was eigenlijk best oké de eerste helft.
Paar bazen versterkingen gehaald (Wanyama en Lovren) maar in 2e helft was het best kut.
Gaan ze voor Europees voetbal?quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Was eigenlijk best oké de eerste helft.
Paar bazen versterkingen gehaald (Wanyama en Lovren) maar in 2e helft was het best kut.
Ah heb ik ook hoor. Gewoon na een week weer opgeven en weer stoppen met de opleiding. No biggiequote:Op zondag 18 augustus 2013 02:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben nuchter. Maar mijn ritme is nu om 5.00 slapen en er rond 14.00 uit. Helaas vandaag er vroeg uit
. Gaat wat worden over een week
Jaartje werken, beetje zuipen, beetje bekkenstoten. Niks mis mee.quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:11 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ah heb ik ook hoor. Gewoon na een week weer opgeven en weer stoppen met de opleiding. No biggie
quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jaartje werken, beetje zuipen, beetje bekkenstoten. Niks mis mee.
Denk het stiekem wel maar officieel nog niet. Linkerrijtje is doelstelling.quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gaan ze voor Europees voetbal?
Kan best, ben de naam al lang vergetenquote:Op zondag 18 augustus 2013 02:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Concentrix zeker? Kan/kon ik ook heen.
Maarrr, het is er wel mooiquote:Op zondag 18 augustus 2013 02:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Klopt, levensonderhoud daar is echt erg
Weet het wel zeker hehequote:Op zondag 18 augustus 2013 02:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kan best, ben de naam al lang vergeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |