Zal niet zo boeiend zijn denk ik.quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een auto-biografie over je uit ga brengen.
Wanneer begin je.quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat gaat niet hoor. Ik wil nog genieten van mijn laatste vrije dagen.
Best stoerquote:Op zondag 18 augustus 2013 02:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze kunnen niks van me verwachten. Ja een hoop luiheid op de opleiding.
Is gewoon een uitstekende speler, zou zeker voor de breedte prima zijn voor een Liverpool bijvoorbeeld.quote:
Ik was vorig jaar naar Ajax- Celtic en toen stond daar een dikke neger bij Celtic. En die speelde best slecht . Volgens mij was dat Wanyama.quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Uitstekend spelertje man, moet je maar eens kijken.
Liverpool vond ik het prima doen zonder Luisquote:Op zondag 18 augustus 2013 02:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Is gewoon een uitstekende speler, zou zeker voor de breedte prima zijn voor een Liverpool bijvoorbeeld.
Zei ik vorig jaar al, Liverpool speelt gewoon beter voetbal zonder die gozert.quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Liverpool vond ik het prima doen zonder Luis
Ach daar spelen ook niet alleen maar geweldenaren.quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inso overdrijft omdat hij nu bij Southampton speeltPrima speler hoor, maar in de top van Engeland komt hij denk ik niet mee.
Fucking stoer tochquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Ja Downing is echt een clownquote:Op zondag 18 augustus 2013 02:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Echt zo ziekEn Downing en Spearing enzo
Liverpool speelt best leuk voetbal. Alleen ze maken de wedstrijd niet afquote:Op zondag 18 augustus 2013 02:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Is gewoon een uitstekende speler, zou zeker voor de breedte prima zijn voor een Liverpool bijvoorbeeld.
Ervoor betalen is overdreven. Maar is doable jaquote:Op zondag 18 augustus 2013 02:18 schreef Typisch het volgende:
Ik kijk op het moment de act van Great Minds op Lowland. Ik kom tot de conclusie dat ik nog een keer naar hun concertje wil. Wat een bazen.
einde bericht
Suarez zorgt ervoor dat er alleen maar lange ballen op hem gespeeld worden.quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Liverpool vond ik het prima doen zonder Luis
Als Suarez er weer is is het gewoon weer om te janken.quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Liverpool speelt best leuk voetbal. Alleen ze maken de wedstrijd niet af
Moest jij niet naar Lowlands?quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:18 schreef Typisch het volgende:
Ik kijk op het moment de act van Great Minds op Lowland. Ik kom tot de conclusie dat ik nog een keer naar hun concertje wil. Wat een bazen.
einde bericht
Ben er al eens heen geweest als verjaardag cadeautje en zijn sowieso mijn top 3 nl hiphop artiesten. Dus dan wil ik er ook wel een keertje voor betalen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:19 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ervoor betalen is overdreven. Maar is doable ja
Denk dat Huntelaar niet meer weg gaat. Veel te bang dat het weer op een flop uitlooptquote:Op zondag 18 augustus 2013 02:20 schreef Insomnia_ het volgende:
Liverpool zou wel wat hebben aan een Huntelaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |