Fixed.quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Teringdebielen als Tyron zijn wel de kerstversiering om het positief te houden ja, dat ik dit zou zeggen.
Er komt nu ook pure aids uit jouw toetsenbord, maar dat geheel terzijde. Jij bent wel erg vol van jezelf, bolle Happiequote:Op zondag 18 augustus 2013 01:32 schreef Happel het volgende:
[..]
Vroeger was het hier nog wel eens gezellig. Dat weten jij en een paar anderen goed te verzieken met de pure aids die uit jullie toetsenborden komen.
Mooi, doei.quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:35 schreef Happel het volgende:
[..]
Typerende reactie.
Ik ben weg, tot ooit.
JA MIJN MIDDELBARE SCHOOL HAD ALTIJD EXCHANGE STUDENTS DAARHEEN EN WIJ GINGEN DAN DAARHEEN. MAAR IK BEDOEL OVER DE STAD ZELF, IS HET WAT?quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Universiteitsstad hè.
Zit ook best wat geld.
iedere week weer een nieuwe kaart met leuke bonusvragen, we doen het voor de eer, nergens anders voor.quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heb even snel ingevuld met een 3 bij NAC - ADO.
Vermakelijke debielen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh.
Dat roffamannetje kenik helemaal niet.
NEE VALT WEL MEE BEETJE SAAI DAARquote:Op zondag 18 augustus 2013 01:35 schreef Typisch het volgende:
JA MIJN MIDDELBARE SCHOOL HAD ALTIJD EXCHANGE STUDENTS DAARHEEN EN WIJ GINGEN DAN DAARHEEN. MAAR IK BEDOEL OVER DE STAD ZELF, IS HET WAT?
Sterkte.quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:35 schreef Happel het volgende:
[..]
Typerende reactie.
Ik ben weg, tot ooit.
Bazennummertje.quote:
OKE DANKJEWEL INSOMNIAquote:Op zondag 18 augustus 2013 01:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
NEE VALT WEL MEE BEETJE SAAI DAAR
WEL MOOIE NATUUR DAAR OPZICH IN DE BUURT
als je denkt dat de meeste kaartenwedstrijd nog overtroffen wordt, mag je altijd nog een gokje wagen.quote:
#TEAMINSOMNIA_ ALTIJD EN OVERALquote:Op zondag 18 augustus 2013 01:38 schreef Ajacied422 het volgende:
We missen nog de inbreng van Tjacka & JanCees, dan is het circus compleet.
NOG MEER KANJER JODEN, WAT ZOU DAT FIJN ZIJN ZEGquote:Op zondag 18 augustus 2013 01:38 schreef Ajacied422 het volgende:
We missen nog de inbreng van Tjacka & JanCees, dan is het circus compleet.
ALS ER WAT TE NEUKEN VALT DAN IS HET ALTIJD GOED TYPISCHquote:Op zondag 18 augustus 2013 01:38 schreef Typisch het volgende:
CHILLEN MET SLETJES VAN VAKANTIE INSOMNIA_
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |