Ze moeten hem ook gewoon verkopen voor 50 miljoen en dan een echt goede spits halen die ook kan combineren.quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als Suarez er weer is is het gewoon weer om te janken.
Nee, juist een meevoetballer moeten ze hebben.quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:20 schreef Insomnia_ het volgende:
Liverpool zou wel wat hebben aan een Huntelaar.
Lijkt me echt een kutsfeer hangen, liever Pinkpop danquote:
Liverpool had veel meer gehad aan een Bony.quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze moeten hem ook gewoon verkopen voor 50 miljoen en dan een echt goede spits halen die ook kan combineren.
Mijn broer vind het altijd helemaal geweldig daar.quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lijkt me echt een kutsfeer hangen, liever Pinkpop dan
Geen idee, ben naast CAS ( CASquote:Op zondag 18 augustus 2013 02:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja was ook wel een goede geweest, al moet je afvragen hoe hij zich aanpast. Maar een spits die goed mee kan voetballen zou daar echt goed passen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Liverpool had veel meer gehad aan een Bony.
Had het er vandaag over met wat vrienden. Lang verhaal kort, Lowlands had de voorkeur. Dachten we, zonder al te veel redenen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Naja ligt er ook aan wat je leuk vindt natuurlijkquote:Op zondag 18 augustus 2013 02:25 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Had het er vandaag over met wat vrienden. Lang verhaal kort, Lowlands had de voorkeur. Dachten we, zonder al te veel redenen.
Blijft toch aan de artiesten liggen.
Oke.
Vetquote:Op zondag 18 augustus 2013 02:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Geen idee, ben naast CAS ( CAS![]()
) nog nooit naar iets van meerdere acts geweest. Houd het wel bij afentoe een concertje. Dit jaar nog naar Jay-Z.
Of een spits die gewoon spits is en niet ook links buiten en rechts buiten zoals Suarez.quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja was ook wel een goede geweest, al moet je afvragen hoe hij zich aanpast. Maar een spits die goed mee kan voetballen zou daar echt goed passen.
Huntelaar.quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Of een spits die gewoon spits is en niet ook links buiten en rechts buiten zoals Suarez.
quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:25 schreef Insomnia_ het volgende:
Festival is alleen leuk als je niet in een tent hoeft te slapen.
Suarez moet je ook niet in de spits zetten, maarja dat is mijn voorkeurquote:Op zondag 18 augustus 2013 02:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Of een spits die gewoon spits is en niet ook links buiten en rechts buiten zoals Suarez.
Ben er vorig jaar naartoe geweest in Gelredome. Was heel ziekquote:Op zondag 18 augustus 2013 02:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Geen idee, ben naast CAS ( CAS![]()
) nog nooit naar iets van meerdere acts geweest. Houd het wel bij afentoe een concertje. Dit jaar nog naar Jay-Z.
Dat album is chill ja. No church in the wildquote:Op zondag 18 augustus 2013 02:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vorig jaar Watch the Throne geweest van Kanye en Jay. Gvd wat was dat vet zeg.
Is niks man.quote:
Volgens mij speelt hij nauwelijks.quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Doet Ruiz het eigenlijk nog een beetje aardig? Ik volg de PL niet echt.
Festivals zijn juist fantastisch als je op de camping overnachtquote:Op zondag 18 augustus 2013 02:25 schreef Insomnia_ het volgende:
Festival is alleen leuk als je niet in een tent hoeft te slapen.
Scoort nooit.quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Doet Ruiz het eigenlijk nog een beetje aardig? Ik volg de PL niet echt.
I agree. Maar volgens mij hoort dat bij festival. Ik vind tent ook niks, is vaak heet in de zomer en ligt niet comfortabel. En bekkenstoten gaat kut.quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Is niks man.
Klote tent.
Klote slaapzak.
Klote matje/luchtbed.
Ik wil gewoon in een bed slapen.
Tot zover.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |