12,5 milli maar. Loopt binnen paar jaar voor het dubbele wegquote:
quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jaartje werken, beetje zuipen, beetje bekkenstoten. Niks mis mee.
quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:11 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ah heb ik ook hoor. Gewoon na een week weer opgeven en weer stoppen met de opleiding. No biggie
Nee Sneijdertje eist dan alle ballen op.quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Bij clubs een baas, in Oranje wil het gewoon niet.
het valt wel mee, na paar daagjes zit je weer in een ritmequote:Op zondag 18 augustus 2013 02:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]![]()
Een heel jaar uitgeslapen en er dan opeens om 6.00 uur uit moeten
Wil er ooit wel eens tijdelijk wonen jaquote:Op zondag 18 augustus 2013 02:13 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Maarrr, het is er wel mooiBlijft Nederlands maar dan laidback. Hou ik wel van
Ik vind dat er een beetje raar uitzien, dat So'ton... noem ze dan gewoon Saintsquote:Op zondag 18 augustus 2013 02:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dikke prima man, So'ton gewonnen. Niets mis mee.
Jij
Jullie vinden dat bekkenstoten allemaal wel heel erg interessant hèquote:Op zondag 18 augustus 2013 02:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jaartje werken, beetje zuipen, beetje bekkenstoten. Niks mis mee.
Ja. Dat kunnen ze ook niet verwachten van je natuurlijkquote:Op zondag 18 augustus 2013 02:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]![]()
Een heel jaar uitgeslapen en er dan opeens om 6.00 uur uit moeten
Je moet wel paar dagen van te voren al beginnen met je ritme veranderen anders helpt het geen kutquote:Op zondag 18 augustus 2013 02:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
het valt wel mee, na paar daagjes zit je weer in een ritme
Ach League Cup winnen en je gaat al Europa in. Al geven Engelse clubs niks om Europa League.quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Denk het stiekem wel maar officieel nog niet. Linkerrijtje is doelstelling.
Ik denk dat ik een auto-biografie over je uit ga brengen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jullie vinden dat bekkenstoten allemaal wel heel erg interessant hè
quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik vind dat er een beetje raar uitzien, dat So'ton... noem ze dan gewoon Saints
Daaromquote:Op zondag 18 augustus 2013 02:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee Sneijdertje eist dan alle ballen op.
Is die zo goed dan?quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
12,5 milli maar. Loopt binnen paar jaar voor het dubbele weg
Uitstekend spelertje man, moet je maar eens kijken.quote:
Ja misschien welquote:Op zondag 18 augustus 2013 02:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
het valt wel mee, na paar daagjes zit je weer in een ritme
Klinkt wel als een Koreaanse FM club ofzo.quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik vind dat er een beetje raar uitzien, dat So'ton... noem ze dan gewoon Saints
Inso overdrijft omdat hij nu bij Southampton speeltquote:
Ze kunnen niks van me verwachten. Ja een hoop luiheid op de opleiding.quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:14 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ja. Dat kunnen ze ook niet verwachten van je natuurlijk
Er zijn slechtere spelers voor 30m+ gekocht hoorquote:Op zondag 18 augustus 2013 02:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inso overdrijft omdat hij nu bij Southampton speeltPrima speler hoor, maar in de top van Engeland komt hij denk ik niet mee.
Dat gaat niet hoor. Ik wil nog genieten van mijn laatste vrije dagen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet wel paar dagen van te voren al beginnen met je ritme veranderen anders helpt het geen kut
Zeker waar.quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Er zijn slechtere spelers voor 30m+ gekocht hoor
Zal niet zo boeiend zijn denk ik.quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een auto-biografie over je uit ga brengen.
Wanneer begin je.quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat gaat niet hoor. Ik wil nog genieten van mijn laatste vrije dagen.
Best stoerquote:Op zondag 18 augustus 2013 02:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze kunnen niks van me verwachten. Ja een hoop luiheid op de opleiding.
Is gewoon een uitstekende speler, zou zeker voor de breedte prima zijn voor een Liverpool bijvoorbeeld.quote:
Ik was vorig jaar naar Ajax- Celtic en toen stond daar een dikke neger bij Celtic. En die speelde best slecht . Volgens mij was dat Wanyama.quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Uitstekend spelertje man, moet je maar eens kijken.
Liverpool vond ik het prima doen zonder Luisquote:Op zondag 18 augustus 2013 02:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Is gewoon een uitstekende speler, zou zeker voor de breedte prima zijn voor een Liverpool bijvoorbeeld.
Zei ik vorig jaar al, Liverpool speelt gewoon beter voetbal zonder die gozert.quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Liverpool vond ik het prima doen zonder Luis
Ach daar spelen ook niet alleen maar geweldenaren.quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inso overdrijft omdat hij nu bij Southampton speeltPrima speler hoor, maar in de top van Engeland komt hij denk ik niet mee.
Fucking stoer tochquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Ja Downing is echt een clownquote:Op zondag 18 augustus 2013 02:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Echt zo ziekEn Downing en Spearing enzo
Liverpool speelt best leuk voetbal. Alleen ze maken de wedstrijd niet afquote:Op zondag 18 augustus 2013 02:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Is gewoon een uitstekende speler, zou zeker voor de breedte prima zijn voor een Liverpool bijvoorbeeld.
Ervoor betalen is overdreven. Maar is doable jaquote:Op zondag 18 augustus 2013 02:18 schreef Typisch het volgende:
Ik kijk op het moment de act van Great Minds op Lowland. Ik kom tot de conclusie dat ik nog een keer naar hun concertje wil. Wat een bazen.
einde bericht
Suarez zorgt ervoor dat er alleen maar lange ballen op hem gespeeld worden.quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Liverpool vond ik het prima doen zonder Luis
Als Suarez er weer is is het gewoon weer om te janken.quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Liverpool speelt best leuk voetbal. Alleen ze maken de wedstrijd niet af
Moest jij niet naar Lowlands?quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:18 schreef Typisch het volgende:
Ik kijk op het moment de act van Great Minds op Lowland. Ik kom tot de conclusie dat ik nog een keer naar hun concertje wil. Wat een bazen.
einde bericht
Ben er al eens heen geweest als verjaardag cadeautje en zijn sowieso mijn top 3 nl hiphop artiesten. Dus dan wil ik er ook wel een keertje voor betalen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:19 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ervoor betalen is overdreven. Maar is doable ja
Denk dat Huntelaar niet meer weg gaat. Veel te bang dat het weer op een flop uitlooptquote:Op zondag 18 augustus 2013 02:20 schreef Insomnia_ het volgende:
Liverpool zou wel wat hebben aan een Huntelaar.
Ze moeten hem ook gewoon verkopen voor 50 miljoen en dan een echt goede spits halen die ook kan combineren.quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als Suarez er weer is is het gewoon weer om te janken.
Nee, juist een meevoetballer moeten ze hebben.quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:20 schreef Insomnia_ het volgende:
Liverpool zou wel wat hebben aan een Huntelaar.
Lijkt me echt een kutsfeer hangen, liever Pinkpop danquote:
Liverpool had veel meer gehad aan een Bony.quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze moeten hem ook gewoon verkopen voor 50 miljoen en dan een echt goede spits halen die ook kan combineren.
Mijn broer vind het altijd helemaal geweldig daar.quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lijkt me echt een kutsfeer hangen, liever Pinkpop dan
Geen idee, ben naast CAS ( CASquote:Op zondag 18 augustus 2013 02:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja was ook wel een goede geweest, al moet je afvragen hoe hij zich aanpast. Maar een spits die goed mee kan voetballen zou daar echt goed passen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Liverpool had veel meer gehad aan een Bony.
Had het er vandaag over met wat vrienden. Lang verhaal kort, Lowlands had de voorkeur. Dachten we, zonder al te veel redenen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Naja ligt er ook aan wat je leuk vindt natuurlijkquote:Op zondag 18 augustus 2013 02:25 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Had het er vandaag over met wat vrienden. Lang verhaal kort, Lowlands had de voorkeur. Dachten we, zonder al te veel redenen.
Blijft toch aan de artiesten liggen.
Oke.
Vetquote:Op zondag 18 augustus 2013 02:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Geen idee, ben naast CAS ( CAS![]()
) nog nooit naar iets van meerdere acts geweest. Houd het wel bij afentoe een concertje. Dit jaar nog naar Jay-Z.
Of een spits die gewoon spits is en niet ook links buiten en rechts buiten zoals Suarez.quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja was ook wel een goede geweest, al moet je afvragen hoe hij zich aanpast. Maar een spits die goed mee kan voetballen zou daar echt goed passen.
Huntelaar.quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Of een spits die gewoon spits is en niet ook links buiten en rechts buiten zoals Suarez.
quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:25 schreef Insomnia_ het volgende:
Festival is alleen leuk als je niet in een tent hoeft te slapen.
Suarez moet je ook niet in de spits zetten, maarja dat is mijn voorkeurquote:Op zondag 18 augustus 2013 02:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Of een spits die gewoon spits is en niet ook links buiten en rechts buiten zoals Suarez.
Ben er vorig jaar naartoe geweest in Gelredome. Was heel ziekquote:Op zondag 18 augustus 2013 02:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Geen idee, ben naast CAS ( CAS![]()
) nog nooit naar iets van meerdere acts geweest. Houd het wel bij afentoe een concertje. Dit jaar nog naar Jay-Z.
Dat album is chill ja. No church in the wildquote:Op zondag 18 augustus 2013 02:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vorig jaar Watch the Throne geweest van Kanye en Jay. Gvd wat was dat vet zeg.
Is niks man.quote:
Volgens mij speelt hij nauwelijks.quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Doet Ruiz het eigenlijk nog een beetje aardig? Ik volg de PL niet echt.
Festivals zijn juist fantastisch als je op de camping overnachtquote:Op zondag 18 augustus 2013 02:25 schreef Insomnia_ het volgende:
Festival is alleen leuk als je niet in een tent hoeft te slapen.
Scoort nooit.quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Doet Ruiz het eigenlijk nog een beetje aardig? Ik volg de PL niet echt.
I agree. Maar volgens mij hoort dat bij festival. Ik vind tent ook niks, is vaak heet in de zomer en ligt niet comfortabel. En bekkenstoten gaat kut.quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Is niks man.
Klote tent.
Klote slaapzak.
Klote matje/luchtbed.
Ik wil gewoon in een bed slapen.
Tot zover.
Klopt. Maar over t algemeen heb ik ook nooit zo het idee dat er veel verschil zit tussen de 2. PP heeft iniedergeval betere line-ups gehad inderdaadquote:Op zondag 18 augustus 2013 02:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Naja ligt er ook aan wat je leuk vindt natuurlijkVind Pinkpop altijd wel iets betere line-up hebben. Al was dat ook een stuk beter in het verleden dan afgelopen jaren.
En je hoort andere mensen slapen/neuken.quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
I agree. Maar volgens mij hoort dat bij festival. Ik vind tent ook niks, is vaak heet in de zomer en ligt niet comfortabel. En bekkenstoten gaat kut.
Sowieso geen speler voor Engeland.quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:28 schreef Insomnia_ het volgende:
Ruiz naar Fulham, domste beslissing ooit.
Ik ook, maar zo een heeft Liverpool wel nodig.quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vind Huntelaar een kut spelert.
Dit. Had hem liever bij Twente zien blijven spelen, en als dat niet kon had 'ie beter naar Spanje kunnen gaan. Dat soort voetbal ligt hem stukken beter dan het Engelse kick and rush.quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:28 schreef Insomnia_ het volgende:
Ruiz naar Fulham, domste beslissing ooit.
Ik ook man.quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:27 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ben er vorig jaar naartoe geweest in Gelredome. Was heel ziek
Yessir.quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat album is chill ja. No church in the wild
's Ochtends hoor je altijd mensen rondlopen op de camping enzo. En kutregen op je tent. Eigenlijk is kamperen best aids.quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En je hoort andere mensen slapen/neuken.
En ik word altijd para dat mensen m'n tent inkomen.
Misschien dat PP toch iets meer een rock-uitstraling heeft?quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:29 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Klopt. Maar over t algemeen heb ik ook nooit zo het idee dat er veel verschil zit tussen de 2. PP heeft iniedergeval betere line-ups gehad inderdaad
Hij had naar Ajax moeten komen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dit. Had hem liever bij Twente zien blijven spelen, en als dat niet kon had 'ie beter naar Spanje kunnen gaan. Dat soort voetbal ligt hem stukken beter dan het Engelse kick and rush.
Ik heb daar ook een hekel aan man, mensen die gewoon random aankloppen oid bij je vakantiehuisje. Dan ben je gelijk fucked up omdat je denkt dat het een of andere mafkees is.quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En je hoort andere mensen slapen/neuken.
En ik word altijd para dat mensen m'n tent inkomen.
Toch wel ja?quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dit. Had hem liever bij Twente zien blijven spelen
Maar 't blijft een tent. Alleen voor hockeytoernooien uitzonderinkjes gemaaktquote:Op zondag 18 augustus 2013 02:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Festivals zijn juist fantastisch als je op de camping overnachtGraspop is qua bands al gaaf, maar de allerbeste sfeer heb je toch 's nachts bij je tentje
Lowlands is voor "alternatieve" hippies met een dure iphone die allemaal alles op facebook zetten en zoveel "unieke" momenten willen meemaken die ze dan weer massaal twitteren.quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien dat PP toch iets meer een rock-uitstraling heeft?
Ja ik vind er ook geen kut aan hoorquote:Op zondag 18 augustus 2013 02:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Lowlands is voor "alternatieve" hippies met een dure iphone die allemaal alles op facebook zetten en zoveel "unieke" momenten willen meemaken die ze dan weer massaal twitteren.
quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien dat PP toch iets meer een rock-uitstraling heeft?
Haha je hebt nog gelijk ook. Mijn broer doet dat ook altijd. Lekker gek doenquote:Op zondag 18 augustus 2013 02:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Lowlands is voor "alternatieve" hippies met een dure iphone die allemaal alles op facebook zetten en zoveel "unieke" momenten willen meemaken die ze dan weer massaal twitteren.
Echt niets voor mij.quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Haha je hebt nog gelijk ook. Mijn broer doet dat ook altijd. Lekker gek doen
Hier gingen ze al de drugs uitstallen voor Lowlandsquote:Op zondag 18 augustus 2013 02:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik vind er ook geen kut aan hoorOok iets te hoog pillengehalte waar de sfeer van moet afhangen.
Treurigquote:Op zondag 18 augustus 2013 02:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hier gingen ze al de drugs uitstallen voor Lowlands
Drugs is ook echt slecht voor je (mentale) gezondheidquote:Op zondag 18 augustus 2013 02:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hier gingen ze al de drugs uitstallen voor Lowlands
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |