Is dat die sanne wallis de vries van mr en mississipi?quote:
Haha, nee Elle Bandita heet Ryanne.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:39 schreef Norrage het volgende:
[..]
Is dat die sanne wallis de vries van mr en mississipi?
Oh ik dacht dat ze Elle Bandita heettequote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:40 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Haha, nee Elle Bandita heet Ryanne.
Goede band hoor, zeker in coversquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nu Kensington. Lachen, gieren, brullen.
Vind ze op zichzelf staand prima, maar wat ik qua covers van ze hoorde was het niet zo.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:43 schreef Norrage het volgende:
[..]
Goede band hoor, zeker in covers
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:38 schreef Strooper het volgende:
Straks nog ff Hoedenplank met Rico.
Daar is Hoedenplank nog bezig, even afwachten dus.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is Great Minds ook klaar op de 3voor12 stream?
Dan stappen we even over.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Daar is Hoedenplank nog bezig, even afwachten dus.
Edit: nee nog niet.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:08 schreef Tourniquet het volgende:
Wel verwarrend dat de Youtube-stream anders is dan de 3voor12/101tv stream.
Over wie heb je het nou?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is zo'n band die live niet kan brengen wat ze op plaat doen
Balthazar? Onzin, live juist heel sterk.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is zo'n band die live niet kan brengen wat ze op plaat doen
Nu ook op die youtube stream, klinkt toch een stuk minder dan Balthazar naar mijn mening.quote:
Mozes.quote:
Ja, jammer.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:16 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nu ook op die youtube stream, klinkt toch een stuk minder dan Balthazar naar mijn mening.
Monsters and Men is echt wel anders dan wat je nu noemt aan softe britpopbandjes.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:21 schreef Vatta het volgende:
Dat Lumineers hoef ik echt niet te zien. Echt die vreselijke opeen stapeling van nieuwe folkbandjes waarvan er geen 1 boeiend is. Wat heb je nog meer? Monsters and men, Noah & The Whale. Mumford & Sons vind ik er dan eigenlijk nog ver bovenuit steken.
Ja, 1 act is natuurlijk kenmerkend voor 2 landenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:30 schreef Vatta het volgende:
Jeetje dat Mozes bandje is ook niet best. Toch wel een duidelijke scheidingslijn tussen de Belgische en Nederlandse acts wat mij betreft. Dit soort troep kun je volgens mij overal gratis zien.
Peter Jr. bedoel je. Nee.quote:
Ik hoorde I Got Skills hoor.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Peter Jr. bedoel je. Nee.
Lijkt me erg onwaarschijnlijk.quote:
Ik ben niet doof en dom hoorquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lijkt me erg onwaarschijnlijk.
Ik was weer naar YT geswitched ja, omdat het toch gelijk was, en die kwali was beter.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:36 schreef theodoor9 het volgende:
Misschien verschil tussen youtube en andere stream?
Luister je via YT stream dan?quote:
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Luister je via YT stream dan?
Ah, dat verklaart het. Vind de vergelijking met Peter Jr. en Weezer logischer dan met I Got Skills, daarom ging ik vanuit dat het daarom ging.
ID nu, klinkt ook wel lekker. Beter dan MatF iig.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zal straks ook weer even switchen naar de YT-stream
Vind ID eigenlijk geen klap aan.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
ID nu, klinkt ook wel lekker. Beter dan MatF iig.
Radioactive, It's Time en On top of the world (Idd ja, de enigen die vaak op 3FM worden gedraaid) vind ik iig goed, de rest ken ik niet.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vind ID eigenlijk geen klap aan.
Go back to the zoo, Mozes Bandje, Di-rect, Blof, Kane, Kensington, Racoon, Handsome Poets, Anouk, Ilse de Lange, Marco Borsato, de Dijk, Destine. Enkel Spinvis en dat nieuwe bandje Soul sister dance revolution zijn goed wat ik dan ken en Face Tomorrow is gestopt.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, 1 act is natuurlijk kenmerkend voor 2 landen
Je noemt nu alleen de goeie Belgische namen. Zo ken ik er nog wel meer. En Nederland heeft echt wel meer. Dat je bijvoorbeeld Within Temptation, The Gathering niet noemtquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:49 schreef Vatta het volgende:
[..]
Go back to the zoo, Mozes Bandje, Di-rect, Blof, Kane, Kensington, Racoon, Handsome Poets, Anouk, Ilse de Lange, Marco Borsato, de Dijk, Destine. Enkel Spinvis en dat nieuwe bandje Soul sister dance revolution zijn goed wat ik dan ken en Face Tomorrow is gestopt.
Belgische: School is cool, DEUS, Balthazar, Triggerfinger, Selah Sue, Amatorski, Black Box Revelation, K's Choice, Soulwax. 2 Many DJs, Absint Minded.
Over het algemeen dus wat minder platvloers.
hebben ze al 1 van die hitjes gespeeld? Vind de laatste namelijk wel leuk.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Radioactive, It's Time en On top of the world (Idd ja, de enigen die vaak op 3FM worden gedraaid) vind ik iig goed, de rest ken ik niet.
Kensington is aardig klopt, Within Temptation zwaar overrated. Er zullen er best nog wel wat goede Nederlandse acts zijn maar ik ken ze niet. En bij de Belgische had ik nog wel Clouseau kunnen noemen en er zal best nog meer bagger zijn maar dat weet ik zo even niet te noemen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je noemt nu alleen de goeie Belgische namen. Zo ken ik er nog wel meer. En Nederland heeft echt wel meer. Dat je bijvoorbeeld Within Temptation, The Gathering niet noemtKensington doe je hier tekort trouwens.
Maar goed, deze discussie heb ik al 15x gevoerd.
In Nederland moet je inderdaad verder zoeken naar goede bands, daarmee ben ik het wél eens.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:56 schreef Tourniquet het volgende:
Natuurlijk heb je in België ook crap (Milow), maar ik ben het met Vatta eens dat de kwaliteit van de populaire Belgische bands hoger is dan de Nederlandse.
Within Temptations Enter is gewoon een van de betere platen in het genre.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:56 schreef Vatta het volgende:
[..]
Kensington is aardig klopt, Within Temptation zwaar overrated. Er zullen er best nog wel wat goede Nederlandse acts zijn maar ik ken ze niet. En bij de Belgische had ik nog wel Clouseau kunnen noemen en er zal best nog meer bagger zijn maar dat weet ik zo even niet te noemen.
Milow ja klopt.
Atzegod is positiever dan op Pinkpopquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:58 schreef Markeerstift het volgende:
Maar goed, heeft Atze-god nog een bak met zuur op dit weekend? Ik ben nog niet op 3voor12 geweest
Gebaseerd op Radioactive en It's Time. Geeft een Temper Trap achtig gevoel, veel kutnummers een dan stiekem toch wat pareltjes.quote:
Want?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:11 schreef Vatta het volgende:
Best een aardig bandje hoor. Alleen niet te serieus nemen.
De teksten, beetje clichematig allemaal. En hee ja daar is ie weer, de banjo. Beetje verplichte kost dus. Paar leuke radioliedjes de rest meer van hetzelfde maar minder.quote:
Ja op dat ene nummer waarvan ik zei dat het wel leuk was en On Top of the World, mee eens.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:13 schreef Vatta het volgende:
[..]
De teksten, beetje clichematig allemaal. En hee ja daar is ie weer, de banjo. Beetje verplichte kost dus. Paar leuke radioliedjes de rest meer van hetzelfde maar minder.
Maar een prima optreden verder. Een van de betere die ik tot nu toe op LL 2013 gezien heb.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja op dat ene nummer waarvan ik zei dat het wel leuk was en On Top of the World, mee eens.
Je kijkt nog maar net?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:16 schreef Vatta het volgende:
[..]
Maar een prima optreden verder. Een van de betere die ik tot nu toe op LL 2013 gezien heb.
Zegt misschien meer over de rest van de optredens. Nine inch Nails zag er ook goed uit. Verder waren Biffy Clyro, Tom Odell en de jeugd ook wel aardig. Van wat ik ervan zag viel Villagers tegen en Crystal Fighters is gewoon kut.quote:
Nu op YT-streamquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
hebben ze al 1 van die hitjes gespeeld? Vind de laatste namelijk wel leuk.
Dat komt omdat Pinkpop ronduit kut isquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Atzegod is positiever dan op Pinkpop
Hee, Atze, jij ook hier?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:30 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dat komt omdat Pinkpop ronduit kut is
Lief meisje. De India is denk ik een goed podium. Op PITCH stonden ze in de Westergas, veel te groot.quote:
Hey wat onterecht zeg. Mozes is wat mij betreft het beste live bandje van Nederland op het moment. Tomeloze energie, goede covers, goede eigen nummers, opzwepend repertoire, veelzijdigheid. Echt geweldige bandje, een van de beste concerten die ik dit jaar heb gezien. Die plaat daarentegen, en ook het hitje, zijn maar een beetje saai ja. Typisch zo'n bandje dat gemaakt is om live te spelen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:30 schreef Vatta het volgende:
Jeetje dat Mozes bandje is ook niet best. Toch wel een duidelijke scheidingslijn tussen de Belgische en Nederlandse acts wat mij betreft. Dit soort troep kun je volgens mij overal gratis zien.
Ja ben benieuwd, als het goed genoeg is maar ff kaartjes voor melkweg scorenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:32 schreef donroyco het volgende:
[..]
Lief meisje. De India is denk ik een goed podium. Op PITCH stonden ze in de Westergas, veel te groot.
Zonder uitgebrachte plaat wordt het wel lastigquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:33 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Ja ben benieuwd, als het goed genoeg is maar ff kaartjes voor melkweg scoren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
16.50u toch?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
The Veils..
Ik wil The Opposites..
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:36 schreef donroyco het volgende:
[..]
Zonder uitgebrachte plaat wordt het wel lastig
Alleen Gun en Recover zijn bekend. Setlist PITCH:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar het gaat na een paar nummers wel wat vervelen...."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:36 schreef donroyco het volgende:
[..]
Zonder uitgebrachte plaat wordt het wel lastig
Alleen Gun en Recover zijn bekend. Setlist PITCH:The Mother We Share, Lies en Now Is Not The Time ken ik ook wel. Dat het niet op Spotify staat betekent niet dat het nergens te horen is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Het is in zijn geheel nog niet zo goed als bijvoorbeeld M83quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:38 schreef Norrage het volgende:
[..]
Maar het gaat na een paar nummers wel wat vervelen....
True. Je wil wel een totaalbeeld krijgen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
The Mother We Share, Lies en Now Is Not The Time ken ik ook wel. Dat het niet op Spotify staat betekent niet dat het nergens te horen is.
Eens, ding met M83 is dat het niet een band is maar 1 gast (waren er 2) okey hij werkt wel met mensen samen maar ik zie het niet meer als een bandje. En laatste cd's vind ik erg matigquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is in zijn geheel nog niet zo goed als bijvoorbeeld M83
Vond Hurry Up, We're Dreaming juist snaarstrak. Wel wat anders dan het oude werk, maar echt een aantal hele goeie nummers.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:43 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Eens, ding met M83 is dat het niet een band is maar 1 gast (waren er 2) okey hij werkt wel met mensen samen maar ik zie het niet meer als een bandje. En laatste cd's vind ik erg matig
https://soundcloud.com/blueskyarchives/crash-your-face ander bandje van die chvrches chick.
Zal em nog eens aanzettenquote:
Zijn Opposites er al op de 3voor12 stream?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:45 schreef Pino112 het volgende:
Veils nu op YT. Raar wel, op 3v12 staan ze over een uur pas.
Fantastisch album inderdaad, maar veels te lang...quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vond Hurry Up, We're Dreaming juist snaarstrak. Wel wat anders dan het oude werk, maar echt een aantal hele goeie nummers.
Je moet ook of alleen het A-kantje of alleen het B-kantje luisteren.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:51 schreef Norrage het volgende:
[..]
Fantastisch album inderdaad, maar veels te lang...
Radioactive nog.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zijn Opposites er al op de 3voor12 stream?
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je moet nie zitte aan me nikes
Waarschijnlijk zijn die bij het begin begonnen en is de YT stream 'echt' livequote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:59 schreef Pino112 het volgende:
Op de 3v12-stream ook Opposites, alleen een ander nummer
Dat vind ik geen tof nummer.quote:
Dat kan.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat vind ik geen tof nummer.
Nu op de YT-stream.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:22 schreef Norrage het volgende:
Thunder is al geweest? te laat ingezapt
Jij bent groot fan?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:22 schreef Norrage het volgende:
Thunder is al geweest? te laat ingezapt
Ik vind ze wel heel vet jaquote:
Ik vind wel dat ze het goed doen ja, alleen Thunder is een beetje teveel gerommel. Ben zelf meer van Licht Uit.quote:
Atzegod is tevreden.twitter:atzedevrieze twitterde op zaterdag 17-08-2013 om 17:27:43De tering de Alpha is een grote cirkelpit bij The Opposites #ll13 reageer retweet
"De tering"quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:28 schreef Pino112 het volgende:
Atzegod is tevreden.twitter:atzedevrieze twitterde op zaterdag 17-08-2013 om 17:27:43De tering de Alpha is een grote cirkelpit bij The Opposites #ll13 reageer retweet
Ik heb em ook uitgezet, even een pauze. Tot vanavond.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo, hij gaat even uit om PSV met 10-0 te zien winnen. Tot vanavond.
Okee, bij Thunder welquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:43 schreef Norrage het volgende:
toch ie die opposites set niet echt constant...het blijft een beetje aansukkelen...Het gaat niet hélemaal los.....steeds als het lijkt los te gaan is het nummer weer voorbij
Maar elke keer die stiltjes als ze roepen "Maak een circelpit!" "Maak een pit" "nu gaan we dit doen" "applausje voor jezelf"...het moet gewoon keihard doorgaan. Ze halen elke keer het tempo eruitquote:
Ik snap je wel ja maar ze (het publiek) doen het ookquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:53 schreef Norrage het volgende:
[..]
Maar elke keer die stiltjes als ze roepen "Maak een circelpit!" "Maak een pit" "nu gaan we dit doen" "applausje voor jezelf"...het moet gewoon keihard doorgaan. Ze halen elke keer het tempo eruit
Maar, erbij zijn is denk ik wel anders dan hier zitten te kijken op de stream
Of van blazers.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:00 schreef Againzender het volgende:
Hm, superdrukke Roel vond niets aan Opposites, maar zit nu al drie nummers te staren naar VeilsVolgens mij houdt hij van gitaren.
die zijn ook tof iddquote:
hij vraagt nu z'n speelgoedgitaar, ik weet genoegquote:
Kom op man, Kensington is zwaar klote. Fantasieloos, monotone vervelende doordrammers, een van de meest overrated bandjes van de laatste tijd.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:56 schreef Vatta het volgende:
Kensington is aardig klopt, Within Temptation zwaar overrated.
Geweldig iddquote:
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:03 schreef Againzender het volgende:
[..]
hij vraagt nu z'n speelgoedgitaar, ik weet genoeg
Maar als ik je zo hoor blijf je goede hoop houden op betere bands?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:18 schreef pikinhand het volgende:
Kom op man, Kensington is zwaar klote. Fantasieloos, monotone vervelende doordrammers, een van de meest overrated bandjes van de laatste tijd.
Within Temptation is natuurlijk klote, zowiezo kent bijna iedereen alleen de eerste single van 12 jaar geleden, en dat was al kattengejank.
Nederlandse ? Ik betwijfel het. 3FM vindt alles goed, dus de kwaliteit wordt steeds minder, plus mensen die nu een band zouden kunnen starten zijn helemaal niet opgegroeid met alternatieve gitaarrock maar met happy hardcore, dus dat wordt ook niks.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:17 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Maar als ik je zo hoor blijf je goede hoop houden op betere bands?
Epilepsieshow ja. Klinkt verder wel goed.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:29 schreef SLP_ het volgende:
Wat was ik nou graag bij Empire of the Sun geweest. Ze geven wel een showtje zeg
Bedankt voor de tip! Zat yt stream te kijken maar had die gemist.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:13 schreef Tourniquet het volgende:
Lekker lomp, C&S. Zit hier zowat met trillende neusvleugels. Maar nu toch even naar 101tv voor de volledige show van Balthazar.
Op 101.tv kan je nog net een stukje Balthazar meepakken als je dat meer trekt.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:01 schreef pikinhand het volgende:
chvrches als ik het goed heb ... wat een vreselijke onoprechte 80s synth retro zeg, daar loopt het publiek toch bij weg
Het is heul slechtquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:01 schreef pikinhand het volgende:
chvrches als ik het goed heb ... wat een vreselijke onoprechte 80s synth retro zeg, daar loopt het publiek toch bij weg
Geen idee, ik schakel net weer in. Ik ging uit van 21.15quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoeveel minuten geleden begon chvrches?
12 minutenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoeveel minuten geleden begon chvrches?
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:01 schreef pikinhand het volgende:
quote:
En begint vervolgens mij nu net op 101.tv als je het vanaf begin kijkt.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Geen idee, ik schakel net weer in. Ik ging uit van 21.15
komt te vaak op 3fmquote:
Ik dacht het niet te kennen, maar na een controle op Spotify kende ik hun blijkbaar wel en vallen ze best meequote:
Haha.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik dacht het niet te kennen, maar na een controle op Spotify kende ik hun blijkbaar wel en vallen ze best mee.
Live is het wat minder, dat is wel vaker met dit soort acts.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik dacht het niet te kennen, maar na een controle op Spotify kende ik hun blijkbaar wel en vallen ze best mee.
Beetje een La Roux dejavuquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Live is het wat minder, dat is wel vaker met dit soort acts.
La Roux, ook zo'n act ja.quote:
Michiel is het niet met je eens:quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Live is het wat minder, dat is wel vaker met dit soort acts.
twitter:michielveenstra twitterde op zaterdag 17-08-2013 om 21:09:42Dat je hoge verwachtingen hebt van een optreden omdat je al hun singles op #3FM spamt en dat het dan nog beter is. @CHVRCHES mensen. #LL13 reageer retweet
Nogal wiedes van een 3FM-DJquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Michiel is het niet met je eens:twitter:michielveenstra twitterde op zaterdag 17-08-2013 om 21:09:42Dat je hoge verwachtingen hebt van een optreden omdat je al hun singles op #3FM spamt en dat het dan nog beter is. @CHVRCHES mensen. #LL13 reageer retweet
Wij van wc eend..quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Michiel is het niet met je eens:twitter:michielveenstra twitterde op zaterdag 17-08-2013 om 21:09:42Dat je hoge verwachtingen hebt van een optreden omdat je al hun singles op #3FM spamt en dat het dan nog beter is. @CHVRCHES mensen. #LL13 reageer retweet
Goede ondertitel heb je.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:27 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
Nogal wiedes van een 3FM-DJStel je toch voor dat de muziek die ze veel draaien live niets voor elkaar weet te krijgen.
Straks even terugkijken, goed dat ik Balthazar heb opgenomen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:26 schreef Tourniquet het volgende:
Daughter (containersessie) op 101.
Nee alleen Lies.quote:
Klinkt lief.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Doe maar even Daughter op 101 dan. Daughter![]()
![]()
Echt hele fijne shit.quote:
Ook op Youtube... "We are waiting for Editors to begin..."quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:45 schreef Tourniquet het volgende:
Ik blijf denk ik maar hangen bij 101tv, straks Editors. Nederland 3 uitzending neem ik op.
11 uur maxquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:58 schreef Vogeltje88 het volgende:
Hoe lang spelen/streamen ze eigenlijk?
Hele show.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:58 schreef Vogeltje88 het volgende:
Hoe lang spelen/streamen ze eigenlijk?
Nummer heet A Ton of Love.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:08 schreef pikinhand het volgende:
Desire, dat is toch een echo & the bunnymen cover ? Kan me niet voorstellen dat dat origineel is.
Doe jij maar even liveverslag van wat daar op is.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:09 schreef Karina het volgende:
Livestreams nog niet gekeken, NED 3 nu wel opgezet.
Je zou het niet zeggen. Wel een aardig nummer, en Editors hebben wel wat meer inhoud dan de behoorlijk slappe retro bands die ik zag voorbijkomen vandaag, maar toch het blijft bijna een cover.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nummer heet A Ton of Love.
Willie Wartaal die aan het kletsen is. Die ken ik zowaarquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Doe jij maar even liveverslag van wat daar op is.
Hebben ook zwaar leentjebuur gespeeld bij Echo and the Bunnymen. Tegenwoordig is alles retro. Je kunt ook zeiken.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:11 schreef pikinhand het volgende:
[..]
Je zou het niet zeggen. Wel een aardig nummer, en Editors hebben wel wat meer inhoud dan de behoorlijk slappe retro bands die ik zag voorbijkomen vandaag, maar toch het blijft bijna een cover.
Pikinhand (die username alleen alquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hebben ook zwaar leentjebuur gespeeld bij Echo and the Bunnymen. Tegenwoordig is alles retro. Je kunt ook zeiken.
Subtle as alwaysquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Pikinhand (die username alleen al) loopt continu te zeiken. Beter negeer je hem gewoon.
Jij kijkt Ned3?quote:
Ik wil net posten, die gozer kan niet zingen.quote:
Tom Smith een slechte zanger noemenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik wil net posten, die gozer kan niet zingen.
En die gitarist is een eng skeletje, je ziet zijn ribben.
Ze kijken naar the 1975.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:17 schreef JochemP het volgende:
[..]
Tom Smith een slechte zanger noemen
Dat is toch niet om aan te horen, piepstemmetje en ik versta hem amper.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:17 schreef JochemP het volgende:
[..]
Nee, niet van Editors. 1975.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:17 schreef JochemP het volgende:
[..]
KIjk je The 1975?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is toch niet om aan te horen, piepstemmetje en ik versta hem amper.
Editors en U2? Dan eerder REMquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:18 schreef Tourniquet het volgende:
De vergelijking maken tussen Editors en Echo & The Bunnymen (en U2) is inmiddels ook behoorlijk retro.
Ook, maar bij de release van The Back Room werd veelvuldig gerefereerd aan het oudere werk van U2.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Editors en U2? Dan eerder REM
Die link mis ik toch wel. Ik hoor hier, buiten het gitaartje van I Will Follow, weinig U2 in.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:21 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ook, maar bij de release van The Back Room werd veelvuldig gerefereerd aan het oudere werk van U2.
Bij de recensies stond bijna altijd "early U2" er wel bij. En REM en Echo idd.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die link mis ik toch wel. Ik hoor hier, buiten het gitaartje van I Will Follow, weinig U2 in.
wat?quote:
Dat liedje net op tv, Another Love. Weet ik hoe al die bands hetenquote:
Tom ODOLquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat liedje net op tv, Another Love. Weet ik hoe al die bands heten![]()
Ow Seasick SteveDie vind ik tof.
Dat was een partij pijnlijke aids.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:42 schreef Karina het volgende:
Opposites & Epic Fuel. Met smells like teen spirit.
Nogal ja, wat een geblerquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was een partij pijnlijke aids.
dat!quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Steve metJohn Paul Jones
Maar eerst Smokersquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nog een toegiftje van Editors lijkt me. Papillon moet nog
zeg net tegen mijn vrouw: toen wij naar het ziekenhuis gingen voor controle bij de zwangerschap van onze tweede was dit een single. Moest er steeds aan denken als ik langs die kudde rokers het ziekenhuis in liep. Vooral daar even verderop bij het AVL Ziekenhuis.quote:
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:54 schreef Karina het volgende:
Heeft Corton nou zijn haar aan de zijkant weggeschoren
hij wordt kaal?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:54 schreef Karina het volgende:
Heeft Corton nou zijn haar aan de zijkant weggeschoren
quote:
Is hooikoorts. Net als bij Domien.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:57 schreef Againzender het volgende:
hij is niet helemaal bij stem, heb hem wel eens beter gehoord live
Het is inderdaad geen Werchter '10 of Werchter '12. Maar wel goed natuurlijkquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:57 schreef Againzender het volgende:
hij is niet helemaal bij stem, heb hem wel eens beter gehoord live
zeker goed! zoals mijn vrouw zei 'he, dat is die band van die zanger met die aparte stem'quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:59 schreef donroyco het volgende:
[..]
Het is inderdaad geen Werchter '10 of Werchter '12. Maar wel goed natuurlijk
Zo verwoordde een vriend van me het jaren geleden ook. Maar wat voor een stemquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:01 schreef Againzender het volgende:
[..]
zeker goed! zoals mijn vrouw zei 'he, dat is die band van die zanger met die aparte stem'
toen ik jaren geleden Munich hoorde toen het uitkwam was ik gelijk fan, Die stem, de muziek, wel mijn ding.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:03 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
Zo verwoordde een vriend van me het jaren geleden ook. Maar wat voor een stem
Niet uitgezonden volgens mij.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:05 schreef donroyco het volgende:
Hoe was Empire of the Sun?
In 2009 in Australië gezien, toen waren ze net bekend door 'Walking on a Dream'
Wel op de stream.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet uitgezonden volgens mij.
Ik dacht daar CHVRCHES en Daughter...quote:
Nee, ik heb het gezien.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik dacht daar CHVRCHES en Daughter...
Oh dus ik heb Balthazar zeker niet op mijn opname?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee, ik heb het gezien.
Was wel redelijk volgens mij. 3v12 vond het kitscherig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |