Nu op de YT-stream.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:22 schreef Norrage het volgende:
Thunder is al geweest? te laat ingezapt
Jij bent groot fan?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:22 schreef Norrage het volgende:
Thunder is al geweest? te laat ingezapt
Ik vind ze wel heel vet jaquote:
Ik vind wel dat ze het goed doen ja, alleen Thunder is een beetje teveel gerommel. Ben zelf meer van Licht Uit.quote:
Atzegod is tevreden.twitter:atzedevrieze twitterde op zaterdag 17-08-2013 om 17:27:43De tering de Alpha is een grote cirkelpit bij The Opposites #ll13 reageer retweet
"De tering"quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:28 schreef Pino112 het volgende:
Atzegod is tevreden.twitter:atzedevrieze twitterde op zaterdag 17-08-2013 om 17:27:43De tering de Alpha is een grote cirkelpit bij The Opposites #ll13 reageer retweet
Ik heb em ook uitgezet, even een pauze. Tot vanavond.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo, hij gaat even uit om PSV met 10-0 te zien winnen. Tot vanavond.
Okee, bij Thunder welquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:43 schreef Norrage het volgende:
toch ie die opposites set niet echt constant...het blijft een beetje aansukkelen...Het gaat niet hélemaal los.....steeds als het lijkt los te gaan is het nummer weer voorbij
Maar elke keer die stiltjes als ze roepen "Maak een circelpit!" "Maak een pit" "nu gaan we dit doen" "applausje voor jezelf"...het moet gewoon keihard doorgaan. Ze halen elke keer het tempo eruitquote:
Ik snap je wel ja maar ze (het publiek) doen het ookquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:53 schreef Norrage het volgende:
[..]
Maar elke keer die stiltjes als ze roepen "Maak een circelpit!" "Maak een pit" "nu gaan we dit doen" "applausje voor jezelf"...het moet gewoon keihard doorgaan. Ze halen elke keer het tempo eruit
Maar, erbij zijn is denk ik wel anders dan hier zitten te kijken op de stream
Of van blazers.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:00 schreef Againzender het volgende:
Hm, superdrukke Roel vond niets aan Opposites, maar zit nu al drie nummers te staren naar VeilsVolgens mij houdt hij van gitaren.
die zijn ook tof iddquote:
hij vraagt nu z'n speelgoedgitaar, ik weet genoegquote:
Kom op man, Kensington is zwaar klote. Fantasieloos, monotone vervelende doordrammers, een van de meest overrated bandjes van de laatste tijd.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:56 schreef Vatta het volgende:
Kensington is aardig klopt, Within Temptation zwaar overrated.
Geweldig iddquote:
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:03 schreef Againzender het volgende:
[..]
hij vraagt nu z'n speelgoedgitaar, ik weet genoeg
Maar als ik je zo hoor blijf je goede hoop houden op betere bands?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:18 schreef pikinhand het volgende:
Kom op man, Kensington is zwaar klote. Fantasieloos, monotone vervelende doordrammers, een van de meest overrated bandjes van de laatste tijd.
Within Temptation is natuurlijk klote, zowiezo kent bijna iedereen alleen de eerste single van 12 jaar geleden, en dat was al kattengejank.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |