True. Je wil wel een totaalbeeld krijgen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
The Mother We Share, Lies en Now Is Not The Time ken ik ook wel. Dat het niet op Spotify staat betekent niet dat het nergens te horen is.
Eens, ding met M83 is dat het niet een band is maar 1 gast (waren er 2) okey hij werkt wel met mensen samen maar ik zie het niet meer als een bandje. En laatste cd's vind ik erg matigquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is in zijn geheel nog niet zo goed als bijvoorbeeld M83
Vond Hurry Up, We're Dreaming juist snaarstrak. Wel wat anders dan het oude werk, maar echt een aantal hele goeie nummers.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:43 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Eens, ding met M83 is dat het niet een band is maar 1 gast (waren er 2) okey hij werkt wel met mensen samen maar ik zie het niet meer als een bandje. En laatste cd's vind ik erg matig
https://soundcloud.com/blueskyarchives/crash-your-face ander bandje van die chvrches chick.
Zal em nog eens aanzettenquote:
Zijn Opposites er al op de 3voor12 stream?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:45 schreef Pino112 het volgende:
Veils nu op YT. Raar wel, op 3v12 staan ze over een uur pas.
Fantastisch album inderdaad, maar veels te lang...quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vond Hurry Up, We're Dreaming juist snaarstrak. Wel wat anders dan het oude werk, maar echt een aantal hele goeie nummers.
Je moet ook of alleen het A-kantje of alleen het B-kantje luisteren.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:51 schreef Norrage het volgende:
[..]
Fantastisch album inderdaad, maar veels te lang...
Radioactive nog.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zijn Opposites er al op de 3voor12 stream?
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je moet nie zitte aan me nikes
Waarschijnlijk zijn die bij het begin begonnen en is de YT stream 'echt' livequote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:59 schreef Pino112 het volgende:
Op de 3v12-stream ook Opposites, alleen een ander nummer
Dat vind ik geen tof nummer.quote:
Dat kan.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat vind ik geen tof nummer.
Nu op de YT-stream.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:22 schreef Norrage het volgende:
Thunder is al geweest? te laat ingezapt
Jij bent groot fan?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:22 schreef Norrage het volgende:
Thunder is al geweest? te laat ingezapt
Ik vind ze wel heel vet jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |