zeg net tegen mijn vrouw: toen wij naar het ziekenhuis gingen voor controle bij de zwangerschap van onze tweede was dit een single. Moest er steeds aan denken als ik langs die kudde rokers het ziekenhuis in liep. Vooral daar even verderop bij het AVL Ziekenhuis.quote:
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:54 schreef Karina het volgende:
Heeft Corton nou zijn haar aan de zijkant weggeschoren
hij wordt kaal?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:54 schreef Karina het volgende:
Heeft Corton nou zijn haar aan de zijkant weggeschoren
quote:
Is hooikoorts. Net als bij Domien.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:57 schreef Againzender het volgende:
hij is niet helemaal bij stem, heb hem wel eens beter gehoord live
Het is inderdaad geen Werchter '10 of Werchter '12. Maar wel goed natuurlijkquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:57 schreef Againzender het volgende:
hij is niet helemaal bij stem, heb hem wel eens beter gehoord live
zeker goed! zoals mijn vrouw zei 'he, dat is die band van die zanger met die aparte stem'quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:59 schreef donroyco het volgende:
[..]
Het is inderdaad geen Werchter '10 of Werchter '12. Maar wel goed natuurlijk
Zo verwoordde een vriend van me het jaren geleden ook. Maar wat voor een stemquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:01 schreef Againzender het volgende:
[..]
zeker goed! zoals mijn vrouw zei 'he, dat is die band van die zanger met die aparte stem'
toen ik jaren geleden Munich hoorde toen het uitkwam was ik gelijk fan, Die stem, de muziek, wel mijn ding.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:03 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
Zo verwoordde een vriend van me het jaren geleden ook. Maar wat voor een stem
Niet uitgezonden volgens mij.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:05 schreef donroyco het volgende:
Hoe was Empire of the Sun?
In 2009 in Australië gezien, toen waren ze net bekend door 'Walking on a Dream'
Wel op de stream.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet uitgezonden volgens mij.
Ik dacht daar CHVRCHES en Daughter...quote:
Nee, ik heb het gezien.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik dacht daar CHVRCHES en Daughter...
Oh dus ik heb Balthazar zeker niet op mijn opname?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee, ik heb het gezien.
Was wel redelijk volgens mij. 3v12 vond het kitscherig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |