Nederlandse ? Ik betwijfel het. 3FM vindt alles goed, dus de kwaliteit wordt steeds minder, plus mensen die nu een band zouden kunnen starten zijn helemaal niet opgegroeid met alternatieve gitaarrock maar met happy hardcore, dus dat wordt ook niks.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:17 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Maar als ik je zo hoor blijf je goede hoop houden op betere bands?
Epilepsieshow ja. Klinkt verder wel goed.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:29 schreef SLP_ het volgende:
Wat was ik nou graag bij Empire of the Sun geweest. Ze geven wel een showtje zeg
Bedankt voor de tip! Zat yt stream te kijken maar had die gemist.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:13 schreef Tourniquet het volgende:
Lekker lomp, C&S. Zit hier zowat met trillende neusvleugels. Maar nu toch even naar 101tv voor de volledige show van Balthazar.
Op 101.tv kan je nog net een stukje Balthazar meepakken als je dat meer trekt.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:01 schreef pikinhand het volgende:
chvrches als ik het goed heb ... wat een vreselijke onoprechte 80s synth retro zeg, daar loopt het publiek toch bij weg
Het is heul slechtquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:01 schreef pikinhand het volgende:
chvrches als ik het goed heb ... wat een vreselijke onoprechte 80s synth retro zeg, daar loopt het publiek toch bij weg
Geen idee, ik schakel net weer in. Ik ging uit van 21.15quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoeveel minuten geleden begon chvrches?
12 minutenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoeveel minuten geleden begon chvrches?
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:01 schreef pikinhand het volgende:
quote:
En begint vervolgens mij nu net op 101.tv als je het vanaf begin kijkt.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Geen idee, ik schakel net weer in. Ik ging uit van 21.15
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |