Ook, maar bij de release van The Back Room werd veelvuldig gerefereerd aan het oudere werk van U2.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Editors en U2? Dan eerder REM
Die link mis ik toch wel. Ik hoor hier, buiten het gitaartje van I Will Follow, weinig U2 in.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:21 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ook, maar bij de release van The Back Room werd veelvuldig gerefereerd aan het oudere werk van U2.
Bij de recensies stond bijna altijd "early U2" er wel bij. En REM en Echo idd.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die link mis ik toch wel. Ik hoor hier, buiten het gitaartje van I Will Follow, weinig U2 in.
wat?quote:
Dat liedje net op tv, Another Love. Weet ik hoe al die bands hetenquote:
Tom ODOLquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat liedje net op tv, Another Love. Weet ik hoe al die bands heten![]()
Ow Seasick SteveDie vind ik tof.
Dat was een partij pijnlijke aids.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:42 schreef Karina het volgende:
Opposites & Epic Fuel. Met smells like teen spirit.
Nogal ja, wat een geblerquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was een partij pijnlijke aids.
dat!quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Steve metJohn Paul Jones
Maar eerst Smokersquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nog een toegiftje van Editors lijkt me. Papillon moet nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |