11 uur maxquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:58 schreef Vogeltje88 het volgende:
Hoe lang spelen/streamen ze eigenlijk?
Hele show.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:58 schreef Vogeltje88 het volgende:
Hoe lang spelen/streamen ze eigenlijk?
Nummer heet A Ton of Love.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:08 schreef pikinhand het volgende:
Desire, dat is toch een echo & the bunnymen cover ? Kan me niet voorstellen dat dat origineel is.
Doe jij maar even liveverslag van wat daar op is.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:09 schreef Karina het volgende:
Livestreams nog niet gekeken, NED 3 nu wel opgezet.
Je zou het niet zeggen. Wel een aardig nummer, en Editors hebben wel wat meer inhoud dan de behoorlijk slappe retro bands die ik zag voorbijkomen vandaag, maar toch het blijft bijna een cover.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nummer heet A Ton of Love.
Willie Wartaal die aan het kletsen is. Die ken ik zowaarquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Doe jij maar even liveverslag van wat daar op is.
Hebben ook zwaar leentjebuur gespeeld bij Echo and the Bunnymen. Tegenwoordig is alles retro. Je kunt ook zeiken.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:11 schreef pikinhand het volgende:
[..]
Je zou het niet zeggen. Wel een aardig nummer, en Editors hebben wel wat meer inhoud dan de behoorlijk slappe retro bands die ik zag voorbijkomen vandaag, maar toch het blijft bijna een cover.
Pikinhand (die username alleen alquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hebben ook zwaar leentjebuur gespeeld bij Echo and the Bunnymen. Tegenwoordig is alles retro. Je kunt ook zeiken.
Subtle as alwaysquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Pikinhand (die username alleen al) loopt continu te zeiken. Beter negeer je hem gewoon.
Jij kijkt Ned3?quote:
Ik wil net posten, die gozer kan niet zingen.quote:
Tom Smith een slechte zanger noemenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik wil net posten, die gozer kan niet zingen.
En die gitarist is een eng skeletje, je ziet zijn ribben.
Ze kijken naar the 1975.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:17 schreef JochemP het volgende:
[..]
Tom Smith een slechte zanger noemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |