Inderdaad.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:08 schreef Tourniquet het volgende:
Wel verwarrend dat de Youtube-stream anders is dan de 3voor12/101tv stream.
Over wie heb je het nou?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is zo'n band die live niet kan brengen wat ze op plaat doen
Balthazar? Onzin, live juist heel sterk.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is zo'n band die live niet kan brengen wat ze op plaat doen
Nu ook op die youtube stream, klinkt toch een stuk minder dan Balthazar naar mijn mening.quote:
Mozes.quote:
Ja, jammer.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:16 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nu ook op die youtube stream, klinkt toch een stuk minder dan Balthazar naar mijn mening.
Monsters and Men is echt wel anders dan wat je nu noemt aan softe britpopbandjes.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:21 schreef Vatta het volgende:
Dat Lumineers hoef ik echt niet te zien. Echt die vreselijke opeen stapeling van nieuwe folkbandjes waarvan er geen 1 boeiend is. Wat heb je nog meer? Monsters and men, Noah & The Whale. Mumford & Sons vind ik er dan eigenlijk nog ver bovenuit steken.
Ja, 1 act is natuurlijk kenmerkend voor 2 landenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:30 schreef Vatta het volgende:
Jeetje dat Mozes bandje is ook niet best. Toch wel een duidelijke scheidingslijn tussen de Belgische en Nederlandse acts wat mij betreft. Dit soort troep kun je volgens mij overal gratis zien.
Peter Jr. bedoel je. Nee.quote:
Ik hoorde I Got Skills hoor.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Peter Jr. bedoel je. Nee.
Lijkt me erg onwaarschijnlijk.quote:
Ik ben niet doof en dom hoorquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lijkt me erg onwaarschijnlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |