Want?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:11 schreef Vatta het volgende:
Best een aardig bandje hoor. Alleen niet te serieus nemen.
De teksten, beetje clichematig allemaal. En hee ja daar is ie weer, de banjo. Beetje verplichte kost dus. Paar leuke radioliedjes de rest meer van hetzelfde maar minder.quote:
Ja op dat ene nummer waarvan ik zei dat het wel leuk was en On Top of the World, mee eens.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:13 schreef Vatta het volgende:
[..]
De teksten, beetje clichematig allemaal. En hee ja daar is ie weer, de banjo. Beetje verplichte kost dus. Paar leuke radioliedjes de rest meer van hetzelfde maar minder.
Maar een prima optreden verder. Een van de betere die ik tot nu toe op LL 2013 gezien heb.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja op dat ene nummer waarvan ik zei dat het wel leuk was en On Top of the World, mee eens.
Je kijkt nog maar net?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:16 schreef Vatta het volgende:
[..]
Maar een prima optreden verder. Een van de betere die ik tot nu toe op LL 2013 gezien heb.
Zegt misschien meer over de rest van de optredens. Nine inch Nails zag er ook goed uit. Verder waren Biffy Clyro, Tom Odell en de jeugd ook wel aardig. Van wat ik ervan zag viel Villagers tegen en Crystal Fighters is gewoon kut.quote:
Nu op YT-streamquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
hebben ze al 1 van die hitjes gespeeld? Vind de laatste namelijk wel leuk.
Dat komt omdat Pinkpop ronduit kut isquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Atzegod is positiever dan op Pinkpop
Hee, Atze, jij ook hier?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:30 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dat komt omdat Pinkpop ronduit kut is
Lief meisje. De India is denk ik een goed podium. Op PITCH stonden ze in de Westergas, veel te groot.quote:
Hey wat onterecht zeg. Mozes is wat mij betreft het beste live bandje van Nederland op het moment. Tomeloze energie, goede covers, goede eigen nummers, opzwepend repertoire, veelzijdigheid. Echt geweldige bandje, een van de beste concerten die ik dit jaar heb gezien. Die plaat daarentegen, en ook het hitje, zijn maar een beetje saai ja. Typisch zo'n bandje dat gemaakt is om live te spelen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:30 schreef Vatta het volgende:
Jeetje dat Mozes bandje is ook niet best. Toch wel een duidelijke scheidingslijn tussen de Belgische en Nederlandse acts wat mij betreft. Dit soort troep kun je volgens mij overal gratis zien.
Ja ben benieuwd, als het goed genoeg is maar ff kaartjes voor melkweg scorenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:32 schreef donroyco het volgende:
[..]
Lief meisje. De India is denk ik een goed podium. Op PITCH stonden ze in de Westergas, veel te groot.
Zonder uitgebrachte plaat wordt het wel lastigquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:33 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Ja ben benieuwd, als het goed genoeg is maar ff kaartjes voor melkweg scoren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
16.50u toch?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
The Veils..
Ik wil The Opposites..
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:36 schreef donroyco het volgende:
[..]
Zonder uitgebrachte plaat wordt het wel lastig
Alleen Gun en Recover zijn bekend. Setlist PITCH:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar het gaat na een paar nummers wel wat vervelen...."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:36 schreef donroyco het volgende:
[..]
Zonder uitgebrachte plaat wordt het wel lastig
Alleen Gun en Recover zijn bekend. Setlist PITCH:The Mother We Share, Lies en Now Is Not The Time ken ik ook wel. Dat het niet op Spotify staat betekent niet dat het nergens te horen is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Het is in zijn geheel nog niet zo goed als bijvoorbeeld M83quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:38 schreef Norrage het volgende:
[..]
Maar het gaat na een paar nummers wel wat vervelen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |