Ik was weer naar YT geswitched ja, omdat het toch gelijk was, en die kwali was beter.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:36 schreef theodoor9 het volgende:
Misschien verschil tussen youtube en andere stream?
Luister je via YT stream dan?quote:
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Luister je via YT stream dan?
Ah, dat verklaart het. Vind de vergelijking met Peter Jr. en Weezer logischer dan met I Got Skills, daarom ging ik vanuit dat het daarom ging.
ID nu, klinkt ook wel lekker. Beter dan MatF iig.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zal straks ook weer even switchen naar de YT-stream
Vind ID eigenlijk geen klap aan.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
ID nu, klinkt ook wel lekker. Beter dan MatF iig.
Radioactive, It's Time en On top of the world (Idd ja, de enigen die vaak op 3FM worden gedraaid) vind ik iig goed, de rest ken ik niet.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vind ID eigenlijk geen klap aan.
Go back to the zoo, Mozes Bandje, Di-rect, Blof, Kane, Kensington, Racoon, Handsome Poets, Anouk, Ilse de Lange, Marco Borsato, de Dijk, Destine. Enkel Spinvis en dat nieuwe bandje Soul sister dance revolution zijn goed wat ik dan ken en Face Tomorrow is gestopt.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, 1 act is natuurlijk kenmerkend voor 2 landen
Je noemt nu alleen de goeie Belgische namen. Zo ken ik er nog wel meer. En Nederland heeft echt wel meer. Dat je bijvoorbeeld Within Temptation, The Gathering niet noemtquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:49 schreef Vatta het volgende:
[..]
Go back to the zoo, Mozes Bandje, Di-rect, Blof, Kane, Kensington, Racoon, Handsome Poets, Anouk, Ilse de Lange, Marco Borsato, de Dijk, Destine. Enkel Spinvis en dat nieuwe bandje Soul sister dance revolution zijn goed wat ik dan ken en Face Tomorrow is gestopt.
Belgische: School is cool, DEUS, Balthazar, Triggerfinger, Selah Sue, Amatorski, Black Box Revelation, K's Choice, Soulwax. 2 Many DJs, Absint Minded.
Over het algemeen dus wat minder platvloers.
hebben ze al 1 van die hitjes gespeeld? Vind de laatste namelijk wel leuk.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Radioactive, It's Time en On top of the world (Idd ja, de enigen die vaak op 3FM worden gedraaid) vind ik iig goed, de rest ken ik niet.
Kensington is aardig klopt, Within Temptation zwaar overrated. Er zullen er best nog wel wat goede Nederlandse acts zijn maar ik ken ze niet. En bij de Belgische had ik nog wel Clouseau kunnen noemen en er zal best nog meer bagger zijn maar dat weet ik zo even niet te noemen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je noemt nu alleen de goeie Belgische namen. Zo ken ik er nog wel meer. En Nederland heeft echt wel meer. Dat je bijvoorbeeld Within Temptation, The Gathering niet noemtKensington doe je hier tekort trouwens.
Maar goed, deze discussie heb ik al 15x gevoerd.
In Nederland moet je inderdaad verder zoeken naar goede bands, daarmee ben ik het wél eens.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:56 schreef Tourniquet het volgende:
Natuurlijk heb je in België ook crap (Milow), maar ik ben het met Vatta eens dat de kwaliteit van de populaire Belgische bands hoger is dan de Nederlandse.
Within Temptations Enter is gewoon een van de betere platen in het genre.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:56 schreef Vatta het volgende:
[..]
Kensington is aardig klopt, Within Temptation zwaar overrated. Er zullen er best nog wel wat goede Nederlandse acts zijn maar ik ken ze niet. En bij de Belgische had ik nog wel Clouseau kunnen noemen en er zal best nog meer bagger zijn maar dat weet ik zo even niet te noemen.
Milow ja klopt.
Atzegod is positiever dan op Pinkpopquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:58 schreef Markeerstift het volgende:
Maar goed, heeft Atze-god nog een bak met zuur op dit weekend? Ik ben nog niet op 3voor12 geweest
Gebaseerd op Radioactive en It's Time. Geeft een Temper Trap achtig gevoel, veel kutnummers een dan stiekem toch wat pareltjes.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |