Vooral gericht op joden, als ze nu wat harder werkte in de kampen waren ze vrij geweest.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:51 schreef waht het volgende:
Een SC speciaal voor Hongaren, innovatief.
Plasterk haakt ook aan bij de baard-rage. Beetje laat, maar ach.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:51 schreef Elfletterig het volgende:
Weten jullie wie dit is?
[ afbeelding ]
Abu Yazid al-Dabbaghquote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:51 schreef Elfletterig het volgende:
Weten jullie wie dit is?
[ afbeelding ]
Arafat.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:51 schreef Elfletterig het volgende:
Weten jullie wie dit is?
[ afbeelding ]
Een sterk afgevallen Urbanus.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:51 schreef Elfletterig het volgende:
Weten jullie wie dit is?
[ afbeelding ]
Ik heb hem liever met z'n hoed.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Plasterk haakt ook aan bij de baard-rage. Beetje laat, maar ach.
Dat is de kortgeleden afgezette president Morsi.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:51 schreef Elfletterig het volgende:
Weten jullie wie dit is?
[ afbeelding ]
Plasbaard.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:51 schreef Elfletterig het volgende:
Weten jullie wie dit is?
[ afbeelding ]
Zo voelt het bij mij ookquote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:46 schreef Mutant01 het volgende:
Haar weg. Een nieuwe episode in mijn leven treedt aan.
Het verval is begonnen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:46 schreef Mutant01 het volgende:
Haar weg. Een nieuwe episode in mijn leven treedt aan.
Ik kreeg kale plekken en heb toen besloten maar alles te millimeteren. Het was een dondersmoeilijke beslissing, maar ik ben niet ontevreden over het resultaat. Behalve dan dat sommige mensen mij als een straatschoffie zullen zien.quote:
Nu wel een baard laten staan dus.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:52 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik kreeg kale plekken en heb toen besloten maar alles te millimeteren. Het was een dondersmoeilijke beslissing, maar ik ben niet ontevreden over het resultaat. Behalve dan dat sommige mensen mij als een straatschoffie zullen zien.
pittig kort.....quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:52 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik kreeg kale plekken en heb toen besloten maar alles te millimeteren. Het was een dondersmoeilijke beslissing, maar ik ben niet ontevreden over het resultaat. Behalve dan dat sommige mensen mij als een straatschoffie zullen zien.
Dat boek toont aan dat Zwagerman een nerd is.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:18 schreef Reya het volgende:
Ik had wel graag Gimmick! willen schrijven.
Je komt amper buiten dus dat valt mee.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:52 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Rite de passage.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:52 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Check.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:57 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Een stoppelbaardje staat prima bij dit kapsel.
Ik deel nooit meer wat met jullie.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:17 schreef kLowJow het volgende:
Heb je het resultaat al in US gepost?
Dat blijkt. Ik heb niks gezien.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:18 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik deel nooit meer wat met jullie.
Zeg dat maar tegen Autodidact.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:18 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik deel nooit meer wat met jullie.
Ik weet niet wat je hier probeerde te posten maar het komt niet door de wifi-verbinding van m'n hotel heenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:14 schreef Nautilus. het volgende:
[ afbeelding ]
Mutant01, 2008. Locatie: 4e verdieping L-gebouw.
Auteursfoto van Abdelkader Benali. SFW.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je hier probeerde te posten maar het komt niet door de wifi-verbinding van m'n hotel heen
Kaalheid. Het begin van een nieuw tijdperk.quote:
Ze zouden het in Gemonde moeten invoeren.quote:
En dan direct iedereen het aanbod doen het weer af te kopen, voor een flinke klap geld. Die keuterboeren gaan toch nergens heen, dus dat is makkelijk verdiend.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ze zouden het in Gemonde moeten invoeren.
Helemaal mooi als het is afgekocht, kopers geen flauw benul hebben wat een canon überhaupt is, dit dan binnen het jaar verloopt en de erfpachtcanon op de dan vastgestelde grondwaarde wordt geïndexeerd. Stijgen je woonlasten ineens met 12-15%quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:42 schreef Reya het volgende:
[..]
En dan direct iedereen het aanbod doen het weer af te kopen, voor een flinke klap geld. Die keuterboeren gaan toch nergens heen, dus dat is makkelijk verdiend.
En je hebt je broek op je enkels.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:42 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Ja, zie je me al zitten? Ik draag een blauw hemd.
Dito.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:42 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Ja, zie je me al zitten? Ik draag een blauw hemd.
Dat nieuwe theater moet ergens van betaald worden.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Helemaal mooi als het is afgekocht, kopers geen flauw benul hebben wat een canon überhaupt is, dit dan binnen het jaar verloopt en de erfpachtcanon op de dan vastgestelde grondwaarde wordt geïndexeerd. Stijgen je woonlasten ineens met 12-15%.
Je bedoelt coverage van Egypte?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:03 schreef KoosVogels het volgende:
Aspirant-presidentskandidaat Jesse Ventura maakt vermakelijke televisie.
Bleef het daar maar bij.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:59 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat nieuwe theater moet ergens van betaald worden.
Is dat familie van Juelz Ventura?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:03 schreef KoosVogels het volgende:
Aspirant-presidentskandidaat Jesse Ventura maakt vermakelijke televisie.
Goed.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je bedoelt coverage van Egypte?
Hoe gaat 't met uw familie daar?
Ach, ik ben de laatste die klaagt over een slaatje slaan uit menselijk leed.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Goed.
We hebben van de nood maar even een deugd gemaakt en nu tikt ze een verhaal voor een lading Nederlandse kranten.
Hij speelde in Predator, naast Arnold Schwarzenegger.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:05 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Is dat familie van Juelz Ventura?
Ik zal het lezen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Goed.
We hebben van de nood maar even een deugd gemaakt en nu tikt ze een verhaal voor een lading Nederlandse kranten.
Ah, Koos heeft zelf z'n baan geoutsourced.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Goed.
Het is nu ook gewoon iets wat mensen willen lezen, natuurlijk.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach, ik ben de laatste die klaagt over een slaatje slaan uit menselijk leed.
Nu de jouwe nog en het feest is compleet.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Ah, Koos heeft zelf z'n baan geoutsourced.
Uiteraard, als het niemand zou boeien zou ze haar verhaaltje ook niet kunnen verkopen aan half Nederland.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het is nu ook gewoon iets wat mensen willen lezen, natuurlijk.
Outsourcing in de ICT is zo 2006quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nu de jouwe nog en het feest is compleet.
Egypte doe ik er altijd bij inderdaad, naast mijn gebruikelijke schrijfwerk voor Schubbekutteveen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Ah, Koos heeft zelf z'n baan geoutsourced.
Klopt, alle onbenullige functies binnen ICT zijn namelijk al weg, dus valt niks meer te outsourcen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Outsourcing in de ICT is zo 2006
Bedankt voor het compliment.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Klopt, alle onbenullige functies binnen ICT zijn namelijk al weg, dus valt niks meer te outsourcen.
Gelukkig heb ik inmiddels wat contacten opgebouwd binnen 'het wereldje'.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Uiteraard, als het niemand zou boeien zou ze haar verhaaltje ook niet kunnen verkopen aan half Nederland.
Graag gedaan.quote:
Nu is het wachten totdat er een orka aanspoelt bij Sharm el-Sheikh.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Egypte doe ik er altijd bij inderdaad, naast mijn gebruikelijke schrijfwerk voor Schubbekutteveen.
General al-Sisi approves.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik inmiddels wat contacten opgebouwd binnen 'het wereldje'.
We leggen gewoon gezamenlijk 600 euro bij elkaar en boeken Sharon Dijksma een vlucht erheen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Nu is het wachten totdat er een orka aanspoelt bij Sharm el-Sheikh.
Ah goed, ik heb natuurlijk geroggeld dat haar stuk wordt geplaatst. Doet me best goed.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Nu is het wachten totdat er een orka aanspoelt bij Sharm el-Sheikh.
Netjes, wou dat ik het kon lezen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ah goed, ik heb natuurlijk geroggeld dat haar stuk wordt geplaatst. Doet me best goed.
Koop gewoon die krant, pauperrrrrr.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Netjes, wou dat ik het kon lezen.
Als dat online kan zal ik dat doen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Koop gewoon die krant, pauperrrrrr.
Koos wil je vast een krantenknipel toezenden. Gewoon je adres geven, hij pakt wel een gefrankeerde enveloppe van z'n werkgever, knipt wat uit op z'n werk, en zendt het u toe.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Als dat online kan zal ik dat doen.
Zo deden we dat voor 1995 jaquote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Koos wil je vast een krantenknipel toezenden. Gewoon je adres geven, hij pakt wel een gefrankeerde enveloppe van z'n werkgever, knipt wat uit op z'n werk, en zendt het u toe.
Just an idea.
Toevallig ben ik van voor 1995 ja?!quote:
Nog steeds niet, al die sletterige heaumeautjes lekker onderzeiken omdat ze dat geil vinden.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar toen was jij nog niet zindelijk.
Behalve dat je het nog in je luier deed kon je ook nog niet lezenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Toevallig ben ik van voor 1995 ja?!
TMI.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nog steeds niet, al die sletterige heaumeautjes lekker onderzeiken omdat ze dat geil vinden.
Zou toch niet goed zijn als ik op die leeftijd nog in een luier scheet.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Behalve dat je het nog in je luier deed kon je ook nog niet lezen
Jij doet wel meer rare dingen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zou toch niet goed zijn als ik op die leeftijd nog in een luier scheet.
Dat hoeft dan ook weer niet.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nog steeds niet, al die sletterige heaumeautjes lekker onderzeiken omdat ze dat geil vinden.
Laat je 3D-printer wat kweekvlees maken.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:29 schreef remlof het volgende:
Anyway, honger, effe een stuk dooie koe scoren.
Oh.quote:
Dag broeder, bent u ook 20 neefjes en nichtjes kwijtgeraakt als martelaar in Cairo gisteren?quote:
Nee, ik vind het af en toe we spannend om buiten te komen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:37 schreef Euribob het volgende:
[..]
Laat je 3D-printer wat kweekvlees maken.
Waterballonnengevecht!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:38 schreef Euribob het volgende:
[..]
Doe het dan veilig, met condoom.
Die Zeiten ändern sich, die Zeiten ändern dich.....quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dag broeder, bent u ook 20 neefjes en nichtjes kwijtgeraakt als martelaar in Cairo gisteren?
Lijpe shit ouwe!
Dubbele cheesburger, broodje shoarma etra knoflooksaus, broodje frikandel speciaal en een grote friet.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, ik vind het af en toe we spannend om buiten te komen.
Ozzie steak besteld bij de pub
Een wet T-shirt contest zal met homo's nooit hetzelfde zijn.quote:
Mir nicht.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:39 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Die Zeiten ändern sich, die Zeiten ändern dich.....
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:41 schreef Euribob het volgende:
[..]
Een wet T-shirt contest zal met homo's nooit hetzelfde zijn.
Mooi als we gaan graven in uitspraken in deze SC van een jaar of 2 terug, toen ze boos werden op ons omdat we dit voorspelden.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:42 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Democracy, it was all a dream.
Laten we gaan voorspellen wat er in Zuid-Afrika gebeurd als Mandela komt te overlijden.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mooi als we gaan graven in uitspraken in deze SC van een jaar of 2 terug, toen ze boos werden op ons omdat we dit voorspelden.
Chaos.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:45 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Laten we gaan voorspellen wat er in Zuid-Afrika gebeurd als Mandela komt te overlijden.
Graag gedaan mop.quote:
Dat was uihuit, doos.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Graag gedaan mop.
Hoe is 't met je vriendin?
Ah, weer een single manlover erbij dus, mooizo.quote:
U wenst ook hetzelfde kapsel?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:49 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Koning John Deuss.![]()
Toen Zuid-Afrika onder embargo lag verkocht hij olie uit de Sovjet-Unie aan Zuid-Afrika en verdiende daarmee pakweg $1.000.000 per week. Hij noemde z'n oliebedrijf "John's Own Company - JOC Oil".
Wat een held, ik wil net zo zijn als hij.
Met dat kapsel hoeft het van mij al niet meer.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:49 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Koning John Deuss.![]()
Toen Zuid-Afrika onder embargo lag verkocht hij olie uit de Sovjet-Unie aan Zuid-Afrika en verdiende daarmee pakweg $1.000.000 per week. Hij noemde z'n oliebedrijf "John's Own Company - JOC Oil".
Nee, over lichamelijke veroudering heb ik weinig controle.quote:
Mensen zonder moraal eindigen altijd bovenaan.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:49 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Koning John Deuss.![]()
Jouw mening is sowieso irrelevant.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:50 schreef Euribob het volgende:
[..]
Met dat kapsel hoeft het van mij al niet meer.
Het blijkt wel weer dat je politieke tegenstanders niet moet opsluiten maar meteen moet executeren, anders komen ze jaren later weer zuigen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mensen zonder moraal eindigen altijd bovenaan.
Tenzij je Botha heet.
Het ziet er wel erg gereformeerd uit hoor.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:51 schreef GSbrder het volgende:
Niks mis met dat kapsel. Ik zou willen dat ik nog zo'n volle pony had.
Correct.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:52 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het blijkt wel weer dat je politieke tegenstanders niet moet opsluiten maar meteen moet executeren, anders komen ze jaren later weer zuigen.
Of Sulla.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mensen zonder moraal eindigen altijd bovenaan.
Tenzij je Botha heet.
Je gaat het pas waarderen als je het niet meer hebt.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Het ziet er wel erg gereformeerd uit hoor.
Ik ben gewaarschuwdquote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je gaat het pas waarderen als je het niet meer hebt.
Gaat u op hemelvaart?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:53 schreef De_Coulance het volgende:
wacht maar tot ik terug ben kleuters.
Jij bent een vrouw. Die worden niet kaal.quote:
Ze zullen ervan lusten.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:53 schreef De_Coulance het volgende:
Zulke tegenstanders zou ik niets aan kunnen doen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:52 schreef GSbrder het volgende:
Ze staan voor vP al gegen die Wand.
[ afbeelding ]
Ik begrijp dat u ook kalend bent?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:51 schreef GSbrder het volgende:
Niks mis met dat kapsel. Ik zou willen dat ik nog zo'n volle pony had.
Nee, er geldt een negatief reisadvies voor Turken naar Nederland.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:53 schreef De_Coulance het volgende:
Volgens mij verliezen vrouwen uiteindelijk vaak ook wel wat haar.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jij bent een vrouw. Die worden niet kaal.
+a, -end.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:54 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik begrijp dat u ook kalend bent?
Niets wat een permanentje en wat volume-shampoo niet kan verhullen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij verliezen vrouwen uiteindelijk vaak ook wel wat haar.
Hjm.quote:
Ik krijg weer hoop.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Niets wat een permanentje en wat volume-shampoo niet kan verhullen.
Ga even op het borstkankerforum zeggen dat kale vrouwen geen echte vrouwen zijn.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jij bent een vrouw. Die worden niet kaal.
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:56 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ga even op het borstkankerforum zeggen dat kale vrouwen geen echte vrouwen zijn.
Behalve Amber Rose. Dat is een echte vrouwquote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:56 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ga even op het borstkankerforum zeggen dat kale vrouwen geen echte vrouwen zijn.
En na jou nam je sugardaddy een aantal nieuwe mocroboys?quote:
Te makkelijk en niet grappig.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:56 schreef Euribob het volgende:
[..]
Dames, dames. Genoeg Kala voor iedereen.quote:
Disana toch! Wat is dit voor vuige praat. Dat ben ik niet gewend van je.quote:
Buk dan maar, dan zal ik mijn voorbinddildo er wel even in rammen, als een ware bitch het betaamt.quote:
Moeilijke humor is op voor vandaag.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:57 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Te makkelijk en niet grappig.
Ga ga ga. Ga berggeiten melken ofzo.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En na jou nam je sugardaddy een aantal nieuwe mocroboys?
Sugar Lee Hooper.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Behalve Amber Rose. Dat is een echte vrouw.
Volgens mij niet. Wegwezen Mutant.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dames, dames. Genoeg Kala voor iedereen.
Probeer het eens met "habi, wat is deze"quote:
Gadverdamme, tatoeages.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:58 schreef GSbrder het volgende:
Voor de luie Googelaars:
[ afbeelding ]
Koop nieuwe.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:58 schreef Euribob het volgende:
[..]
Moeilijke humor is op voor vandaag.
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Wegwezen Mutant.
Doe ik al af en toe.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:58 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ga ga ga. Ga berggeiten melken ofzo.
Mja, ik had haar ook liever zonder Donald Duck-illustraties.quote:
Racist.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Wegwezen Mutant.
Liever niet.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Probeer het eens met "habi, wat is deze"
Genoeg Carla voor iedereen?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dames, dames. Genoeg Kala voor iedereen.
In haar Arie?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mja, ik had haar ook liever zonder Donald Duck-illustraties.
Het is abi. Met je habi.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Probeer het eens met "habi, wat is deze"
Jaja, bij donkere mensen meteen over apen beginnen, wat een racistische houding van jou Disaantje.quote:
Dat staat er toch niet man.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:59 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Genoeg Carla voor iedereen?
Verkoop jezelf achter het station, doet Guido ook voor centjes.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:00 schreef Euribob het volgende:
[..]
Geen geld, geen donder, geen reet.
HABI HABIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII, WAT IS DEESSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!?????????????quote:
Habi, dat weet ik toch niet.quote:
Laat Oprah het niet lezen, straks gaat ze je slaan met haar tasje die ze niet kan betalen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:00 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jaja, bij donkere mensen meteen over apen beginnen, wat een racistische houding van jou Disaantje.
Ga werken voor geld, luiwammes!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:00 schreef Euribob het volgende:
[..]
Geen geld, geen donder, geen reet.
Er is weer een tatoeage-rage? Op welk lichaamsdeel?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:01 schreef GSbrder het volgende:
Ik hoop dat de huidige tatoeage-rage snel voorbij is.
De_Stationance.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Verkoop jezelf achter het station, doet Guido ook voor centjes.
Geen idee. Allemaal nette mensen die tatoeages hebben.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:01 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Er is weer een tatoeage-rage? Op welk lichaamsdeel?
Die vadsige zeekoe moet gewoon oprotten, ze hadden haar al op het vliegveld van Zwitserland moeten terugsturen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Laat Oprah het niet lezen, straks gaat ze je slaan met haar tasje die ze niet kan betalen.
quote:
Ja.quote:
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Geen idee. Allemaal nette mensen die tatoeages hebben.
Als ik een manager-functie aangeboden krijg bij het plaatselijke hamburgerrestaurant, graag.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:01 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Ga werken voor geld, luiwammes!
Mensen zoals haar hebben sowieso niks te zoeken in Zurich.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:01 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Die vadsige zeekoe moet gewoon oprotten, ze hadden haar al op het vliegveld van Zwitserland moeten terugsturen.
Van wie zou ik dat nou hebben geleerd hier.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:00 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jaja, bij donkere mensen meteen over apen beginnen, wat een racistische houding van jou Disaantje.
Dan krijgt Vs z'n volgende ban.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:45 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Laten we gaan voorspellen wat er in Zuid-Afrika gebeurd als Mandela komt te overlijden.
Dat dacht ik nu ook toen de gaypride op het journaal was.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
ik zie in een ooghoek menselijk leed in Egypte.
Feestje vieren is niet strafbaar.quote:
Guido.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Van wie zou ik dat nou hebben geleerd hier.
Deze grap zag ik ook van 1000 lichtjaar aankomen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Verkoop jezelf achter het station, doet Guido ook voor centjes.
Met Mandela erop?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Feestje vieren is niet strafbaar.
Ik App je wel een foto van een stuk taart.
Dat kan niet. Nette mensen hebben per definitie geen tatoeage.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Geen idee. Allemaal nette mensen die tatoeages hebben.
Betyar?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:03 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dit is net zoiets het over 'een geleerde zigeuner' hebben.
Altijd al geweten dat Turkije zo ver van de beschaafde wereld lag.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:03 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Deze grap zag ik ook van 1000 lichtjaar aankomen.
Kijk naar Koos. Oh wacht.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:03 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat kan niet. Nette mensen hebben per definitie geen tatoeage.
Dit is net zoiets het over 'een geleerde zigeuner' hebben.
En ik maar denken dat het donker is in Turkije.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:03 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Deze grap zag ik ook van 1000 lichtjaar aankomen.
Ik zie in een ooghoek weer een ban voor jou aankomen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja.
Ik ga even het journaal kijken, ik zie in een ooghoek menselijk leed in Egypte.
Toen Osama werd kapotgeschoten en in zee werd gedumpt ging ik ook taart kopen in de winkel om te trakteren, toen ik zei dat ik de grootste taart wou die ze hadden omdat die baardaap kapot was geknald stonden ze ook raar te kijken. Maar het heeft gesmaakt.quote:
Uiteraard.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:04 schreef GSbrder het volgende:
VS, heb jij ooit mannen met tatoeages gedaan?
Jouw wereld is op het niveau van holbewoners. Hoe verder hoe beter.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Altijd al geweten dat Turkije zo ver van de beschaafde wereld lag.
Wat een afgezaagde opmerking.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:04 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Jouw wereld is op het niveau van holbewoners. Hoe verder hoe beter.
Eigenlijk was Osama een schatje vergeleken met Mandela.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Toen Osama werd kapotgeschoten en in zee werd gedumpt ging ik ook taart kopen in de winkel om te trakteren, toen ik zei dat ik de grootste taart wou die ze hadden omdat die baardaap kapot was geknald stonden ze ook raar te kijken. Maar het heeft gesmaakt.
Inderdaad, ik heb hem even gerapporteerd.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat een afgezaagde opmerking.
De waarheid is inderdaad afgezaagd.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat een afgezaagde opmerking.
En beiden allochtoon, ik zie een correlatie, tevens wellicht causaliteit.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:06 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Eigenlijk was Osama een schatje vergeleken met Mandela.
Kusjeknuffel?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:04 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
quote:
Ik nog nooit een meisje waarvan ik wist dat ze tatoeages had.quote:
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:04 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Gay.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:08 schreef Euribob het volgende:
Duidelijk, deze SC heeft meer liefde en tolerantie nodig.
Je hebt van die sletjes die een tatoeage in hun baarmoeder hebben.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik nog nooit een meisje waarvan ik wist dat ze tatoeages had.
Die laten ze dan door de gynaecoloog zetten, ik ken dat soort types.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:09 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je hebt van die sletjes die een tatoeage in hun baarmoeder hebben.
Ik voel me gebruiktquote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:09 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je hebt van die sletjes die een tatoeage in hun baarmoeder hebben.
Je moeder is er eentje van.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:10 schreef Euribob het volgende:
[..]
Die laten ze dan door de gynaecoloog zetten, ik ken dat soort types.
VS heeft een tatoeage in zijn baarmoederquote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:10 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Volgende keer niet meer bukken als VS in de buurt is.
Mijn moeder is een refo, het lijkt me sterk dat die ooit een gynaecoloog van dichtbij heeft gezien.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:10 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je moeder is er eentje van.
Jazeker.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
VS heeft een tatoeage in zijn baarmoeder?
En ze weten van je geaardheid?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:11 schreef Euribob het volgende:
[..]
Mijn moeder is een refo, het lijkt me sterk dat die ooit een gynaecoloog van dichtbij heeft gezien.
Whatever.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:11 schreef Euribob het volgende:
[..]
Mijn moeder is een refo, het lijkt me sterk dat die ooit een gynaecoloog van dichtbij heeft gezien.
Hopelijk sluiten ze hem snel weer in de kast op.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En ze weten van je geaardheid?
Kom nou, mij zou je ook missen als ik er niet meer was hier.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:12 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hopelijk sluiten ze hem snel weer in de kast op.
Zonder WiFi.
De Britten hadden de Afrikaners moeten executeren?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Correct.
Dat is het enige dat Zuid-Afrika fout deed.
Nee, de Nederlanders hadden nooit Zuid-Afrika moeten verliezen aan die Britten.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:13 schreef Reya het volgende:
[..]
De Britten hadden de Afrikaners moeten executeren?
Tool of Satanquote:
Gaaf, ik heb ook altijd al Mozart op m'n reet getatoeerd willen hebben.quote:
Nah, ze is er weggevlucht toen ze de kans kreeg, en gelovig is ze niet.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En ze weten van je geaardheid?
En toch heb je 't ze niet verteld?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:14 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nah, ze is er weggevlucht toen ze de kans kreeg, en gelovig is ze niet.
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Kom nou, mij zou je ook missen als ik er niet meer was hier.
Dan hadden ze troepen moeten sturen in 1900, had makkelijk gekund, toen was iedereen ( in holland ) nog voor de boeren, als ik Wikipedia moet gelovenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, de Nederlanders hadden nooit Zuid-Afrika moeten verliezen aan die Britten.
Tuurlijk wel, mijn moeder maakt het echt geen klap uit.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En toch heb je 't ze niet verteld?
Tot zover #GayPride.
Dat zijn Nederlanders altijd geweest, tot de jaren '80 aanbraken en Nederlandse hippies boos werden.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:15 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
Dan hadden ze troepen moeten sturen in 1900, had makkelijk gekund, toen was iedereen ( in holland ) nog voor de boeren, als ik Wikipedia moet geloven
Geweldig idee.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:15 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
Dan hadden ze troepen moeten sturen in 1900, had makkelijk gekund, toen was iedereen ( in holland ) nog voor de boeren, als ik Wikipedia moet geloven
Bedankt.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:15 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
Boeiend, die theedrinkers hadden we met onze kleine pink omver kunnen werpen. Hadden we Churchill ook dood kunnen schieten die toen in ZA gelegerd was, en dan hadden we Hitler kunnen steunen in de jaren '30, en waren we nu deel van het groot arische rijk.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:18 schreef arjan1212 het volgende:
die 6de oorlog met Engeland had dan wel gekomen.. nou en?
Ze is een ongelovige grefo? Knap.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:14 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nah, ze is er weggevlucht toen ze de kans kreeg, en gelovig is ze niet.
Met een beetje geluk was dat dan fijn WO 1 geworden.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:18 schreef arjan1212 het volgende:
die 6de oorlog met Engeland had dan wel gekomen.. nou en?
WTFquote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:52 schreef GSbrder het volgende:
Ze staan voor vP al gegen die Wand.
[ afbeelding ]
Nu moet u zonder roze driehoek door het leven gaan.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Boeiend, die theedrinkers hadden we met onze kleine pink omver kunnen werpen. Hadden we Churchill ook dood kunnen schieten die toen in ZA gelegerd was, en dan hadden we Hitler kunnen steunen in de jaren '30, en waren we nu deel van het groot arische rijk.
Alleen omdat ze van de Biblebelt komt.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Ze is een ongelovige grefo? Knap.
Gaat het wel goed met je ?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Boeiend, die theedrinkers hadden we met onze kleine pink omver kunnen werpen. Hadden we Churchill ook dood kunnen schieten die toen in ZA gelegerd was, en dan hadden we Hitler kunnen steunen in de jaren '30, en waren we nu deel van het groot arische rijk.
Gelukkig willen de atleten volgend jaar in Rusland regenboogspeldjes gaan dragen, dus niet alles is verloren.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:20 schreef Reya het volgende:
[..]
Nu moet u zonder roze driehoek door het leven gaan.
En dan had jij een vrouw moeten vinden die het prima vindt om van jouw centjes allemaal kinderen uit te poepen zodat jij nog fijn homo kon zijn.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Christiano Ronaldo houdt ook nog vol dat hij hetero is, terwijl hij kinderen kunstmatig laat inbrengen en daar fors voor betaalt zodat hij maar niet het bed hoeft te delen met vrouwen. En iedereen gelooft 'm, dus ik voorzie voor mezelf weinig problemen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:22 schreef Euribob het volgende:
[..]
En dan had jij een vrouw moeten vinden die het prima vindt om van jouw centjes allemaal kinderen uit te poepen zodat jij nog fijn homo kon zijn.
Kunnen ze meteen naar een goelag worden doorgestuurd.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gelukkig willen de atleten volgend jaar in Rusland regenboogspeldjes gaan dragen, dus niet alles is verloren.
Een zomerkamp vol homo's, samengepropt in slaapzalen met z'n allen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:24 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Kunnen ze meteen naar een goelag worden doorgestuurd.
De reïncarnatie in dierenvorm van Benno L.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:26 schreef von_Preussen het volgende:
[ afbeelding ]
Hahahahahaaha, stom kutkind.
Hij is verder wel uw type.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Christiano Ronaldo houdt ook nog vol dat hij hetero is, terwijl hij kinderen kunstmatig laat inbrengen en daar fors voor betaalt zodat hij maar niet het bed hoeft te delen met vrouwen. En iedereen gelooft 'm, dus ik voorzie voor mezelf weinig problemen.
Uiteraard, fapmateriaal eerste klas.quote:
Zo'n uitvaart voor ADHD'ers is ook onverantwoord, dat klopt.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:31 schreef Reya het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)ensen-met-ADHD.dhtml
Net goed.
Sowieso is het goedkoper om een dergelijk lijk gewoon in het kanaal te flikkeren.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zo'n uitvaart voor ADHD'ers is ook onverantwoord, dat klopt.
Ook dat kunnen we outsourcen naar India.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:33 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Sowieso is het goedkoper om een dergelijk lijk gewoon in het kanaal te flikkeren.
Weet je hoe duur het is om een lijk naar India te vliegen?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ook dat kunnen we outsourcen naar India.
[ afbeelding ]
We sturen gewoon iedereen die ouder is dan 70 naar India, en de tickets moeten ze zelf betalen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:36 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Weet je hoe duur het is om een lijk naar India te vliegen?
Dan vliegt remlof eindelijk eens wat verder dan enkel naar Italië.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
We sturen gewoon iedereen die ouder is dan 70 naar India, en de tickets moeten ze zelf betalen.
Neen, hij is helderziend, hoe anders kan hij beter dan ons weten hoe het in die landen is.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:37 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dan vliegt remlof eindelijk eens wat verder dan enkel naar Italië.
quote:
Pitbull en Flo Rida. Dan weet je wel weer welk niveau de lyrics hebben.quote:
Ben ik het wel mee eens. De twee rechter, dan links, dan die lange met d'r neus.quote:
Voor goede lyrics heeft men:quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Pitbull en Flo Rida. Dan weet je wel weer welk niveau de lyrics hebben.
Als je in Spaanstalige landen de top-40 volgt:quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Voor goede lyrics heeft men:
Wel leuk deuntje.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als je in Spaanstalige landen de top-40 volgt:
Ik ga voor helemaal links. Die is aan beide kanten goed gevuld. /nohommoquote:
Whehe.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:26 schreef von_Preussen het volgende:
[ afbeelding ]
Hahahahahaaha, stom kutkind.
Mja, het is dan wel meteen een typetje, zeker met dat haar en die blik, wordt het al heel snel een Kardashiannetje.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:54 schreef hexje het volgende:
[..]
Ik ga voor helemaal links. Die is aan beide kanten goed gevuld. /nohommo
Alsjeblieft.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:54 schreef hexje het volgende:
[..]
Ik ga voor helemaal links. Die is aan beide kanten goed gevuld. /nohommo
Ik ben niet zwanger.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Alsjeblieft.
[ afbeelding ]
Boeiend, gewoon je lul erin prikken en na het ontbijt weer vertrekken.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mja, het is dan wel meteen een typetje, zeker met dat haar en die blik, wordt het al heel snel een Kardashiannetje.
Gewoon niets aan en dik.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mja, het is dan wel meteen een typetje, zeker met dat haar en die blik, wordt het al heel snel een Kardashiannetje.
Dik vind ik d'r niet. Wel vol.quote:
Wel lesbo, dus hup aan die tuinbroek.quote:
Dit dus. Tis een volle vrouw met goede rondingen.quote:
Er stond /nohommo!!!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wel lesbo, dus hup aan die tuinbroek.
Kieskeurigquote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:02 schreef Tem het volgende:
Nee, dat dus niet. Gewoon een dik wijf.
Dat zeggen ze allemaal, alvorens dikke hommelporn te praktiseren.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |