Ga ga ga. Ga berggeiten melken ofzo.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En na jou nam je sugardaddy een aantal nieuwe mocroboys?
Sugar Lee Hooper.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Behalve Amber Rose. Dat is een echte vrouw.
Volgens mij niet. Wegwezen Mutant.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dames, dames. Genoeg Kala voor iedereen.
Probeer het eens met "habi, wat is deze"quote:
Gadverdamme, tatoeages.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:58 schreef GSbrder het volgende:
Voor de luie Googelaars:
[ afbeelding ]
Koop nieuwe.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:58 schreef Euribob het volgende:
[..]
Moeilijke humor is op voor vandaag.
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Wegwezen Mutant.
Doe ik al af en toe.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:58 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ga ga ga. Ga berggeiten melken ofzo.
Mja, ik had haar ook liever zonder Donald Duck-illustraties.quote:
Racist.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Wegwezen Mutant.
Liever niet.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Probeer het eens met "habi, wat is deze"
Genoeg Carla voor iedereen?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dames, dames. Genoeg Kala voor iedereen.
In haar Arie?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mja, ik had haar ook liever zonder Donald Duck-illustraties.
Het is abi. Met je habi.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Probeer het eens met "habi, wat is deze"
Jaja, bij donkere mensen meteen over apen beginnen, wat een racistische houding van jou Disaantje.quote:
Dat staat er toch niet man.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:59 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Genoeg Carla voor iedereen?
Verkoop jezelf achter het station, doet Guido ook voor centjes.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:00 schreef Euribob het volgende:
[..]
Geen geld, geen donder, geen reet.
HABI HABIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII, WAT IS DEESSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!?????????????quote:
Habi, dat weet ik toch niet.quote:
Laat Oprah het niet lezen, straks gaat ze je slaan met haar tasje die ze niet kan betalen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:00 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jaja, bij donkere mensen meteen over apen beginnen, wat een racistische houding van jou Disaantje.
Ga werken voor geld, luiwammes!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:00 schreef Euribob het volgende:
[..]
Geen geld, geen donder, geen reet.
Er is weer een tatoeage-rage? Op welk lichaamsdeel?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:01 schreef GSbrder het volgende:
Ik hoop dat de huidige tatoeage-rage snel voorbij is.
De_Stationance.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Verkoop jezelf achter het station, doet Guido ook voor centjes.
Geen idee. Allemaal nette mensen die tatoeages hebben.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:01 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Er is weer een tatoeage-rage? Op welk lichaamsdeel?
Die vadsige zeekoe moet gewoon oprotten, ze hadden haar al op het vliegveld van Zwitserland moeten terugsturen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Laat Oprah het niet lezen, straks gaat ze je slaan met haar tasje die ze niet kan betalen.
quote:
Ja.quote:
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Geen idee. Allemaal nette mensen die tatoeages hebben.
Als ik een manager-functie aangeboden krijg bij het plaatselijke hamburgerrestaurant, graag.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:01 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Ga werken voor geld, luiwammes!
Mensen zoals haar hebben sowieso niks te zoeken in Zurich.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:01 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Die vadsige zeekoe moet gewoon oprotten, ze hadden haar al op het vliegveld van Zwitserland moeten terugsturen.
Van wie zou ik dat nou hebben geleerd hier.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:00 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jaja, bij donkere mensen meteen over apen beginnen, wat een racistische houding van jou Disaantje.
Dan krijgt Vs z'n volgende ban.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:45 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Laten we gaan voorspellen wat er in Zuid-Afrika gebeurd als Mandela komt te overlijden.
Dat dacht ik nu ook toen de gaypride op het journaal was.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
ik zie in een ooghoek menselijk leed in Egypte.
Feestje vieren is niet strafbaar.quote:
Guido.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Van wie zou ik dat nou hebben geleerd hier.
Deze grap zag ik ook van 1000 lichtjaar aankomen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Verkoop jezelf achter het station, doet Guido ook voor centjes.
Met Mandela erop?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Feestje vieren is niet strafbaar.
Ik App je wel een foto van een stuk taart.
Dat kan niet. Nette mensen hebben per definitie geen tatoeage.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Geen idee. Allemaal nette mensen die tatoeages hebben.
Betyar?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:03 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dit is net zoiets het over 'een geleerde zigeuner' hebben.
Altijd al geweten dat Turkije zo ver van de beschaafde wereld lag.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:03 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Deze grap zag ik ook van 1000 lichtjaar aankomen.
Kijk naar Koos. Oh wacht.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:03 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat kan niet. Nette mensen hebben per definitie geen tatoeage.
Dit is net zoiets het over 'een geleerde zigeuner' hebben.
En ik maar denken dat het donker is in Turkije.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:03 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Deze grap zag ik ook van 1000 lichtjaar aankomen.
Ik zie in een ooghoek weer een ban voor jou aankomen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja.
Ik ga even het journaal kijken, ik zie in een ooghoek menselijk leed in Egypte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |