Geen idee. Allemaal nette mensen die tatoeages hebben.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:01 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Er is weer een tatoeage-rage? Op welk lichaamsdeel?
Die vadsige zeekoe moet gewoon oprotten, ze hadden haar al op het vliegveld van Zwitserland moeten terugsturen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Laat Oprah het niet lezen, straks gaat ze je slaan met haar tasje die ze niet kan betalen.
quote:
Ja.quote:
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Geen idee. Allemaal nette mensen die tatoeages hebben.
Als ik een manager-functie aangeboden krijg bij het plaatselijke hamburgerrestaurant, graag.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:01 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Ga werken voor geld, luiwammes!
Mensen zoals haar hebben sowieso niks te zoeken in Zurich.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:01 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Die vadsige zeekoe moet gewoon oprotten, ze hadden haar al op het vliegveld van Zwitserland moeten terugsturen.
Van wie zou ik dat nou hebben geleerd hier.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:00 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jaja, bij donkere mensen meteen over apen beginnen, wat een racistische houding van jou Disaantje.
Dan krijgt Vs z'n volgende ban.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:45 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Laten we gaan voorspellen wat er in Zuid-Afrika gebeurd als Mandela komt te overlijden.
Dat dacht ik nu ook toen de gaypride op het journaal was.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
ik zie in een ooghoek menselijk leed in Egypte.
Feestje vieren is niet strafbaar.quote:
Guido.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Van wie zou ik dat nou hebben geleerd hier.
Deze grap zag ik ook van 1000 lichtjaar aankomen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Verkoop jezelf achter het station, doet Guido ook voor centjes.
Met Mandela erop?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Feestje vieren is niet strafbaar.
Ik App je wel een foto van een stuk taart.
Dat kan niet. Nette mensen hebben per definitie geen tatoeage.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Geen idee. Allemaal nette mensen die tatoeages hebben.
Betyar?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:03 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dit is net zoiets het over 'een geleerde zigeuner' hebben.
Altijd al geweten dat Turkije zo ver van de beschaafde wereld lag.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:03 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Deze grap zag ik ook van 1000 lichtjaar aankomen.
Kijk naar Koos. Oh wacht.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:03 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat kan niet. Nette mensen hebben per definitie geen tatoeage.
Dit is net zoiets het over 'een geleerde zigeuner' hebben.
En ik maar denken dat het donker is in Turkije.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:03 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Deze grap zag ik ook van 1000 lichtjaar aankomen.
Ik zie in een ooghoek weer een ban voor jou aankomen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja.
Ik ga even het journaal kijken, ik zie in een ooghoek menselijk leed in Egypte.
Toen Osama werd kapotgeschoten en in zee werd gedumpt ging ik ook taart kopen in de winkel om te trakteren, toen ik zei dat ik de grootste taart wou die ze hadden omdat die baardaap kapot was geknald stonden ze ook raar te kijken. Maar het heeft gesmaakt.quote:
Uiteraard.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:04 schreef GSbrder het volgende:
VS, heb jij ooit mannen met tatoeages gedaan?
Jouw wereld is op het niveau van holbewoners. Hoe verder hoe beter.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Altijd al geweten dat Turkije zo ver van de beschaafde wereld lag.
Wat een afgezaagde opmerking.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:04 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Jouw wereld is op het niveau van holbewoners. Hoe verder hoe beter.
Eigenlijk was Osama een schatje vergeleken met Mandela.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Toen Osama werd kapotgeschoten en in zee werd gedumpt ging ik ook taart kopen in de winkel om te trakteren, toen ik zei dat ik de grootste taart wou die ze hadden omdat die baardaap kapot was geknald stonden ze ook raar te kijken. Maar het heeft gesmaakt.
Inderdaad, ik heb hem even gerapporteerd.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat een afgezaagde opmerking.
De waarheid is inderdaad afgezaagd.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat een afgezaagde opmerking.
En beiden allochtoon, ik zie een correlatie, tevens wellicht causaliteit.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:06 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Eigenlijk was Osama een schatje vergeleken met Mandela.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |