Toen Osama werd kapotgeschoten en in zee werd gedumpt ging ik ook taart kopen in de winkel om te trakteren, toen ik zei dat ik de grootste taart wou die ze hadden omdat die baardaap kapot was geknald stonden ze ook raar te kijken. Maar het heeft gesmaakt.quote:
Uiteraard.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:04 schreef GSbrder het volgende:
VS, heb jij ooit mannen met tatoeages gedaan?
Jouw wereld is op het niveau van holbewoners. Hoe verder hoe beter.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Altijd al geweten dat Turkije zo ver van de beschaafde wereld lag.
Wat een afgezaagde opmerking.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:04 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Jouw wereld is op het niveau van holbewoners. Hoe verder hoe beter.
Eigenlijk was Osama een schatje vergeleken met Mandela.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Toen Osama werd kapotgeschoten en in zee werd gedumpt ging ik ook taart kopen in de winkel om te trakteren, toen ik zei dat ik de grootste taart wou die ze hadden omdat die baardaap kapot was geknald stonden ze ook raar te kijken. Maar het heeft gesmaakt.
Inderdaad, ik heb hem even gerapporteerd.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat een afgezaagde opmerking.
De waarheid is inderdaad afgezaagd.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat een afgezaagde opmerking.
En beiden allochtoon, ik zie een correlatie, tevens wellicht causaliteit.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:06 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Eigenlijk was Osama een schatje vergeleken met Mandela.
Kusjeknuffel?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:04 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
quote:
Ik nog nooit een meisje waarvan ik wist dat ze tatoeages had.quote:
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:04 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Gay.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:08 schreef Euribob het volgende:
Duidelijk, deze SC heeft meer liefde en tolerantie nodig.
Je hebt van die sletjes die een tatoeage in hun baarmoeder hebben.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik nog nooit een meisje waarvan ik wist dat ze tatoeages had.
Die laten ze dan door de gynaecoloog zetten, ik ken dat soort types.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:09 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je hebt van die sletjes die een tatoeage in hun baarmoeder hebben.
Ik voel me gebruiktquote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:09 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je hebt van die sletjes die een tatoeage in hun baarmoeder hebben.
Je moeder is er eentje van.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:10 schreef Euribob het volgende:
[..]
Die laten ze dan door de gynaecoloog zetten, ik ken dat soort types.
VS heeft een tatoeage in zijn baarmoederquote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:10 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Volgende keer niet meer bukken als VS in de buurt is.
Mijn moeder is een refo, het lijkt me sterk dat die ooit een gynaecoloog van dichtbij heeft gezien.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:10 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je moeder is er eentje van.
Jazeker.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
VS heeft een tatoeage in zijn baarmoeder?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |