Vooral gericht op joden, als ze nu wat harder werkte in de kampen waren ze vrij geweest.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:51 schreef waht het volgende:
Een SC speciaal voor Hongaren, innovatief.
Plasterk haakt ook aan bij de baard-rage. Beetje laat, maar ach.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:51 schreef Elfletterig het volgende:
Weten jullie wie dit is?
[ afbeelding ]
Abu Yazid al-Dabbaghquote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:51 schreef Elfletterig het volgende:
Weten jullie wie dit is?
[ afbeelding ]
Arafat.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:51 schreef Elfletterig het volgende:
Weten jullie wie dit is?
[ afbeelding ]
Een sterk afgevallen Urbanus.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:51 schreef Elfletterig het volgende:
Weten jullie wie dit is?
[ afbeelding ]
Ik heb hem liever met z'n hoed.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Plasterk haakt ook aan bij de baard-rage. Beetje laat, maar ach.
Dat is de kortgeleden afgezette president Morsi.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:51 schreef Elfletterig het volgende:
Weten jullie wie dit is?
[ afbeelding ]
Plasbaard.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:51 schreef Elfletterig het volgende:
Weten jullie wie dit is?
[ afbeelding ]
Zo voelt het bij mij ookquote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:46 schreef Mutant01 het volgende:
Haar weg. Een nieuwe episode in mijn leven treedt aan.
Het verval is begonnen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:46 schreef Mutant01 het volgende:
Haar weg. Een nieuwe episode in mijn leven treedt aan.
Ik kreeg kale plekken en heb toen besloten maar alles te millimeteren. Het was een dondersmoeilijke beslissing, maar ik ben niet ontevreden over het resultaat. Behalve dan dat sommige mensen mij als een straatschoffie zullen zien.quote:
Nu wel een baard laten staan dus.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:52 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik kreeg kale plekken en heb toen besloten maar alles te millimeteren. Het was een dondersmoeilijke beslissing, maar ik ben niet ontevreden over het resultaat. Behalve dan dat sommige mensen mij als een straatschoffie zullen zien.
pittig kort.....quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:52 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik kreeg kale plekken en heb toen besloten maar alles te millimeteren. Het was een dondersmoeilijke beslissing, maar ik ben niet ontevreden over het resultaat. Behalve dan dat sommige mensen mij als een straatschoffie zullen zien.
Dat boek toont aan dat Zwagerman een nerd is.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:18 schreef Reya het volgende:
Ik had wel graag Gimmick! willen schrijven.
Je komt amper buiten dus dat valt mee.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:52 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Rite de passage.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:52 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Check.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:57 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Een stoppelbaardje staat prima bij dit kapsel.
Ik deel nooit meer wat met jullie.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:17 schreef kLowJow het volgende:
Heb je het resultaat al in US gepost?
Dat blijkt. Ik heb niks gezien.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:18 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik deel nooit meer wat met jullie.
Zeg dat maar tegen Autodidact.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:18 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik deel nooit meer wat met jullie.
Ik weet niet wat je hier probeerde te posten maar het komt niet door de wifi-verbinding van m'n hotel heenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:14 schreef Nautilus. het volgende:
[ afbeelding ]
Mutant01, 2008. Locatie: 4e verdieping L-gebouw.
Auteursfoto van Abdelkader Benali. SFW.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je hier probeerde te posten maar het komt niet door de wifi-verbinding van m'n hotel heen
Kaalheid. Het begin van een nieuw tijdperk.quote:
Ze zouden het in Gemonde moeten invoeren.quote:
En dan direct iedereen het aanbod doen het weer af te kopen, voor een flinke klap geld. Die keuterboeren gaan toch nergens heen, dus dat is makkelijk verdiend.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ze zouden het in Gemonde moeten invoeren.
Helemaal mooi als het is afgekocht, kopers geen flauw benul hebben wat een canon überhaupt is, dit dan binnen het jaar verloopt en de erfpachtcanon op de dan vastgestelde grondwaarde wordt geïndexeerd. Stijgen je woonlasten ineens met 12-15%quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:42 schreef Reya het volgende:
[..]
En dan direct iedereen het aanbod doen het weer af te kopen, voor een flinke klap geld. Die keuterboeren gaan toch nergens heen, dus dat is makkelijk verdiend.
En je hebt je broek op je enkels.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:42 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Ja, zie je me al zitten? Ik draag een blauw hemd.
Dito.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:42 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Ja, zie je me al zitten? Ik draag een blauw hemd.
Dat nieuwe theater moet ergens van betaald worden.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Helemaal mooi als het is afgekocht, kopers geen flauw benul hebben wat een canon überhaupt is, dit dan binnen het jaar verloopt en de erfpachtcanon op de dan vastgestelde grondwaarde wordt geïndexeerd. Stijgen je woonlasten ineens met 12-15%.
Je bedoelt coverage van Egypte?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:03 schreef KoosVogels het volgende:
Aspirant-presidentskandidaat Jesse Ventura maakt vermakelijke televisie.
Bleef het daar maar bij.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:59 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat nieuwe theater moet ergens van betaald worden.
Is dat familie van Juelz Ventura?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:03 schreef KoosVogels het volgende:
Aspirant-presidentskandidaat Jesse Ventura maakt vermakelijke televisie.
Goed.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je bedoelt coverage van Egypte?
Hoe gaat 't met uw familie daar?
Ach, ik ben de laatste die klaagt over een slaatje slaan uit menselijk leed.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Goed.
We hebben van de nood maar even een deugd gemaakt en nu tikt ze een verhaal voor een lading Nederlandse kranten.
Hij speelde in Predator, naast Arnold Schwarzenegger.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:05 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Is dat familie van Juelz Ventura?
Ik zal het lezen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Goed.
We hebben van de nood maar even een deugd gemaakt en nu tikt ze een verhaal voor een lading Nederlandse kranten.
Ah, Koos heeft zelf z'n baan geoutsourced.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Goed.
Het is nu ook gewoon iets wat mensen willen lezen, natuurlijk.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach, ik ben de laatste die klaagt over een slaatje slaan uit menselijk leed.
Nu de jouwe nog en het feest is compleet.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Ah, Koos heeft zelf z'n baan geoutsourced.
Uiteraard, als het niemand zou boeien zou ze haar verhaaltje ook niet kunnen verkopen aan half Nederland.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het is nu ook gewoon iets wat mensen willen lezen, natuurlijk.
Outsourcing in de ICT is zo 2006quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nu de jouwe nog en het feest is compleet.
Egypte doe ik er altijd bij inderdaad, naast mijn gebruikelijke schrijfwerk voor Schubbekutteveen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Ah, Koos heeft zelf z'n baan geoutsourced.
Klopt, alle onbenullige functies binnen ICT zijn namelijk al weg, dus valt niks meer te outsourcen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Outsourcing in de ICT is zo 2006
Bedankt voor het compliment.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Klopt, alle onbenullige functies binnen ICT zijn namelijk al weg, dus valt niks meer te outsourcen.
Gelukkig heb ik inmiddels wat contacten opgebouwd binnen 'het wereldje'.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Uiteraard, als het niemand zou boeien zou ze haar verhaaltje ook niet kunnen verkopen aan half Nederland.
Graag gedaan.quote:
Nu is het wachten totdat er een orka aanspoelt bij Sharm el-Sheikh.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Egypte doe ik er altijd bij inderdaad, naast mijn gebruikelijke schrijfwerk voor Schubbekutteveen.
General al-Sisi approves.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik inmiddels wat contacten opgebouwd binnen 'het wereldje'.
We leggen gewoon gezamenlijk 600 euro bij elkaar en boeken Sharon Dijksma een vlucht erheen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Nu is het wachten totdat er een orka aanspoelt bij Sharm el-Sheikh.
Ah goed, ik heb natuurlijk geroggeld dat haar stuk wordt geplaatst. Doet me best goed.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Nu is het wachten totdat er een orka aanspoelt bij Sharm el-Sheikh.
Netjes, wou dat ik het kon lezen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ah goed, ik heb natuurlijk geroggeld dat haar stuk wordt geplaatst. Doet me best goed.
Koop gewoon die krant, pauperrrrrr.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Netjes, wou dat ik het kon lezen.
Als dat online kan zal ik dat doen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Koop gewoon die krant, pauperrrrrr.
Koos wil je vast een krantenknipel toezenden. Gewoon je adres geven, hij pakt wel een gefrankeerde enveloppe van z'n werkgever, knipt wat uit op z'n werk, en zendt het u toe.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Als dat online kan zal ik dat doen.
Zo deden we dat voor 1995 jaquote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Koos wil je vast een krantenknipel toezenden. Gewoon je adres geven, hij pakt wel een gefrankeerde enveloppe van z'n werkgever, knipt wat uit op z'n werk, en zendt het u toe.
Just an idea.
Toevallig ben ik van voor 1995 ja?!quote:
Nog steeds niet, al die sletterige heaumeautjes lekker onderzeiken omdat ze dat geil vinden.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar toen was jij nog niet zindelijk.
Behalve dat je het nog in je luier deed kon je ook nog niet lezenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Toevallig ben ik van voor 1995 ja?!
TMI.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nog steeds niet, al die sletterige heaumeautjes lekker onderzeiken omdat ze dat geil vinden.
Zou toch niet goed zijn als ik op die leeftijd nog in een luier scheet.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Behalve dat je het nog in je luier deed kon je ook nog niet lezen
Jij doet wel meer rare dingen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zou toch niet goed zijn als ik op die leeftijd nog in een luier scheet.
Dat hoeft dan ook weer niet.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nog steeds niet, al die sletterige heaumeautjes lekker onderzeiken omdat ze dat geil vinden.
Laat je 3D-printer wat kweekvlees maken.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:29 schreef remlof het volgende:
Anyway, honger, effe een stuk dooie koe scoren.
Oh.quote:
Dag broeder, bent u ook 20 neefjes en nichtjes kwijtgeraakt als martelaar in Cairo gisteren?quote:
Nee, ik vind het af en toe we spannend om buiten te komen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:37 schreef Euribob het volgende:
[..]
Laat je 3D-printer wat kweekvlees maken.
Waterballonnengevecht!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:38 schreef Euribob het volgende:
[..]
Doe het dan veilig, met condoom.
Die Zeiten ändern sich, die Zeiten ändern dich.....quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dag broeder, bent u ook 20 neefjes en nichtjes kwijtgeraakt als martelaar in Cairo gisteren?
Lijpe shit ouwe!
Dubbele cheesburger, broodje shoarma etra knoflooksaus, broodje frikandel speciaal en een grote friet.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, ik vind het af en toe we spannend om buiten te komen.
Ozzie steak besteld bij de pub
Een wet T-shirt contest zal met homo's nooit hetzelfde zijn.quote:
Mir nicht.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:39 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Die Zeiten ändern sich, die Zeiten ändern dich.....
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:41 schreef Euribob het volgende:
[..]
Een wet T-shirt contest zal met homo's nooit hetzelfde zijn.
Mooi als we gaan graven in uitspraken in deze SC van een jaar of 2 terug, toen ze boos werden op ons omdat we dit voorspelden.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:42 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Democracy, it was all a dream.
Laten we gaan voorspellen wat er in Zuid-Afrika gebeurd als Mandela komt te overlijden.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mooi als we gaan graven in uitspraken in deze SC van een jaar of 2 terug, toen ze boos werden op ons omdat we dit voorspelden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |