Volgens mij verliezen vrouwen uiteindelijk vaak ook wel wat haar.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jij bent een vrouw. Die worden niet kaal.
+a, -end.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:54 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik begrijp dat u ook kalend bent?
Niets wat een permanentje en wat volume-shampoo niet kan verhullen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij verliezen vrouwen uiteindelijk vaak ook wel wat haar.
Hjm.quote:
Ik krijg weer hoop.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Niets wat een permanentje en wat volume-shampoo niet kan verhullen.
Ga even op het borstkankerforum zeggen dat kale vrouwen geen echte vrouwen zijn.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jij bent een vrouw. Die worden niet kaal.
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:56 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ga even op het borstkankerforum zeggen dat kale vrouwen geen echte vrouwen zijn.
Behalve Amber Rose. Dat is een echte vrouwquote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:56 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ga even op het borstkankerforum zeggen dat kale vrouwen geen echte vrouwen zijn.
En na jou nam je sugardaddy een aantal nieuwe mocroboys?quote:
Te makkelijk en niet grappig.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:56 schreef Euribob het volgende:
[..]
Dames, dames. Genoeg Kala voor iedereen.quote:
Disana toch! Wat is dit voor vuige praat. Dat ben ik niet gewend van je.quote:
Buk dan maar, dan zal ik mijn voorbinddildo er wel even in rammen, als een ware bitch het betaamt.quote:
Moeilijke humor is op voor vandaag.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:57 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Te makkelijk en niet grappig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |