Chaos.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:45 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Laten we gaan voorspellen wat er in Zuid-Afrika gebeurd als Mandela komt te overlijden.
Graag gedaan mop.quote:
Dat was uihuit, doos.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Graag gedaan mop.
Hoe is 't met je vriendin?
Ah, weer een single manlover erbij dus, mooizo.quote:
U wenst ook hetzelfde kapsel?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:49 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Koning John Deuss.![]()
Toen Zuid-Afrika onder embargo lag verkocht hij olie uit de Sovjet-Unie aan Zuid-Afrika en verdiende daarmee pakweg $1.000.000 per week. Hij noemde z'n oliebedrijf "John's Own Company - JOC Oil".
Wat een held, ik wil net zo zijn als hij.
Met dat kapsel hoeft het van mij al niet meer.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:49 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Koning John Deuss.![]()
Toen Zuid-Afrika onder embargo lag verkocht hij olie uit de Sovjet-Unie aan Zuid-Afrika en verdiende daarmee pakweg $1.000.000 per week. Hij noemde z'n oliebedrijf "John's Own Company - JOC Oil".
Nee, over lichamelijke veroudering heb ik weinig controle.quote:
Mensen zonder moraal eindigen altijd bovenaan.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:49 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Koning John Deuss.![]()
Jouw mening is sowieso irrelevant.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:50 schreef Euribob het volgende:
[..]
Met dat kapsel hoeft het van mij al niet meer.
Het blijkt wel weer dat je politieke tegenstanders niet moet opsluiten maar meteen moet executeren, anders komen ze jaren later weer zuigen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mensen zonder moraal eindigen altijd bovenaan.
Tenzij je Botha heet.
Het ziet er wel erg gereformeerd uit hoor.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:51 schreef GSbrder het volgende:
Niks mis met dat kapsel. Ik zou willen dat ik nog zo'n volle pony had.
Correct.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:52 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het blijkt wel weer dat je politieke tegenstanders niet moet opsluiten maar meteen moet executeren, anders komen ze jaren later weer zuigen.
Of Sulla.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mensen zonder moraal eindigen altijd bovenaan.
Tenzij je Botha heet.
Je gaat het pas waarderen als je het niet meer hebt.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Het ziet er wel erg gereformeerd uit hoor.
Ik ben gewaarschuwdquote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je gaat het pas waarderen als je het niet meer hebt.
Gaat u op hemelvaart?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:53 schreef De_Coulance het volgende:
wacht maar tot ik terug ben kleuters.
Jij bent een vrouw. Die worden niet kaal.quote:
Ze zullen ervan lusten.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:53 schreef De_Coulance het volgende:
Zulke tegenstanders zou ik niets aan kunnen doen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:52 schreef GSbrder het volgende:
Ze staan voor vP al gegen die Wand.
[ afbeelding ]
Ik begrijp dat u ook kalend bent?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:51 schreef GSbrder het volgende:
Niks mis met dat kapsel. Ik zou willen dat ik nog zo'n volle pony had.
Nee, er geldt een negatief reisadvies voor Turken naar Nederland.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:53 schreef De_Coulance het volgende:
Volgens mij verliezen vrouwen uiteindelijk vaak ook wel wat haar.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jij bent een vrouw. Die worden niet kaal.
+a, -end.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:54 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik begrijp dat u ook kalend bent?
Niets wat een permanentje en wat volume-shampoo niet kan verhullen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij verliezen vrouwen uiteindelijk vaak ook wel wat haar.
Hjm.quote:
Ik krijg weer hoop.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Niets wat een permanentje en wat volume-shampoo niet kan verhullen.
Ga even op het borstkankerforum zeggen dat kale vrouwen geen echte vrouwen zijn.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jij bent een vrouw. Die worden niet kaal.
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:56 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ga even op het borstkankerforum zeggen dat kale vrouwen geen echte vrouwen zijn.
Behalve Amber Rose. Dat is een echte vrouwquote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:56 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ga even op het borstkankerforum zeggen dat kale vrouwen geen echte vrouwen zijn.
En na jou nam je sugardaddy een aantal nieuwe mocroboys?quote:
Te makkelijk en niet grappig.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:56 schreef Euribob het volgende:
[..]
Dames, dames. Genoeg Kala voor iedereen.quote:
Disana toch! Wat is dit voor vuige praat. Dat ben ik niet gewend van je.quote:
Buk dan maar, dan zal ik mijn voorbinddildo er wel even in rammen, als een ware bitch het betaamt.quote:
Moeilijke humor is op voor vandaag.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:57 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Te makkelijk en niet grappig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |