Kusjeknuffel?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:04 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Jouw wereld is op het niveau van holbewoners. Hoe verder hoe beter.
quote:
Ik nog nooit een meisje waarvan ik wist dat ze tatoeages had.quote:
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:04 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Jouw wereld is op het niveau van holbewoners. Hoe verder hoe beter.
Gay.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:08 schreef Euribob het volgende:
Duidelijk, deze SC heeft meer liefde en tolerantie nodig.
Je hebt van die sletjes die een tatoeage in hun baarmoeder hebben.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik nog nooit een meisje waarvan ik wist dat ze tatoeages had.
Die laten ze dan door de gynaecoloog zetten, ik ken dat soort types.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:09 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je hebt van die sletjes die een tatoeage in hun baarmoeder hebben.
Ik voel me gebruiktquote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:09 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je hebt van die sletjes die een tatoeage in hun baarmoeder hebben.
Je moeder is er eentje van.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:10 schreef Euribob het volgende:
[..]
Die laten ze dan door de gynaecoloog zetten, ik ken dat soort types.
VS heeft een tatoeage in zijn baarmoederquote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:10 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Volgende keer niet meer bukken als VS in de buurt is.
Mijn moeder is een refo, het lijkt me sterk dat die ooit een gynaecoloog van dichtbij heeft gezien.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:10 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je moeder is er eentje van.
Jazeker.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
VS heeft een tatoeage in zijn baarmoeder?
En ze weten van je geaardheid?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:11 schreef Euribob het volgende:
[..]
Mijn moeder is een refo, het lijkt me sterk dat die ooit een gynaecoloog van dichtbij heeft gezien.
Whatever.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:11 schreef Euribob het volgende:
[..]
Mijn moeder is een refo, het lijkt me sterk dat die ooit een gynaecoloog van dichtbij heeft gezien.
Hopelijk sluiten ze hem snel weer in de kast op.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En ze weten van je geaardheid?
Kom nou, mij zou je ook missen als ik er niet meer was hier.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:12 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hopelijk sluiten ze hem snel weer in de kast op.
Zonder WiFi.
De Britten hadden de Afrikaners moeten executeren?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Correct.
Dat is het enige dat Zuid-Afrika fout deed.
Nee, de Nederlanders hadden nooit Zuid-Afrika moeten verliezen aan die Britten.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:13 schreef Reya het volgende:
[..]
De Britten hadden de Afrikaners moeten executeren?
Tool of Satanquote:
Gaaf, ik heb ook altijd al Mozart op m'n reet getatoeerd willen hebben.quote:
Nah, ze is er weggevlucht toen ze de kans kreeg, en gelovig is ze niet.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En ze weten van je geaardheid?
En toch heb je 't ze niet verteld?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:14 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nah, ze is er weggevlucht toen ze de kans kreeg, en gelovig is ze niet.
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Kom nou, mij zou je ook missen als ik er niet meer was hier.
Dan hadden ze troepen moeten sturen in 1900, had makkelijk gekund, toen was iedereen ( in holland ) nog voor de boeren, als ik Wikipedia moet gelovenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, de Nederlanders hadden nooit Zuid-Afrika moeten verliezen aan die Britten.
Tuurlijk wel, mijn moeder maakt het echt geen klap uit.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En toch heb je 't ze niet verteld?
Tot zover #GayPride.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |