Neen, hij is helderziend, hoe anders kan hij beter dan ons weten hoe het in die landen is.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:37 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dan vliegt remlof eindelijk eens wat verder dan enkel naar Italië.
quote:
Pitbull en Flo Rida. Dan weet je wel weer welk niveau de lyrics hebben.quote:
Ben ik het wel mee eens. De twee rechter, dan links, dan die lange met d'r neus.quote:
Voor goede lyrics heeft men:quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Pitbull en Flo Rida. Dan weet je wel weer welk niveau de lyrics hebben.
Als je in Spaanstalige landen de top-40 volgt:quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Voor goede lyrics heeft men:
Wel leuk deuntje.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als je in Spaanstalige landen de top-40 volgt:
Ik ga voor helemaal links. Die is aan beide kanten goed gevuld. /nohommoquote:
Whehe.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:26 schreef von_Preussen het volgende:
[ afbeelding ]
Hahahahahaaha, stom kutkind.
Mja, het is dan wel meteen een typetje, zeker met dat haar en die blik, wordt het al heel snel een Kardashiannetje.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:54 schreef hexje het volgende:
[..]
Ik ga voor helemaal links. Die is aan beide kanten goed gevuld. /nohommo
Alsjeblieft.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:54 schreef hexje het volgende:
[..]
Ik ga voor helemaal links. Die is aan beide kanten goed gevuld. /nohommo
Ik ben niet zwanger.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Alsjeblieft.
[ afbeelding ]
Boeiend, gewoon je lul erin prikken en na het ontbijt weer vertrekken.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mja, het is dan wel meteen een typetje, zeker met dat haar en die blik, wordt het al heel snel een Kardashiannetje.
Gewoon niets aan en dik.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mja, het is dan wel meteen een typetje, zeker met dat haar en die blik, wordt het al heel snel een Kardashiannetje.
Dik vind ik d'r niet. Wel vol.quote:
Wel lesbo, dus hup aan die tuinbroek.quote:
Dit dus. Tis een volle vrouw met goede rondingen.quote:
Er stond /nohommo!!!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wel lesbo, dus hup aan die tuinbroek.
Kieskeurigquote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:02 schreef Tem het volgende:
Nee, dat dus niet. Gewoon een dik wijf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |