Hoi Tyronquote:
Hoe is hetquote:
De dag dat ik precies kledingmaten bij vrouwelijke lichamen kan schatten moet nog komen.quote:
Lekker man.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
De dag dat ik precies kledingmaten bij vrouwelijke lichamen kan schatten moet nog komen.
Met maat 44 bedoelde ik te zeggen: champignonroomsaus? Gij vettig vrouwmensch.
Ja, eigenlijk onnodig onaardig. Maar je eet dan toch niet een hele varkenshaas alleen op, toch?quote:
Heus wel.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:49 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk onnodig onaardig. Maar je eet dan toch niet een hele varkenshaas alleen op, toch?
Een hele varkenshaas. Dju toch.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:51 schreef Jojoortje het volgende:
Je gaat toch ook geen karbonade ofzo delen?
Ik eet er normaal 2 op.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:53 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Een hele varkenshaas. Dju toch.
Een maaltijd zonder vlees of vis maakt me altijd erg verdrietig.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:53 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Een hele varkenshaas. Dju toch.
Gaat af en toe nog wel, maar vegetariër of nog erger veganist lijkt mij ook helemaal niets om te zijn.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:55 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Een maaltijd zonder vlees of vis maakt me altijd erg verdrietig.
Vegetariërs kan er bij mij nog wel in. Maar veganistenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gaat af en toe nog wel, maar vegetariër of nog erger veganist lijkt mij ook helemaal niets om te zijn.
Ik ken er wel wat.. Die zijn altijd zwak, bleekjes en moe. Kan toevallig zijn natuurlijk.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gaat af en toe nog wel, maar vegetariër of nog erger veganist lijkt mij ook helemaal niets om te zijn.
Dus je bent ook een kannibaal?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vegetariërs kan er bij mij nog wel in. Maar veganisten.
Veganisten zijn toch dat er niets dierlijks in mag zitten ofzo?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vegetariërs kan er bij mij nog wel in. Maar veganisten.
Inderdaad, ze zien er nooit blakend van gezondheid uitquote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:04 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik ken er wel wat.. Die zijn altijd zwak, bleekjes en moe. Kan toevallig zijn natuurlijk.
Neequote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:04 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dus je bent ook een kannibaal?
Jup.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Veganisten zijn toch dat er niets dierlijks in mag zitten ofzo?
Dat overleef ik niet.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kan mij geen leven zonder vlees voorstellen
Dat had ik vroeger ook. Steeds vaker pak ik in restaurants een vega maaltijd. Heerlijk.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:55 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Een maaltijd zonder vlees of vis maakt me altijd erg verdrietig.
Om dit soort dingen is Tyron je voorbij gestreeftquote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:06 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat had ik vroeger ook. Steeds vaker pak ik in restaurants een vega maaltijd. Heerlijk.
In een restaurant nog nooit gedaan, maar thuis maak ik weleens wat zonder vlees of visquote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:06 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat had ik vroeger ook. Steeds vaker pak ik in restaurants een vega maaltijd. Heerlijk.
Niet meer te zien op RTL XL?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:07 schreef Caland het volgende:
Ik hoorde afgelopen weekend dat de documentaire van Sjaak Swart jiskefet overtreft. Nu wil ik hem ook zien, kan ik die nog ergens downloaden?
Ik hoop nu dat je oprot uit deze SC.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:08 schreef Buitendam het volgende:
Het is ook niet gezond om elke dag vlees te eten. Zit nog behoorlijk wat rotzooi in wat de goede bestanddelen eigenlijk ontkrachten. 3 dagen vlees, 1 dag vis, 3 dagen vegetarisch hou ik aan.
Geen idee. Maar was het echt zo grappig?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet meer te zien op RTL XL?
Er is wel meer niet gezond, zoals posten op Fok!.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:08 schreef Buitendam het volgende:
Het is ook niet gezond om elke dag vlees te eten. Zit nog behoorlijk wat rotzooi in die de goede bestanddelen eigenlijk ontkrachten. 3 dagen vlees, 1 dag vis, 3 dagen vegetarisch hou ik aan.
Hilarisch. Lang geleden dat ik zo gelachen heb. Die man is een narcist in hart en nieren.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:07 schreef Caland het volgende:
Ik hoorde afgelopen weekend dat de documentaire van Sjaak Swart jiskefet overtreft. Nu wil ik hem ook zien, kan ik die nog ergens downloaden?
En teveel met je mobiel spelen levert kanker op en ga zo maar door.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:08 schreef Buitendam het volgende:
Het is ook niet gezond om elke dag vlees te eten. Zit nog behoorlijk wat rotzooi in die de goede bestanddelen eigenlijk ontkrachten. 3 dagen vlees, 1 dag vis, 3 dagen vegetarisch hou ik aan.
In zijn mannelijkheid?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Om dit soort dingen is Tyron je voorbij gestreeft
Je hebt mijn DM binnen?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen idee. Maar was het echt zo grappig?
Ja. Dat begreep ik dus ook al. Dat je constant het idee had dat je naar een slapstick aan het kijken was.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:09 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hilarisch. Lang geleden dat ik zo gelachen heb. Die man is een narcist in hart en nieren.
Vind het altijd verrassend waar ze dan mee aan komen zetten.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
In een restaurant nog nooit gedaan, maar thuis maak ik weleens wat zonder vlees of vis
Mooi verhaal.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:08 schreef Buitendam het volgende:
Ja. Hij dacht dat hij nog meekon in Ajax 1.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen idee. Maar was het echt zo grappig?
Dat wel, maar soms is het ook gewoon een grap. Dat zijn grappen er minder goed uitkomen door zijn eerder welgemeende uitspraken is wel een feit.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:09 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hilarisch. Lang geleden dat ik zo gelachen heb. Die man is een narcist in hart en nieren.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoop nu dat je oprot uit deze SC.
Die neuk ik niet meer. Voel me ook opeens een stuk gezonder.quote:
Ik niet.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:08 schreef Buitendam het volgende:
Schei uit. Gedumpt?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Die neuk ik niet meer. Voel me ook opeens een stuk gezonder.
Nouja. Van dumpen was niet echt sprake. Het was sowieso meer voor de seks altijd.quote:
Je kan de eerste afleveringen de hoogste prioriteit maken. Kan je die al kijken.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:11 schreef Ajacied422 het volgende:
GGMM als ik een torrent van 43.3 gieg wil downloaden moet ik twee weken wachten. Mijn PC downloadt niet snel, hoor je dat.
picsquote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja. Van dumpen was niet echt sprake. Het was sowieso meer voor de seks altijd.
Ik hou het niet echt bijquote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:11 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik niet.
6 keer in de week vlees en 1 keer in de week een zalmpje ofzo.
Ja jonge, wat kan mij dat nou verrotten wat voor afspraken. Vertel gewoon hoe het geëindigd is.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja. Van dumpen was niet echt sprake. Het was sowieso meer voor de seks altijd.
Ik heb seizoen 2 al binnen, op 3.84 gieg. Alleen overtuigde GGMM mij er van dat die andere veel beter was.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kan de eerste afleveringen de hoogste prioriteit maken. Kan je die al kijken.
Vies mannetjequote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik had het idee dat ze wat voor me begon te voelen dus toen heb ik het afgekapt. Weinig bijzonders aan verder.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:13 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja jonge, wat kan mij dat nou verrotten wat voor afspraken. Vertel gewoon hoe het geëindigd is.
Dat is wel weinig hoor voor een heel seizoen. Meestal 1 tot 2 GB voor een episode.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb seizoen 2 al binnen, op 3.84 gieg. Alleen overtuigde GGMM mij er van dat die andere veel beter was.
Gewoon goed beeld bij die 3.84 gieg
Wat goed van je.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik had het idee dat ze wat voor me begon te voelen dus toen heb ik het afgekapt. Weinig bijzonders aan verder.
Je kunt ook gewoon gaan kijken en ondertussen laten downloaden. Of probeer seizoen 3 in iets betere kwaliteit te downloaden. Maar ik zou gewoon schijt hebben, prima te kijken met ~4 gb imo.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb seizoen 2 al binnen, op 3.84 gieg. Alleen overtuigde GGMM mij er van dat die andere veel beter was.
Gewoon goed beeld bij die 3.84 gieg
Trok je die conclusie zelf of heeft ze het daadwerkelijk uitgesproken?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik had het idee dat ze wat voor me begon te voelen dus toen heb ik het afgekapt. Weinig bijzonders aan verder.
who gives a fuckquote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:14 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Trok je die conclusie zelf of heeft ze het daadwerkelijk uitgesproken?
Ik laat me dan ook veel te veel leiden door andere meningen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon gaan kijken en ondertussen laten downloaden. Of probeer seizoen 3 in iets betere kwaliteit te downloaden. Maar ik zou gewoon schijt hebben, prima te kijken met ~4 gb imo.
Moet je niet doen jongen, zeker niet van een nare man als GGMM.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik laat me dan ook veel te veel leiden door andere meningen.
Die conclusie trok ik zelf.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:14 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Trok je die conclusie zelf of heeft ze het daadwerkelijk uitgesproken?
Was dat voordat ze een verlovingsring aan je liet zien of erna?quote:
Waar mensen zich druk om maken.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Die arme Boskamp is de nieuwe spil in de homofoob foei foei rel
Het is wachten op de eerste reactie van een bekende homo.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Die arme Boskamp is de nieuwe spil in de homofoob foei foei rel
Niet zo gemaakt stoer doen, daar knappen ze op af.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
who gives a fuck
haha dubbelzinnig
Daarom zeg ik dat ook hier op den foks en niet tegen personen die ik daadwerkelijk ken.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:17 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Niet zo gemaakt stoer doen, daar knappen ze op af.
3k schuld ook nog, stadion verbod allesquote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:18 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Feyenoord verliest alle wedstrijden, je chick is weg... Zware tijden.
Oh, een internetidentiteit. Jij leeft op het randje.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Daarom zeg ik dat ook hier op den foks en niet tegen personen die ik daadwerkelijk ken.
Zo ben ik.
Net erover zelfs.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:19 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Oh, een internetidentiteit. Jij leeft op het randje.
Nieuw projectje loopt alweer joh. No biggie.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:18 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Feyenoord verliest alle wedstrijden, je chick is weg... Zware tijden.
Werreke voor da cheld.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
3k schuld ook nog, stadion verbod alles
Niet?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Nieuw projectje loopt alweer joh. No biggie.
Ik vind deze interesse in Caland een beetje eng wordenquote:
Hmja. Ik ben er ook wel klaar mee.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind deze interesse in Caland een beetje eng wordenZoals Boskamp zou stellen, ben je wel gezond?
Waarvoor?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Genee bij Knevel en van den Brink vanavond.
Aha.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
praten over por-ned, het wk & fox
Dit gaat verzanden in een Homo discussie. Weinig interessant dus.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat lief van bol.com.quote:U heeft bij ons een ‘Gears Of War: Judgment + Draadloze Xbox 360 Controller’ besteld met bestelnummer 816714130.
Dit artikel is op onze website voor een te laag bedrag aangeboden, namelijk voor euro 6,49 in plaats van euro 99,99. Helaas was hier sprake van een kennelijke vergissing, zoals wij dat noemen in artikel 4 van onze Algemene Verkoopvoorwaarden. Om deze reden zal dit artikel niet geleverd worden en is uw bestelling geannuleerd. Onze welgemeende excuses voor het ongemak.
Indien u het artikel al heeft betaald via iDEAL, dan wordt het bedrag binnen vijf werkdagen teruggestort. Heeft u betaald via Maestro of Bancontact/Mister Cash, dan wordt het door u betaalde bedrag binnen drie weken teruggestort. Als u heeft gekozen voor de betaalmethode creditcard, dan wordt de reservering van het factuurbedrag opgeheven. Er is geen bedrag van uw rekening afgeschreven. Heeft u (een gedeelte van) het bedrag betaald met een cadeaubon, dan wordt de cadeaubon binnen 24 uur weer opgewaardeerd.
Uiteraard betreuren wij onze vergissing en willen u graag tegemoetkomen. Daarom bieden wij u een cadeaucode aan ter waarde van euro 4,95, die u kunt inwisselen bij een nieuwe bestelling op onze website*.
Uw code: BC-0YMMU-KHY3N-4HM57
Waarde: euro 4,95
Geldig tot en met: 31 augustus 2013
Geldig op: Games
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 14-08-2013 16:28:32 ]
Por-Noo lijkt me dan een stuk interessanter.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
hahaquote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Por-Noo lijkt me dan een stuk interessanter.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:30 schreef Ajacied422 het volgende:
FM14 is aangekondigd.
http://www.footballmanager.com/lang/en_GB
Verrassend.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:30 schreef Ajacied422 het volgende:
FM14 is aangekondigd.
http://www.footballmanager.com/lang/en_GB
Ik start net een nieuwe gamequote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Verrassend.
Mijn Dordrecht game is trouwens kapot, het save bestand is 0kb ineens.Backups zijn van 2 seizoenen terug.
kanjer spel
Ga met een club uit de 2. Bundesliga. Dat is baas.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb een game met Swansea en Hoffenheim geprobeerd maar kom er niet meer lekker in.
Hoezo nooit lang met een game? Kleine club opbouwen ofzo? Dat je groter stadion krijgt met jouw naam enzo.quote:
beta komt ook nogquote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Meestal begin november volgens mij. Zit het nog wel helemaal vol met bugs.
Hopelijk werken mijn tactieken dit keer weer wel dan. De versie dit jaar was het echt verneukt man.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Op het begin kan je gewoon met een kale 4-3-3 opstelling zonder details met 9-0 winnen
Wat is dat?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik start Morrowind weer eens op
Dan knal ik een cd van Sargeist aan.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik start Morrowind weer eens op
Ik had het wel verwacht.... helaas dusquote:Op 12 augustus 2013 heeft u onder bestelnummer 8167602370 het artikel "Gears Of War: Judgment + Draadloze Xbox 360 Controller" besteld.
Per ongeluk is bovengenoemd artikel op onze website voor een te laag bedrag aangeboden. Er is hier helaas sprake geweest van een kennelijke vergissing, zoals wij die noemen in artikel 4 van onze Algemene Verkoopvoorwaarden.
Om deze reden zal het artikel niet worden geleverd en is uw bestelling geannuleerd.
quote:
quote:
Oke man.quote:
Die is er voorlopig nog niet.quote:
Heb vandaag alleen even saunaatje gepakt man.quote:
Deel eens.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu maar op een stream Jong Oranje kijken.
Haha. Heel grappig, JR.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Met welk deel ben je het niet eens dan?
Het derde deel van de Elder Scrolls-reeks, en tevens mij favoriete spel aller tijdenquote:
Ooh ik dacht dat FM je favoriete spel was.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Het derde deel van de Elder Scrolls-reeks, en tevens mij favoriete spel aller tijden
Nah, die zooi speel ik nog geen jaar ofzo, Morrowind sinds 2003quote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh ik dacht dat FM je favoriete spel was.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nah, die zooi speel ik nog geen jaar ofzo, Morrowind sinds 2003
Dat is snelquote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heb vandaag alleen even saunaatje gepakt man.
Even rustdag.
Skyrim hevig gemod > Morrowind.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Het derde deel van de Elder Scrolls-reeks, en tevens mij favoriete spel aller tijden
Eerste helft bijna voorbij en ja.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Spelen die al en is dat online ergens te bekijken?
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
sent.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dumpertquote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:42 schreef Ajacied422 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)g_bijt_zichzelf.html
Groovy.
Is dat ook niet rond 20.30?quote:
Hartstikke leuk voor jequote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:23 schreef GGMM het volgende:
VBL / [SBS6 21:00] Portugal - Nederland #1: Nu al zin in!
Om de stemming er alvast in te brengen heb ik het live-topic alvast geopend.
Okequote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hartstikke leuk voor je. Ik wens je veel kijkplezier
Morrowind > Skyrim.quote:
Welke episode?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ikga
zo
GoT
kijken
en
daarna
denemarken
.
grgr
.
Applequote:
Denemarken kijken?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ikga
zo
GoT
kijken
en
daarna
denemarken
.
grgr
.
wat ga je doen in denemarkenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ikga
zo
GoT
kijken
en
daarna
denemarken
.
grgr
.
Je zit nu wel een beetje heel erg aandacht te vragen hoor, meidquote:
Nou.quote:
Volgende keer beter ouwequote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Nou.
Dacht post ook een keer een grappig filmpje maar dat is niet helemaal gelukt.
Je gaat echt Denemarken verkiezen boven Nederland landverrader??quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo, tijd voor Denemarken - Polen
[ afbeelding ]
Ik zit niet te wachten op een voorspelbare kutwedstrijd. Tevens kan ik nog altijd de tweede helft meepikken.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Je gaat echt Denemarken verkiezen boven Nederland landverrader??
Ja maar onze nieuwe rechtsback mag debuteren tegen Ronaldo dat is ook best wel spannend toch.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zit niet te wachten op een voorspelbare kutwedstrijd. Tevens kan ik nog altijd de tweede helft meepikken.
Real Madrid.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja maar onze nieuwe rechtsback mag debuteren tegen Ronaldo dat is ook best wel spannend toch.
Waar speelt die kerel eigenlijk.
augsburg fc, aanvoerder ook nog.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja maar onze nieuwe rechtsback mag debuteren tegen Ronaldo dat is ook best wel spannend toch.
Waar speelt die kerel eigenlijk.
Ik verwacht een uitgebreid verslag van Eriksen in mijn DM-box.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
augsburg fc, aanvoerder ook nog.
Val ons niet lastig met die aidsscreenshots van je.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
net niet in beeld goffetomme
Augsburg.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Haha Tyron jij maakt grapjes die rechtsback natuurlijk.
Houd je bek dichtquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Val ons niet lastig met die aidsscreenshots van je.
Hey hey hey. Wat is er mis met kanker.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Val ons niet lastig met die aidsscreenshots van je.
Ik ben te beschaafd om met kanker te schelden.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Hey hey hey. Wat is er mis met kanker.
Caland voelt zich enorm aangedaan, denk ik.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben te beschaafd om met kanker te schelden.
Is Eriksen al geblesseerd?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Heej, die PEC Zwolle speler scoort voor Polen, mooie gol ook nog
Einde bericht.
Nee dan is aids inderdaad een veel beter alternatief.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben te beschaafd om met kanker te schelden.
Inderdaad. We zitten weer eens volledig op één lijn.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee dan is aids inderdaad een veel beter alternatief.
Gaat er zo weer een vrije trap inschieten denk ik.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, vraag het later nog eens.
Nee ik verraad mijn land niet voor een zooitje lelijke Denen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je die gol überhaupt gezien
Nederland speelt nu helemaal niet.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee ik verraad mijn land niet voor een zooitje lelijke Denen.
Nederland moet ook pas om 21:30, je faalt.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Elan, ik wil onze vriendschap niet verstoren, maar ik adviseer je de volgende keer tussen haakjes 'Behalve Eriksen' erbij te zetten.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Jong Oranje wel.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:59 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nederland speelt nu helemaal niet.
Eriksen is een hunk daar kan niemand omheen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:59 schreef Tyron het volgende:
[..]
Elan, ik wil onze vriendschap niet verstoren, maar ik adviseer je de volgende keer tussen haakjes 'Behalve Eriksen' erbij te zetten.
Alvast bedankt!
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Eriksen is een hunk daar kan niemand omheen.
Prima moment om nog even te schitteren zo vlak voor 2 september.quote:
Briljant, dit is al de 7e in ~3 maanden die erin vliegt.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:04 schreef JanCees het volgende:
[..]
Hij scoort opeens uit vrije trappen.
Die bal gaat zo traag had die keeper toch wel moeten hebben hoor.quote:
Alleen maar Rotterdammers daar.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:04 schreef Elan het volgende:
Die vriendin van De Vrij is vast de baas thuis.
Is Eriksen al geblesseerd?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, vraag het later nog eens.
Goeie wedstrijd.quote:
Andere hebben gewoon werk.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Alleen maar Rotterdammers daar.
Oeeeeeeeeeiiquote:
Die van Wijnaldumquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Alleen maar Rotterdammers daar.
Hij komt uit Maaskantje daar praten ze zo.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja en anderen kunnen fatsoenlijk Nederlands.
Ik had het eerst goed, maar ging twijfelen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja en anderen kunnen fatsoenlijk Nederlands.
Nee het is gewoon de zoveelste allochtoon die de taal niet machtig is.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij komt uit Maaskantje daar praten ze zo.
Woensel representz.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee het is gewoon de zoveelste allochtoon die de taal niet machtig is.
Hater.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee het is gewoon de zoveelste allochtoon die de taal niet machtig is.
vind ze allebei wel aardig. Zou ze iig niet mijn bed uitschoppen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Die van Wijnaldum
Dat andere donkere meisje is wel mooi.
Dit van Wijnaldum heeft wel een beetje een ghettobooty die andere lijkt wat minder obees en kijkt tevens niet zo dom uit haar ogen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:23 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
vind ze allebei wel aardig. Zou ze iig niet mijn bed uitschoppen.
Ik denk dat ze gewoon in de kruidvat werken achter de kassa.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Dit van Wijnaldum heeft wel een beetje een ghettobooty die andere lijkt wat minder obees en kijkt tevens niet zo dom uit haar ogen.
Vraag me altijd af wat die meiden doen of ze gewoon studeren en werken of dat ze fulltime voetbalvriendin zijn, met die salarissen van rond de miljoen of meer moet dat wel lukken toch.
Daar gaat iets niet helemaal goed.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Boilesen is ook nog steeds fit trouwens.
Geen idee zovaak doe ik dat niet meer.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Callie hoe vind jij Mulder als lijnkeeper?
Kan ook. Emancipatie dit dat.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk dat ze gewoon in de kruidvat werken achter de kassa.
Even serieus graag.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen idee zovaak doe ik dat niet meer.
Ik heb de booty niet gezien helaas. Wel racistisch om de negerin te berichten van dom uit haar ogen kijken. De gemeenschap vindt dit niet prettig.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Dit van Wijnaldum heeft wel een beetje een ghettobooty die andere lijkt wat minder obees en kijkt tevens niet zo dom uit haar ogen.
Vraag me altijd af wat die meiden doen of ze gewoon studeren en werken of dat ze fulltime voetbalvriendin zijn, met die salarissen van rond de miljoen of meer moet dat wel lukken toch.
10 kg inderdaad.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Daar gaat iets niet helemaal goed.
Heeft wel flink wat massa gekweekt zag ik.
Ik kan ook om de beledigingen van Happel lachen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Caland maakt heel graag grapjes hij is ook de enige met humor in voetbal.
Inderdaad.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb de booty niet gezien helaas. Wel racistisch om de negerin te berichten van dom uit haar ogen kijken. De gemeenschap vindt dit niet prettig.
Happel vind ik een beetje een erg aparte kerel hij loopt uit het niets met kanker te schelden en lijkt daar nog mee weg te komen ookquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kan ook om de beledigingen van Happel lachen.
Niet zo lullen over Happel je piest in je broek voor hem.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Happel vind ik een beetje een erg aparte kerel hij loopt uit het niets met kanker te schelden en lijkt daar nog mee weg te komen ook.
Hij is niet onaardig maar wel een apart persoon.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Niet zo lullen over Happel je piest in je broek voor hem.
Je hebt zelf een topic over die onbenullige kutinterlands geopend. Kan je die aids dan ook daar houden?quote:
Waarom? Ik meen het altijd.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kan ook om de beledigingen van Happel lachen.
Ook zelfs via tvquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:39 schreef Elan het volgende:
Je kunt Nederland gewoon via een stream van sbs6 bekijken wel zo relaxt.
Zo gauw die Danny z'n mail eens een keer checkt...quote:
Schiet lekker op dus,quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zo gauw die Danny z'n mail eens een keer checkt...Ik ga Yvonne nog maar eens DM'en denk ik, 't is alweer 10 dagen geleden dat ik die shit heb verstuurd
welk subforumquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zo gauw die Danny z'n mail eens een keer checkt...Ik ga Yvonne nog maar eens DM'en denk ik, 't is alweer 10 dagen geleden dat ik die shit heb verstuurd
Het keldertje.quote:
Nog een reden om voor de PS4 te gaanquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:26 schreef Elan het volgende:
NWS / Microsoft: Xbox One pas in 2014 naar Nederland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |