Inderdaad.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb de booty niet gezien helaas. Wel racistisch om de negerin te berichten van dom uit haar ogen kijken. De gemeenschap vindt dit niet prettig.
Happel vind ik een beetje een erg aparte kerel hij loopt uit het niets met kanker te schelden en lijkt daar nog mee weg te komen ookquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kan ook om de beledigingen van Happel lachen.
Niet zo lullen over Happel je piest in je broek voor hem.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Happel vind ik een beetje een erg aparte kerel hij loopt uit het niets met kanker te schelden en lijkt daar nog mee weg te komen ook.
Hij is niet onaardig maar wel een apart persoon.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Niet zo lullen over Happel je piest in je broek voor hem.
Je hebt zelf een topic over die onbenullige kutinterlands geopend. Kan je die aids dan ook daar houden?quote:
Waarom? Ik meen het altijd.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kan ook om de beledigingen van Happel lachen.
Ook zelfs via tvquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:39 schreef Elan het volgende:
Je kunt Nederland gewoon via een stream van sbs6 bekijken wel zo relaxt.
Zo gauw die Danny z'n mail eens een keer checkt...quote:
Schiet lekker op dus,quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zo gauw die Danny z'n mail eens een keer checkt...Ik ga Yvonne nog maar eens DM'en denk ik, 't is alweer 10 dagen geleden dat ik die shit heb verstuurd
welk subforumquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zo gauw die Danny z'n mail eens een keer checkt...Ik ga Yvonne nog maar eens DM'en denk ik, 't is alweer 10 dagen geleden dat ik die shit heb verstuurd
Het keldertje.quote:
Nog een reden om voor de PS4 te gaanquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:26 schreef Elan het volgende:
NWS / Microsoft: Xbox One pas in 2014 naar Nederland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |