Hey hey hey. Wat is er mis met kanker.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Val ons niet lastig met die aidsscreenshots van je.
Ik ben te beschaafd om met kanker te schelden.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Hey hey hey. Wat is er mis met kanker.
Caland voelt zich enorm aangedaan, denk ik.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben te beschaafd om met kanker te schelden.
Is Eriksen al geblesseerd?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Heej, die PEC Zwolle speler scoort voor Polen, mooie gol ook nog
Einde bericht.
Nee dan is aids inderdaad een veel beter alternatief.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben te beschaafd om met kanker te schelden.
Inderdaad. We zitten weer eens volledig op één lijn.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee dan is aids inderdaad een veel beter alternatief.
Gaat er zo weer een vrije trap inschieten denk ik.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, vraag het later nog eens.
Nee ik verraad mijn land niet voor een zooitje lelijke Denen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je die gol überhaupt gezien
Nederland speelt nu helemaal niet.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee ik verraad mijn land niet voor een zooitje lelijke Denen.
Nederland moet ook pas om 21:30, je faalt.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Elan, ik wil onze vriendschap niet verstoren, maar ik adviseer je de volgende keer tussen haakjes 'Behalve Eriksen' erbij te zetten.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Jong Oranje wel.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:59 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nederland speelt nu helemaal niet.
Eriksen is een hunk daar kan niemand omheen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:59 schreef Tyron het volgende:
[..]
Elan, ik wil onze vriendschap niet verstoren, maar ik adviseer je de volgende keer tussen haakjes 'Behalve Eriksen' erbij te zetten.
Alvast bedankt!
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Eriksen is een hunk daar kan niemand omheen.
Prima moment om nog even te schitteren zo vlak voor 2 september.quote:
Briljant, dit is al de 7e in ~3 maanden die erin vliegt.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:04 schreef JanCees het volgende:
[..]
Hij scoort opeens uit vrije trappen.
Die bal gaat zo traag had die keeper toch wel moeten hebben hoor.quote:
Alleen maar Rotterdammers daar.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:04 schreef Elan het volgende:
Die vriendin van De Vrij is vast de baas thuis.
Is Eriksen al geblesseerd?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, vraag het later nog eens.
Goeie wedstrijd.quote:
Andere hebben gewoon werk.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Alleen maar Rotterdammers daar.
Oeeeeeeeeeiiquote:
Die van Wijnaldumquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Alleen maar Rotterdammers daar.
Hij komt uit Maaskantje daar praten ze zo.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja en anderen kunnen fatsoenlijk Nederlands.
Ik had het eerst goed, maar ging twijfelen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja en anderen kunnen fatsoenlijk Nederlands.
Nee het is gewoon de zoveelste allochtoon die de taal niet machtig is.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij komt uit Maaskantje daar praten ze zo.
Woensel representz.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee het is gewoon de zoveelste allochtoon die de taal niet machtig is.
Hater.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee het is gewoon de zoveelste allochtoon die de taal niet machtig is.
vind ze allebei wel aardig. Zou ze iig niet mijn bed uitschoppen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Die van Wijnaldum
Dat andere donkere meisje is wel mooi.
Dit van Wijnaldum heeft wel een beetje een ghettobooty die andere lijkt wat minder obees en kijkt tevens niet zo dom uit haar ogen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:23 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
vind ze allebei wel aardig. Zou ze iig niet mijn bed uitschoppen.
Ik denk dat ze gewoon in de kruidvat werken achter de kassa.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Dit van Wijnaldum heeft wel een beetje een ghettobooty die andere lijkt wat minder obees en kijkt tevens niet zo dom uit haar ogen.
Vraag me altijd af wat die meiden doen of ze gewoon studeren en werken of dat ze fulltime voetbalvriendin zijn, met die salarissen van rond de miljoen of meer moet dat wel lukken toch.
Daar gaat iets niet helemaal goed.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Boilesen is ook nog steeds fit trouwens.
Geen idee zovaak doe ik dat niet meer.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Callie hoe vind jij Mulder als lijnkeeper?
Kan ook. Emancipatie dit dat.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk dat ze gewoon in de kruidvat werken achter de kassa.
Even serieus graag.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen idee zovaak doe ik dat niet meer.
Ik heb de booty niet gezien helaas. Wel racistisch om de negerin te berichten van dom uit haar ogen kijken. De gemeenschap vindt dit niet prettig.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Dit van Wijnaldum heeft wel een beetje een ghettobooty die andere lijkt wat minder obees en kijkt tevens niet zo dom uit haar ogen.
Vraag me altijd af wat die meiden doen of ze gewoon studeren en werken of dat ze fulltime voetbalvriendin zijn, met die salarissen van rond de miljoen of meer moet dat wel lukken toch.
10 kg inderdaad.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Daar gaat iets niet helemaal goed.
Heeft wel flink wat massa gekweekt zag ik.
Ik kan ook om de beledigingen van Happel lachen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Caland maakt heel graag grapjes hij is ook de enige met humor in voetbal.
Inderdaad.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb de booty niet gezien helaas. Wel racistisch om de negerin te berichten van dom uit haar ogen kijken. De gemeenschap vindt dit niet prettig.
Happel vind ik een beetje een erg aparte kerel hij loopt uit het niets met kanker te schelden en lijkt daar nog mee weg te komen ookquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kan ook om de beledigingen van Happel lachen.
Niet zo lullen over Happel je piest in je broek voor hem.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Happel vind ik een beetje een erg aparte kerel hij loopt uit het niets met kanker te schelden en lijkt daar nog mee weg te komen ook.
Hij is niet onaardig maar wel een apart persoon.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Niet zo lullen over Happel je piest in je broek voor hem.
Je hebt zelf een topic over die onbenullige kutinterlands geopend. Kan je die aids dan ook daar houden?quote:
Waarom? Ik meen het altijd.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kan ook om de beledigingen van Happel lachen.
Ook zelfs via tvquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:39 schreef Elan het volgende:
Je kunt Nederland gewoon via een stream van sbs6 bekijken wel zo relaxt.
Zo gauw die Danny z'n mail eens een keer checkt...quote:
Schiet lekker op dus,quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zo gauw die Danny z'n mail eens een keer checkt...Ik ga Yvonne nog maar eens DM'en denk ik, 't is alweer 10 dagen geleden dat ik die shit heb verstuurd
welk subforumquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zo gauw die Danny z'n mail eens een keer checkt...Ik ga Yvonne nog maar eens DM'en denk ik, 't is alweer 10 dagen geleden dat ik die shit heb verstuurd
Het keldertje.quote:
Nog een reden om voor de PS4 te gaanquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:26 schreef Elan het volgende:
NWS / Microsoft: Xbox One pas in 2014 naar Nederland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |