Hey hey hey. Wat is er mis met kanker.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Val ons niet lastig met die aidsscreenshots van je.
Ik ben te beschaafd om met kanker te schelden.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Hey hey hey. Wat is er mis met kanker.
Caland voelt zich enorm aangedaan, denk ik.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben te beschaafd om met kanker te schelden.
Is Eriksen al geblesseerd?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Heej, die PEC Zwolle speler scoort voor Polen, mooie gol ook nog
Einde bericht.
Nee dan is aids inderdaad een veel beter alternatief.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben te beschaafd om met kanker te schelden.
Inderdaad. We zitten weer eens volledig op één lijn.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee dan is aids inderdaad een veel beter alternatief.
Gaat er zo weer een vrije trap inschieten denk ik.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, vraag het later nog eens.
Nee ik verraad mijn land niet voor een zooitje lelijke Denen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je die gol überhaupt gezien
Nederland speelt nu helemaal niet.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee ik verraad mijn land niet voor een zooitje lelijke Denen.
Nederland moet ook pas om 21:30, je faalt.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Elan, ik wil onze vriendschap niet verstoren, maar ik adviseer je de volgende keer tussen haakjes 'Behalve Eriksen' erbij te zetten.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Jong Oranje wel.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:59 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nederland speelt nu helemaal niet.
Eriksen is een hunk daar kan niemand omheen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:59 schreef Tyron het volgende:
[..]
Elan, ik wil onze vriendschap niet verstoren, maar ik adviseer je de volgende keer tussen haakjes 'Behalve Eriksen' erbij te zetten.
Alvast bedankt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |