Dan knal ik een cd van Sargeist aan.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik start Morrowind weer eens op
Ik had het wel verwacht.... helaas dusquote:Op 12 augustus 2013 heeft u onder bestelnummer 8167602370 het artikel "Gears Of War: Judgment + Draadloze Xbox 360 Controller" besteld.
Per ongeluk is bovengenoemd artikel op onze website voor een te laag bedrag aangeboden. Er is hier helaas sprake geweest van een kennelijke vergissing, zoals wij die noemen in artikel 4 van onze Algemene Verkoopvoorwaarden.
Om deze reden zal het artikel niet worden geleverd en is uw bestelling geannuleerd.
quote:
quote:
Oke man.quote:
Die is er voorlopig nog niet.quote:
Heb vandaag alleen even saunaatje gepakt man.quote:
Deel eens.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu maar op een stream Jong Oranje kijken.
Haha. Heel grappig, JR.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Met welk deel ben je het niet eens dan?
Het derde deel van de Elder Scrolls-reeks, en tevens mij favoriete spel aller tijdenquote:
Ooh ik dacht dat FM je favoriete spel was.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Het derde deel van de Elder Scrolls-reeks, en tevens mij favoriete spel aller tijden
Nah, die zooi speel ik nog geen jaar ofzo, Morrowind sinds 2003quote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh ik dacht dat FM je favoriete spel was.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nah, die zooi speel ik nog geen jaar ofzo, Morrowind sinds 2003
Dat is snelquote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heb vandaag alleen even saunaatje gepakt man.
Even rustdag.
Skyrim hevig gemod > Morrowind.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Het derde deel van de Elder Scrolls-reeks, en tevens mij favoriete spel aller tijden
Eerste helft bijna voorbij en ja.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Spelen die al en is dat online ergens te bekijken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |