Hoi Tyronquote:
Hoe is hetquote:
De dag dat ik precies kledingmaten bij vrouwelijke lichamen kan schatten moet nog komen.quote:
Lekker man.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
De dag dat ik precies kledingmaten bij vrouwelijke lichamen kan schatten moet nog komen.
Met maat 44 bedoelde ik te zeggen: champignonroomsaus? Gij vettig vrouwmensch.
Ja, eigenlijk onnodig onaardig. Maar je eet dan toch niet een hele varkenshaas alleen op, toch?quote:
Heus wel.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:49 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk onnodig onaardig. Maar je eet dan toch niet een hele varkenshaas alleen op, toch?
Een hele varkenshaas. Dju toch.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:51 schreef Jojoortje het volgende:
Je gaat toch ook geen karbonade ofzo delen?
Ik eet er normaal 2 op.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:53 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Een hele varkenshaas. Dju toch.
Een maaltijd zonder vlees of vis maakt me altijd erg verdrietig.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:53 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Een hele varkenshaas. Dju toch.
Gaat af en toe nog wel, maar vegetariër of nog erger veganist lijkt mij ook helemaal niets om te zijn.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:55 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Een maaltijd zonder vlees of vis maakt me altijd erg verdrietig.
Vegetariërs kan er bij mij nog wel in. Maar veganistenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gaat af en toe nog wel, maar vegetariër of nog erger veganist lijkt mij ook helemaal niets om te zijn.
Ik ken er wel wat.. Die zijn altijd zwak, bleekjes en moe. Kan toevallig zijn natuurlijk.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gaat af en toe nog wel, maar vegetariër of nog erger veganist lijkt mij ook helemaal niets om te zijn.
Dus je bent ook een kannibaal?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vegetariërs kan er bij mij nog wel in. Maar veganisten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |