Hoi Tyronquote:
Hoe is hetquote:
De dag dat ik precies kledingmaten bij vrouwelijke lichamen kan schatten moet nog komen.quote:
Lekker man.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
De dag dat ik precies kledingmaten bij vrouwelijke lichamen kan schatten moet nog komen.
Met maat 44 bedoelde ik te zeggen: champignonroomsaus? Gij vettig vrouwmensch.
Ja, eigenlijk onnodig onaardig. Maar je eet dan toch niet een hele varkenshaas alleen op, toch?quote:
Heus wel.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:49 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk onnodig onaardig. Maar je eet dan toch niet een hele varkenshaas alleen op, toch?
Een hele varkenshaas. Dju toch.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:51 schreef Jojoortje het volgende:
Je gaat toch ook geen karbonade ofzo delen?
Ik eet er normaal 2 op.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:53 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Een hele varkenshaas. Dju toch.
Een maaltijd zonder vlees of vis maakt me altijd erg verdrietig.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:53 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Een hele varkenshaas. Dju toch.
Gaat af en toe nog wel, maar vegetariër of nog erger veganist lijkt mij ook helemaal niets om te zijn.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:55 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Een maaltijd zonder vlees of vis maakt me altijd erg verdrietig.
Vegetariërs kan er bij mij nog wel in. Maar veganistenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gaat af en toe nog wel, maar vegetariër of nog erger veganist lijkt mij ook helemaal niets om te zijn.
Ik ken er wel wat.. Die zijn altijd zwak, bleekjes en moe. Kan toevallig zijn natuurlijk.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gaat af en toe nog wel, maar vegetariër of nog erger veganist lijkt mij ook helemaal niets om te zijn.
Dus je bent ook een kannibaal?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vegetariërs kan er bij mij nog wel in. Maar veganisten.
Veganisten zijn toch dat er niets dierlijks in mag zitten ofzo?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vegetariërs kan er bij mij nog wel in. Maar veganisten.
Inderdaad, ze zien er nooit blakend van gezondheid uitquote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:04 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik ken er wel wat.. Die zijn altijd zwak, bleekjes en moe. Kan toevallig zijn natuurlijk.
Neequote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:04 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dus je bent ook een kannibaal?
Jup.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Veganisten zijn toch dat er niets dierlijks in mag zitten ofzo?
Dat overleef ik niet.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kan mij geen leven zonder vlees voorstellen
Dat had ik vroeger ook. Steeds vaker pak ik in restaurants een vega maaltijd. Heerlijk.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:55 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Een maaltijd zonder vlees of vis maakt me altijd erg verdrietig.
Om dit soort dingen is Tyron je voorbij gestreeftquote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:06 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat had ik vroeger ook. Steeds vaker pak ik in restaurants een vega maaltijd. Heerlijk.
In een restaurant nog nooit gedaan, maar thuis maak ik weleens wat zonder vlees of visquote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:06 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat had ik vroeger ook. Steeds vaker pak ik in restaurants een vega maaltijd. Heerlijk.
Niet meer te zien op RTL XL?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:07 schreef Caland het volgende:
Ik hoorde afgelopen weekend dat de documentaire van Sjaak Swart jiskefet overtreft. Nu wil ik hem ook zien, kan ik die nog ergens downloaden?
Ik hoop nu dat je oprot uit deze SC.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:08 schreef Buitendam het volgende:
Het is ook niet gezond om elke dag vlees te eten. Zit nog behoorlijk wat rotzooi in wat de goede bestanddelen eigenlijk ontkrachten. 3 dagen vlees, 1 dag vis, 3 dagen vegetarisch hou ik aan.
Geen idee. Maar was het echt zo grappig?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet meer te zien op RTL XL?
Er is wel meer niet gezond, zoals posten op Fok!.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:08 schreef Buitendam het volgende:
Het is ook niet gezond om elke dag vlees te eten. Zit nog behoorlijk wat rotzooi in die de goede bestanddelen eigenlijk ontkrachten. 3 dagen vlees, 1 dag vis, 3 dagen vegetarisch hou ik aan.
Hilarisch. Lang geleden dat ik zo gelachen heb. Die man is een narcist in hart en nieren.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:07 schreef Caland het volgende:
Ik hoorde afgelopen weekend dat de documentaire van Sjaak Swart jiskefet overtreft. Nu wil ik hem ook zien, kan ik die nog ergens downloaden?
En teveel met je mobiel spelen levert kanker op en ga zo maar door.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:08 schreef Buitendam het volgende:
Het is ook niet gezond om elke dag vlees te eten. Zit nog behoorlijk wat rotzooi in die de goede bestanddelen eigenlijk ontkrachten. 3 dagen vlees, 1 dag vis, 3 dagen vegetarisch hou ik aan.
In zijn mannelijkheid?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Om dit soort dingen is Tyron je voorbij gestreeft
Je hebt mijn DM binnen?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen idee. Maar was het echt zo grappig?
Ja. Dat begreep ik dus ook al. Dat je constant het idee had dat je naar een slapstick aan het kijken was.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:09 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hilarisch. Lang geleden dat ik zo gelachen heb. Die man is een narcist in hart en nieren.
Vind het altijd verrassend waar ze dan mee aan komen zetten.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
In een restaurant nog nooit gedaan, maar thuis maak ik weleens wat zonder vlees of vis
Mooi verhaal.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:08 schreef Buitendam het volgende:
Ja. Hij dacht dat hij nog meekon in Ajax 1.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen idee. Maar was het echt zo grappig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |