Dit gaat verzanden in een Homo discussie. Weinig interessant dus.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
praten over por-ned, het wk & fox
Wat lief van bol.com.quote:U heeft bij ons een ‘Gears Of War: Judgment + Draadloze Xbox 360 Controller’ besteld met bestelnummer 816714130.
Dit artikel is op onze website voor een te laag bedrag aangeboden, namelijk voor euro 6,49 in plaats van euro 99,99. Helaas was hier sprake van een kennelijke vergissing, zoals wij dat noemen in artikel 4 van onze Algemene Verkoopvoorwaarden. Om deze reden zal dit artikel niet geleverd worden en is uw bestelling geannuleerd. Onze welgemeende excuses voor het ongemak.
Indien u het artikel al heeft betaald via iDEAL, dan wordt het bedrag binnen vijf werkdagen teruggestort. Heeft u betaald via Maestro of Bancontact/Mister Cash, dan wordt het door u betaalde bedrag binnen drie weken teruggestort. Als u heeft gekozen voor de betaalmethode creditcard, dan wordt de reservering van het factuurbedrag opgeheven. Er is geen bedrag van uw rekening afgeschreven. Heeft u (een gedeelte van) het bedrag betaald met een cadeaubon, dan wordt de cadeaubon binnen 24 uur weer opgewaardeerd.
Uiteraard betreuren wij onze vergissing en willen u graag tegemoetkomen. Daarom bieden wij u een cadeaucode aan ter waarde van euro 4,95, die u kunt inwisselen bij een nieuwe bestelling op onze website*.
Uw code: BC-0YMMU-KHY3N-4HM57
Waarde: euro 4,95
Geldig tot en met: 31 augustus 2013
Geldig op: Games
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 14-08-2013 16:28:32 ]
Por-Noo lijkt me dan een stuk interessanter.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
praten over por-ned, het wk & fox
hahaquote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Por-Noo lijkt me dan een stuk interessanter.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:30 schreef Ajacied422 het volgende:
FM14 is aangekondigd.
http://www.footballmanager.com/lang/en_GB
Verrassend.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:30 schreef Ajacied422 het volgende:
FM14 is aangekondigd.
http://www.footballmanager.com/lang/en_GB
Ik start net een nieuwe gamequote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Verrassend.
Mijn Dordrecht game is trouwens kapot, het save bestand is 0kb ineens.Backups zijn van 2 seizoenen terug.
kanjer spel
Ga met een club uit de 2. Bundesliga. Dat is baas.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb een game met Swansea en Hoffenheim geprobeerd maar kom er niet meer lekker in.
Hoezo nooit lang met een game? Kleine club opbouwen ofzo? Dat je groter stadion krijgt met jouw naam enzo.quote:
beta komt ook nogquote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Meestal begin november volgens mij. Zit het nog wel helemaal vol met bugs.
Hopelijk werken mijn tactieken dit keer weer wel dan. De versie dit jaar was het echt verneukt man.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Op het begin kan je gewoon met een kale 4-3-3 opstelling zonder details met 9-0 winnen
Wat is dat?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik start Morrowind weer eens op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |