who gives a fuckquote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:14 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Trok je die conclusie zelf of heeft ze het daadwerkelijk uitgesproken?
Ik laat me dan ook veel te veel leiden door andere meningen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon gaan kijken en ondertussen laten downloaden. Of probeer seizoen 3 in iets betere kwaliteit te downloaden. Maar ik zou gewoon schijt hebben, prima te kijken met ~4 gb imo.
Moet je niet doen jongen, zeker niet van een nare man als GGMM.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik laat me dan ook veel te veel leiden door andere meningen.
Die conclusie trok ik zelf.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:14 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Trok je die conclusie zelf of heeft ze het daadwerkelijk uitgesproken?
Was dat voordat ze een verlovingsring aan je liet zien of erna?quote:
Waar mensen zich druk om maken.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Die arme Boskamp is de nieuwe spil in de homofoob foei foei rel
Het is wachten op de eerste reactie van een bekende homo.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Die arme Boskamp is de nieuwe spil in de homofoob foei foei rel
Niet zo gemaakt stoer doen, daar knappen ze op af.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
who gives a fuck
haha dubbelzinnig
Daarom zeg ik dat ook hier op den foks en niet tegen personen die ik daadwerkelijk ken.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:17 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Niet zo gemaakt stoer doen, daar knappen ze op af.
3k schuld ook nog, stadion verbod allesquote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:18 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Feyenoord verliest alle wedstrijden, je chick is weg... Zware tijden.
Oh, een internetidentiteit. Jij leeft op het randje.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Daarom zeg ik dat ook hier op den foks en niet tegen personen die ik daadwerkelijk ken.
Zo ben ik.
Net erover zelfs.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:19 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Oh, een internetidentiteit. Jij leeft op het randje.
Nieuw projectje loopt alweer joh. No biggie.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:18 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Feyenoord verliest alle wedstrijden, je chick is weg... Zware tijden.
Werreke voor da cheld.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
3k schuld ook nog, stadion verbod alles
Niet?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Nieuw projectje loopt alweer joh. No biggie.
Ik vind deze interesse in Caland een beetje eng wordenquote:
Hmja. Ik ben er ook wel klaar mee.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind deze interesse in Caland een beetje eng wordenZoals Boskamp zou stellen, ben je wel gezond?
Waarvoor?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Genee bij Knevel en van den Brink vanavond.
Aha.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
praten over por-ned, het wk & fox
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |