abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130050802

De Gate:

Estelle en Ruud gaan na een huwelijk van 12 jaar en 2 kinderen uit elkaar. Ruud is dit inmiddels wel gewend want hij heeft nog 2 andere ex-vrouwen die ieder ook twee kinderen van hem hebben. De reden waarom ze volgens Estelle uit elkaar gaan is omdat Ruud er (via zijn golftas) nogal wat neukertjes op na zou hebben gehouden. Een van zijn laatste veroveringen zou een dame uit de horecawereld zijn.

Volgens Ruud is echter de de bom gebarsten nadat hij afluisterapparatuur in hun huis heeft geplaatst en zo vernam dat Estelle vreemd ging met Badr Hari waar ze verliefd op is, zelfs misschien zwanger van is. Natuurlijk waren de moeder en zus van Estelle waren op de hoogte van de affaire van Estelle.

Estelle en Badr vertrokken stiekem naar Marokko terwijl Estelle tegen Ruud had gezegd dat ze met Leco van Zadelhoff naar Ibiza zou zijn. Om haar te betrappen heeft Ruud zich verscholen achter een vuilcontainer op Schiphol en zag Estelle terugkomen uit Marokko waarbij zijn vermoedens bevestigd zijn dat ze inderdaad vreemd ging.

Badr Hari had zelf voor/tijdens Estelle ook al een relatie met Daphne. Zij is een maand geleden bevallen is van zijn kind en moest via de media moest vernemen dat haar relatie met Badr voorbij is. Volgens Badr begrijpt Daphne echter "dat zoiets kan gebeuren" (ahum)

Even gingen de geruchten dat Estelle vreemd zou zijn gegaan met Rafael van de Vaart wat deze gate zou hebben veroorzaakt maar het blijkt vooralsnog Badr te zijn. Volgens andere berichten is Rafael wel degelijk vreemdgegaan maar met niemand minder dan Nicky Plessen die een kind heeft met Ruben Bontekoe en zou een scheiding van Rafael en Sylvie op handen zijn.

UPDATE 27-7-2012

Inmiddels zijn we een paar weken verder en is er een staakt het vuren tussen Estelle en Ruud en zijn ze in de rechtbank bezig met de scheiding rond te maken.

Estelle is dol verliefd op haar Badjas Harrie en iedereen mag het weten! (roddelbladen, kranten etc) Als liefdesuitje zijn ze bijvoorbeeld als VIP naar Sensation White gegaan waar Badr, al spelend met het haar van Estelle, vermoedelijk een gast uit een andere sky-box permanent invalide heeft geschopt. Gelukkig lazen we de volgende dag in de krant dat hij er niets mee te maken had, hij had alleen maar wat glazen afgedroogd met een theedoek. Voor de zekerheid zijn ze na de vechtpartij toch maar via het balkon vertrokken voordat de beveiliging er was.

Volgens Badr "overwint hun liefde alles" De vraag is of Estelle nog steeds zo blij is met haar 'vechtmachine' aangezien, na een heerlijke -geplande- vakantie naar het buitenland, Badr moest gaan onderhandelen met de Nederlandse justitie over zijn terugkomst naar Nederland. Er waren inmiddels wat aangiftes tegen hem binnengekomen en hij wilde liever zelf naar het politiebureau komen in plaats van een bezoekje van een arrestatieteam af te wachten.

Inmiddels zit Badr al een paar daagjes vast, en volgens de geruchten mag hij zijn bezoek aan de cel met nog 14 dagen verlengen.

Het wachten is op een reactie van Estelle , het is al 2 weken erg stil vanuit haar kant.

Ruud daarintegen heeft het prima naar zijn zin als vrijgezel. Eindelijk mag hij met al zijn kinderen op vakantie en heeft wellicht een nieuwe mysterieuze blonde vrouw aan de haak geslagen.

Update 07-08-2012

Het voorarrest van Badr is met 3 maanden verlengd.

The story continues!

De hoofdrolspelers:

......... Columbo Ruud Gul lid..................................Extelle...............................................Badjas Harrie...............

De bijrollen:

Koen Everink (slachtoffer skybox)

De kinderen van Ruud

Ruud heeft opnieuw liefde gevonden bij de Mexicaanse Margaritha.

De boosdoeners:

De Golftas

De Vuilcontainer

De Skybox

De theedoek

--------

Inmiddels zijn er al wat leuke plaatjes verschenen over deze gate:

NIEUWNIEUWNIEUWNIEUW!!!! NU IN DE WINKEL!!!

De schoenen/gympen van Badr (die hij had ingeleverd bij de politie).

Restaurant Bar Moustache die een broodjeszaak werd omdat Badr en Estelle er 12-11-12 een broodje aten:

Na 3 dwaze dagen was het feest abrupt ten einde. Badr wordt opgepakt. Estelle in zak en as. :O
Pownews journalist: "Badr, wat doe je?". Badr: "Ik heb een broodje gegeten". :|W

Hij hoort er nu ook bij. Yves-Gijrath, de zaakwaarnemer van Badr (die nu vooral zijn eigen zaken probeert te beheren), die onlangs nog probeerde Badr schoon te praten (in P&W). Nu ook de media opgezocht omdat hij het zo erg vindt dat Badr weer opgepakt is.
:+

Tijdlijn:

Eind 2011: Badr & Estelle komen elkaar wel eens tegen in de hotspots in A'dam maar spreken elkaar niet.
Oktober 2011: Ontmoeting Badr & Estelle.
December 2011: Badr deelt klappen uit in Cooldown.
Februari 2012: Estelle interviewt Badr voor Beau Monde, bijna direct daarna gaat hij naar Amerika. Ze skypen omdat hij het artikel nog mag nalezen, meer niet.
3 April 2012: Badr komt terug uit Amerika ivm aanbod K1. Diezelfde avond komen Estelle en Badr elkaar tegen op het gala voor het Emma Kinderziekenhuis. De gevoelens beginnen op te borrelen.
Half mei 2012 (?): Daphne, de ex van Badr, bevalt.
18 mei 2012: Badr mishandelt een bezoeker van club Jimmy Woo, in de Korte Leidsedwarsstraat, vanwege een ruzie tussen broertje en 'negers'.
27 mei 2012: Badr vecht een K1 wedstrijd in Madrid, Estelle gaat mee.
2 juni 2012: Geruchten dat Estelle vreemd is gegaan met Rafaël van der Vaart!
Juni 2012: Aktie in de tent, volgorde is niet helemaal duidelijk. Er wordt afluisterapparatuur geplaatst in het huis van de Gullitjes. De witte keukentafel is getuige van een slecht-nieuws gesprek.
Juni 2012: Estelle en Badr gaan op vakantie naar Marrakesh en Ruud zit bij terugkomst in of achter een container op Schiphol.
Juni 2012: Ruud stelt een persverklaring op over de op handen zijnde scheiding.
12 juni 2012: Media melden scheiding Ruud & Estelle.
15 juni 2012: Interview in Telegraaf. Badr heeft nog nóóit iemand mishandeld! Estelle had het hem zelf gevraagd.
20 juni 2012 : Bekendmaking afluisteren Ruud (maar wanneer dat dan was...)
7 juli 2012: Koen Everink in elkaar gerost op Sensation.
8 juli 2012: Estelle had mee zullen doen aan ''Ranking the Stars'', ze ziet er van af.
8 juli 2012: Badr vist zijn witte kleding uit de wasmand en brengt die zelf naar de politie. Want zo is-ie.
25 juli 2012: Na een welverdiende vakantie meldt Badr zich 'vrijwillig' bij de politie. Estelle gaat opnieuw op vakantie, ditmaal naar Ibiza met haar kinderen.
8 augustus 2012: Estelle krijgt voorlopig de kinderen toegewezen, de villa in Amsterdam en 15.000 euro per maand.
20 augustus 2012: Column Leon de Winter over alpha mannetjes en mannelijke pikorde.
22 augustus 2012: Derde verdachte opgepakt.
22 augustus 2012: Estelle laat weten Badr voorlopig trouw te blijven.
23 augustus 2012: Badr en Ferhat Y geven elkaar de schuld van de mishandeling.
24 augustus 2012: Estelle maakt bekend dat Bram Moszkowicz haar nieuwe advocaat is.
27 augustus 2012: SBS zendt het grote Privé-interview met Estelle uit.
28 augustus 2012: Estelle bezoekt Badr in HvB Nieuwegein, maar er mag maar 1 zak mee naar binnen.
27 oktober 2012: Al negen aanklachten tegen kickbokser Badr Hari, waaronder poging tot doodslag. Bleek tijdens een pro-formazitting.
9 november 2012: Badr voorlopig op vrije voeten. Feest in huize Estelle!
12 november 2012: Badr al gespot in Horecagelegenheid in Utrechtsestraat. Linea recta terug de bak in..
12 november 2012 Badr 'savonds weer opgepakt door 'arrestatieteam'. B
13 november 2012 Er is gebleken dat Badr ook contact heeft gehad met getuigen. De rechter stuurt hem na partijen gehoord te hebben weer naar PI Zoetermeer.

Als Badr Hari nog één keer in een vechtpartij belandt, gaat Estelle Cruijff bij hem weg.
Dat is volgens zijn advocate Bénédicte Ficq een extra stok achter de deur bij het schoon schip dat Hari zegt te willen maken.
Ficq heeft dit gisteren verklaard nadat justitie bekendmaakte dat het aantal mishandelingen waarvan de gewelddadige kickbokser wordt verdacht was gestegen van twee naar zes.

In een interview met het Parool op 23-jarige leeftijd: "Ik wil niet meer voor Nederland vechten. Ik ben uitgefloten in Nederland. Ik vecht nu voor Marokko." Hari doelt op zijn gevecht in de Arena in 2005, toen het publiek hem uitfloot toen hij neer was gegaan in de ring: 'Ik ben geboren in Amsterdam, maar ik vecht voor Marokko. Ik wil de Marokkanen in Nederland iets geven waar ze trots op kunnen zijn. Sinds mijn gevecht in de Arena in 2005 ben ik een beetje klaar met het Nederlandse publiek. Ik ging na dertig seconden zwaar neer. Daarna werd ik heel hard uitgefloten. Ja, dag! Vechten in Nederland doe ik dus niet meer. Daar ben ik te trots voor, weet je.'

Inmiddels is op 7 november bekend geworden dat Evert Santegoeds slechts een week na het Sensation-incident al met een mediastrateeg doorgenomen had hoe de imagoschade van Estelle en Badr het best beperkt kon worden, de keuze werd tussen scenario 1 "Onvoorwaardelijke liefde, en scenario 2 "de Tegenaanval".
Het advies van de mediastrateeg was scenario 1.
Hier te vinden: http://nikkinikster.files(...)/evertsantegoeds.pdf

Laatste nieuwtje :

AMSTERDAM - Estelle Cruijff heeft een oproep van het Openbaar Ministerie (OM) gekregen om volgende week verhoord te worden.

Het OM wil graag horen wat Estelle allemaal heeft meegekregen van de mishandeling bij Sensation White in de ArenA.

Eerder werd het verhoor van Cruijff afgezegd, omdat ze zich mentaal niet in staat voelde een verhoor te ondergaan. Het OM denkt dat Estelle nu wel in staat is om haar verhaal te doen, omdat ze ook in Beau Monde een interview heeft gegeven.

Update 18-12-2012:

Nadat Estelle vorige week van de een op de andere dag advocaat Bram inruilde voor Nico Meijering (kantoorgenoot van Ficq) kon ze ook ineens een verklaring gaan afleggen, en niet zoals volgens planning vandaag, maar gisteren al.
Spijkers met koppen! En natuurlijk geen gemist dinsdagbezoekuur bij Badr :s)

Update 14-08-2013:

'Badr Hari en Estelle Cruyff uit elkaar'

AMSTERDAM -
Het sprookje tussen voetbalvrouw Estelle Cruyff en vechtersbaas Badr Hari is uit. De twee zijn uit elkaar, zo meldt de omstreden zakenman Erik de Vlieger.

De Vlieger zegt dat Badr Hari zijn verdriet verwerkt bij een ex-vriendin.
Er gingen al langer geruchten de ronde dat de relatie tussen Badr en Estelle op knappen stond. Estelle ontkende dat eind vorige maand met klem. Nu lijkt definitief de bom gebarsten. Al moet de 'primeur' van De Vlieger met een korrel zout worden genomen. Hij zou al enige tijd in de clinch liggen met Badr.
Badr en Estelle waren ruim een jaar samen.

[ Bericht 1% gewijzigd door piglet op 14-08-2013 11:30:51 ]
  Trouwste user 2022 woensdag 14 augustus 2013 @ 11:21:33 #2
7889 tong80
Spleenheup
pi_130051142
Dit kan in de OP

AMSTERDAM -
Het sprookje tussen voetbalvrouw Estelle Cruyff en vechtersbaas Badr Hari is uit. De twee zijn uit elkaar, zo meldt de omstreden zakenman Erik de Vlieger.

Er gingen al langer geruchten de ronde dat de relatie tussen Badr en Estelle op knappen stond. Estelle ontkende dat eind vorige maand met klem. Nu lijkt definitief de bom gebarsten. Al moet de 'primeur' van De Vlieger met een korrel zout worden genomen. Hij zou al enige tijd in de clinch liggen met Badr.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_130051435
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 11:21 schreef tong80 het volgende:
Dit kan in de OP

AMSTERDAM -

Ik heb het er bij gezet :)
  woensdag 14 augustus 2013 @ 11:39:00 #4
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_130051655
ik hoorde gisteren bij shownieuws dat het uit is tussen Badr en Estelle.
pi_130051715
Vond deze relatie toch al te lang duren, iedereen wist toch, dit gaat nooit goed :+
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  woensdag 14 augustus 2013 @ 11:51:13 #6
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_130051994
Nee ik verwachtte ook niet dat ze altijd bij elkaar zouden blijven. :N
pi_130052019
Wat een gate is dit geworden, zeg! :O :D
Is dat zo?
pi_130052038
O, verkeerde smiley. Juist niets te gapen hier.....
Is dat zo?
  Trouwste user 2022 woensdag 14 augustus 2013 @ 12:07:57 #9
7889 tong80
Spleenheup
pi_130052398
quote:
1s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 11:52 schreef Smallish het volgende:
O, verkeerde smiley. Juist niets te gapen hier.....
Ik dacht al :D Zit al maanden te smullen. :)

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_130052437
quote:
Badr Hari en Estelle Cruijff ontkennen relatiebreuk

Badr Hari en Estellle Cruijff ontkennen bij hoog en bij laag dat ze uit elkaar zijn, ondanks eerdere geruchten die spreken van een relatiebreuk.

Ze brengen in de loop van woensdag een persverklaring naar buiten waarin ze beweren dat alles nog koek en ei is tussen hun, zegt de advocaat van Badr.
''Ik had Badr vanochtend nog aan de lijn, het is gewoon niet zo dat hun relatie is beëindigd, om welke reden dan ook'', zegt raadsman Jacques de Wit. Een twitterbericht van zakenman Erik de Vlieger over een vermeende relatiebreuk verwijst De Wit naar het land der fabelen.

''Badr en Estelle begrijpen wel dat hun relatie nieuws is en dat er over hun geschreven wordt, omdat ze bekende Nederlanders zijn. Maar hoe moeten ze zich verdedigen tegen onwaarheden? Het klopt niet, that's it.''

Verdedigen
In de loop van de dag komen Badr en Estelle met een persverklaring om de geruchten te ontkennen en zichzelf te verdedigen tegen de roddels die volgens De Wit feitelijk onjuist zijn.
''Alle nieuwsberichten zijn terug te voeren op één tweet van ondernemer Erik de Vlieger. Die zou toch bij uitstek moeten weten hoe naar het is als media negatieve publiciteit over je verspreiden. Daar heeft hij zelf altijd op afgegeven.''
pi_130052500
Er staat niets over de vermeende relatiebreuk op de site van Boulevard...
pi_130052524
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 12:12 schreef kissaa het volgende:
Er staat niets over de vermeende relatiebreuk op de site van Boulevard...
Ik was al aan het zoeken, alleen op telegraaf en sbs6, verder nergens (behalve bovenstaand bericht van nu.nl)
pi_130052669
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 12:13 schreef kvd het volgende:

[..]

Ik was al aan het zoeken, alleen op telegraaf en sbs6, verder nergens (behalve bovenstaand bericht van nu.nl)
Op AT5 staat het ook: http://www.at5.nl/artikel(...)n-estelle-uit-elkaar

( het schijnt dat AT5 onderdeel is van de Telegraaf)
pi_130052710
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 12:18 schreef kissaa het volgende:

[..]

Op AT5 staat het ook: http://www.at5.nl/artikel(...)n-estelle-uit-elkaar

( het schijnt dat AT5 onderdeel is van de Telegraaf)
Doet AT5 ook aan shownieuws? RTVNoord gelukkig alleen maar aan nieuws hahaha
pi_130052858
Een persverklaring _O- of het om de koning en koningin gaat. echt ze moeten gewoon niks zeggen, de roddels blijven toch wel komen, vandaag dit en morgen weer dat, en volgende week is ze zwanger van Badr en zo gaat het maar door en door.
  † In Memoriam † woensdag 14 augustus 2013 @ 12:28:11 #16
43556 miss_dynastie
pi_130052968
Een persverklaring via je advocaat _O-
pi_130052989
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 12:19 schreef kvd het volgende:

[..]

Doet AT5 ook aan shownieuws? RTVNoord gelukkig alleen maar aan nieuws hahaha
http://www.rtvnh.nl/nieuw(...)elle+zijn+uit+elkaar

Ook die :P
pi_130053008
Als het niet waar is, dan ga je toch gewoon gezellig hand in hand over straat lopen in Amsterdam ofzo. Een foto zegt meer dan duizend woorden ;)
Een persverklaring :')
  woensdag 14 augustus 2013 @ 12:30:04 #19
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_130053336
"tussen hun"
"over hun" }:|
Nou,dit moeten wel de echte Badr en Estelle zijn.
  Trouwste user 2022 woensdag 14 augustus 2013 @ 12:45:08 #21
7889 tong80
Spleenheup
pi_130053464
Smullen _O_ :D

pi_130053740
quote:
Wat een pauperzenders ;)
  woensdag 14 augustus 2013 @ 12:58:30 #23
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_130053820
http://www.showbiznewz.nl(...)ontkennen-breuk.html

Ze zijn nog samen, niks in de hand,niks!
  Trouwste user 2022 woensdag 14 augustus 2013 @ 13:01:57 #24
7889 tong80
Spleenheup
pi_130053931
quote:
10s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 12:30 schreef Haaibaaike het volgende:
Moet dat in de kranten staan :X
Het NOS-Journaal opende met de scheiding van Rafael en Sylvie.

Het zijn andere tijden.

Ik weet nog dat ik 's ochtends pas in de krant las dat Elvis de dag er voor was overleden.

pi_130054009
Maar: waar rook is, is vuur. :+ Dat is al zo vaak gebleken.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 14 augustus 2013 @ 13:06:35 #26
163650 Greys
pi_130054054
quote:
1s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 13:04 schreef vencodark het volgende:
Maar: waar rook is, is vuur. :+ Dat is al zo vaak gebleken.
Precies, Raf en Syl deden ook zo hun best om te blijven gillen dat alles nog koek en ei was.
Ik zie ze nog zitten, quasi-niet-poserend op die steiger in hun badkleding, kusjekroel _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 14 augustus 2013 @ 13:06:48 #27
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_130054060
Die geruchten gonzen niet voor niets al tijden.
Benieuwd of Vivi nog een interessante toevoeging heeft!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_130054217
http://mobiel.nu.nl/achte(...)en-relatiebreuk.html

Ik begrijp nooit zo goed waarom er een verklaring aan de pers gegeven moet worden over zulk soort dingen.
Dat gaat toch niemand iets aan hoe het nu precies zit? :') :') :')
pi_130054357
als je een echt bekend persoon bent boeit het toch totaal niet wat er in het roddelcircuit geroepen wordt?
zo vaak als de groten in Hollywood besproken worden als zijnde zwanger, gescheiden, vreemdgaan, noem maar op en toch voelen ze maar zelden de noodzaak tot erop reageren, hoogstens om er grapjes over te maken als ze te gast zijn bij een talkshow.
maar nee, meisje Cruyff moet het allemaal weer zwaar serieus opvatten en gooit er meteen een persverklaring tegenaan. (waarom heeft dat mens eigenlijk een woordvoerder, wat is haar carrière dan behalve thuisblijf moeder, daar kun je het toch niet zo druk mee hebben?!)

dus ofwel deze mensen nemen zichzelf echt way too serious ofwel er zit gewoon een kern van waarheid in en ze voelen zich dus aangesproken omdat het verkeerd getimed is. of beide natuurlijk.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
  woensdag 14 augustus 2013 @ 13:19:25 #30
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_130054469
Badr was met ramadan in Marokko, dat is normaal voor de Moslims, hij kan niet gaan zwemen in Ibiza omdat het mag niet, hij is terug na Ibiza voor een paar dag en SAMEN met transavia na Amsterdam, de andere dag Badr weer terug na Marokko om zijn koffers en ook ...iets met MLILLIA....Ik heb geen bron maar ik weet het .
Ze waren nooit uit elkaar,nooit!
En deze Eric de Vlieger hoe weet hij zo goed ? is hij paranomaal of zo ??
Eric samen met een van de exen voor Badr heeft dat het geflikt!
  † In Memoriam † woensdag 14 augustus 2013 @ 13:21:29 #31
135305 beequeen
Lost.
pi_130054530
Is Transavia de nieuwe liefde van Badr?

Wacht gespannen op Vivi. :7
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_130054538
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 13:15 schreef WRH het volgende:
als je een echt bekend persoon bent boeit het toch totaal niet wat er in het roddelcircuit geroepen wordt?
zo vaak als de groten in Hollywood besproken worden als zijnde zwanger, gescheiden, vreemdgaan, noem maar op en toch voelen ze maar zelden de noodzaak tot erop reageren, hoogstens om er grapjes over te maken als ze te gast zijn bij een talkshow.
maar nee, meisje Cruyff moet het allemaal weer zwaar serieus opvatten en gooit er meteen een persverklaring tegenaan. (waarom heeft dat mens eigenlijk een woordvoerder, wat is haar carrière dan behalve thuisblijf moeder, daar kun je het toch niet zo druk mee hebben?!)

dus ofwel deze mensen nemen zichzelf echt way too serious ofwel er zit gewoon een kern van waarheid in en ze voelen zich dus aangesproken omdat het verkeerd getimed is. of beide natuurlijk.
Het komt van zijn raadsman, niet die van haar.
pi_130054545
Wat ziekelijk als je dit allemaal ''weet''.
Ben je dan een doorgedraaide ''fan''?
pi_130054576
ah ok.
eveneens onzin, dat gevecht van hem houd hem nu ook weer niet zo fulltime bezig dat hij niet af en toe zelf wat interviewtjes kan geven.
maar je blijft lachen; een persverklaring om te melden dat je niet uit elkaar bent. what's next; persbericht om te melden dat je bij het klussen op je linkerduim geslagen hebt?
pi_130054627
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 13:19 schreef Paule33 het volgende:
Badr was met ramadan in Marokko, dat is normaal voor de Moslims, hij kan niet gaan zwemen in Ibiza omdat het mag niet, hij is terug na Ibiza voor een paar dag en SAMEN met transavia na Amsterdam, de andere dag Badr weer terug na Marokko om zijn koffers en ook ...iets met MLILLIA....Ik heb geen bron maar ik weet het .
waar te beginnen...
ok, je bent hem tegengekomen op schiphol?
zowel heenreis als terugreis?
ik ben niet bekend met een wet die voorschrijft dat je niet mag zwemmen op Ibiza, please explain.
wat is of wie is MLILLIA?

niet alleen erik de vlieger is paranormaal maar jij ook, of sluit je je op in de gangkast bij hun thuis?
  woensdag 14 augustus 2013 @ 13:25:18 #37
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_130054634
Transavia is een maatschappelijkevliegtuig compagnie...
  † In Memoriam † woensdag 14 augustus 2013 @ 13:25:51 #38
135305 beequeen
Lost.
pi_130054647
_O-

Ja, sorry hoor.
― Mark Twain
pi_130054659
Oh, trouwens, niet zwemmen tijdens ramadan? Dat mag wel, alleen mag je het water niet inslikken en wordt er geadviseerd je hoofd boven water te houden. Hij had dus gewoon op Ibiza kunnen blijven.
pi_130054693
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 13:25 schreef Paule33 het volgende:
jaja, vliegtuig, die vliegen, zoveel was mij wel helder ja.
pi_130054697
quote:
Joh :7
  woensdag 14 augustus 2013 @ 13:27:47 #42
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_130054708
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 13:01 schreef tong80 het volgende:

Het NOS-Journaal opende met de scheiding van Rafael en Sylvie.

Het zijn andere tijden.

Ik weet nog dat ik 's ochtends pas in de krant las dat Elvis de dag er voor was overleden.

Ja dat heb je wel gelijk komt ook door twitter, facebook en media gossips-bladen.
  woensdag 14 augustus 2013 @ 13:29:29 #43
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_130054765
Mlillia Is een noord Marokko staad,hij zal daar praten over een project...vlaak bij Tanger.
Ik weet het
pi_130054822
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 13:29 schreef Paule33 het volgende:
Mlillia Is een noord Marokko staad,hij zal daar praten over een project...vlaak bij Tanger.
Ik weet het
geweldig dat je weet dat er een stad ligt vlak bij Tanger.
maar je klinkt nu ook wel erg alsof je in je glazen bol kijkt hoor, of had je dat nog niet door.
(he heerlijk, wat heb ik een tijdlang deze zinvolle bijdragen gemist)
pi_130054857
quote:
Ik weet het
weer wat geleerd. maar volgens google toch nog een ritje van zo'n 6 uur, definieer vlakbij.
  woensdag 14 augustus 2013 @ 13:35:00 #46
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_130054917
quote:
Oh, díe.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_130054927
quote:
Ik weet het
Pardon...Mlillia bestaat niet, Melilla wel. En vlakbij Tanger? 400 km. Ligt niet geheel naast de deur
  Moderator woensdag 14 augustus 2013 @ 13:36:30 #48
184769 crew  Deisyy
pi_130054975
quote:
Dank je :)
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  woensdag 14 augustus 2013 @ 13:37:02 #49
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_130054993
quote:
Ik weet het
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  Moderator woensdag 14 augustus 2013 @ 13:37:59 #50
184769 crew  Deisyy
pi_130055017
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 13:35 schreef kvd het volgende:

[..]

Pardon...Mlillia bestaat niet, Melilla wel. En vlakbij Tanger? 400 km. Ligt niet geheel naast de deur
Zelfs de afstanden zijn bij Badr groots en meeslepend.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_130055123
Kom ik ook geregeld bij Tanger :P of is het weer een andere Tanger
  woensdag 14 augustus 2013 @ 13:41:11 #52
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_130055124
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 13:33 schreef WRH het volgende:

[..]

weer wat geleerd. maar volgens google toch nog een ritje van zo'n 6 uur, definieer vlakbij.
nee, niet waar, van met het vliegtuig van Amsterdam na Tanger is bijna 3 uur...hij is daar direct
Tanger is vlaak bij Mlillia.gegaan...
  † In Memoriam † woensdag 14 augustus 2013 @ 13:43:27 #53
135305 beequeen
Lost.
pi_130055213
[Amandamodus aan] Ik zat er naast, jonguh [Amandamodus uit].
― Mark Twain
  woensdag 14 augustus 2013 @ 13:45:13 #54
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_130055263
https://www.facebook.com/(...)01947&type=1&theater

Hier was hij nog zondag..niet Mlillia maar Mehdia...het lijk op...
  woensdag 14 augustus 2013 @ 13:47:27 #55
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_130055326
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 13:41 schreef Toverheks het volgende:
Kom ik ook geregeld bij Tanger :P of is het weer een andere Tanger
Tanger is een Tanger,noord Marokko...en Mehdia is nog geen 20 km of zo.
pi_130055563
ok, maar als je HET WEET, dan mogen we aannemen dat je dat zelf gezien hebt, toch?
want een paar opmerkingen vanaf een facebook zijn m.i. nu niet bepaald first hand info.
dus kom op, doe eens een paar zouzou archief foto's ofzo, van zijn aanwezigheid ergens, of zijn inmenging bij 1 of ander projectje.
pi_130055845
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 13:47 schreef Paule33 het volgende:

[..]

Tanger is een Tanger,noord Marokko...en Mehdia is nog geen 20 km of zo.
Op welke kaart kijk jij?
Mahdia is een klein plaatje in Marokko, ergens waar de zee niet in de buurt is, op 484 km van Tanger

De rode stip is Mahdia, waar Tanger ligt weet je zelf neem ik aan wel

Mahdia Beach (van facebook) ligt in Tunesie, nog verder dan de Mahdia in Marokko
  woensdag 14 augustus 2013 @ 14:06:27 #58
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_130055944
mehdia is een strand/dorp in marokko.
  woensdag 14 augustus 2013 @ 14:08:08 #59
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_130056206
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 14:06 schreef Paule33 het volgende:
mehdia is een strand/dorp in marokko.
Ik kan het niet vinden....ja, 1 Madhia,, ver weg van Tanger.
  † In Memoriam † woensdag 14 augustus 2013 @ 14:15:58 #61
37843 lady-wrb
kortaf
pi_130056311
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 13:25 schreef WRH het volgende:

[..]

waar te beginnen...
ok, je bent hem tegengekomen op schiphol?
zowel heenreis als terugreis?
ik ben niet bekend met een wet die voorschrijft dat je niet mag zwemmen op Ibiza, please explain.
wat is of wie is MLILLIA?

niet alleen erik de vlieger is paranormaal maar jij ook, of sluit je je op in de gangkast bij hun thuis?
hebben ze ook kliko's in marokko?
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 14 augustus 2013 @ 14:16:55 #62
163650 Greys
pi_130056348
Wat een gelul nou toch weer dat ie niet naar Ibiza mocht omdat moslim :D :')
Heerlijk dit. Ik pak er even een glas melk en een pak café noirs bij :9
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_130056411
quote:
10s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 14:16 schreef Greys het volgende:
zijn dat van die Likkoekjes :P dan doe je er lekker lang mee
pi_130056548
quote:
Goed idee!
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  woensdag 14 augustus 2013 @ 14:24:22 #65
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_130056582
quote:
Greysje ik zet koffie :9
pi_130056790
Ik ook c_/
  Moderator / Miss SHO woensdag 14 augustus 2013 @ 14:30:42 #67
22592 crew  Ole
pi_130056838
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 12:58 schreef Paule33 het volgende:
http://www.showbiznewz.nl(...)ontkennen-breuk.html

Ze zijn nog samen, niks in de hand,niks!
Ach, Rafael en Sylvie hebben ook een half jaar in alle toonaarden ontkend! Die hadden nog een heel media-offensief (Ibiza toch?)
En toen ineenS

Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO woensdag 14 augustus 2013 @ 14:32:01 #68
22592 crew  Ole
pi_130056890
Oh ik maak even een frappucino! :9

EDIT: NIET SLOWCHATTEN OLE!

[ Bericht 13% gewijzigd door Ole op 14-08-2013 14:35:08 (NIET SLOWCHATTEN :( ) ]
pi_130057061
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 14:32 schreef Ole het volgende:
Oh ik maak even een frappucino! :9

EDIT: NIET SLOWCHATTEN OLE!
Ik dacht er ook al aan, anders worden we weer gesloten totdat de persverklaring is gegeven ;)
  Moderator / Miss SHO woensdag 14 augustus 2013 @ 14:41:19 #70
22592 crew  Ole
pi_130057195
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 14:37 schreef kvd het volgende:

[..]

Ik dacht er ook al aan, anders worden we weer gesloten totdat de persverklaring is gegeven ;)
Krijgen we weer afkickverschijnselen :X
pi_130057275
quote:
Ik weet het
It is known. :Y
  woensdag 14 augustus 2013 @ 14:50:24 #72
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_130057551
Ben toch wel benieuwd of het waar is.
Gelukkig is de scheiding al rond, anders zou je kunnen denken dat dit een manier is om meer uit de scheiding te slepen.

Als het waar is, zal ze niet blij zijn.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  Moderator / Miss SHO woensdag 14 augustus 2013 @ 14:56:04 #73
22592 crew  Ole
pi_130057765
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 14:50 schreef ThunderBitch het volgende:
Ben toch wel benieuwd of het waar is.
Gelukkig is de scheiding al rond, anders zou je kunnen denken dat dit een manier is om meer uit de scheiding te slepen.

Als het waar is, zal ze niet blij zijn.
Of ze wordt gekort op de alimentatie als ze samen gaat wonen. Zo goed verdient Badr niet op het moment.
  woensdag 14 augustus 2013 @ 14:59:24 #74
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_130057873
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 14:56 schreef Ole het volgende:

[..]

Of ze wordt gekort op de alimentatie als ze samen gaat wonen. Zo goed verdient Badr niet op het moment.
Zoiets ja. Het valt ook niet mee als je als luxe poes gewend bent aan dat leven en het dreigt minder te worden. Valt niet mee.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_130058136
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 14:56 schreef Ole het volgende:

[..]

Ik lees dat ze niks krijgt als je binnen een jaar met Badr zou gaan samenwonen (maar of dat een jaar na de scheiding is of een jaar na die uitspraak dat weet ik niet)
  woensdag 14 augustus 2013 @ 15:10:21 #76
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_130058212
De bron van eric de vlieger _O-
quote:
Shownieuws:
RTL:
Privé:

Ok dan. Hier is mijn bron. Wel het geluid aan zetten
Er zijn van het collectief momenteel 16 persoonlijkheden MIA.
Ik zoek nog een psychiater met groepskorting en ik niet.
  woensdag 14 augustus 2013 @ 15:15:45 #77
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_130058390
Laatste showbiznieuws van erik de vlieger :')

quote:
Erik de Vlieger ‏@EWdeVlieger 2u
Evert Santegoeds heeft een relatie met Tom Jones.
quote:
Erik de Vlieger ‏@EWdeVlieger 1u
Break ! : Mark Rutte heeft de geheime intieme relatie met Albert Verlinde beëindigd...
pi_130058469
quote:
Erik de Vlieger @EWdeVlieger

Beste Badr
Lieve Estelle

Ik hoorde het op een terras (zeer betrouwbaar) en ik bleek wat voorbarig te zijn.
Sorry daarvoor en zet hem op.
  woensdag 14 augustus 2013 @ 15:20:23 #79
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_130058547
quote:
Erik de Vlieger ‏@EWdeVlieger 8m
Met één tweet heeft deze man wederom aangetoond dat de journalistiek niets, maar dan ook niets meer waard is. Graag gedaan!
Ouwe rellert :P
  Moderator / Miss SHO woensdag 14 augustus 2013 @ 15:20:58 #80
22592 crew  Ole
pi_130058562
Op een betrouwbaar terras :?
  woensdag 14 augustus 2013 @ 15:21:34 #81
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_130058581
Die is gewoon bang dat Badr zijn doorgesnoven neusje verbouwt.
  woensdag 14 augustus 2013 @ 15:32:11 #82
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_130058907
quote:
6s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 15:21 schreef Copycat het volgende:
Dan is het waarschijnlijk hetzelfde terras geweest waar Holleeder toen zat ;)
  woensdag 14 augustus 2013 @ 15:44:42 #83
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_130059312
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 15:32 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  woensdag 14 augustus 2013 @ 15:48:24 #84
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_130059453
Zo Vrij is hij niet meer :P
  Trouwste user 2022 woensdag 14 augustus 2013 @ 15:52:57 #85
7889 tong80
Spleenheup
pi_130059633
quote:
6s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 15:21 schreef Copycat het volgende:
Die maakt zijn handen niet meer vuil. Die zoekt wel een paar vrijwilligers.

pi_130059738
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 15:32 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

http://www.theagenda.nl/v27686_de-blaffende-vis.html :P
  woensdag 14 augustus 2013 @ 16:01:16 #87
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_130059907
quote:
café Joffers in Amsterdam-Zuid :W
  woensdag 14 augustus 2013 @ 16:03:58 #88
15080 static
pi_130060006
Zelfs RTL Nieuws houdt zich ermee bezig:

http://www.rtlnieuws.nl/b(...)elle-ontkennen-breuk
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_130060158
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 16:01 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

café Joffers in Amsterdam-Zuid :W
zijn stamkroeg is de vis :P
  woensdag 14 augustus 2013 @ 16:36:09 #90
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_130061278
quote:
Wilma Nanninga ‏@WilmaNanninga 59m
@EWdeVlieger Inderdaad de journalistiek heeft je ten onrechte serieus genomen en je geciteerd. Dat zal niet meer gebeuren.
Details
Wilma Nanninga ‏@WilmaNanninga 1u
Eric maakte grapje. Die vlieger gaat dus niet op. #badrestelle
Details
Wilma Nanninga ‏@WilmaNanninga 3u
Wat zou Eric de Vlieger bewegen tot zijn uitspraak? Badr en Estelle geven nu officiële verklaring uit. Ze zijn samen en nog steeds dolblij.
De 'journalistiek' :')
  Trouwste user 2022 woensdag 14 augustus 2013 @ 16:52:22 #91
7889 tong80
Spleenheup
pi_130061801
'Ze zijn samen en nog steeds dolblij.'

Dat laatste. :D

Wel een opluchting voor me.

pi_130062275
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 16:52 schreef tong80 het volgende:
'Ze zijn samen en nog steeds dolblij.'

Dat laatste. :D

Wel een opluchting voor me.

Nou!
Is dat zo?
  Moderator / Miss SHO woensdag 14 augustus 2013 @ 17:19:29 #93
22592 crew  Ole
pi_130062659
Ik geloof er niks van :+
  woensdag 14 augustus 2013 @ 17:24:19 #94
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_130062809
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 17:19 schreef Ole het volgende:
Nee idd, die tweets over Rutte en Verlinde zijn ook gewoon too much, dat gaat m niet worden als hij daarmee de "grap" van z'n tweet wil aanduiden.

Maar goed; ik denk dat het zo ging:
De Vlieger zat op een terrasje en iemand zat mobiel de SHO/FB van FOK! na te lezen, en zei hardop tegen haar tafelgenote dat Badr en Estelle uit elkaar zouden zijn, en dat degene die dat gepost had over het algemeen behoorlijk op de hoogte is in roddel- en showland....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Trouwste user 2022 woensdag 14 augustus 2013 @ 17:27:17 #95
7889 tong80
Spleenheup
pi_130062907
Ik snap dat getweet al helemaal niet. Alsof er opstellen worden geschreven door de slechtste leerlingen van de BLO

woensdag 14 augustus 2013 @ 17:29:56 #96
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_130062993
De BLO ... Bestaat dat nog?
  woensdag 14 augustus 2013 @ 17:29:57 #97
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_130062994
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 17:19 schreef Ole het volgende:
Wat niet Ole, dat ze uit elkaar zijn of nog bij elkaar zijn?
  † In Memoriam † woensdag 14 augustus 2013 @ 17:33:12 #98
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_130063085
Het is allemaal loos alarm? :o :o :o
Erik ziet ze weer eens Vliegen? -O-
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  Moderator / Miss SHO woensdag 14 augustus 2013 @ 17:34:42 #99
22592 crew  Ole
pi_130063131
quote:
5s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 17:29 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Wat niet Ole, dat ze uit elkaar zijn of nog bij elkaar zijn?
Waar rook is is vuur :P Ik denk dat ze uit elkaar zijn :Y
  Moderator / Miss SHO woensdag 14 augustus 2013 @ 17:35:25 #100
22592 crew  Ole
pi_130063149
quote:
99s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 17:33 schreef Cynix ® het volgende:
Het is allemaal loos alarm? :o :o :o
Erik ziet ze weer eens Vliegen? -O-
Hoorde hem zondagnacht nog op de radio. Wat een stuiterbal :+
pi_130064355
Badr en Estelle reageren straks in Boulevard...
  Moderator / Miss SHO woensdag 14 augustus 2013 @ 18:17:09 #102
22592 crew  Ole
pi_130064383
Oh, hoef ik pas om 10 over 7 in te schakelen waarschijnlijk
pi_130064451
Laatst niet, toen was het Raf en Sabia-item al voor kwart VOOR 7 geweest
  woensdag 14 augustus 2013 @ 18:20:02 #104
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_130064460
Dat zullen ze wel als laatste meekomen. Maar ik zou toch op tijd tv aanzetten *)
pi_130064531
quote:
10s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 18:20 schreef Haaibaaike het volgende:
Dat zullen ze wel als laatste meekomen. Maar ik zou toch op tijd tv aanzetten *)
Ik moet nog naar de winkel (maar de piepers voor de gebakken aardappels staan nog op, eens kijken of die al klaar zijn....)
pi_130064886
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 18:22 schreef kvd het volgende:

[..]

Ik moet nog naar de winkel (maar de piepers voor de gebakken aardappels staan nog op, eens kijken of die al klaar zijn....)
Dan lees je het hier toch :7
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_130065037
Ik zet net de tv op tijd aan ;)

(weer in het begin van de uitzending)
  woensdag 14 augustus 2013 @ 18:43:37 #108
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_130065080
quote:
99s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 18:43 schreef Haaibaaike het volgende:
Volgens mij is het niet uit!
Nog niet denk ik
  woensdag 14 augustus 2013 @ 18:44:51 #110
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_130065094
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 18:42 schreef kvd het volgende:
Ik zet net de tv op tijd aan ;)

(weer in het begin van de uitzending)
Jeps jij hebt gelijk.
  † In Memoriam † woensdag 14 augustus 2013 @ 18:45:14 #111
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_130065106
Erik heeft er spijt van. :')
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
  woensdag 14 augustus 2013 @ 18:45:41 #112
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_130065117
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 18:44 schreef kvd het volgende:

Nog niet denk ik
Land van de fabele niet uit.
pi_130065126
gelukkig dat het zo vroeg is, niet de hele tijd kijken
pi_130065155
Wat in het vat zit verzuurt niet :)
  † In Memoriam † woensdag 14 augustus 2013 @ 18:47:51 #115
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_130065174
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 18:47 schreef kissaa het volgende:
Wat in het vat zit verzuurt niet :)
Oh ja, ze halen de winter niet. :7
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 14 augustus 2013 @ 18:51:20 #116
163650 Greys
pi_130065253
quote:
99s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 18:45 schreef Cynix ® het volgende:
D'r stond vast een kickboksertje op zijn stoep vandaag om er wat spijt in te slaan.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_130065395
quote:
99s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 18:45 schreef Cynix ® het volgende:
I don't buy it....zelfingenomen aan het twitteren dat door 1 tweet van hem de hele journalistiek niets meer waard is. En dat komt allemaal door hem. En bla die bla die bla...en dan spijt hebben....my ass
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 14 augustus 2013 @ 19:05:32 #118
163650 Greys
pi_130065567
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 18:57 schreef kvd het volgende:

[..]

I don't buy it....zelfingenomen aan het twitteren dat door 1 tweet van hem de hele journalistiek niets meer waard is. En dat komt allemaal door hem. En bla die bla die bla...en dan spijt hebben....my ass
Hij probeert gewoon zijn gezicht nog een beetje te redden denk ik.
Staat er ook nog iets waaróm hij 'die ene tweet' dan geplaatst heeft, als er niks van waar is? :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † woensdag 14 augustus 2013 @ 19:07:37 #119
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_130065625
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 19:05 schreef Greys het volgende:
Staat er ook nog iets waaróm hij 'die ene tweet' dan geplaatst heeft, als er niks van waar is? :P
Gek genoeg wordt dát niet aan de orde gesteld bij RTL-B.
pi_130065985
quote:
ConB1960 @B1960Con
@EWdeVlieger Volgens John v/d Heuvel had jij t gehoord van een familielid en had je er enorm spijt van jouw actie. Echt?
quote:

@B1960Con Een familielid van mezelf en ja ik vond het wel lullig voor hen. Dus spijt? Jazeker!
8)7

quote:
Lineke Kampinga @LinekeK
@EWdeVlieger je had spijt volgens @JohnvdnHeuvel , Dat is nou weer jammer
quote:

@LinekeK @johnvdnheuvel Het bleek niet waar te zijn toch? Maar ik zei dat ik het failliet van de roddelpers aantoonde. Niet gehoord
Zal dus wel een 'projectje' van hem zijn geweest.
  woensdag 14 augustus 2013 @ 19:25:50 #121
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_130066053
Hij heeft het failliet van de Nederlandse journalistiek aangetoond, hoor. De hoogvliegende snuifdoos.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 14 augustus 2013 @ 19:27:00 #122
163650 Greys
pi_130066088
En tis ook echt onzin dat ie dat heeft aangetoond, want in elk bericht stond volgens mij dat de bron met een korreltje zout moest worden genomen :') Niemand presenteerde het als feit, iedereen schreef 'EW Dinges zegt dat...'.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 14 augustus 2013 @ 19:36:28 #123
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_130066359
http://www.rtlnieuws.nl/b(...)ssen-badr-en-estelle

ik zei toch dat Badr Hari en Estelle niet uit elkaar zijn, dat zeg ik het gisteren en ook vandaag.
pi_130066476
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 19:36 schreef Paule33 het volgende:
http://www.rtlnieuws.nl/b(...)ssen-badr-en-estelle

ik zei toch dat Badr Hari en Estelle niet uit elkaar zijn, dat zeg ik het gisteren en ook vandaag.
Dat zeiden meer mensen hier ;)
Maar je kent het spreekwoord 'waar rook is, is vuur'?
pi_130066509
Zijn ze eigenlijk na de ramadan (ofwel afgelopen week) nog samen gespot? Of na de trip van Stel naar Ibiza?
  woensdag 14 augustus 2013 @ 19:42:38 #126
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_130066579
Toen was de nieuws over Ruud met de belasting, badr Hari is direct gegaan na Ibiza om Estelle te steunen, hij is daar 3 dagen geblijven .
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 14 augustus 2013 @ 19:44:30 #127
163650 Greys
pi_130066655
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 19:42 schreef Paule33 het volgende:
Toen was de nieuws over Ruud met de belasting, badr Hari is direct gegaan na Ibiza om Estelle te steunen, hij is daar 3 dagen geblijven .
Nog even over dat zwemmen dat verboden was voor hem in Ibiza he....
Hoe kóm je bij dat soort dingen? :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 14 augustus 2013 @ 19:45:27 #128
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_130066701
Dat is zo, hij mag zwemen maar alleen ...niet bij vrouwen.
pi_130066720
quote:
10s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 19:25 schreef Copycat het volgende:
Hij heeft het failliet van de Nederlandse journalistiek aangetoond, hoor. De hoogvliegende snuifdoos.
Best grappig om iedereen over de zeik te krijgen. Wat ik niet snap dat Esettele en Badr er moeilijk over doen.
Dan gaat er bij mij een lampje branden. 8-)
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_130066800
mocht t wel uit zijn tussen badr en stellemans en de belastingdienst verkoopt de huizen ruud...is stellepel gewoon in één keer dakloos!
  woensdag 14 augustus 2013 @ 19:51:17 #131
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_130066923
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 19:44 schreef Greys het volgende:

[..]

Nog even over dat zwemmen dat verboden was voor hem in Ibiza he....
Hoe kóm je bij dat soort dingen? :D
quote:
Gemeentelijke ‘ramadangids’ voor scholen: niet zwemmen tijdens ramadan
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 14 augustus 2013 @ 19:53:36 #132
163650 Greys
pi_130066989
Maar HOEZO betekent dat dan dat ie niet naar Ibiza kan?
Of is het op Ibiza verplicht om te zwemmen en kan je dus uberhaupt niet naar Ibiza tijdens ramadan omdat je er het zwemmen totaal niet kunt ontwijken? Da's toch gewoon gelul?

Paulle schreef dat ie niet bij haar kon zijn omdat zij op Ibiza was en ja daar kon hij nou eenmaal niet heen 'want met ramadan mag je niet zwemmen'. :') Nou en, dan kan ie toch gaan zonder te zwemmen?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_130067024
quote:
10s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 19:53 schreef Greys het volgende:
Of is het op Ibiza verplicht om te zwemmen en kan je dus uberhaupt niet naar Ibiza tijdens ramadan omdat je er het zwemmen totaal niet kunt ontwijken? Da's toch gewoon gelul?

Paulle schreef dat ie niet bij haar kon zijn omdat zij op Ibiza was en ja daar kon hij nou eenmaal niet heen 'want met ramadan mag je niet zwemmen'. :') Nou en, dan kan ie toch gaan zonder te zwemmen?
Het is ook gelul, waar rook is is vuur ;)
pi_130067045
Met ramadan mag je zwemmen, alleen niet het water inslikken en het liefst niet met hoofd onderwater. En niet bij naakte vrouwen in de buurt zijn, dus niet naar een naaktstrand (volgens meerdere sites mocht een strand wel)
pi_130067092
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 19:42 schreef Paule33 het volgende:
Was dat nog tijdens de ramadan ;)
  woensdag 14 augustus 2013 @ 19:58:10 #136
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_130067141
quote:

Gelukkig grenst Marokko nergens aan zee.
  woensdag 14 augustus 2013 @ 19:58:28 #137
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_130067154
quote:

Ik denk dat hij oorspronkelijk ook helemaal niet van plan was om naar ibiza te gaan tijdens de ramadan, maar als er verhalen zijn over vreemdgaan en over het huis van Estelle, dan is het toch lief van hem om voor haar naar het duivelse eiland af te reizen om haar te steunen :)
  woensdag 14 augustus 2013 @ 20:00:18 #138
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_130067216
zwemmen of niet zwemmen, heb ik toch gelijk, ik zeg toch dat het niks van klopt , dat ze uit elkaar zijn, deze Erik heef een grap gedaan en niet Badr toch....
  woensdag 14 augustus 2013 @ 20:01:12 #139
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_130067251
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 19:55 schreef kvd het volgende:
Met ramadan mag je zwemmen, alleen niet het water inslikken en het liefst niet met hoofd onderwater. En niet bij naakte vrouwen in de buurt zijn, dus niet naar een naaktstrand (volgens meerdere sites mocht een strand wel)
Er zijn verschillende verhalen over, als je echt streng in de leer bent zal je het niet doen denk ik, maar Badr is helemaal niet streng in de leer, hij wil alleen in die periode wel bij zijn familie zijn waarschijnlijk.

Naaktstrand lijkt me voor moslims trouwens niet alleen tijdens de ramadan verboden ;)
  Moderator / Miss SHO woensdag 14 augustus 2013 @ 20:01:37 #140
22592 crew  Ole
pi_130067269
quote:
14s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 19:58 schreef Copycat het volgende:

[..]

Gelukkig grenst Marokko nergens aan zee.
*haalt doekje over beeldscherm*
pi_130067278
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 19:58 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Ik denk dat hij oorspronkelijk ook helemaal niet van plan was om naar ibiza te gaan tijdens de ramadan, maar als er verhalen zijn over vreemdgaan en over het huis van Estelle, dan is het toch lief van hem om voor haar naar het duivelse eiland af te reizen om haar te steunen :)
Ik zou er haast wat van leren _O-
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 14 augustus 2013 @ 20:02:24 #142
163650 Greys
pi_130067314
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 20:00 schreef Paule33 het volgende:
zwemmen of niet zwemmen,
Jij begon met een zwetsverhaal over zwemmen, wij niet :')

quote:
heb ik toch gelijk, ik zeg toch dat het niks van klopt , dat ze uit elkaar zijn, deze Erik heef een grap gedaan en niet Badr toch....
Sylvie en Raf hebben ook maanden volgehouden dat ze ECHT niet uit elkaar gingen, weet je nog?
Maar inderdaad, het topic kan wel op slot, want jij weet O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 14 augustus 2013 @ 20:04:52 #143
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_130067419
Ik zeg dat in Ramadan Badr is gegaan na Marokko bij zijn ouders, om daar te vasten, dat is heel normaal ,dat is zijn religie..
pi_130067467
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 20:04 schreef Paule33 het volgende:
Ik zeg dat in Ramadan Badr is gegaan na Marokko bij zijn ouders, om daar te vasten, dat is heel normaal ,dat is zijn religie..
Dat is wat anders dan niet op Ibiza MOGEN zijn tijdens de ramadan
  woensdag 14 augustus 2013 @ 20:06:29 #145
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_130067476
En dat heb ik het verteld vanaf de eerste dag van het Ramadan..
pi_130067518
quote:
10s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 20:02 schreef Greys het volgende:

[..]

Jij begon met een zwetsverhaal over zwemmen, wij niet :')

[..]

Sylvie en Raf hebben ook maanden volgehouden dat ze ECHT niet uit elkaar gingen, weet je nog?
Maar inderdaad, het topic kan wel op slot, want jij weet O+
Nee, dat weet hij niet, want niet Nederlands en oogkleppen. Badr Badr Badr is all that counts
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 14 augustus 2013 @ 20:08:00 #147
163650 Greys
pi_130067555
quote:
Dat zei je inderdaad, in de eerste zin:

quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 13:19 schreef Paule33 het volgende:
Badr was met ramadan in Marokko, dat is normaal voor de Moslims,
maar daar achteraan in dezelfde post stond ook nog:

quote:
hij kan niet gaan zwemen in Ibiza omdat het mag niet, hij is terug na Ibiza voor een paar dag en SAMEN met transavia na Amsterdam, de andere dag Badr weer terug na Marokko om zijn koffers en ook ...iets met MLILLIA....Ik heb geen bron maar ik weet het .
Kortom, je eerste zin sloeg nog ergens op, de rest was allemaal onzin.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_130067631
quote:
Prima toch maar waarom komt de liefde van zijn leven niet mee. :?
  woensdag 14 augustus 2013 @ 20:10:57 #149
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_130067685
Ook al de waarheid nu is ,dat erik spijt heeft ,dat hun relatie nog steeds goed, commentaren blijven het nog over...??
  woensdag 14 augustus 2013 @ 20:12:52 #150
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_130067770
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 20:09 schreef Soury het volgende:

[..]

Prima toch maar waarom komt de liefde van zijn leven niet mee. :?
Soury, omdat de kinderen hebben vakantie, wat moeten ze doen in Marokko in een leeg strand??/HET IS RAMADAN...EEN RELIGIEUSE MAAND !!
  woensdag 14 augustus 2013 @ 20:13:08 #151
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_130067779
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 20:10 schreef Paule33 het volgende:
Ook al de waarheid nu is ,dat erik spijt heeft ,dat hun relatie nog steeds goed, commentaren blijven het nog over...??
Qu'est-ce qu'as-tu dit?
  woensdag 14 augustus 2013 @ 20:13:34 #152
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_130067796
quote:
  woensdag 14 augustus 2013 @ 20:14:07 #153
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_130067816
Je commence á m'enerver avec leurs questions.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 14 augustus 2013 @ 20:15:54 #154
163650 Greys
pi_130067908
quote:
Je neemt het allemaal veel te serieus.
Papa fume une pipe ^O^
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / Miss SHO woensdag 14 augustus 2013 @ 20:16:32 #155
22592 crew  Ole
pi_130067929
quote:
10s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 20:15 schreef Greys het volgende:

[..]

Je neemt het allemaal veel te serieus.
Papa fume une pipe ^O^
et maman est dans la cuisine!

waar ze hoort
pi_130067938
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 20:12 schreef Paule33 het volgende:

[..]

Soury, omdat de kinderen hebben vakantie, wat moeten ze doen in Marokko in een leeg strand??/HET IS RAMADAN...EEN RELIGIEUSE MAAND !!
Alsof Badr in een hutje zit te bidden. _O-
  woensdag 14 augustus 2013 @ 20:19:51 #157
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_130068088
In Marokko in Ramadan is echt alleen bidden en bidden...
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 14 augustus 2013 @ 20:20:27 #158
163650 Greys
pi_130068108
quote:
Het is gewoon strontirritant dat we niet lekker luchtig en sappig kunnen roddelen over showbiznieuws in SHO nota bene, omdat madame er steeds tussen komt roepen dat we allemaal ongelijk hebben en 'zij weet' :') Ze moet eens door hebben dat het leuke van 'de gates' is dat de users er zelf ook de helft nog bij verzinnen. We zitten nou eenmaal niet in NWS ^O^

Maar goed, 't is hier steeds hetzelfde met die Franse wichten.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 14 augustus 2013 @ 20:21:33 #159
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_130068164
Badr laat zich lekker elke dag met een hoop fans fotograferen en rijdt in zijn dure auto's rond zit wat te chillen op t strand...die zit echt niet de hele dag met zijn gezicht naar mekka op een matje
pi_130068177
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 20:19 schreef Paule33 het volgende:
In Marokko in Ramadan is echt alleen bidden en bidden...
Welnee, Marokko is redelijk westerlijk in de grote steden
  Moderator / Miss SHO woensdag 14 augustus 2013 @ 20:22:52 #161
22592 crew  Ole
pi_130068218
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 20:21 schreef Soury het volgende:

[..]

En de dagen zijn er korter
  woensdag 14 augustus 2013 @ 20:23:24 #162
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_130068255
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 20:21 schreef Soury het volgende:

[..]

In Ramadan is echt zo,en ja ik dacht dat je was in Badr team?
pi_130068281
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 20:21 schreef barca1971 het volgende:
Badr laat zich lekker elke dag met een hoop fans fotograferen en rijdt in zijn dure auto's rond zit wat te chillen op t strand...die zit echt niet de hele dag met zijn gezicht naar mekka op een matje
Ramadan is ook al even over he?
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 14 augustus 2013 @ 20:24:14 #164
163650 Greys
pi_130068297
JA OLE, JIJ WAS IN TEAM BADR, OVERLOPERT! :(
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_130068303
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 20:12 schreef Paule33 het volgende:

[..]

quote:
In principe is de Ramadan voor de reiziger niet echt een groot verschil als je naar de toeristische steden gaat zoals Marrakech en Agadir. Buiten deze steden wordt het voor een toerist lastiger tijdens de Ramadan. De mensen blijven even gastvrij, alleen zitten ze in een andere modus tijdens de vastenmaand. Voor jou betekent het iets beter je maaltijden plannen…
Ofwel, als toerist kan je je nog goed vermaken in de grote steden.

quote:
Na zonsondergang, als de Marokkanen feestelijk gegeten hebben, dan is het één en al gezelligheid buiten!
Leuk voor de kids.

Enne...waar zat Badr :o

Is dat....het strand...tijdens ramadan? met een halfnaakte dame?
pi_130068313
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 20:23 schreef Paule33 het volgende:

[..]

In Ramadan is echt zo,en ja ik dacht dat je was in Badr team?
:')
  Moderator / Miss SHO woensdag 14 augustus 2013 @ 20:25:05 #167
22592 crew  Ole
pi_130068331
quote:
10s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 20:24 schreef Greys het volgende:
JA OLE, JIJ WAS IN TEAM BADR, OVERLOPERT! :(
Huh :?
pi_130068347
quote:
14s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 20:22 schreef Ole het volgende:

[..]

En de dagen zijn er korter
De rokjes ook, gooi maar weer op slot ;)
  woensdag 14 augustus 2013 @ 20:25:56 #169
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_130068369
quote:
14s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 20:20 schreef Greys het volgende:

[..]

Het is gewoon strontirritant dat we niet lekker luchtig en sappig kunnen roddelen over showbiznieuws in SHO nota bene, omdat madame er steeds tussen komt roepen dat we allemaal ongelijk hebben en 'zij weet' :') Ze moet eens door hebben dat het leuke van 'de gates' is dat de users er zelf ook de helft nog bij verzinnen. We zitten nou eenmaal niet in NWS ^O^

Volgens mij hebben jullie vooral een probleem met haar omdat jullie vinden dat ze zelf de helft verzint :?

En waarom zou je daardoor niet meer sappig en luchtig kunnen roddelen, wat dat betreft is ze meer een soort van katalysator ;)
  woensdag 14 augustus 2013 @ 20:26:08 #170
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_130068381
Best knap eigenlijk om op zon heet strand te gaan zitten en zwemmen in de snikhete zon als je niks mag eten en drinken...dat ze niet massaal flauw vallen
pi_130068402
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 20:24 schreef kvd het volgende:

[..]

[..]

[..]

Leuk voor de kids.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Het is een homo :+
  woensdag 14 augustus 2013 @ 20:27:06 #172
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_130068426
Maar het kan ook ontsporen idd :')
pi_130068439
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 20:26 schreef Soury het volgende:

[..]

Het is een homo :+
tijdens ramadan :o
Laat Paule33 het maar niet horen ;)
  woensdag 14 augustus 2013 @ 20:27:40 #174
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_130068448
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 20:21 schreef barca1971 het volgende:
Waar was jij toch de hele tijd? :P
  Moderator / Miss SHO woensdag 14 augustus 2013 @ 20:28:33 #175
22592 crew  Ole
pi_130068491
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 20:27 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Waar was jij toch de hele tijd? :P
We zijn weer compleet nu :%
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 14 augustus 2013 @ 20:28:48 #176
163650 Greys
pi_130068507
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 20:25 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Volgens mij hebben jullie vooral een probleem met haar omdat jullie vinden dat ze zelf de helft verzint :?
Zij brengt het als feiten, dat zij gelijk heeft en het is NIET anders dan hoe zij het zegt.
Da's heel wat anders dan zelf de roddels wat extra sappig maken. Je ziet ons nergens zeggen 'Wij weten het, het is een feit, het is gewoon zo, enz. enz.) Dat zie je toch zelf ook wel? :)

Wij gaan een beetje met onze fantasie aan de haal soms, zij brengt haar fantasietjes als feiten. Dát is het verschil.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_130068515
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 20:27 schreef kvd het volgende:

[..]

tijdens ramadan :o
Laat Paule33 het maar niet horen ;)
Mijn groetenboer zat ook te snaaien ;)
  woensdag 14 augustus 2013 @ 20:29:28 #178
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_130068531
Op een strand, met halfnaakte vrouwen en alcohol en nog meer van dat soort verboden dingen die het leven zo leuk maken..

U miss me schizo? *;
pi_130068535
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 20:25 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

En waarom zou je daardoor niet meer sappig en luchtig kunnen roddelen, wat dat betreft is ze meer een soort van katalysator ;)
Voor mezelf sprekend, ik vind de standvastigheid niet leuk. 'Het is zo, omdat ik het zeg.' Het oogkleppen-idee.
  woensdag 14 augustus 2013 @ 20:31:23 #180
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_130068617
En nee niet op ibiza, daar mag je blijkbaar niet zwemmen, maar de Provence was hééérlijk

;)
  † In Memoriam † woensdag 14 augustus 2013 @ 20:33:04 #181
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_130068689
Eeh, dames, letten we even op?
  woensdag 14 augustus 2013 @ 20:33:31 #182
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_130068713
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 20:29 schreef barca1971 het volgende:
Op een strand, met halfnaakte vrouwen en alcohol en nog meer van dat soort verboden dingen die het leven zo leuk maken..

U miss me schizo? *;
U bent lesbisch? :P
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 14 augustus 2013 @ 20:34:22 #183
163650 Greys
pi_130068752
quote:
6s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 20:33 schreef Cynix ® het volgende:
Eeh, dames, letten we even op? [ afbeelding ]
Het is groen!

Kusje, ome Cynix. We zullen het niet meer doen. Vanavond dan :*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 14 augustus 2013 @ 20:35:18 #184
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_130068793
In Kenitra eten is om 8 uur...de fotos zijn na 8 uur savond, mag zwemmen, mag bij de vrouwen,mag alles! In Nederland eten is om 22uur...het is een verschil van 2 uur tussen Maokko en Nederland.
  Moderator / Miss SHO woensdag 14 augustus 2013 @ 20:36:41 #185
22592 crew  Ole
pi_130068856
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 20:35 schreef Paule33 het volgende:
In Kenitra eten is om 8 uur...de fotos zijn na 8 uur savond, mag zwemmen, mag bij de vrouwen,mag alles! In Nederland eten is om 22uur...het is een verschil van 2 uur tussen Maokko en Nederland.
Dit is nog wel de allergrootste onzin die ik je ooit heb zien schrijven _O-
Zo te zien is de zon nog niet onder hoor.
pi_130068907
quote:
6s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 20:33 schreef Cynix ® het volgende:
Eeh, dames, letten we even op? [ afbeelding ]
Dreigen, donder op zeg
  woensdag 14 augustus 2013 @ 20:39:57 #187
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_130069018
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 20:36 schreef Ole het volgende:

[..]

Dit is nog wel de allergrootste onzin die ik je ooit heb zien schrijven _O-
Zo te zien is de zon nog niet onder hoor.
In Kenitra is lang licht echt waar...ze gaan zwemmen na 8 uur...dat is Afrika....de dag lang blijft.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 14 augustus 2013 @ 20:40:15 #188
163650 Greys
pi_130069030
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 20:37 schreef Soury het volgende:

[..]

Dreigen, donder op zeg
Nou ja, dit komt de gezelligheid ook niet echt ten goede.
Hij brengt het met een knipoog, is dát al dreigen tegenwoordig? :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_130069052
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 20:35 schreef Paule33 het volgende:
8)7
quote:
Moslims vasten eens per jaar voor 29/30 dagen achtereen in de maand Ramadan. Tijdens de Ramadan onthouden de moslims zich van eten, drinken en geslachtsgemeenschap, van zonsopgang tot zonsondergang. Zo ook het grootste gedeelte van de Marokkanen in Marokko.
Hij mag dus na zonsondergang op het strand zijn, deze foto's zijn met zonlicht gemaakt

Daarnaast
http://www.kalender-365.nl/wereldklok/Marokko.html

We schelen een uur, geen 2
  woensdag 14 augustus 2013 @ 20:41:38 #190
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_130069101
in de zomer is 2 uur, in de winter 1 uur
  Moderator / Miss SHO woensdag 14 augustus 2013 @ 20:43:14 #191
22592 crew  Ole
pi_130069185
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 20:39 schreef Paule33 het volgende:

[..]

In Kenitra is lang licht echt waar...ze gaan zwemmen na 8 uur...dat is Afrika....de dag lang blijft.
Newsflash *O* de dagen zijn in de zomer langer naarmate je meer naar het noorden gaat. De dag is hier dus langer. Lapland is helemaal een ramp voor moslims, daar hebben ze nauwelijks nacht.
pi_130069204
quote:
10s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 20:40 schreef Greys het volgende:

[..]

Nou ja, dit komt de gezelligheid ook niet echt ten goede.
Hij brengt het met een knipoog, is dát al dreigen tegenwoordig? :')
Met een knip is het dicht, en ik neem dit zwaar serieus :7
pi_130069230
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 20:41 schreef Paule33 het volgende:
in de zomer is 2 uur, in de winter 1 uur
nee, het is daar NU een uur vroeger. op welke site ik ook kijk
http://dut.timegenie.com/country.time/ma
  Moderator / Miss SHO woensdag 14 augustus 2013 @ 20:44:25 #194
22592 crew  Ole
pi_130069251
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 20:43 schreef Soury het volgende:

[..]

Met een knip is het dicht, en ik neem dit zwaar serieus :7
Kijk maar uit hoor!
pi_130069270
De ramadan was vorige week toch al afgelopen?
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 14 augustus 2013 @ 20:45:02 #196
163650 Greys
pi_130069283
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 20:24 schreef kvd het volgende:

[..]

[..]

[..]

Leuk voor de kids.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

OMG die pics, daar las ik net overheen (whyyyyyyy? :D en hoeeeee? :D )
Ja da's inderdaad een bloedserieuze ramadan houdende Badr, die zich ver houdt van vrouwelijke naaktheid en strand en water enzo :D :'( :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 14 augustus 2013 @ 20:48:58 #197
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_130069483
denk niet dat Badr zich ooit verre houd van dat soort zaken ;)

hence, the trouble he and estelle are in now
pi_130069789
Even voor mezelf, dat horecaverbod, geldt dat alleen voor nederland?
  woensdag 14 augustus 2013 @ 20:55:58 #199
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_130069842
Lijkt me wel, anders hadden ze hem al lang weer op kunnen pakken na al dat stappen in Marokko en Ibiza
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 14 augustus 2013 @ 20:56:41 #200
163650 Greys
pi_130069882
Is dat horecaverbod nog steeds van kracht? Tot wanneer eigenlijk?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / Miss SHO woensdag 14 augustus 2013 @ 20:56:46 #201
22592 crew  Ole
pi_130069885
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 20:54 schreef kvd het volgende:
Ja. Want was niet te controleren in het buitenland.
  woensdag 14 augustus 2013 @ 20:56:51 #202
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_130069891
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 20:54 schreef kvd het volgende:
Anders zat hij waarschijnlijk alweer vast ;)

Moderator / Miss SHO woensdag 14 augustus 2013 @ 20:58:40 #203
22592 crew  Ole
pi_130069967
pi_130070175
quote:
quote:
Terwijl de tortelduifjes de (natte) horeca in Nederland voorlopig angstvallig zullen moeten mijden (althans samen), aangezien dat een voorwaarde is waaronder Hari’s voorlopige hechtenis werd geschorst, gelden die voorwaarden kennelijk niet in Marokko.
Ben dus niet de enige die het niet zeker wist ;)

http://www.camilleri.nl/2(...)ogarde-in-marrakech/
  woensdag 14 augustus 2013 @ 21:04:24 #205
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_130070258
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 20:56 schreef Greys het volgende:
Is dat horecaverbod nog steeds van kracht? Tot wanneer eigenlijk?
Waarschijnlijk tot de rechtzaak voorbij is en bij een veroordeling ietsjes langer ;)
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 14 augustus 2013 @ 21:04:38 #206
163650 Greys
pi_130070266
Kan iemand even kort en duidelijk voor me samenvatten hoe het inmiddels nou zit met de rechtszaak en strafbepaling enzo voor Badr? Of komt het er op neer dat ie verder niet hoeft te zitten voor die mishandeling? Of komt er nog een vervolg, hoe werkt dat? Of was dit het gewoon?
En zo nee, wanneer is die rechtszaak? En er waren toch meer aanklachten? :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / Miss SHO woensdag 14 augustus 2013 @ 21:05:42 #207
22592 crew  Ole
pi_130070312
in oktober moet hij voorkomen. Als het vonnis hoger uitvalt dan zijn voorarrest moet hij zitten. Anders niet.
  woensdag 14 augustus 2013 @ 21:05:51 #208
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_130070322
Het was toch over de relatie van Badr en Estelle, en Erik...maar nu draaien jullie toch na Badr?
Erik heeft nu fout gedaan met zijn leugens en niet anders...
  Moderator / Miss SHO woensdag 14 augustus 2013 @ 21:06:39 #209
22592 crew  Ole
pi_130070355
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 14 augustus 2013 @ 21:07:09 #210
163650 Greys
pi_130070378
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 21:05 schreef Ole het volgende:
in oktober moet hij voorkomen. Als het vonnis hoger uitvalt dan zijn voorarrest moet hij zitten. Anders niet.
Ah oke, dank je! En al die andere aanklachten die er tegen hem waren? Want ik herinner me een stuk of zeven aanklachten, worden die ook nog ooit behandeld of werd dat allemaal op 1 hoop(je) gegooid?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / Miss SHO woensdag 14 augustus 2013 @ 21:08:25 #211
22592 crew  Ole
pi_130070435
quote:
14s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 21:07 schreef Greys het volgende:

[..]

Ah oke, dank je! En al die andere aanklachten die er tegen hem waren? Want ik herinner me een stuk of zeven aanklachten, worden die ook nog ooit behandeld of werd dat allemaal op 1 hoop(je) gegooid?
die worden ook dan behandeld.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 14 augustus 2013 @ 21:08:42 #212
163650 Greys
pi_130070450
quote:
Ah zie, negen aanklachten dus zelfs, waarvan acht voor geweld.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / Miss SHO woensdag 14 augustus 2013 @ 21:09:45 #213
22592 crew  Ole
pi_130070497
Waar wordt de kickbokser van verdacht?

Er zijn in deze zaak negen aanklachten tegen Badr Hari. Het gaat om acht geweldsdelicten, waaronder een poging tot doodslag op zakenman Koen Everink tijdens dancefeest Sensation in juli in de Amsterdam Arena. Het OM stelt dat Everink 'meermalen tegen het hoofd is getrapt terwijl hij op de grond lag'.

In de uitgaansgelegenheid Jimmy Woo zou Hari in mei iemand met kopstoten en een flying kick hebben belaagd en bovendien een glas in diens gezicht hebben kapot geslagen. In Club Air gaat het om twee mishandelingen van vorig jaar juli, waarbij onder anderen de eigenaar werd geschopt en geslagen. Ook de andere geweldsdelicten zijn in Amsterdam gepleegd.

De negende zaak gaat over een aanrijding in maart 2010. Hari was in zijn auto langs een afzetting in de toen afgesloten Albert Cuypstraat gereden en zou vervolgens op een voetganger zijn gebotst.

(oud stukje: zaak is in oktober )
Wat voor straf kan hij krijgen?

Hari zit sinds juli vast. Het Openbaar Ministerie wil dat kickbokskampioen Badr Hari jarenlang achter de tralies verdwijnt. Op zware mishandeling staat maximaal acht jaar cel, en op een poging tot doodslag tien jaar. Wanneer de inhoudelijke behandeling van de zaak begint is nog niet bekend.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 14 augustus 2013 @ 21:09:49 #214
163650 Greys
pi_130070502
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 21:08 schreef Ole het volgende:

[..]

die worden ook dan behandeld.
Allemaal in 1 rechtszaak? :o
En het kan dus zijn dat voor die 9 aanklachten, hij niet meer hoeft te zitten, dat die paar maandjes genoeg waren die hij al gedaan heeft? Niet zo gek dat zo iemand het op die manier nooit afleert :{

EDIT: ah dat extra stukje had ik nog niet gelezen, het is dus waarschijnlijker dat ie voor jaren de bak in draait. Hoewel... in Nederland... :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 14 augustus 2013 @ 21:10:31 #215
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_130070537
Wellicht dat de straf nog niet mee zal gaan vallen gezien de straf die vandaag in de Eindhovense zaak duidelijk werd. In Badrs geval lijkt het me nog kwalijker gezien het aantal aanklachten én het feit dat hij ook nog eens een proffessioneel vechter is en mensen tegen hem dus geen eerlijke kans hebben
pi_130070591
Laat maar zitten....
  woensdag 14 augustus 2013 @ 21:12:09 #217
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_130070621
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 21:05 schreef Paule33 het volgende:
Het was toch over de relatie van Badr en Estelle, en Erik...maar nu draaien jullie toch na Badr?
Erik heeft nu fout gedaan met zijn leugens en niet anders...
Het is uitgekomen dat het een onbetrouwbare coke-head is, zoals ik al zei ;)
Dus dan hoeven we het niet meer over hem te hebben, Badr is toch veel interessanter 8-)
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 14 augustus 2013 @ 21:12:26 #218
163650 Greys
pi_130070637
En er staat 'Hari zit sinds juli vast'. Maar stel hij krijgt drie jaar, ik noem maar wat. Normaal trekken ze de tijd dat iemand al gezeten heeft er af, toch? Trekken ze bij hem dan alleen die paar maanden er af dat ie ECHT gezeten heeft, of telt deze periode dat ie lekker op het strand loopt ook mee? :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 14 augustus 2013 @ 21:13:05 #219
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_130070677
De periode die is doorgebracht in detentie
  Moderator / Miss SHO woensdag 14 augustus 2013 @ 21:13:38 #220
22592 crew  Ole
pi_130070700
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 21:12 schreef Greys het volgende:
En er staat 'Hari zit sinds juli vast'. Maar stel hij krijgt drie jaar, ik noem maar wat. Normaal trekken ze de tijd dat iemand al gezeten heeft er af, toch? Trekken ze bij hem dan alleen die paar maanden er af dat ie ECHT gezeten heeft, of telt deze periode dat ie lekker op het strand loopt ook mee? :')
alleen de tijd dat hij echt vastzat.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 14 augustus 2013 @ 21:13:50 #221
163650 Greys
pi_130070710
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 21:12 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Het is uitgekomen dat het een onbetrouwbare coke-head is, zoals ik al zei ;)
Dus dan hoeven we het niet meer over hem te hebben, Badr is toch veel interessanter 8-)
En net zo onbetrouwbaar als de coke-head :9
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 14 augustus 2013 @ 21:14:09 #222
163650 Greys
pi_130070731
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 21:13 schreef barca1971 het volgende:
De periode die is doorgebracht in detentie
Ok, gelukkig.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 14 augustus 2013 @ 21:14:55 #223
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_130070771
Dat maakt hem wel weer interessant, als hij niet zo onbetrouwbaar was zou het saai zijn en viel er niks te melden
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 14 augustus 2013 @ 21:15:42 #224
163650 Greys
pi_130070810
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 21:14 schreef barca1971 het volgende:
Dat maakt hem wel weer interessant, als hij niet zo onbetrouwbaar was zou het saai zijn en viel er niks te melden
'
Zeker.
En daarom ben ik die EW ook wel dankbaar, onbetrouwbaar of niet, hij heeft ons toch weer twee juicy dagen gegeven :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / Miss SHO woensdag 14 augustus 2013 @ 21:17:02 #225
22592 crew  Ole
pi_130070877
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 21:15 schreef Greys het volgende:

[..]

'
Zeker.
En daarom ben ik die EW ook wel dankbaar, onbetrouwbaar of niet, hij heeft ons toch weer twee juicy dagen gegeven :+
Maar Vief kwam toch ook al met het gerucht? Dit is echt nog niet over hoor! Of zou Vief nou net met Erik hebben gesproken :o
  woensdag 14 augustus 2013 @ 21:18:25 #226
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_130070949
Wel gek dat Badr e Estelle zich geroepen voelen om met een advocaat een persbericht uit te brengen...slaat nergens op, als je zeker van je zaak bent lach je toch om dat soort dingen.
Geloof maar dat het voor een hoop extra stress zorgt bij Stellie, eerst al die exen, nu weer dit, wellicht haar huis straks kwijt én de penthouse op Ibiza..zorgen alom dus...

lekker genieten zo van je nieuwe liefde
pi_130070964
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 21:17 schreef Ole het volgende:

[..]

Maar Vief kwam toch ook al met het gerucht? Dit is echt nog niet over hoor! Of zou Vief nou net met Erik hebben gesproken :o
Is zij familie van Erik? :o
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 14 augustus 2013 @ 21:18:51 #228
163650 Greys
pi_130070975
Maar Viev is lief, die ga ik hier niet bedanken voor haar onbetrouwbaarheid.

En ik denk ook nog steeds dat er nog maar een klein beetje lucht bij het rooksliertje hoeft om er vuur van te maken :9
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / Miss SHO woensdag 14 augustus 2013 @ 21:21:34 #229
22592 crew  Ole
pi_130071118
quote:
10s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 21:18 schreef Greys het volgende:

En ik denk ook nog steeds dat er nog maar een klein beetje lucht bij het rooksliertje hoeft om er vuur van te maken :9
dat bedoel ik!
quote:
12s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 21:18 schreef kvd het volgende:

[..]

Is zij familie van Erik? :o
Geen idee :P
pi_130071692
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 21:10 schreef barca1971 het volgende:
Wellicht dat de straf nog niet mee zal gaan vallen gezien de straf die vandaag in de Eindhovense zaak duidelijk werd. In Badrs geval lijkt het me nog kwalijker gezien het aantal aanklachten én het feit dat hij ook nog eens een proffessioneel vechter is en mensen tegen hem dus geen eerlijke kans hebben
Goede vergelijking hoor :') In die zaak staat alles op camera. Dat is nogal wat anders dan getuigen met tegenstrijdige verklaringen, getuigen die onderling contact hebben etc. Ik denk dat die strafeis wel mee zal vallen omdat veel dingen moeilijk te bewijzen zijn.
know'm sayin?
word? word.
  woensdag 14 augustus 2013 @ 21:31:47 #231
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_130071723
quote:
10s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 21:18 schreef Greys het volgende:

Ik vind haar ook lief hoor :Y
  † In Memoriam † woensdag 14 augustus 2013 @ 21:33:40 #232
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_130071852
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 21:05 schreef Ole het volgende:
Maar tellen zijn vakanties op Ibiza en in Marokko nou ook mee bij zijn voorarrest? :7
  † In Memoriam † woensdag 14 augustus 2013 @ 21:35:06 #233
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_130071921
Oh, was al verduidelijkt. Alleen de echte bromtijd dus. :7
  Moderator / Miss SHO woensdag 14 augustus 2013 @ 21:35:06 #234
22592 crew  Ole
pi_130071922
quote:
99s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 21:33 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Maar tellen zijn vakanties op Ibiza en in Marokko nou ook mee bij zijn voorarrest? :7
Nee
  Moderator / Miss SHO woensdag 14 augustus 2013 @ 21:42:41 #235
22592 crew  Ole
pi_130072344
En ze kunnen hem zo weer vastzetten als hij in horeca wordt gesignaleerd
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 14 augustus 2013 @ 21:55:11 #236
163650 Greys
pi_130073068
Ergens is het toch wel heel scheef dat iemand die van zoveel geweldsdelicten wordt verdacht gewoon vrolijk op Ibiza en waar hij maar wil kan gaan lopen feesten :') Ik zal nooit begrijpen waarom er voor dat soort verdachten geen verbod komt om het land te verlaten 'behalve alleen om je beroep te kunnen uitoefenen' oid.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_130073230
quote:
13s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 21:55 schreef Greys het volgende:
Ergens is het toch wel heel scheef dat iemand die van zoveel geweldsdelicten wordt verdacht gewoon vrolijk op Ibiza en waar hij maar wil kan gaan lopen feesten :') Ik zal nooit begrijpen waarom er voor dat soort verdachten geen verbod komt om het land te verlaten 'behalve alleen om je beroep te kunnen uitoefenen' oid.
Ik dacht dat hij dat ook had?
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 14 augustus 2013 @ 21:58:12 #238
163650 Greys
pi_130073263
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 21:57 schreef kvd het volgende:

[..]

Ik dacht dat hij dat ook had?
Kennelijk niet :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_130073570
quote:
14s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 21:58 schreef Greys het volgende:

[..]

Kennelijk niet :D
Ik lees het nu ook ;)
Maar de reden:
quote:
De reden dat Hari gewoon het land uit mag, is volgens het OM te zoeken in het feit dat 'een groot deel van zijn carrière zich in het buitenland afspeelt'.
Een groot deel van zijn carriere? Hoeveel wedstrijden heeft hij al gehad? 2 toch? en de rest vakantie, feesten en ramadan 8)7
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 14 augustus 2013 @ 22:06:45 #240
163650 Greys
pi_130073871
Daarom, bespottelijk dat ie dat allemaal mag. Als ie naar het buitenland moet om daar aan een wedstrijd mee te doen kan ie de inschrijving/uitnodiging/whatever overleggen dat ie daar daadwerkelijk deelneemt en verder zouden alle buitenlandse pleziertripjes niet moeten mogen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 14 augustus 2013 @ 22:20:21 #241
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_130074938
quote:
14s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 20:20 schreef Greys het volgende:
Fixed that :+
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_130074986
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 17:27 schreef tong80 het volgende:
Ik snap dat getweet al helemaal niet. Alsof er opstellen worden geschreven door de slechtste leerlingen van de BLO

Het twitter account van die de Vlieger leest als het dagboek van een gek. Snap niet dat andere media enige waarde hechten aan wat die gozer allemaal roept.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 14 augustus 2013 @ 22:27:15 #243
163650 Greys
pi_130075353
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 22:20 schreef Leandra het volgende:

[..]

Fixed that :+
Oh ja _O-
Dat 'Franse' had je misschien ook nog door kunnen strepen zelfs :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Trouwste user 2022 woensdag 14 augustus 2013 @ 22:38:18 #244
7889 tong80
Spleenheup
pi_130075987
quote:
13s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 21:55 schreef Greys het volgende:
Ik kan zulke verdachten niet begrijpen. Ik zou met een droogkap op m'n hoofd in de badkamer gaan zitten tot alles voorbij is.

Eurovisie Songfestival Queen woensdag 14 augustus 2013 @ 22:48:34 #245
163650 Greys
pi_130076513
Zijn droogkappen niet ook verboden tijdens ramadan?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Trouwste user 2022 woensdag 14 augustus 2013 @ 22:58:15 #246
7889 tong80
Spleenheup
pi_130077063
quote:
10s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 22:48 schreef Greys het volgende:
Zijn droogkappen niet ook verboden tijdens ramadan?
Nee, dat is verboden in de Kuip.

donderdag 15 augustus 2013 @ 00:52:41 #247
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_130082574
Ik lees allemaal berichten op google news dat badr en estelle uit elkaar zouden zijn, maar volgens management van badr weer niet...

Vaag.
How can I make this topic about me?
  † In Memoriam † donderdag 15 augustus 2013 @ 08:28:55 #248
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_130086230
Op Google News? :?
Verwijzingen naar FOK! bedoel je? En naar geraaskal van een laagvlieger? :?
pi_130086372
Is het niet standaard zo dat als management voor je gaat praten, dat het waar is wat men beweert? In dit geval einde relatie...
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  donderdag 15 augustus 2013 @ 08:42:13 #250
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_130086382
Je zou idd miss kunnen verwachten dat iemand zijn gemak wel houd en juist omdat hij voor een 2e keer is vast gezet na het bezoeken van een horecagelegenheid, zijn gemak wel houd en het zeker niet op gaat lopen zoeken.

Waarom niet gewoon lekker samen op vakantie zónder al die nachtclub bezoekjes en Ibiza party's? Je wilt dan toch niet de problemen opzoeken, lijkt me. Er hoeft maar 1 debiel tussen te zitten die hem uitdaagt en het kan zomaar weer gebeurd zijn. Het zou hem juist hebben gesierd als hij die plaatsen niet had opgezocht, juist omdat het hem hier al verboden was. Maar ach, miss kunnen Estelle en Badr zich wel samen helemaal niet 2 maanden lang vermaken op vakantie zonder dat soort vermaak te gaan opzoeken :?
pi_130087626
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 08:42 schreef barca1971 het volgende:
Je zou idd miss kunnen verwachten dat iemand zijn gemak wel houd en juist omdat hij voor een 2e keer is vast gezet na het bezoeken van een horecagelegenheid, zijn gemak wel houd en het zeker niet op gaat lopen zoeken.

Waarom niet gewoon lekker samen op vakantie zónder al die nachtclub bezoekjes en Ibiza party's? Je wilt dan toch niet de problemen opzoeken, lijkt me. Er hoeft maar 1 debiel tussen te zitten die hem uitdaagt en het kan zomaar weer gebeurd zijn. Het zou hem juist hebben gesierd als hij die plaatsen niet had opgezocht, juist omdat het hem hier al verboden was. Maar ach, miss kunnen Estelle en Badr zich wel samen helemaal niet 2 maanden lang vermaken op vakantie zonder dat soort vermaak te gaan opzoeken :?
Zit hij weer in de bak dan?
pi_130087655
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 10:03 schreef kissaa het volgende:

[..]

Zit hij weer in de bak dan?
Nee, eerst in de bak (eerste keer), in november eruit om vervolgens na 2 bezoekjes aan horecagelegenheden te worden opgepakt om voor de 2de keer in de bak te komen ;)
pi_130088673
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 10:04 schreef kvd het volgende:

[..]

Nee, eerst in de bak (eerste keer), in november eruit om vervolgens na 2 bezoekjes aan horecagelegenheden te worden opgepakt om voor de 2de keer in de bak te komen ;)
Ah! Ik dacht al :) Dank je!
  donderdag 15 augustus 2013 @ 14:39:48 #254
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_130095884
Ik keek weer eens op die insta account, maar degene die zich daar voor Badr uitgeeft begint redelijk seksueel gefrustreerd te raken, met seksueel getinte plaatjes uploaden en dan zelf users (lees vrouwen) oproepen om met hem te chatten :')
  donderdag 15 augustus 2013 @ 14:42:33 #255
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_130095991
quote:
15s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 14:39 schreef schizovreemd het volgende:
Ik keek weer eens op die insta account, maar degene die zich daar voor Badr uitgeeft begint redelijk seksueel gefrustreerd te raken, met seksueel getinte plaatjes uploaden en dan zelf users (lees vrouwen) oproepen om met hem te chatten :')
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 21:44 schreef static het volgende:
Wat bazel je? Ik heb contact opgenomen met Mike - en dat is geen fake account.
Ik weet het allemaal niet meer :'( :'( :'(
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 15 augustus 2013 @ 14:53:08 #256
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_130096406
Hoe zit het nou, static?
  donderdag 15 augustus 2013 @ 15:29:23 #257
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_130097803
Jongens ik roep het al tijden..dat is géééén fake account!

Heel vermoeiend dit, maar het is hem echt. Hij zet regelmatig van die sexueel getinte plaatjes erop en roept idd op tot chatten met hem, ook vraagt hij vrouwen ( die hij wel personlijk lijkt te kennen) naar hun nummers of met hem te appen.

Ik snap wel waar al die praatjes vandaan komen, als ik estelle was zou ik ook not amused zijn dat hij vrouwen zoveel aandacht geeft.
  donderdag 15 augustus 2013 @ 15:36:05 #258
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_130098038
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 14:42 schreef Leandra het volgende:

Ik weet het allemaal niet meer :'( :'( :'(
Ik ook niet .. als we nu met zijn allen heel hard 'Ome static!!!' roepen, misschien dat hij ons dan verlost.
  donderdag 15 augustus 2013 @ 15:41:42 #259
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_130098429
OME STATIC!!!

zo bedoel je Copycat?
  donderdag 15 augustus 2013 @ 15:58:41 #261
15080 static
pi_130098868
quote:
9s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 14:53 schreef Copycat het volgende:
Hoe zit het nou, static?
Ik begrijp het niet, ik heb geen contact met Badr opgenomen maar met Mike, zijn trainer. Vanwaar die ophef daarover, of zie ik iets over het hoofd? :?
  donderdag 15 augustus 2013 @ 16:07:54 #262
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_130099205
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 15:58 schreef static het volgende:
Ik begrijp het niet, ik heb geen contact met Badr opgenomen maar met Mike, zijn trainer. Vanwaar die ophef daarover, of zie ik iets over het hoofd? :?
Ik denk het.
Lees anders vanaf hier even een aantal posts:

SHO / [SHO FB] Roddelhok en gatesplaza
  donderdag 15 augustus 2013 @ 16:09:12 #263
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_130099254
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 15:58 schreef static het volgende:

[..]

Ja ik heb het over een overduidelijk fake account, dan reageer jij met dit...
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 21:44 schreef static het volgende:
Wat bazel je? Ik heb contact opgenomen met Mike - en dat is geen fake account.
Dan lijkt het dat je zegt dat die insta geen fake is, maar ik denk dat je bedoelt dat die account van mike niet fake is.
Ik denk dat daar de verwarring vandaan komt.
  donderdag 15 augustus 2013 @ 16:10:20 #264
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_130099281
Oh, dat zou een goede verklaring van de verwarring kunnen zijn.
  donderdag 15 augustus 2013 @ 16:16:32 #265
15080 static
pi_130099473
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 16:09 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Ja ik heb het over een overduidelijk fake account, dan reageer jij met dit...

[..]

Dan lijkt het dat je zegt dat die insta geen fake is, maar ik denk dat je bedoelt dat die account van mike niet fake is.
Ik denk dat daar de verwarring vandaan komt.
Ohw, op die fiets. :)

Nee, het account van Mike op FB is zeker niet fake.
  donderdag 15 augustus 2013 @ 16:21:00 #266
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_130099640
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 16:16 schreef static het volgende:

Ohw, op die fiets. :)

Nee, het account van Mike op FB is zeker niet fake.
Dus voor de absolute zekerheid ... je had het niet over dat Instagram-account dat niet fake zou zijn?
  donderdag 15 augustus 2013 @ 16:25:00 #267
15080 static
pi_130099766
quote:
10s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 16:21 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dus voor de absolute zekerheid ... je had het niet over dat Instagram-account dat niet fake zou zijn?
Nee, dat gebruik ik niet eens. Voor de duidelijkheid: ik heb het over het FB account van Mike, de trainer van vele top-kickboxers. :)
  donderdag 15 augustus 2013 @ 16:27:48 #268
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_130099859
Opgelost slotje :P

Oh wacht :o
  † In Memoriam † donderdag 15 augustus 2013 @ 16:49:33 #269
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_130100581
Ok, Mike is real. En Badr dan? :@
  donderdag 15 augustus 2013 @ 16:53:09 #270
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_130100692
quote:
99s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 16:49 schreef Cynix ® het volgende:
Ok, Mike is real. En Badr dan? :@
Waarschijnlijk van degene die als enige het account met hand en tand verdedigd en weet van alle gedelete berichten? (8>
  donderdag 15 augustus 2013 @ 17:02:35 #271
15080 static
pi_130100964
quote:
99s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 16:49 schreef Cynix ® het volgende:
En Badr dan? :@
'fans'. Als je zo mag noemen.
  donderdag 15 augustus 2013 @ 17:18:40 #272
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_130101439
Lol @ schizo

Waarom willen jullie het niet geloven?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 15 augustus 2013 @ 17:20:54 #273
163650 Greys
pi_130101516
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 17:18 schreef barca1971 het volgende:
Lol @ schizo

Waarom willen jullie het niet geloven?
Waarom wel? :D Ik bedoel, hoe weet jij nou zo zeker dat het geen fake account is, als Badr zelf altijd zegt niet actief te zijn op internet? Je moet niet klakkeloos alles aannemen op internet zeggen ze altijd... dus dáárom willen 'we' het niet geloven :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 15 augustus 2013 @ 17:51:41 #274
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_130102457
Ik snap dat ook wel, het internet is een grote zwets-poel, maar het is toch echt van hem. Maar goed, het account was niet meer bespreekbaar dus bij deze end of account ^O^
  donderdag 15 augustus 2013 @ 17:54:36 #275
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_130102544
Zolang je het zelf maar blijft geloven!
  donderdag 15 augustus 2013 @ 18:10:10 #276
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_130102918
:6
  donderdag 15 augustus 2013 @ 18:13:05 #277
15080 static
pi_130102999
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 17:51 schreef barca1971 het volgende:
maar het is toch echt van hem
Hoe weet je dat? Wat is het bewijs? Ik kan ook zo een barca1971 account aanmaken en bij hoog en bij laag beweren dat ik de échte ben.
  donderdag 15 augustus 2013 @ 18:22:20 #278
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_130103234
We moesten er toch over ophouden? en het wordt ook een beetje suf, jullie geloven het allemaal niet, dat mag en is jullie goed recht. Ik deel die mening niet en dat mag ook...

iemand Estelle en Badr nog op de scooter van Ruud voorbij zien komen op shownieuws?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 15 augustus 2013 @ 18:30:31 #279
163650 Greys
pi_130103470
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 18:22 schreef barca1971 het volgende:
We moesten er toch over ophouden? en het wordt ook een beetje suf, jullie geloven het allemaal niet, dat mag en is jullie goed recht. Ik deel die mening niet en dat mag ook...

iemand Estelle en Badr nog op de scooter van Ruud voorbij zien komen op shownieuws?
Ja maar kom, het is wel een beetje flauw om steeds te roepen dat het echt echt echt zo is, maar je wilt niet zeggen HOE je dat dan weet :) Het is toch de meest voor de hand liggende vraag? 'Zeg Barca, hoe weet je dat dan?'. Dat zou ons ook helpen om je wel te geloven en kunnen we ook verder met het topic. Maar als we het dan willen weten, dan roep je 'ander onderwerp' :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 15 augustus 2013 @ 18:38:06 #280
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_130103672
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 18:22 schreef barca1971 het volgende:

Ontwijkende antwoorden daar ben je goed in.
1 blik op het account en als je een beetje ingevoerd bent zie je dat het fake is, bovendien zijn er meerdere bronnen die zeggen dat badr niks met social media doet, jij bleef maar volhouden dat je het achterhaald is en je het hem zelf hebt horen zeggen in een interview maar vragen over links of waar je dat gezien heb ontwijk je.

Een columnist is zo dom om in het account te trappen en baseert er een column op, daar ga je onder een andere naam op in, daarna reageert een redacteur van shownieuws die zegt het meerdere keren gecheckt te hebben en zegt dat het een nepaccount is, waar jij weer tegenin gaat en blijft volhouden dat het niet zo is.

Je bleef er hier maar over doorgaan en haalde zelfs hele tritsen reacties van het account hierheen en nu heb je opeens liever niet meer dat we het er over hebben omdat het suf is?

[ Bericht 0% gewijzigd door schizovreemd op 15-08-2013 18:43:46 ]
  donderdag 15 augustus 2013 @ 18:51:51 #281
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_130103983
Dat kwam niet van mij..er is toch duidelijk aangegeven dat er genoeg geluld is over dat account?
Dan doe ik dat en wordt mij verweten dat ik er niet over wil praten... :N
  donderdag 15 augustus 2013 @ 18:56:20 #282
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_130104091
Oh dat kwam niet van jou O-)

Ik heb alleen ole even zien zeggen dat er genoeg over gesproken is, maar nu willen de andere mods er wel even meer van weten...

Als je nou gewoon even zegt waar je dat interview gezien hebt dan is het wel weer even klaar toch.
Maar dat gaat niet lukken als dat hele interview helemaal niet bestaat natuurlijk.
  donderdag 15 augustus 2013 @ 18:57:25 #283
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_130104114
Ik heb er al eerder antwoord op gegeven, maar blijkbaar kun je niet lezen
  donderdag 15 augustus 2013 @ 18:58:03 #284
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_130104129
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 18:57 schreef barca1971 het volgende:
Ik heb er al eerder antwoord op gegeven, maar blijkbaar kun je niet lezen
:W
  donderdag 15 augustus 2013 @ 18:58:15 #285
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_130104135
En net dat ene interview hebben we hier met z'n allen gemist. Zul je altijd zien.
  † In Memoriam † donderdag 15 augustus 2013 @ 19:04:22 #286
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_130104295
Gaat dit gemelk niet veel te lang door? Hoe boeiend is het dat iemand dénkt met de échte Badr Hari te maken te hebben? /Care of het hem is of niet, eigenlijk. :{
  donderdag 15 augustus 2013 @ 19:06:27 #287
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_130104356
Dát bedoel ik...we kunnen het beter hebben over het sprookje en of dat nu wel of niet over is en de eventuele gevolgen daarvan.. :Y
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 15 augustus 2013 @ 19:57:19 #288
163650 Greys
pi_130106220
quote:
99s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 19:04 schreef Cynix ® het volgende:
Gaat dit gemelk niet veel te lang door? Hoe boeiend is het dat iemand dénkt met de échte Badr Hari te maken te hebben? /Care of het hem is of niet, eigenlijk. :{
Nou ja, heel eerlijk... als het WEL echt zou zijn, met al dat gedoe met die vrouwen en dat chatten, dan had ik het best willen weten :D :') Had weer genoeg stof tot praten over zijn dirt opgeleverd. Dus ik vond het nog wel even de moeite om er over door te zeuren. Ik stop al :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 15 augustus 2013 @ 20:01:52 #289
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_130106395
quote:
99s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 19:04 schreef Cynix ® het volgende:
Nouja als het hem echt is dan zouden we een leuke bron hebben voor dit topic, daarom is het ook zo jammer dat barca geen link wil geven van dat interview ;)
Sterker nog hij wil er opeens niet meer over praten, terwijl hij er eerder niet over op kon houden.
Zo zijn er meer aanwijzingen waardoor ik denk dat hij daar zelf achter zit en zo kan je elk sho topic met een fake account met de grootste onzin ontregelen.
Wat dat betreft vind ik het wel boeiend, maar ok ik zal er nu over ophouden.
  donderdag 15 augustus 2013 @ 20:10:23 #290
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_130106694
En nee ik zit er niet zelf achter, ik heb immers geen beschikking tot al de privé foto's van hem en Estelle, van hem en zijn familie, de filmpjes die hij in zijn auto's opneemt als hij met 360 over de snelweg gaat de honderden briefjes van 500 euro die hij bij zijn gevecht in Zagreb had verdiend..etc etc...

donderdag 15 augustus 2013 @ 20:31:26 #291
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_130107492
Ik denk zelfs te weten wie er achter barca zit.

pi_130107530
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 19:06 schreef barca1971 het volgende:
Dát bedoel ik...we kunnen het beter hebben over het sprookje en of dat nu wel of niet over is en de eventuele gevolgen daarvan.. :Y
Ik zit nu op mijn handen.
Is dat zo?
  donderdag 15 augustus 2013 @ 20:38:12 #293
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_130107752
quote:
1s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 20:32 schreef Smallish het volgende:

[..]

Ik zit nu op mijn handen.
Maak van je hand geen moordkuil ;)
  donderdag 15 augustus 2013 @ 20:41:22 #294
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_130107865
Ik ben johan cruijff :9
pi_130108945
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 20:10 schreef barca1971 het volgende:
En nee ik zit er niet zelf achter, ik heb immers geen beschikking tot al de privé foto's van hem en Estelle, van hem en zijn familie, de filmpjes die hij in zijn auto's opneemt als hij met 360 over de snelweg gaat de honderden briefjes van 500 euro die hij bij zijn gevecht in Zagreb had verdiend..etc etc...

Sommige 'privefoto's stonden al op verschillende facebookpagina's (BH-news, BH K1, Yassine Hari) voordat ze op instagram stonden O-)
pi_130108957
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 20:31 schreef schizovreemd het volgende:

Doe dan ook niet lullig . :P
pi_130114960
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 20:31 schreef schizovreemd het volgende:

Voegt die wetenschap dan ook nog iets toe of kunnen we dan eindelijk berusten in 'niet boeiend en laat maar lullen'?
Is dat zo?
  zondag 18 augustus 2013 @ 10:31:13 #298
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_130189860
Ik vond nog dit rioolblaadje bij mijn schoonmoeder. Speciaal voor jullie vastgelegd :D
  zondag 18 augustus 2013 @ 11:58:54 #299
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_130191482
Blijft me verbazen dat áls het echt is, Badr zo stom is om te denken dat het niet uit zou komen. Net als andere bekende mensen trouwens..je kunt toch op je vingers na gaan dat dat nooit een geheim kan blijven omdat dat meteen wordt door gekletst..Aan de andere kant, roepen dat Estelle op liefdes gebied nogal veel heeft meegemaakt en dat het dan nóg doen zou ook niet netjes zijn..vooralsnog lijken het maar geruchten..
  zondag 18 augustus 2013 @ 15:07:21 #300
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_130198696
quote:
2s.gif Op zondag 18 augustus 2013 10:31 schreef SEMTEX het volgende:
Ik vond nog dit rioolblaadje bij mijn schoonmoeder. Speciaal voor jullie vastgelegd :D
[ afbeelding ]
Waarvoor dank ^O^
Ik hoef weer een maand niet naar de kapper ;)
  zondag 18 augustus 2013 @ 15:09:09 #301
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_130198772
Maar inmiddels weten we al wie dat soort verhalen de wereld in helpt...

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')