Ik heb het er bij gezetquote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:21 schreef tong80 het volgende:
Dit kan in de OP
'Badr Hari en Estelle Cruyff uit elkaar'
AMSTERDAM -
Het sprookje tussen voetbalvrouw Estelle Cruyff en vechtersbaas Badr Hari is uit. De twee zijn uit elkaar, zo meldt de omstreden zakenman Erik de Vlieger.
De Vlieger zegt dat Badr Hari zijn verdriet verwerkt bij een ex-vriendin.
Er gingen al langer geruchten de ronde dat de relatie tussen Badr en Estelle op knappen stond. Estelle ontkende dat eind vorige maand met klem. Nu lijkt definitief de bom gebarsten. Al moet de 'primeur' van De Vlieger met een korrel zout worden genomen. Hij zou al enige tijd in de clinch liggen met Badr.
Badr en Estelle waren ruim een jaar samen.
Ik dacht alquote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:52 schreef Smallish het volgende:
O, verkeerde smiley. Juist niets te gapen hier.....
quote:Badr Hari en Estelle Cruijff ontkennen relatiebreuk
Badr Hari en Estellle Cruijff ontkennen bij hoog en bij laag dat ze uit elkaar zijn, ondanks eerdere geruchten die spreken van een relatiebreuk.
Ze brengen in de loop van woensdag een persverklaring naar buiten waarin ze beweren dat alles nog koek en ei is tussen hun, zegt de advocaat van Badr.
''Ik had Badr vanochtend nog aan de lijn, het is gewoon niet zo dat hun relatie is beëindigd, om welke reden dan ook'', zegt raadsman Jacques de Wit. Een twitterbericht van zakenman Erik de Vlieger over een vermeende relatiebreuk verwijst De Wit naar het land der fabelen.
''Badr en Estelle begrijpen wel dat hun relatie nieuws is en dat er over hun geschreven wordt, omdat ze bekende Nederlanders zijn. Maar hoe moeten ze zich verdedigen tegen onwaarheden? Het klopt niet, that's it.''
Verdedigen
In de loop van de dag komen Badr en Estelle met een persverklaring om de geruchten te ontkennen en zichzelf te verdedigen tegen de roddels die volgens De Wit feitelijk onjuist zijn.
''Alle nieuwsberichten zijn terug te voeren op één tweet van ondernemer Erik de Vlieger. Die zou toch bij uitstek moeten weten hoe naar het is als media negatieve publiciteit over je verspreiden. Daar heeft hij zelf altijd op afgegeven.''
Ik was al aan het zoeken, alleen op telegraaf en sbs6, verder nergens (behalve bovenstaand bericht van nu.nl)quote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:12 schreef kissaa het volgende:
Er staat niets over de vermeende relatiebreuk op de site van Boulevard...
Op AT5 staat het ook: http://www.at5.nl/artikel(...)n-estelle-uit-elkaarquote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:13 schreef kvd het volgende:
[..]
Ik was al aan het zoeken, alleen op telegraaf en sbs6, verder nergens (behalve bovenstaand bericht van nu.nl)
Doet AT5 ook aan shownieuws? RTVNoord gelukkig alleen maar aan nieuws hahahaquote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:18 schreef kissaa het volgende:
[..]
Op AT5 staat het ook: http://www.at5.nl/artikel(...)n-estelle-uit-elkaar
( het schijnt dat AT5 onderdeel is van de Telegraaf)
http://www.rtvnh.nl/nieuw(...)elle+zijn+uit+elkaarquote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:19 schreef kvd het volgende:
[..]
Doet AT5 ook aan shownieuws? RTVNoord gelukkig alleen maar aan nieuws hahaha
Wat een pauperzendersquote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
http://www.rtvnh.nl/nieuw(...)elle+zijn+uit+elkaar
Ook die
Het NOS-Journaal opende met de scheiding van Rafael en Sylvie.quote:
Precies, Raf en Syl deden ook zo hun best om te blijven gillen dat alles nog koek en ei was.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:04 schreef vencodark het volgende:
Maar: waar rook is, is vuur.Dat is al zo vaak gebleken.
Het komt van zijn raadsman, niet die van haar.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:15 schreef WRH het volgende:
als je een echt bekend persoon bent boeit het toch totaal niet wat er in het roddelcircuit geroepen wordt?
zo vaak als de groten in Hollywood besproken worden als zijnde zwanger, gescheiden, vreemdgaan, noem maar op en toch voelen ze maar zelden de noodzaak tot erop reageren, hoogstens om er grapjes over te maken als ze te gast zijn bij een talkshow.
maar nee, meisje Cruyff moet het allemaal weer zwaar serieus opvatten en gooit er meteen een persverklaring tegenaan. (waarom heeft dat mens eigenlijk een woordvoerder, wat is haar carrière dan behalve thuisblijf moeder, daar kun je het toch niet zo druk mee hebben?!)
dus ofwel deze mensen nemen zichzelf echt way too serious ofwel er zit gewoon een kern van waarheid in en ze voelen zich dus aangesproken omdat het verkeerd getimed is. of beide natuurlijk.
waar te beginnen...quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:19 schreef Paule33 het volgende:
Badr was met ramadan in Marokko, dat is normaal voor de Moslims, hij kan niet gaan zwemen in Ibiza omdat het mag niet, hij is terug na Ibiza voor een paar dag en SAMEN met transavia na Amsterdam, de andere dag Badr weer terug na Marokko om zijn koffers en ook ...iets met MLILLIA....Ik heb geen bron maar ik weet het .
Ze waren nooit uit elkaar,nooit!
En deze Eric de Vlieger hoe weet hij zo goed ? is hij paranomaal of zo ??
Eric samen met een van de exen voor Badr heeft dat het geflikt!
jaja, vliegtuig, die vliegen, zoveel was mij wel helder ja.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:25 schreef Paule33 het volgende:
Transavia is een maatschappelijkevliegtuig compagnie...
Johquote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:25 schreef Paule33 het volgende:
Ja dat heb je wel gelijk komt ook door twitter, facebook en media gossips-bladen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:01 schreef tong80 het volgende:
Het NOS-Journaal opende met de scheiding van Rafael en Sylvie.
Het zijn andere tijden.
Ik weet nog dat ik 's ochtends pas in de krant las dat Elvis de dag er voor was overleden.
geweldig dat je weet dat er een stad ligt vlak bij Tanger.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:29 schreef Paule33 het volgende:
Mlillia Is een noord Marokko staad,hij zal daar praten over een project...vlaak bij Tanger.
Ik weet het
weer wat geleerd. maar volgens google toch nog een ritje van zo'n 6 uur, definieer vlakbij.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:29 schreef Paule33 het volgende:
Mlillia Is een noord Marokko staad,hij zal daar praten over een project...vlaak bij Tanger.
Ik weet het
Oh, díe.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:25 schreef Paule33 het volgende:
Pardon...Mlillia bestaat niet, Melilla wel. En vlakbij Tanger? 400 km. Ligt niet geheel naast de deurquote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:29 schreef Paule33 het volgende:
Ik weet het
Dank jequote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:25 schreef Paule33 het volgende:
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:29 schreef Paule33 het volgende:
Ik weet het
Zelfs de afstanden zijn bij Badr groots en meeslepend.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:35 schreef kvd het volgende:
[..]
Pardon...Mlillia bestaat niet, Melilla wel. En vlakbij Tanger? 400 km. Ligt niet geheel naast de deur
nee, niet waar, van met het vliegtuig van Amsterdam na Tanger is bijna 3 uur...hij is daar directquote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:33 schreef WRH het volgende:
[..]
weer wat geleerd. maar volgens google toch nog een ritje van zo'n 6 uur, definieer vlakbij.
Tanger is een Tanger,noord Marokko...en Mehdia is nog geen 20 km of zo.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:41 schreef Toverheks het volgende:
Kom ik ook geregeld bij Tangerof is het weer een andere Tanger
Op welke kaart kijk jij?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:47 schreef Paule33 het volgende:
[..]
Tanger is een Tanger,noord Marokko...en Mehdia is nog geen 20 km of zo.
Ik kan het niet vinden....ja, 1 Madhia,, ver weg van Tanger.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:06 schreef Paule33 het volgende:
mehdia is een strand/dorp in marokko.
hebben ze ook kliko's in marokko?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:25 schreef WRH het volgende:
[..]
waar te beginnen...
ok, je bent hem tegengekomen op schiphol?
zowel heenreis als terugreis?
ik ben niet bekend met een wet die voorschrijft dat je niet mag zwemmen op Ibiza, please explain.
wat is of wie is MLILLIA?
niet alleen erik de vlieger is paranormaal maar jij ook, of sluit je je op in de gangkast bij hun thuis?
zijn dat van die Likkoekjesquote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:16 schreef Greys het volgende:
Wat een gelul nou toch weer dat ie niet naar Ibiza mocht omdat moslim![]()
Heerlijk dit. Ik pak er even een glas melk en een pak café noirs bij
Goed idee!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:16 schreef Greys het volgende:
Greysje ik zet koffiequote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:16 schreef Greys het volgende:
Ach, Rafael en Sylvie hebben ook een half jaar in alle toonaarden ontkend! Die hadden nog een heel media-offensief (Ibiza toch?)quote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:58 schreef Paule33 het volgende:
http://www.showbiznewz.nl(...)ontkennen-breuk.html
Ze zijn nog samen, niks in de hand,niks!
Ik dacht er ook al aan, anders worden we weer gesloten totdat de persverklaring is gegevenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:32 schreef Ole het volgende:
Oh ik maak even een frappucino!
EDIT: NIET SLOWCHATTEN OLE!
Krijgen we weer afkickverschijnselenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:37 schreef kvd het volgende:
[..]
Ik dacht er ook al aan, anders worden we weer gesloten totdat de persverklaring is gegeven
It is known.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:29 schreef Paule33 het volgende:
Ik weet het
Of ze wordt gekort op de alimentatie als ze samen gaat wonen. Zo goed verdient Badr niet op het moment.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:50 schreef ThunderBitch het volgende:
Ben toch wel benieuwd of het waar is.
Gelukkig is de scheiding al rond, anders zou je kunnen denken dat dit een manier is om meer uit de scheiding te slepen.
Als het waar is, zal ze niet blij zijn.
Zoiets ja. Het valt ook niet mee als je als luxe poes gewend bent aan dat leven en het dreigt minder te worden. Valt niet mee.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:56 schreef Ole het volgende:
[..]
Of ze wordt gekort op de alimentatie als ze samen gaat wonen. Zo goed verdient Badr niet op het moment.
Ik lees dat ze niks krijgt als je binnen een jaar met Badr zou gaan samenwonen (maar of dat een jaar na de scheiding is of een jaar na die uitspraak dat weet ik niet)quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:56 schreef Ole het volgende:
[..]
Of ze wordt gekort op de alimentatie als ze samen gaat wonen. Zo goed verdient Badr niet op het moment.
quote:Shownieuws:
RTL:
Privé:
Ok dan. Hier is mijn bron. Wel het geluid aan zetten
quote:Erik de Vlieger @EWdeVlieger 2u
Evert Santegoeds heeft een relatie met Tom Jones.
quote:Erik de Vlieger @EWdeVlieger 1u
Break ! : Mark Rutte heeft de geheime intieme relatie met Albert Verlinde beëindigd...
quote:Erik de Vlieger @EWdeVlieger
Beste Badr
Lieve Estelle
Ik hoorde het op een terras (zeer betrouwbaar) en ik bleek wat voorbarig te zijn.
Sorry daarvoor en zet hem op.
Ouwe rellertquote:Erik de Vlieger @EWdeVlieger 8m
Met één tweet heeft deze man wederom aangetoond dat de journalistiek niets, maar dan ook niets meer waard is. Graag gedaan!
Dan is het waarschijnlijk hetzelfde terras geweest waar Holleeder toen zatquote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:21 schreef Copycat het volgende:
Die is gewoon bang dat Badr zijn doorgesnoven neusje verbouwt.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:32 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Dan is het waarschijnlijk hetzelfde terras geweest waar Holleeder toen zat
Die maakt zijn handen niet meer vuil. Die zoekt wel een paar vrijwilligers.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:21 schreef Copycat het volgende:
Die is gewoon bang dat Badr zijn doorgesnoven neusje verbouwt.
http://www.theagenda.nl/v27686_de-blaffende-vis.htmlquote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:32 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Dan is het waarschijnlijk hetzelfde terras geweest waar Holleeder toen zat
café Joffers in Amsterdam-Zuidquote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
http://www.theagenda.nl/v27686_de-blaffende-vis.html![]()
zijn stamkroeg is de visquote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:01 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
café Joffers in Amsterdam-Zuid
De 'journalistiek'quote:Wilma Nanninga @WilmaNanninga 59m
@EWdeVlieger Inderdaad de journalistiek heeft je ten onrechte serieus genomen en je geciteerd. Dat zal niet meer gebeuren.
Details
Wilma Nanninga @WilmaNanninga 1u
Eric maakte grapje. Die vlieger gaat dus niet op. #badrestelle
Details
Wilma Nanninga @WilmaNanninga 3u
Wat zou Eric de Vlieger bewegen tot zijn uitspraak? Badr en Estelle geven nu officiële verklaring uit. Ze zijn samen en nog steeds dolblij.
Nou!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:52 schreef tong80 het volgende:
'Ze zijn samen en nog steeds dolblij.'
Dat laatste.
Wel een opluchting voor me.
Nee idd, die tweets over Rutte en Verlinde zijn ook gewoon too much, dat gaat m niet worden als hij daarmee de "grap" van z'n tweet wil aanduiden.quote:
Waar rook is is vuurquote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:29 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wat niet Ole, dat ze uit elkaar zijn of nog bij elkaar zijn?
Hoorde hem zondagnacht nog op de radio. Wat een stuiterbalquote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:33 schreef Cynix ® het volgende:
Het is allemaal loos alarm?![]()
![]()
Erik ziet ze weer eens Vliegen?
Ik moet nog naar de winkel (maar de piepers voor de gebakken aardappels staan nog op, eens kijken of die al klaar zijn....)quote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:20 schreef Haaibaaike het volgende:
Dat zullen ze wel als laatste meekomen. Maar ik zou toch op tijd tv aanzetten
Dan lees je het hier tochquote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:22 schreef kvd het volgende:
[..]
Ik moet nog naar de winkel (maar de piepers voor de gebakken aardappels staan nog op, eens kijken of die al klaar zijn....)
Jeps jij hebt gelijk.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:42 schreef kvd het volgende:
Ik zet net de tv op tijd aan
(weer in het begin van de uitzending)
Oh ja, ze halen de winter niet.quote:
D'r stond vast een kickboksertje op zijn stoep vandaag om er wat spijt in te slaan.quote:
I don't buy it....zelfingenomen aan het twitteren dat door 1 tweet van hem de hele journalistiek niets meer waard is. En dat komt allemaal door hem. En bla die bla die bla...en dan spijt hebben....my assquote:
Hij probeert gewoon zijn gezicht nog een beetje te redden denk ik.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:57 schreef kvd het volgende:
[..]
I don't buy it....zelfingenomen aan het twitteren dat door 1 tweet van hem de hele journalistiek niets meer waard is. En dat komt allemaal door hem. En bla die bla die bla...en dan spijt hebben....my ass
Gek genoeg wordt dát niet aan de orde gesteld bij RTL-B.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:05 schreef Greys het volgende:
Staat er ook nog iets waaróm hij 'die ene tweet' dan geplaatst heeft, als er niks van waar is?
quote:ConB1960 @B1960Con
@EWdeVlieger Volgens John v/d Heuvel had jij t gehoord van een familielid en had je er enorm spijt van jouw actie. Echt?
quote:Erik de Vlieger @EWdeVlieger
@B1960Con Een familielid van mezelf en ja ik vond het wel lullig voor hen. Dus spijt? Jazeker!
quote:Lineke Kampinga @LinekeK
@EWdeVlieger je had spijt volgens @JohnvdnHeuvel , Dat is nou weer jammer
Zal dus wel een 'projectje' van hem zijn geweest.quote:Erik de Vlieger @EWdeVlieger
@LinekeK @johnvdnheuvel Het bleek niet waar te zijn toch? Maar ik zei dat ik het failliet van de roddelpers aantoonde. Niet gehoord
Dat zeiden meer mensen hierquote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:36 schreef Paule33 het volgende:
http://www.rtlnieuws.nl/b(...)ssen-badr-en-estelle
ik zei toch dat Badr Hari en Estelle niet uit elkaar zijn, dat zeg ik het gisteren en ook vandaag.
Nog even over dat zwemmen dat verboden was voor hem in Ibiza he....quote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:42 schreef Paule33 het volgende:
Toen was de nieuws over Ruud met de belasting, badr Hari is direct gegaan na Ibiza om Estelle te steunen, hij is daar 3 dagen geblijven .
Best grappig om iedereen over de zeik te krijgen. Wat ik niet snap dat Esettele en Badr er moeilijk over doen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:25 schreef Copycat het volgende:
Hij heeft het failliet van de Nederlandse journalistiek aangetoond, hoor. De hoogvliegende snuifdoos.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Nog even over dat zwemmen dat verboden was voor hem in Ibiza he....
Hoe kóm je bij dat soort dingen?
quote:Gemeentelijke ‘ramadangids’ voor scholen: niet zwemmen tijdens ramadan
Het is ook gelul, waar rook is is vuurquote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:53 schreef Greys het volgende:
Maar HOEZO betekent dat dan dat ie niet naar Ibiza kan?
Of is het op Ibiza verplicht om te zwemmen en kan je dus uberhaupt niet naar Ibiza tijdens ramadan omdat je er het zwemmen totaal niet kunt ontwijken? Da's toch gewoon gelul?
Paulle schreef dat ie niet bij haar kon zijn omdat zij op Ibiza was en ja daar kon hij nou eenmaal niet heen 'want met ramadan mag je niet zwemmen'.Nou en, dan kan ie toch gaan zonder te zwemmen?
Was dat nog tijdens de ramadanquote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:42 schreef Paule33 het volgende:
Toen was de nieuws over Ruud met de belasting, badr Hari is direct gegaan na Ibiza om Estelle te steunen, hij is daar 3 dagen geblijven .
Gelukkig grenst Marokko nergens aan zee.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:53 schreef Greys het volgende:
Of is het op Ibiza verplicht om te zwemmen en kan je dus uberhaupt niet naar Ibiza tijdens ramadan omdat je er het zwemmen totaal niet kunt ontwijken? Da's toch gewoon gelul?
Paulle schreef dat ie niet bij haar kon zijn omdat zij op Ibiza was en ja daar kon hij nou eenmaal niet heen 'want met ramadan mag je niet zwemmen'.Nou en, dan kan ie toch gaan zonder te zwemmen?
Ik denk dat hij oorspronkelijk ook helemaal niet van plan was om naar ibiza te gaan tijdens de ramadan, maar als er verhalen zijn over vreemdgaan en over het huis van Estelle, dan is het toch lief van hem om voor haar naar het duivelse eiland af te reizen om haar te steunenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:53 schreef Greys het volgende:
Er zijn verschillende verhalen over, als je echt streng in de leer bent zal je het niet doen denk ik, maar Badr is helemaal niet streng in de leer, hij wil alleen in die periode wel bij zijn familie zijn waarschijnlijk.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:55 schreef kvd het volgende:
Met ramadan mag je zwemmen, alleen niet het water inslikken en het liefst niet met hoofd onderwater. En niet bij naakte vrouwen in de buurt zijn, dus niet naar een naaktstrand (volgens meerdere sites mocht een strand wel)
*haalt doekje over beeldscherm*quote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gelukkig grenst Marokko nergens aan zee.
Ik zou er haast wat van lerenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:58 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Ik denk dat hij oorspronkelijk ook helemaal niet van plan was om naar ibiza te gaan tijdens de ramadan, maar als er verhalen zijn over vreemdgaan en over het huis van Estelle, dan is het toch lief van hem om voor haar naar het duivelse eiland af te reizen om haar te steunen
Jij begon met een zwetsverhaal over zwemmen, wij nietquote:
Sylvie en Raf hebben ook maanden volgehouden dat ze ECHT niet uit elkaar gingen, weet je nog?quote:heb ik toch gelijk, ik zeg toch dat het niks van klopt , dat ze uit elkaar zijn, deze Erik heef een grap gedaan en niet Badr toch....
Dat is wat anders dan niet op Ibiza MOGEN zijn tijdens de ramadanquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:04 schreef Paule33 het volgende:
Ik zeg dat in Ramadan Badr is gegaan na Marokko bij zijn ouders, om daar te vasten, dat is heel normaal ,dat is zijn religie..
Nee, dat weet hij niet, want niet Nederlands en oogkleppen. Badr Badr Badr is all that countsquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij begon met een zwetsverhaal over zwemmen, wij niet
[..]
Sylvie en Raf hebben ook maanden volgehouden dat ze ECHT niet uit elkaar gingen, weet je nog?
Maar inderdaad, het topic kan wel op slot, want jij weet
Dat zei je inderdaad, in de eerste zin:quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:04 schreef Paule33 het volgende:
Ik zeg dat in Ramadan Badr is gegaan na Marokko bij zijn ouders, om daar te vasten, dat is heel normaal ,dat is zijn religie..
maar daar achteraan in dezelfde post stond ook nog:quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:19 schreef Paule33 het volgende:
Badr was met ramadan in Marokko, dat is normaal voor de Moslims,
Kortom, je eerste zin sloeg nog ergens op, de rest was allemaal onzin.quote:hij kan niet gaan zwemen in Ibiza omdat het mag niet, hij is terug na Ibiza voor een paar dag en SAMEN met transavia na Amsterdam, de andere dag Badr weer terug na Marokko om zijn koffers en ook ...iets met MLILLIA....Ik heb geen bron maar ik weet het .
Ze waren nooit uit elkaar,nooit!
En deze Eric de Vlieger hoe weet hij zo goed ? is hij paranomaal of zo ??
Eric samen met een van de exen voor Badr heeft dat het geflikt!
Prima toch maar waarom komt de liefde van zijn leven niet mee.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:04 schreef Paule33 het volgende:
Soury, omdat de kinderen hebben vakantie, wat moeten ze doen in Marokko in een leeg strand??/HET IS RAMADAN...EEN RELIGIEUSE MAAND !!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Prima toch maar waarom komt de liefde van zijn leven niet mee.
Qu'est-ce qu'as-tu dit?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:10 schreef Paule33 het volgende:
Ook al de waarheid nu is ,dat erik spijt heeft ,dat hun relatie nog steeds goed, commentaren blijven het nog over...??
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:10 schreef Paule33 het volgende:
Ook al de waarheid nu is ,dat erik spijt heeft ,dat hun relatie nog steeds goed, commentaren blijven het nog over...??
Je neemt het allemaal veel te serieus.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:10 schreef Paule33 het volgende:
et maman est dans la cuisine!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Je neemt het allemaal veel te serieus.
Papa fume une pipe
Alsof Badr in een hutje zit te bidden.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:12 schreef Paule33 het volgende:
[..]
Soury, omdat de kinderen hebben vakantie, wat moeten ze doen in Marokko in een leeg strand??/HET IS RAMADAN...EEN RELIGIEUSE MAAND !!
Het is gewoon strontirritant dat we niet lekker luchtig en sappig kunnen roddelen over showbiznieuws in SHO nota bene, omdat madame er steeds tussen komt roepen dat we allemaal ongelijk hebben en 'zij weet'quote:
Welnee, Marokko is redelijk westerlijk in de grote stedenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:19 schreef Paule33 het volgende:
In Marokko in Ramadan is echt alleen bidden en bidden...
En de dagen zijn er korterquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Welnee, Marokko is redelijk westerlijk in de grote steden
In Ramadan is echt zo,en ja ik dacht dat je was in Badr team?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Welnee, Marokko is redelijk westerlijk in de grote steden
Ramadan is ook al even over he?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:21 schreef barca1971 het volgende:
Badr laat zich lekker elke dag met een hoop fans fotograferen en rijdt in zijn dure auto's rond zit wat te chillen op t strand...die zit echt niet de hele dag met zijn gezicht naar mekka op een matje
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:12 schreef Paule33 het volgende:
[..]
Soury, omdat de kinderen hebben vakantie, wat moeten ze doen in Marokko in een leeg strand??/HET IS RAMADAN...EEN RELIGIEUSE MAAND !!
Ofwel, als toerist kan je je nog goed vermaken in de grote steden.quote:In principe is de Ramadan voor de reiziger niet echt een groot verschil als je naar de toeristische steden gaat zoals Marrakech en Agadir. Buiten deze steden wordt het voor een toerist lastiger tijdens de Ramadan. De mensen blijven even gastvrij, alleen zitten ze in een andere modus tijdens de vastenmaand. Voor jou betekent het iets beter je maaltijden plannen…
Leuk voor de kids.quote:Na zonsondergang, als de Marokkanen feestelijk gegeten hebben, dan is het één en al gezelligheid buiten!
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:23 schreef Paule33 het volgende:
[..]
In Ramadan is echt zo,en ja ik dacht dat je was in Badr team?
Huhquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:24 schreef Greys het volgende:
JA OLE, JIJ WAS IN TEAM BADR, OVERLOPERT!
De rokjes ook, gooi maar weer op slotquote:
Volgens mij hebben jullie vooral een probleem met haar omdat jullie vinden dat ze zelf de helft verzintquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is gewoon strontirritant dat we niet lekker luchtig en sappig kunnen roddelen over showbiznieuws in SHO nota bene, omdat madame er steeds tussen komt roepen dat we allemaal ongelijk hebben en 'zij weet'Ze moet eens door hebben dat het leuke van 'de gates' is dat de users er zelf ook de helft nog bij verzinnen. We zitten nou eenmaal niet in NWS
![]()
Maar goed, 't is hier steeds hetzelfde met die Franse wichten.
Het is een homoquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:24 schreef kvd het volgende:
[..]
[..]
Ofwel, als toerist kan je je nog goed vermaken in de grote steden.
[..]
Leuk voor de kids.
Enne...waar zat Badr![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is dat....het strand...tijdens ramadan? met een halfnaakte dame?
Waar was jij toch de hele tijd?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:21 schreef barca1971 het volgende:
Badr laat zich lekker elke dag met een hoop fans fotograferen en rijdt in zijn dure auto's rond zit wat te chillen op t strand...die zit echt niet de hele dag met zijn gezicht naar mekka op een matje
We zijn weer compleet nuquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:27 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Waar was jij toch de hele tijd?
Zij brengt het als feiten, dat zij gelijk heeft en het is NIET anders dan hoe zij het zegt.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:25 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Volgens mij hebben jullie vooral een probleem met haar omdat jullie vinden dat ze zelf de helft verzint
Mijn groetenboer zat ook te snaaienquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:27 schreef kvd het volgende:
[..]
tijdens ramadan![]()
Laat Paule33 het maar niet horen
Voor mezelf sprekend, ik vind de standvastigheid niet leuk. 'Het is zo, omdat ik het zeg.' Het oogkleppen-idee.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:25 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Volgens mij hebben jullie vooral een probleem met haar omdat jullie vinden dat ze zelf de helft verzint
En waarom zou je daardoor niet meer sappig en luchtig kunnen roddelen, wat dat betreft is ze meer een soort van katalysator
U bent lesbisch?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:29 schreef barca1971 het volgende:
Op een strand, met halfnaakte vrouwen en alcohol en nog meer van dat soort verboden dingen die het leven zo leuk maken..
U miss me schizo?
Het is groen!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:33 schreef Cynix ® het volgende:
Eeh, dames, letten we even op? [ afbeelding ]
Dit is nog wel de allergrootste onzin die ik je ooit heb zien schrijvenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:35 schreef Paule33 het volgende:
In Kenitra eten is om 8 uur...de fotos zijn na 8 uur savond, mag zwemmen, mag bij de vrouwen,mag alles! In Nederland eten is om 22uur...het is een verschil van 2 uur tussen Maokko en Nederland.
Dreigen, donder op zegquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:33 schreef Cynix ® het volgende:
Eeh, dames, letten we even op? [ afbeelding ]
In Kenitra is lang licht echt waar...ze gaan zwemmen na 8 uur...dat is Afrika....de dag lang blijft.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:36 schreef Ole het volgende:
[..]
Dit is nog wel de allergrootste onzin die ik je ooit heb zien schrijven
Zo te zien is de zon nog niet onder hoor.
Nou ja, dit komt de gezelligheid ook niet echt ten goede.quote:
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:35 schreef Paule33 het volgende:
In Kenitra eten is om 8 uur...de fotos zijn na 8 uur savond, mag zwemmen, mag bij de vrouwen,mag alles! In Nederland eten is om 22uur...het is een verschil van 2 uur tussen Maokko en Nederland.
Hij mag dus na zonsondergang op het strand zijn, deze foto's zijn met zonlicht gemaaktquote:Moslims vasten eens per jaar voor 29/30 dagen achtereen in de maand Ramadan. Tijdens de Ramadan onthouden de moslims zich van eten, drinken en geslachtsgemeenschap, van zonsopgang tot zonsondergang. Zo ook het grootste gedeelte van de Marokkanen in Marokko.
Newsflashquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:39 schreef Paule33 het volgende:
[..]
In Kenitra is lang licht echt waar...ze gaan zwemmen na 8 uur...dat is Afrika....de dag lang blijft.
Met een knip is het dicht, en ik neem dit zwaar serieusquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou ja, dit komt de gezelligheid ook niet echt ten goede.
Hij brengt het met een knipoog, is dát al dreigen tegenwoordig?
nee, het is daar NU een uur vroeger. op welke site ik ook kijkquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:41 schreef Paule33 het volgende:
in de zomer is 2 uur, in de winter 1 uur
Kijk maar uit hoor!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Met een knip is het dicht, en ik neem dit zwaar serieus
OMG die pics, daar las ik net overheen (whyyyyyyy?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:24 schreef kvd het volgende:
[..]
[..]
Ofwel, als toerist kan je je nog goed vermaken in de grote steden.
[..]
Leuk voor de kids.
Enne...waar zat Badr![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is dat....het strand...tijdens ramadan? met een halfnaakte dame?
Ja. Want was niet te controleren in het buitenland.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:54 schreef kvd het volgende:
Even voor mezelf, dat horecaverbod, geldt dat alleen voor nederland?
Anders zat hij waarschijnlijk alweer vastquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:54 schreef kvd het volgende:
Even voor mezelf, dat horecaverbod, geldt dat alleen voor nederland?
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:58 schreef Ole het volgende:
http://www.maghrebmagazin(...)a-in-club-marrakech/
Ben dus niet de enige die het niet zeker wistquote:Terwijl de tortelduifjes de (natte) horeca in Nederland voorlopig angstvallig zullen moeten mijden (althans samen), aangezien dat een voorwaarde is waaronder Hari’s voorlopige hechtenis werd geschorst, gelden die voorwaarden kennelijk niet in Marokko.
Waarschijnlijk tot de rechtzaak voorbij is en bij een veroordeling ietsjes langerquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:56 schreef Greys het volgende:
Is dat horecaverbod nog steeds van kracht? Tot wanneer eigenlijk?
Ah oke, dank je! En al die andere aanklachten die er tegen hem waren? Want ik herinner me een stuk of zeven aanklachten, worden die ook nog ooit behandeld of werd dat allemaal op 1 hoop(je) gegooid?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:05 schreef Ole het volgende:
in oktober moet hij voorkomen. Als het vonnis hoger uitvalt dan zijn voorarrest moet hij zitten. Anders niet.
die worden ook dan behandeld.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah oke, dank je! En al die andere aanklachten die er tegen hem waren? Want ik herinner me een stuk of zeven aanklachten, worden die ook nog ooit behandeld of werd dat allemaal op 1 hoop(je) gegooid?
Ah zie, negen aanklachten dus zelfs, waarvan acht voor geweld.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:06 schreef Ole het volgende:
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)oces-tegen-badr-hari
Allemaal in 1 rechtszaak?quote:
Het is uitgekomen dat het een onbetrouwbare coke-head is, zoals ik al zeiquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:05 schreef Paule33 het volgende:
Het was toch over de relatie van Badr en Estelle, en Erik...maar nu draaien jullie toch na Badr?
Erik heeft nu fout gedaan met zijn leugens en niet anders...
alleen de tijd dat hij echt vastzat.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:12 schreef Greys het volgende:
En er staat 'Hari zit sinds juli vast'. Maar stel hij krijgt drie jaar, ik noem maar wat. Normaal trekken ze de tijd dat iemand al gezeten heeft er af, toch? Trekken ze bij hem dan alleen die paar maanden er af dat ie ECHT gezeten heeft, of telt deze periode dat ie lekker op het strand loopt ook mee?
En net zo onbetrouwbaar als de coke-headquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:12 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Het is uitgekomen dat het een onbetrouwbare coke-head is, zoals ik al zei
Dus dan hoeven we het niet meer over hem te hebben, Badr is toch veel interessanter
Ok, gelukkig.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:13 schreef barca1971 het volgende:
De periode die is doorgebracht in detentie
'quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:14 schreef barca1971 het volgende:
Dat maakt hem wel weer interessant, als hij niet zo onbetrouwbaar was zou het saai zijn en viel er niks te melden
Maar Vief kwam toch ook al met het gerucht? Dit is echt nog niet over hoor! Of zou Vief nou net met Erik hebben gesprokenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:15 schreef Greys het volgende:
[..]
'
Zeker.
En daarom ben ik die EW ook wel dankbaar, onbetrouwbaar of niet, hij heeft ons toch weer twee juicy dagen gegeven
Is zij familie van Erik?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:17 schreef Ole het volgende:
[..]
Maar Vief kwam toch ook al met het gerucht? Dit is echt nog niet over hoor! Of zou Vief nou net met Erik hebben gesproken
dat bedoel ik!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:18 schreef Greys het volgende:
Maar Viev is lief, die ga ik hier niet bedanken voor haar onbetrouwbaarheid.
En ik denk ook nog steeds dat er nog maar een klein beetje lucht bij het rooksliertje hoeft om er vuur van te maken
Geen ideequote:
Goede vergelijking hoorquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:10 schreef barca1971 het volgende:
Wellicht dat de straf nog niet mee zal gaan vallen gezien de straf die vandaag in de Eindhovense zaak duidelijk werd. In Badrs geval lijkt het me nog kwalijker gezien het aantal aanklachten én het feit dat hij ook nog eens een proffessioneel vechter is en mensen tegen hem dus geen eerlijke kans hebben
Ik vind haar ook lief hoorquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:18 schreef Greys het volgende:
Maar Viev is lief, die ga ik hier niet bedanken voor haar onbetrouwbaarheid.
En ik denk ook nog steeds dat er nog maar een klein beetje lucht bij het rooksliertje hoeft om er vuur van te maken
Maar tellen zijn vakanties op Ibiza en in Marokko nou ook mee bij zijn voorarrest?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:05 schreef Ole het volgende:
in oktober moet hij voorkomen. Als het vonnis hoger uitvalt dan zijn voorarrest moet hij zitten. Anders niet.
Neequote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:33 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Maar tellen zijn vakanties op Ibiza en in Marokko nou ook mee bij zijn voorarrest?
Ik dacht dat hij dat ook had?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:55 schreef Greys het volgende:
Ergens is het toch wel heel scheef dat iemand die van zoveel geweldsdelicten wordt verdacht gewoon vrolijk op Ibiza en waar hij maar wil kan gaan lopen feestenIk zal nooit begrijpen waarom er voor dat soort verdachten geen verbod komt om het land te verlaten 'behalve alleen om je beroep te kunnen uitoefenen' oid.
Ik lees het nu ookquote:
Een groot deel van zijn carriere? Hoeveel wedstrijden heeft hij al gehad? 2 toch? en de rest vakantie, feesten en ramadanquote:De reden dat Hari gewoon het land uit mag, is volgens het OM te zoeken in het feit dat 'een groot deel van zijn carrière zich in het buitenland afspeelt'.
Het twitter account van die de Vlieger leest als het dagboek van een gek. Snap niet dat andere media enige waarde hechten aan wat die gozer allemaal roept.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:27 schreef tong80 het volgende:
Ik snap dat getweet al helemaal niet. Alsof er opstellen worden geschreven door de slechtste leerlingen van de BLO
Ik kan zulke verdachten niet begrijpen. Ik zou met een droogkap op m'n hoofd in de badkamer gaan zitten tot alles voorbij is.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:55 schreef Greys het volgende:
Ergens is het toch wel heel scheef dat iemand die van zoveel geweldsdelicten wordt verdacht gewoon vrolijk op Ibiza en waar hij maar wil kan gaan lopen feestenIk zal nooit begrijpen waarom er voor dat soort verdachten geen verbod komt om het land te verlaten 'behalve alleen om je beroep te kunnen uitoefenen' oid.
Nee, dat is verboden in de Kuip.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:48 schreef Greys het volgende:
Zijn droogkappen niet ook verboden tijdens ramadan?
Zit hij weer in de bak dan?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 08:42 schreef barca1971 het volgende:
Je zou idd miss kunnen verwachten dat iemand zijn gemak wel houd en juist omdat hij voor een 2e keer is vast gezet na het bezoeken van een horecagelegenheid, zijn gemak wel houd en het zeker niet op gaat lopen zoeken.
Waarom niet gewoon lekker samen op vakantie zónder al die nachtclub bezoekjes en Ibiza party's? Je wilt dan toch niet de problemen opzoeken, lijkt me. Er hoeft maar 1 debiel tussen te zitten die hem uitdaagt en het kan zomaar weer gebeurd zijn. Het zou hem juist hebben gesierd als hij die plaatsen niet had opgezocht, juist omdat het hem hier al verboden was. Maar ach, miss kunnen Estelle en Badr zich wel samen helemaal niet 2 maanden lang vermaken op vakantie zonder dat soort vermaak te gaan opzoeken
Nee, eerst in de bak (eerste keer), in november eruit om vervolgens na 2 bezoekjes aan horecagelegenheden te worden opgepakt om voor de 2de keer in de bak te komenquote:
Ah! Ik dacht alquote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:04 schreef kvd het volgende:
[..]
Nee, eerst in de bak (eerste keer), in november eruit om vervolgens na 2 bezoekjes aan horecagelegenheden te worden opgepakt om voor de 2de keer in de bak te komen
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:39 schreef schizovreemd het volgende:
Ik keek weer eens op die insta account, maar degene die zich daar voor Badr uitgeeft begint redelijk seksueel gefrustreerd te raken, met seksueel getinte plaatjes uploaden en dan zelf users (lees vrouwen) oproepen om met hem te chatten
Ik weet het allemaal niet meerquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:44 schreef static het volgende:
Wat bazel je? Ik heb contact opgenomen met Mike - en dat is geen fake account.
Ik ook niet .. als we nu met zijn allen heel hard 'Ome static!!!' roepen, misschien dat hij ons dan verlost.quote:
Ik begrijp het niet, ik heb geen contact met Badr opgenomen maar met Mike, zijn trainer. Vanwaar die ophef daarover, of zie ik iets over het hoofd?quote:
Ik denk het.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:58 schreef static het volgende:
Ik begrijp het niet, ik heb geen contact met Badr opgenomen maar met Mike, zijn trainer. Vanwaar die ophef daarover, of zie ik iets over het hoofd?
Ja ik heb het over een overduidelijk fake account, dan reageer jij met dit...quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:58 schreef static het volgende:
[..]
Ik begrijp het niet, ik heb geen contact met Badr opgenomen maar met Mike, zijn trainer. Vanwaar die ophef daarover, of zie ik iets over het hoofd?
Dan lijkt het dat je zegt dat die insta geen fake is, maar ik denk dat je bedoelt dat die account van mike niet fake is.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:44 schreef static het volgende:
Wat bazel je? Ik heb contact opgenomen met Mike - en dat is geen fake account.
Ohw, op die fiets.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:09 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Ja ik heb het over een overduidelijk fake account, dan reageer jij met dit...
[..]
Dan lijkt het dat je zegt dat die insta geen fake is, maar ik denk dat je bedoelt dat die account van mike niet fake is.
Ik denk dat daar de verwarring vandaan komt.
Dus voor de absolute zekerheid ... je had het niet over dat Instagram-account dat niet fake zou zijn?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:16 schreef static het volgende:
Ohw, op die fiets.
Nee, het account van Mike op FB is zeker niet fake.
Nee, dat gebruik ik niet eens. Voor de duidelijkheid: ik heb het over het FB account van Mike, de trainer van vele top-kickboxers.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dus voor de absolute zekerheid ... je had het niet over dat Instagram-account dat niet fake zou zijn?
Waarschijnlijk van degene die als enige het account met hand en tand verdedigd en weet van alle gedelete berichten?quote:
'fans'. Als je zo mag noemen.quote:
Waarom wel?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:18 schreef barca1971 het volgende:
Lol @ schizo
![]()
Waarom willen jullie het niet geloven?
Hoe weet je dat? Wat is het bewijs? Ik kan ook zo een barca1971 account aanmaken en bij hoog en bij laag beweren dat ik de échte ben.quote:
Ja maar kom, het is wel een beetje flauw om steeds te roepen dat het echt echt echt zo is, maar je wilt niet zeggen HOE je dat dan weetquote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:22 schreef barca1971 het volgende:
We moesten er toch over ophouden? en het wordt ook een beetje suf, jullie geloven het allemaal niet, dat mag en is jullie goed recht. Ik deel die mening niet en dat mag ook...
iemand Estelle en Badr nog op de scooter van Ruud voorbij zien komen op shownieuws?
Ontwijkende antwoorden daar ben je goed in.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:22 schreef barca1971 het volgende:
We moesten er toch over ophouden? en het wordt ook een beetje suf, jullie geloven het allemaal niet, dat mag en is jullie goed recht. Ik deel die mening niet en dat mag ook...
iemand Estelle en Badr nog op de scooter van Ruud voorbij zien komen op shownieuws?
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:57 schreef barca1971 het volgende:
Ik heb er al eerder antwoord op gegeven, maar blijkbaar kun je niet lezen
Nou ja, heel eerlijk... als het WEL echt zou zijn, met al dat gedoe met die vrouwen en dat chatten, dan had ik het best willen wetenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:04 schreef Cynix ® het volgende:
Gaat dit gemelk niet veel te lang door? Hoe boeiend is het dat iemand dénkt met de échte Badr Hari te maken te hebben? /Care of het hem is of niet, eigenlijk.
Nouja als het hem echt is dan zouden we een leuke bron hebben voor dit topic, daarom is het ook zo jammer dat barca geen link wil geven van dat interviewquote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:04 schreef Cynix ® het volgende:
Gaat dit gemelk niet veel te lang door? Hoe boeiend is het dat iemand dénkt met de échte Badr Hari te maken te hebben? /Care of het hem is of niet, eigenlijk.
Ik zit nu op mijn handen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:06 schreef barca1971 het volgende:
Dát bedoel ik...we kunnen het beter hebben over het sprookje en of dat nu wel of niet over is en de eventuele gevolgen daarvan..
Maak van je hand geen moordkuilquote:
Sommige 'privefoto's stonden al op verschillende facebookpagina's (BH-news, BH K1, Yassine Hari) voordat ze op instagram stondenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:10 schreef barca1971 het volgende:
En nee ik zit er niet zelf achter, ik heb immers geen beschikking tot al de privé foto's van hem en Estelle, van hem en zijn familie, de filmpjes die hij in zijn auto's opneemt als hij met 360 over de snelweg gaat de honderden briefjes van 500 euro die hij bij zijn gevecht in Zagreb had verdiend..etc etc...
Doe dan ook niet lullig .quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:31 schreef schizovreemd het volgende:
Ik denk zelfs te weten wie er achter barca zit.
Voegt die wetenschap dan ook nog iets toe of kunnen we dan eindelijk berusten in 'niet boeiend en laat maar lullen'?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:31 schreef schizovreemd het volgende:
Ik denk zelfs te weten wie er achter barca zit.
Waarvoor dankquote:Op zondag 18 augustus 2013 10:31 schreef SEMTEX het volgende:
Ik vond nog dit rioolblaadje bij mijn schoonmoeder. Speciaal voor jullie vastgelegd
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |