Qu'est-ce qu'as-tu dit?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:10 schreef Paule33 het volgende:
Ook al de waarheid nu is ,dat erik spijt heeft ,dat hun relatie nog steeds goed, commentaren blijven het nog over...??
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:10 schreef Paule33 het volgende:
Ook al de waarheid nu is ,dat erik spijt heeft ,dat hun relatie nog steeds goed, commentaren blijven het nog over...??
Je neemt het allemaal veel te serieus.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:10 schreef Paule33 het volgende:
et maman est dans la cuisine!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Je neemt het allemaal veel te serieus.
Papa fume une pipe
Alsof Badr in een hutje zit te bidden.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:12 schreef Paule33 het volgende:
[..]
Soury, omdat de kinderen hebben vakantie, wat moeten ze doen in Marokko in een leeg strand??/HET IS RAMADAN...EEN RELIGIEUSE MAAND !!
Het is gewoon strontirritant dat we niet lekker luchtig en sappig kunnen roddelen over showbiznieuws in SHO nota bene, omdat madame er steeds tussen komt roepen dat we allemaal ongelijk hebben en 'zij weet'quote:
Welnee, Marokko is redelijk westerlijk in de grote stedenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:19 schreef Paule33 het volgende:
In Marokko in Ramadan is echt alleen bidden en bidden...
En de dagen zijn er korterquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Welnee, Marokko is redelijk westerlijk in de grote steden
In Ramadan is echt zo,en ja ik dacht dat je was in Badr team?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Welnee, Marokko is redelijk westerlijk in de grote steden
Ramadan is ook al even over he?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:21 schreef barca1971 het volgende:
Badr laat zich lekker elke dag met een hoop fans fotograferen en rijdt in zijn dure auto's rond zit wat te chillen op t strand...die zit echt niet de hele dag met zijn gezicht naar mekka op een matje
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:12 schreef Paule33 het volgende:
[..]
Soury, omdat de kinderen hebben vakantie, wat moeten ze doen in Marokko in een leeg strand??/HET IS RAMADAN...EEN RELIGIEUSE MAAND !!
Ofwel, als toerist kan je je nog goed vermaken in de grote steden.quote:In principe is de Ramadan voor de reiziger niet echt een groot verschil als je naar de toeristische steden gaat zoals Marrakech en Agadir. Buiten deze steden wordt het voor een toerist lastiger tijdens de Ramadan. De mensen blijven even gastvrij, alleen zitten ze in een andere modus tijdens de vastenmaand. Voor jou betekent het iets beter je maaltijden plannen…
Leuk voor de kids.quote:Na zonsondergang, als de Marokkanen feestelijk gegeten hebben, dan is het één en al gezelligheid buiten!
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:23 schreef Paule33 het volgende:
[..]
In Ramadan is echt zo,en ja ik dacht dat je was in Badr team?
Huhquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:24 schreef Greys het volgende:
JA OLE, JIJ WAS IN TEAM BADR, OVERLOPERT!
De rokjes ook, gooi maar weer op slotquote:
Volgens mij hebben jullie vooral een probleem met haar omdat jullie vinden dat ze zelf de helft verzintquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is gewoon strontirritant dat we niet lekker luchtig en sappig kunnen roddelen over showbiznieuws in SHO nota bene, omdat madame er steeds tussen komt roepen dat we allemaal ongelijk hebben en 'zij weet'Ze moet eens door hebben dat het leuke van 'de gates' is dat de users er zelf ook de helft nog bij verzinnen. We zitten nou eenmaal niet in NWS
![]()
Maar goed, 't is hier steeds hetzelfde met die Franse wichten.
Het is een homoquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:24 schreef kvd het volgende:
[..]
[..]
Ofwel, als toerist kan je je nog goed vermaken in de grote steden.
[..]
Leuk voor de kids.
Enne...waar zat Badr![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is dat....het strand...tijdens ramadan? met een halfnaakte dame?
Waar was jij toch de hele tijd?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:21 schreef barca1971 het volgende:
Badr laat zich lekker elke dag met een hoop fans fotograferen en rijdt in zijn dure auto's rond zit wat te chillen op t strand...die zit echt niet de hele dag met zijn gezicht naar mekka op een matje
We zijn weer compleet nuquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:27 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Waar was jij toch de hele tijd?
Zij brengt het als feiten, dat zij gelijk heeft en het is NIET anders dan hoe zij het zegt.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:25 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Volgens mij hebben jullie vooral een probleem met haar omdat jullie vinden dat ze zelf de helft verzint
Mijn groetenboer zat ook te snaaienquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:27 schreef kvd het volgende:
[..]
tijdens ramadan![]()
Laat Paule33 het maar niet horen
Voor mezelf sprekend, ik vind de standvastigheid niet leuk. 'Het is zo, omdat ik het zeg.' Het oogkleppen-idee.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:25 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Volgens mij hebben jullie vooral een probleem met haar omdat jullie vinden dat ze zelf de helft verzint
En waarom zou je daardoor niet meer sappig en luchtig kunnen roddelen, wat dat betreft is ze meer een soort van katalysator
U bent lesbisch?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:29 schreef barca1971 het volgende:
Op een strand, met halfnaakte vrouwen en alcohol en nog meer van dat soort verboden dingen die het leven zo leuk maken..
U miss me schizo?
Het is groen!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:33 schreef Cynix ® het volgende:
Eeh, dames, letten we even op? [ afbeelding ]
Dit is nog wel de allergrootste onzin die ik je ooit heb zien schrijvenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:35 schreef Paule33 het volgende:
In Kenitra eten is om 8 uur...de fotos zijn na 8 uur savond, mag zwemmen, mag bij de vrouwen,mag alles! In Nederland eten is om 22uur...het is een verschil van 2 uur tussen Maokko en Nederland.
Dreigen, donder op zegquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:33 schreef Cynix ® het volgende:
Eeh, dames, letten we even op? [ afbeelding ]
In Kenitra is lang licht echt waar...ze gaan zwemmen na 8 uur...dat is Afrika....de dag lang blijft.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:36 schreef Ole het volgende:
[..]
Dit is nog wel de allergrootste onzin die ik je ooit heb zien schrijven
Zo te zien is de zon nog niet onder hoor.
Nou ja, dit komt de gezelligheid ook niet echt ten goede.quote:
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:35 schreef Paule33 het volgende:
In Kenitra eten is om 8 uur...de fotos zijn na 8 uur savond, mag zwemmen, mag bij de vrouwen,mag alles! In Nederland eten is om 22uur...het is een verschil van 2 uur tussen Maokko en Nederland.
Hij mag dus na zonsondergang op het strand zijn, deze foto's zijn met zonlicht gemaaktquote:Moslims vasten eens per jaar voor 29/30 dagen achtereen in de maand Ramadan. Tijdens de Ramadan onthouden de moslims zich van eten, drinken en geslachtsgemeenschap, van zonsopgang tot zonsondergang. Zo ook het grootste gedeelte van de Marokkanen in Marokko.
Newsflashquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:39 schreef Paule33 het volgende:
[..]
In Kenitra is lang licht echt waar...ze gaan zwemmen na 8 uur...dat is Afrika....de dag lang blijft.
Met een knip is het dicht, en ik neem dit zwaar serieusquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou ja, dit komt de gezelligheid ook niet echt ten goede.
Hij brengt het met een knipoog, is dát al dreigen tegenwoordig?
nee, het is daar NU een uur vroeger. op welke site ik ook kijkquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:41 schreef Paule33 het volgende:
in de zomer is 2 uur, in de winter 1 uur
Kijk maar uit hoor!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Met een knip is het dicht, en ik neem dit zwaar serieus
OMG die pics, daar las ik net overheen (whyyyyyyy?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:24 schreef kvd het volgende:
[..]
[..]
Ofwel, als toerist kan je je nog goed vermaken in de grote steden.
[..]
Leuk voor de kids.
Enne...waar zat Badr![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is dat....het strand...tijdens ramadan? met een halfnaakte dame?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |