abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130050802

De Gate:

Estelle en Ruud gaan na een huwelijk van 12 jaar en 2 kinderen uit elkaar. Ruud is dit inmiddels wel gewend want hij heeft nog 2 andere ex-vrouwen die ieder ook twee kinderen van hem hebben. De reden waarom ze volgens Estelle uit elkaar gaan is omdat Ruud er (via zijn golftas) nogal wat neukertjes op na zou hebben gehouden. Een van zijn laatste veroveringen zou een dame uit de horecawereld zijn.

Volgens Ruud is echter de de bom gebarsten nadat hij afluisterapparatuur in hun huis heeft geplaatst en zo vernam dat Estelle vreemd ging met Badr Hari waar ze verliefd op is, zelfs misschien zwanger van is. Natuurlijk waren de moeder en zus van Estelle waren op de hoogte van de affaire van Estelle.

Estelle en Badr vertrokken stiekem naar Marokko terwijl Estelle tegen Ruud had gezegd dat ze met Leco van Zadelhoff naar Ibiza zou zijn. Om haar te betrappen heeft Ruud zich verscholen achter een vuilcontainer op Schiphol en zag Estelle terugkomen uit Marokko waarbij zijn vermoedens bevestigd zijn dat ze inderdaad vreemd ging.

Badr Hari had zelf voor/tijdens Estelle ook al een relatie met Daphne. Zij is een maand geleden bevallen is van zijn kind en moest via de media moest vernemen dat haar relatie met Badr voorbij is. Volgens Badr begrijpt Daphne echter "dat zoiets kan gebeuren" (ahum)

Even gingen de geruchten dat Estelle vreemd zou zijn gegaan met Rafael van de Vaart wat deze gate zou hebben veroorzaakt maar het blijkt vooralsnog Badr te zijn. Volgens andere berichten is Rafael wel degelijk vreemdgegaan maar met niemand minder dan Nicky Plessen die een kind heeft met Ruben Bontekoe en zou een scheiding van Rafael en Sylvie op handen zijn.

UPDATE 27-7-2012

Inmiddels zijn we een paar weken verder en is er een staakt het vuren tussen Estelle en Ruud en zijn ze in de rechtbank bezig met de scheiding rond te maken.

Estelle is dol verliefd op haar Badjas Harrie en iedereen mag het weten! (roddelbladen, kranten etc) Als liefdesuitje zijn ze bijvoorbeeld als VIP naar Sensation White gegaan waar Badr, al spelend met het haar van Estelle, vermoedelijk een gast uit een andere sky-box permanent invalide heeft geschopt. Gelukkig lazen we de volgende dag in de krant dat hij er niets mee te maken had, hij had alleen maar wat glazen afgedroogd met een theedoek. Voor de zekerheid zijn ze na de vechtpartij toch maar via het balkon vertrokken voordat de beveiliging er was.

Volgens Badr "overwint hun liefde alles" De vraag is of Estelle nog steeds zo blij is met haar 'vechtmachine' aangezien, na een heerlijke -geplande- vakantie naar het buitenland, Badr moest gaan onderhandelen met de Nederlandse justitie over zijn terugkomst naar Nederland. Er waren inmiddels wat aangiftes tegen hem binnengekomen en hij wilde liever zelf naar het politiebureau komen in plaats van een bezoekje van een arrestatieteam af te wachten.

Inmiddels zit Badr al een paar daagjes vast, en volgens de geruchten mag hij zijn bezoek aan de cel met nog 14 dagen verlengen.

Het wachten is op een reactie van Estelle , het is al 2 weken erg stil vanuit haar kant.

Ruud daarintegen heeft het prima naar zijn zin als vrijgezel. Eindelijk mag hij met al zijn kinderen op vakantie en heeft wellicht een nieuwe mysterieuze blonde vrouw aan de haak geslagen.

Update 07-08-2012

Het voorarrest van Badr is met 3 maanden verlengd.

The story continues!

De hoofdrolspelers:

......... Columbo Ruud Gul lid..................................Extelle...............................................Badjas Harrie...............

De bijrollen:

Koen Everink (slachtoffer skybox)

De kinderen van Ruud

Ruud heeft opnieuw liefde gevonden bij de Mexicaanse Margaritha.

De boosdoeners:

De Golftas

De Vuilcontainer

De Skybox

De theedoek

--------

Inmiddels zijn er al wat leuke plaatjes verschenen over deze gate:

NIEUWNIEUWNIEUWNIEUW!!!! NU IN DE WINKEL!!!

De schoenen/gympen van Badr (die hij had ingeleverd bij de politie).

Restaurant Bar Moustache die een broodjeszaak werd omdat Badr en Estelle er 12-11-12 een broodje aten:

Na 3 dwaze dagen was het feest abrupt ten einde. Badr wordt opgepakt. Estelle in zak en as. :O
Pownews journalist: "Badr, wat doe je?". Badr: "Ik heb een broodje gegeten". :|W

Hij hoort er nu ook bij. Yves-Gijrath, de zaakwaarnemer van Badr (die nu vooral zijn eigen zaken probeert te beheren), die onlangs nog probeerde Badr schoon te praten (in P&W). Nu ook de media opgezocht omdat hij het zo erg vindt dat Badr weer opgepakt is.
:+

Tijdlijn:

Eind 2011: Badr & Estelle komen elkaar wel eens tegen in de hotspots in A'dam maar spreken elkaar niet.
Oktober 2011: Ontmoeting Badr & Estelle.
December 2011: Badr deelt klappen uit in Cooldown.
Februari 2012: Estelle interviewt Badr voor Beau Monde, bijna direct daarna gaat hij naar Amerika. Ze skypen omdat hij het artikel nog mag nalezen, meer niet.
3 April 2012: Badr komt terug uit Amerika ivm aanbod K1. Diezelfde avond komen Estelle en Badr elkaar tegen op het gala voor het Emma Kinderziekenhuis. De gevoelens beginnen op te borrelen.
Half mei 2012 (?): Daphne, de ex van Badr, bevalt.
18 mei 2012: Badr mishandelt een bezoeker van club Jimmy Woo, in de Korte Leidsedwarsstraat, vanwege een ruzie tussen broertje en 'negers'.
27 mei 2012: Badr vecht een K1 wedstrijd in Madrid, Estelle gaat mee.
2 juni 2012: Geruchten dat Estelle vreemd is gegaan met Rafaël van der Vaart!
Juni 2012: Aktie in de tent, volgorde is niet helemaal duidelijk. Er wordt afluisterapparatuur geplaatst in het huis van de Gullitjes. De witte keukentafel is getuige van een slecht-nieuws gesprek.
Juni 2012: Estelle en Badr gaan op vakantie naar Marrakesh en Ruud zit bij terugkomst in of achter een container op Schiphol.
Juni 2012: Ruud stelt een persverklaring op over de op handen zijnde scheiding.
12 juni 2012: Media melden scheiding Ruud & Estelle.
15 juni 2012: Interview in Telegraaf. Badr heeft nog nóóit iemand mishandeld! Estelle had het hem zelf gevraagd.
20 juni 2012 : Bekendmaking afluisteren Ruud (maar wanneer dat dan was...)
7 juli 2012: Koen Everink in elkaar gerost op Sensation.
8 juli 2012: Estelle had mee zullen doen aan ''Ranking the Stars'', ze ziet er van af.
8 juli 2012: Badr vist zijn witte kleding uit de wasmand en brengt die zelf naar de politie. Want zo is-ie.
25 juli 2012: Na een welverdiende vakantie meldt Badr zich 'vrijwillig' bij de politie. Estelle gaat opnieuw op vakantie, ditmaal naar Ibiza met haar kinderen.
8 augustus 2012: Estelle krijgt voorlopig de kinderen toegewezen, de villa in Amsterdam en 15.000 euro per maand.
20 augustus 2012: Column Leon de Winter over alpha mannetjes en mannelijke pikorde.
22 augustus 2012: Derde verdachte opgepakt.
22 augustus 2012: Estelle laat weten Badr voorlopig trouw te blijven.
23 augustus 2012: Badr en Ferhat Y geven elkaar de schuld van de mishandeling.
24 augustus 2012: Estelle maakt bekend dat Bram Moszkowicz haar nieuwe advocaat is.
27 augustus 2012: SBS zendt het grote Privé-interview met Estelle uit.
28 augustus 2012: Estelle bezoekt Badr in HvB Nieuwegein, maar er mag maar 1 zak mee naar binnen.
27 oktober 2012: Al negen aanklachten tegen kickbokser Badr Hari, waaronder poging tot doodslag. Bleek tijdens een pro-formazitting.
9 november 2012: Badr voorlopig op vrije voeten. Feest in huize Estelle!
12 november 2012: Badr al gespot in Horecagelegenheid in Utrechtsestraat. Linea recta terug de bak in..
12 november 2012 Badr 'savonds weer opgepakt door 'arrestatieteam'. B
13 november 2012 Er is gebleken dat Badr ook contact heeft gehad met getuigen. De rechter stuurt hem na partijen gehoord te hebben weer naar PI Zoetermeer.

Als Badr Hari nog één keer in een vechtpartij belandt, gaat Estelle Cruijff bij hem weg.
Dat is volgens zijn advocate Bénédicte Ficq een extra stok achter de deur bij het schoon schip dat Hari zegt te willen maken.
Ficq heeft dit gisteren verklaard nadat justitie bekendmaakte dat het aantal mishandelingen waarvan de gewelddadige kickbokser wordt verdacht was gestegen van twee naar zes.

In een interview met het Parool op 23-jarige leeftijd: "Ik wil niet meer voor Nederland vechten. Ik ben uitgefloten in Nederland. Ik vecht nu voor Marokko." Hari doelt op zijn gevecht in de Arena in 2005, toen het publiek hem uitfloot toen hij neer was gegaan in de ring: 'Ik ben geboren in Amsterdam, maar ik vecht voor Marokko. Ik wil de Marokkanen in Nederland iets geven waar ze trots op kunnen zijn. Sinds mijn gevecht in de Arena in 2005 ben ik een beetje klaar met het Nederlandse publiek. Ik ging na dertig seconden zwaar neer. Daarna werd ik heel hard uitgefloten. Ja, dag! Vechten in Nederland doe ik dus niet meer. Daar ben ik te trots voor, weet je.'

Inmiddels is op 7 november bekend geworden dat Evert Santegoeds slechts een week na het Sensation-incident al met een mediastrateeg doorgenomen had hoe de imagoschade van Estelle en Badr het best beperkt kon worden, de keuze werd tussen scenario 1 "Onvoorwaardelijke liefde, en scenario 2 "de Tegenaanval".
Het advies van de mediastrateeg was scenario 1.
Hier te vinden: http://nikkinikster.files(...)/evertsantegoeds.pdf

Laatste nieuwtje :

AMSTERDAM - Estelle Cruijff heeft een oproep van het Openbaar Ministerie (OM) gekregen om volgende week verhoord te worden.

Het OM wil graag horen wat Estelle allemaal heeft meegekregen van de mishandeling bij Sensation White in de ArenA.

Eerder werd het verhoor van Cruijff afgezegd, omdat ze zich mentaal niet in staat voelde een verhoor te ondergaan. Het OM denkt dat Estelle nu wel in staat is om haar verhaal te doen, omdat ze ook in Beau Monde een interview heeft gegeven.

Update 18-12-2012:

Nadat Estelle vorige week van de een op de andere dag advocaat Bram inruilde voor Nico Meijering (kantoorgenoot van Ficq) kon ze ook ineens een verklaring gaan afleggen, en niet zoals volgens planning vandaag, maar gisteren al.
Spijkers met koppen! En natuurlijk geen gemist dinsdagbezoekuur bij Badr :s)

Update 14-08-2013:

'Badr Hari en Estelle Cruyff uit elkaar'

AMSTERDAM -
Het sprookje tussen voetbalvrouw Estelle Cruyff en vechtersbaas Badr Hari is uit. De twee zijn uit elkaar, zo meldt de omstreden zakenman Erik de Vlieger.

De Vlieger zegt dat Badr Hari zijn verdriet verwerkt bij een ex-vriendin.
Er gingen al langer geruchten de ronde dat de relatie tussen Badr en Estelle op knappen stond. Estelle ontkende dat eind vorige maand met klem. Nu lijkt definitief de bom gebarsten. Al moet de 'primeur' van De Vlieger met een korrel zout worden genomen. Hij zou al enige tijd in de clinch liggen met Badr.
Badr en Estelle waren ruim een jaar samen.

[ Bericht 1% gewijzigd door piglet op 14-08-2013 11:30:51 ]
  Trouwste user 2022 woensdag 14 augustus 2013 @ 11:21:33 #2
7889 tong80
Spleenheup
pi_130051142
Dit kan in de OP

AMSTERDAM -
Het sprookje tussen voetbalvrouw Estelle Cruyff en vechtersbaas Badr Hari is uit. De twee zijn uit elkaar, zo meldt de omstreden zakenman Erik de Vlieger.

Er gingen al langer geruchten de ronde dat de relatie tussen Badr en Estelle op knappen stond. Estelle ontkende dat eind vorige maand met klem. Nu lijkt definitief de bom gebarsten. Al moet de 'primeur' van De Vlieger met een korrel zout worden genomen. Hij zou al enige tijd in de clinch liggen met Badr.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_130051435
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 11:21 schreef tong80 het volgende:
Dit kan in de OP

AMSTERDAM -

Ik heb het er bij gezet :)
  woensdag 14 augustus 2013 @ 11:39:00 #4
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_130051655
ik hoorde gisteren bij shownieuws dat het uit is tussen Badr en Estelle.
pi_130051715
Vond deze relatie toch al te lang duren, iedereen wist toch, dit gaat nooit goed :+
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  woensdag 14 augustus 2013 @ 11:51:13 #6
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_130051994
Nee ik verwachtte ook niet dat ze altijd bij elkaar zouden blijven. :N
pi_130052019
Wat een gate is dit geworden, zeg! :O :D
Is dat zo?
pi_130052038
O, verkeerde smiley. Juist niets te gapen hier.....
Is dat zo?
  Trouwste user 2022 woensdag 14 augustus 2013 @ 12:07:57 #9
7889 tong80
Spleenheup
pi_130052398
quote:
1s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 11:52 schreef Smallish het volgende:
O, verkeerde smiley. Juist niets te gapen hier.....
Ik dacht al :D Zit al maanden te smullen. :)

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_130052437
quote:
Badr Hari en Estelle Cruijff ontkennen relatiebreuk

Badr Hari en Estellle Cruijff ontkennen bij hoog en bij laag dat ze uit elkaar zijn, ondanks eerdere geruchten die spreken van een relatiebreuk.

Ze brengen in de loop van woensdag een persverklaring naar buiten waarin ze beweren dat alles nog koek en ei is tussen hun, zegt de advocaat van Badr.
''Ik had Badr vanochtend nog aan de lijn, het is gewoon niet zo dat hun relatie is beëindigd, om welke reden dan ook'', zegt raadsman Jacques de Wit. Een twitterbericht van zakenman Erik de Vlieger over een vermeende relatiebreuk verwijst De Wit naar het land der fabelen.

''Badr en Estelle begrijpen wel dat hun relatie nieuws is en dat er over hun geschreven wordt, omdat ze bekende Nederlanders zijn. Maar hoe moeten ze zich verdedigen tegen onwaarheden? Het klopt niet, that's it.''

Verdedigen
In de loop van de dag komen Badr en Estelle met een persverklaring om de geruchten te ontkennen en zichzelf te verdedigen tegen de roddels die volgens De Wit feitelijk onjuist zijn.
''Alle nieuwsberichten zijn terug te voeren op één tweet van ondernemer Erik de Vlieger. Die zou toch bij uitstek moeten weten hoe naar het is als media negatieve publiciteit over je verspreiden. Daar heeft hij zelf altijd op afgegeven.''
pi_130052500
Er staat niets over de vermeende relatiebreuk op de site van Boulevard...
pi_130052524
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 12:12 schreef kissaa het volgende:
Er staat niets over de vermeende relatiebreuk op de site van Boulevard...
Ik was al aan het zoeken, alleen op telegraaf en sbs6, verder nergens (behalve bovenstaand bericht van nu.nl)
pi_130052669
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 12:13 schreef kvd het volgende:

[..]

Ik was al aan het zoeken, alleen op telegraaf en sbs6, verder nergens (behalve bovenstaand bericht van nu.nl)
Op AT5 staat het ook: http://www.at5.nl/artikel(...)n-estelle-uit-elkaar

( het schijnt dat AT5 onderdeel is van de Telegraaf)
pi_130052710
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 12:18 schreef kissaa het volgende:

[..]

Op AT5 staat het ook: http://www.at5.nl/artikel(...)n-estelle-uit-elkaar

( het schijnt dat AT5 onderdeel is van de Telegraaf)
Doet AT5 ook aan shownieuws? RTVNoord gelukkig alleen maar aan nieuws hahaha
pi_130052858
Een persverklaring _O- of het om de koning en koningin gaat. echt ze moeten gewoon niks zeggen, de roddels blijven toch wel komen, vandaag dit en morgen weer dat, en volgende week is ze zwanger van Badr en zo gaat het maar door en door.
  † In Memoriam † woensdag 14 augustus 2013 @ 12:28:11 #16
43556 miss_dynastie
pi_130052968
Een persverklaring via je advocaat _O-
pi_130052989
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 12:19 schreef kvd het volgende:

[..]

Doet AT5 ook aan shownieuws? RTVNoord gelukkig alleen maar aan nieuws hahaha
http://www.rtvnh.nl/nieuw(...)elle+zijn+uit+elkaar

Ook die :P
pi_130053008
Als het niet waar is, dan ga je toch gewoon gezellig hand in hand over straat lopen in Amsterdam ofzo. Een foto zegt meer dan duizend woorden ;)
Een persverklaring :')
  woensdag 14 augustus 2013 @ 12:30:04 #19
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_130053336
"tussen hun"
"over hun" }:|
Nou,dit moeten wel de echte Badr en Estelle zijn.
  Trouwste user 2022 woensdag 14 augustus 2013 @ 12:45:08 #21
7889 tong80
Spleenheup
pi_130053464
Smullen _O_ :D

pi_130053740
quote:
Wat een pauperzenders ;)
  woensdag 14 augustus 2013 @ 12:58:30 #23
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_130053820
http://www.showbiznewz.nl(...)ontkennen-breuk.html

Ze zijn nog samen, niks in de hand,niks!
  Trouwste user 2022 woensdag 14 augustus 2013 @ 13:01:57 #24
7889 tong80
Spleenheup
pi_130053931
quote:
10s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 12:30 schreef Haaibaaike het volgende:
Moet dat in de kranten staan :X
Het NOS-Journaal opende met de scheiding van Rafael en Sylvie.

Het zijn andere tijden.

Ik weet nog dat ik 's ochtends pas in de krant las dat Elvis de dag er voor was overleden.

pi_130054009
Maar: waar rook is, is vuur. :+ Dat is al zo vaak gebleken.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 14 augustus 2013 @ 13:06:35 #26
163650 Greys
pi_130054054
quote:
1s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 13:04 schreef vencodark het volgende:
Maar: waar rook is, is vuur. :+ Dat is al zo vaak gebleken.
Precies, Raf en Syl deden ook zo hun best om te blijven gillen dat alles nog koek en ei was.
Ik zie ze nog zitten, quasi-niet-poserend op die steiger in hun badkleding, kusjekroel _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 14 augustus 2013 @ 13:06:48 #27
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_130054060
Die geruchten gonzen niet voor niets al tijden.
Benieuwd of Vivi nog een interessante toevoeging heeft!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_130054217
http://mobiel.nu.nl/achte(...)en-relatiebreuk.html

Ik begrijp nooit zo goed waarom er een verklaring aan de pers gegeven moet worden over zulk soort dingen.
Dat gaat toch niemand iets aan hoe het nu precies zit? :') :') :')
pi_130054357
als je een echt bekend persoon bent boeit het toch totaal niet wat er in het roddelcircuit geroepen wordt?
zo vaak als de groten in Hollywood besproken worden als zijnde zwanger, gescheiden, vreemdgaan, noem maar op en toch voelen ze maar zelden de noodzaak tot erop reageren, hoogstens om er grapjes over te maken als ze te gast zijn bij een talkshow.
maar nee, meisje Cruyff moet het allemaal weer zwaar serieus opvatten en gooit er meteen een persverklaring tegenaan. (waarom heeft dat mens eigenlijk een woordvoerder, wat is haar carrière dan behalve thuisblijf moeder, daar kun je het toch niet zo druk mee hebben?!)

dus ofwel deze mensen nemen zichzelf echt way too serious ofwel er zit gewoon een kern van waarheid in en ze voelen zich dus aangesproken omdat het verkeerd getimed is. of beide natuurlijk.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
  woensdag 14 augustus 2013 @ 13:19:25 #30
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_130054469
Badr was met ramadan in Marokko, dat is normaal voor de Moslims, hij kan niet gaan zwemen in Ibiza omdat het mag niet, hij is terug na Ibiza voor een paar dag en SAMEN met transavia na Amsterdam, de andere dag Badr weer terug na Marokko om zijn koffers en ook ...iets met MLILLIA....Ik heb geen bron maar ik weet het .
Ze waren nooit uit elkaar,nooit!
En deze Eric de Vlieger hoe weet hij zo goed ? is hij paranomaal of zo ??
Eric samen met een van de exen voor Badr heeft dat het geflikt!
  † In Memoriam † woensdag 14 augustus 2013 @ 13:21:29 #31
135305 beequeen
Lost.
pi_130054530
Is Transavia de nieuwe liefde van Badr?

Wacht gespannen op Vivi. :7
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_130054538
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 13:15 schreef WRH het volgende:
als je een echt bekend persoon bent boeit het toch totaal niet wat er in het roddelcircuit geroepen wordt?
zo vaak als de groten in Hollywood besproken worden als zijnde zwanger, gescheiden, vreemdgaan, noem maar op en toch voelen ze maar zelden de noodzaak tot erop reageren, hoogstens om er grapjes over te maken als ze te gast zijn bij een talkshow.
maar nee, meisje Cruyff moet het allemaal weer zwaar serieus opvatten en gooit er meteen een persverklaring tegenaan. (waarom heeft dat mens eigenlijk een woordvoerder, wat is haar carrière dan behalve thuisblijf moeder, daar kun je het toch niet zo druk mee hebben?!)

dus ofwel deze mensen nemen zichzelf echt way too serious ofwel er zit gewoon een kern van waarheid in en ze voelen zich dus aangesproken omdat het verkeerd getimed is. of beide natuurlijk.
Het komt van zijn raadsman, niet die van haar.
pi_130054545
Wat ziekelijk als je dit allemaal ''weet''.
Ben je dan een doorgedraaide ''fan''?
pi_130054576
ah ok.
eveneens onzin, dat gevecht van hem houd hem nu ook weer niet zo fulltime bezig dat hij niet af en toe zelf wat interviewtjes kan geven.
maar je blijft lachen; een persverklaring om te melden dat je niet uit elkaar bent. what's next; persbericht om te melden dat je bij het klussen op je linkerduim geslagen hebt?
pi_130054627
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 13:19 schreef Paule33 het volgende:
Badr was met ramadan in Marokko, dat is normaal voor de Moslims, hij kan niet gaan zwemen in Ibiza omdat het mag niet, hij is terug na Ibiza voor een paar dag en SAMEN met transavia na Amsterdam, de andere dag Badr weer terug na Marokko om zijn koffers en ook ...iets met MLILLIA....Ik heb geen bron maar ik weet het .
Ze waren nooit uit elkaar,nooit!
En deze Eric de Vlieger hoe weet hij zo goed ? is hij paranomaal of zo ??
Eric samen met een van de exen voor Badr heeft dat het geflikt!
waar te beginnen...
ok, je bent hem tegengekomen op schiphol?
zowel heenreis als terugreis?
ik ben niet bekend met een wet die voorschrijft dat je niet mag zwemmen op Ibiza, please explain.
wat is of wie is MLILLIA?

niet alleen erik de vlieger is paranormaal maar jij ook, of sluit je je op in de gangkast bij hun thuis?
  woensdag 14 augustus 2013 @ 13:25:18 #37
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_130054634
Transavia is een maatschappelijkevliegtuig compagnie...
  † In Memoriam † woensdag 14 augustus 2013 @ 13:25:51 #38
135305 beequeen
Lost.
pi_130054647
_O-

Ja, sorry hoor.
― Mark Twain
pi_130054659
Oh, trouwens, niet zwemmen tijdens ramadan? Dat mag wel, alleen mag je het water niet inslikken en wordt er geadviseerd je hoofd boven water te houden. Hij had dus gewoon op Ibiza kunnen blijven.
pi_130054693
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 13:25 schreef Paule33 het volgende:
jaja, vliegtuig, die vliegen, zoveel was mij wel helder ja.
pi_130054697
quote:
Joh :7
  woensdag 14 augustus 2013 @ 13:27:47 #42
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_130054708
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 13:01 schreef tong80 het volgende:

Het NOS-Journaal opende met de scheiding van Rafael en Sylvie.

Het zijn andere tijden.

Ik weet nog dat ik 's ochtends pas in de krant las dat Elvis de dag er voor was overleden.

Ja dat heb je wel gelijk komt ook door twitter, facebook en media gossips-bladen.
  woensdag 14 augustus 2013 @ 13:29:29 #43
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_130054765
Mlillia Is een noord Marokko staad,hij zal daar praten over een project...vlaak bij Tanger.
Ik weet het
pi_130054822
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 13:29 schreef Paule33 het volgende:
Mlillia Is een noord Marokko staad,hij zal daar praten over een project...vlaak bij Tanger.
Ik weet het
geweldig dat je weet dat er een stad ligt vlak bij Tanger.
maar je klinkt nu ook wel erg alsof je in je glazen bol kijkt hoor, of had je dat nog niet door.
(he heerlijk, wat heb ik een tijdlang deze zinvolle bijdragen gemist)
pi_130054857
quote:
Ik weet het
weer wat geleerd. maar volgens google toch nog een ritje van zo'n 6 uur, definieer vlakbij.
  woensdag 14 augustus 2013 @ 13:35:00 #46
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_130054917
quote:
Oh, díe.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_130054927
quote:
Ik weet het
Pardon...Mlillia bestaat niet, Melilla wel. En vlakbij Tanger? 400 km. Ligt niet geheel naast de deur
  Moderator woensdag 14 augustus 2013 @ 13:36:30 #48
184769 crew  Deisyy
pi_130054975
quote:
Dank je :)
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  woensdag 14 augustus 2013 @ 13:37:02 #49
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_130054993
quote:
Ik weet het
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  Moderator woensdag 14 augustus 2013 @ 13:37:59 #50
184769 crew  Deisyy
pi_130055017
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 13:35 schreef kvd het volgende:

[..]

Pardon...Mlillia bestaat niet, Melilla wel. En vlakbij Tanger? 400 km. Ligt niet geheel naast de deur
Zelfs de afstanden zijn bij Badr groots en meeslepend.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_130055123
Kom ik ook geregeld bij Tanger :P of is het weer een andere Tanger
  woensdag 14 augustus 2013 @ 13:41:11 #52
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_130055124
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 13:33 schreef WRH het volgende:

[..]

weer wat geleerd. maar volgens google toch nog een ritje van zo'n 6 uur, definieer vlakbij.
nee, niet waar, van met het vliegtuig van Amsterdam na Tanger is bijna 3 uur...hij is daar direct
Tanger is vlaak bij Mlillia.gegaan...
  † In Memoriam † woensdag 14 augustus 2013 @ 13:43:27 #53
135305 beequeen
Lost.
pi_130055213
[Amandamodus aan] Ik zat er naast, jonguh [Amandamodus uit].
― Mark Twain
  woensdag 14 augustus 2013 @ 13:45:13 #54
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_130055263
https://www.facebook.com/(...)01947&type=1&theater

Hier was hij nog zondag..niet Mlillia maar Mehdia...het lijk op...
  woensdag 14 augustus 2013 @ 13:47:27 #55
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_130055326
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 13:41 schreef Toverheks het volgende:
Kom ik ook geregeld bij Tanger :P of is het weer een andere Tanger
Tanger is een Tanger,noord Marokko...en Mehdia is nog geen 20 km of zo.
pi_130055563
ok, maar als je HET WEET, dan mogen we aannemen dat je dat zelf gezien hebt, toch?
want een paar opmerkingen vanaf een facebook zijn m.i. nu niet bepaald first hand info.
dus kom op, doe eens een paar zouzou archief foto's ofzo, van zijn aanwezigheid ergens, of zijn inmenging bij 1 of ander projectje.
pi_130055845
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 13:47 schreef Paule33 het volgende:

[..]

Tanger is een Tanger,noord Marokko...en Mehdia is nog geen 20 km of zo.
Op welke kaart kijk jij?
Mahdia is een klein plaatje in Marokko, ergens waar de zee niet in de buurt is, op 484 km van Tanger

De rode stip is Mahdia, waar Tanger ligt weet je zelf neem ik aan wel

Mahdia Beach (van facebook) ligt in Tunesie, nog verder dan de Mahdia in Marokko
  woensdag 14 augustus 2013 @ 14:06:27 #58
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_130055944
mehdia is een strand/dorp in marokko.
  woensdag 14 augustus 2013 @ 14:08:08 #59
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_130056206
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 14:06 schreef Paule33 het volgende:
mehdia is een strand/dorp in marokko.
Ik kan het niet vinden....ja, 1 Madhia,, ver weg van Tanger.
  † In Memoriam † woensdag 14 augustus 2013 @ 14:15:58 #61
37843 lady-wrb
kortaf
pi_130056311
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 13:25 schreef WRH het volgende:

[..]

waar te beginnen...
ok, je bent hem tegengekomen op schiphol?
zowel heenreis als terugreis?
ik ben niet bekend met een wet die voorschrijft dat je niet mag zwemmen op Ibiza, please explain.
wat is of wie is MLILLIA?

niet alleen erik de vlieger is paranormaal maar jij ook, of sluit je je op in de gangkast bij hun thuis?
hebben ze ook kliko's in marokko?
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 14 augustus 2013 @ 14:16:55 #62
163650 Greys
pi_130056348
Wat een gelul nou toch weer dat ie niet naar Ibiza mocht omdat moslim :D :')
Heerlijk dit. Ik pak er even een glas melk en een pak café noirs bij :9
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_130056411
quote:
10s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 14:16 schreef Greys het volgende:
zijn dat van die Likkoekjes :P dan doe je er lekker lang mee
pi_130056548
quote:
Goed idee!
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  woensdag 14 augustus 2013 @ 14:24:22 #65
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_130056582
quote:
Greysje ik zet koffie :9
pi_130056790
Ik ook c_/
  Moderator / Miss SHO woensdag 14 augustus 2013 @ 14:30:42 #67
22592 crew  Ole
pi_130056838
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 12:58 schreef Paule33 het volgende:
http://www.showbiznewz.nl(...)ontkennen-breuk.html

Ze zijn nog samen, niks in de hand,niks!
Ach, Rafael en Sylvie hebben ook een half jaar in alle toonaarden ontkend! Die hadden nog een heel media-offensief (Ibiza toch?)
En toen ineenS

Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO woensdag 14 augustus 2013 @ 14:32:01 #68
22592 crew  Ole
pi_130056890
Oh ik maak even een frappucino! :9

EDIT: NIET SLOWCHATTEN OLE!

[ Bericht 13% gewijzigd door Ole op 14-08-2013 14:35:08 (NIET SLOWCHATTEN :( ) ]
pi_130057061
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 14:32 schreef Ole het volgende:
Oh ik maak even een frappucino! :9

EDIT: NIET SLOWCHATTEN OLE!
Ik dacht er ook al aan, anders worden we weer gesloten totdat de persverklaring is gegeven ;)
  Moderator / Miss SHO woensdag 14 augustus 2013 @ 14:41:19 #70
22592 crew  Ole
pi_130057195
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 14:37 schreef kvd het volgende:

[..]

Ik dacht er ook al aan, anders worden we weer gesloten totdat de persverklaring is gegeven ;)
Krijgen we weer afkickverschijnselen :X
pi_130057275
quote:
Ik weet het
It is known. :Y
  woensdag 14 augustus 2013 @ 14:50:24 #72
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_130057551
Ben toch wel benieuwd of het waar is.
Gelukkig is de scheiding al rond, anders zou je kunnen denken dat dit een manier is om meer uit de scheiding te slepen.

Als het waar is, zal ze niet blij zijn.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  Moderator / Miss SHO woensdag 14 augustus 2013 @ 14:56:04 #73
22592 crew  Ole
pi_130057765
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 14:50 schreef ThunderBitch het volgende:
Ben toch wel benieuwd of het waar is.
Gelukkig is de scheiding al rond, anders zou je kunnen denken dat dit een manier is om meer uit de scheiding te slepen.

Als het waar is, zal ze niet blij zijn.
Of ze wordt gekort op de alimentatie als ze samen gaat wonen. Zo goed verdient Badr niet op het moment.
  woensdag 14 augustus 2013 @ 14:59:24 #74
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_130057873
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 14:56 schreef Ole het volgende:

[..]

Of ze wordt gekort op de alimentatie als ze samen gaat wonen. Zo goed verdient Badr niet op het moment.
Zoiets ja. Het valt ook niet mee als je als luxe poes gewend bent aan dat leven en het dreigt minder te worden. Valt niet mee.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_130058136
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 14:56 schreef Ole het volgende:

[..]

Ik lees dat ze niks krijgt als je binnen een jaar met Badr zou gaan samenwonen (maar of dat een jaar na de scheiding is of een jaar na die uitspraak dat weet ik niet)
  woensdag 14 augustus 2013 @ 15:10:21 #76
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_130058212
De bron van eric de vlieger _O-
quote:
Shownieuws:
RTL:
Privé:

Ok dan. Hier is mijn bron. Wel het geluid aan zetten
Er zijn van het collectief momenteel 16 persoonlijkheden MIA.
Ik zoek nog een psychiater met groepskorting en ik niet.
  woensdag 14 augustus 2013 @ 15:15:45 #77
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_130058390
Laatste showbiznieuws van erik de vlieger :')

quote:
Erik de Vlieger ‏@EWdeVlieger 2u
Evert Santegoeds heeft een relatie met Tom Jones.
quote:
Erik de Vlieger ‏@EWdeVlieger 1u
Break ! : Mark Rutte heeft de geheime intieme relatie met Albert Verlinde beëindigd...
pi_130058469
quote:
Erik de Vlieger @EWdeVlieger

Beste Badr
Lieve Estelle

Ik hoorde het op een terras (zeer betrouwbaar) en ik bleek wat voorbarig te zijn.
Sorry daarvoor en zet hem op.
  woensdag 14 augustus 2013 @ 15:20:23 #79
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_130058547
quote:
Erik de Vlieger ‏@EWdeVlieger 8m
Met één tweet heeft deze man wederom aangetoond dat de journalistiek niets, maar dan ook niets meer waard is. Graag gedaan!
Ouwe rellert :P
  Moderator / Miss SHO woensdag 14 augustus 2013 @ 15:20:58 #80
22592 crew  Ole
pi_130058562
Op een betrouwbaar terras :?
  woensdag 14 augustus 2013 @ 15:21:34 #81
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_130058581
Die is gewoon bang dat Badr zijn doorgesnoven neusje verbouwt.
  woensdag 14 augustus 2013 @ 15:32:11 #82
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_130058907
quote:
6s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 15:21 schreef Copycat het volgende:
Dan is het waarschijnlijk hetzelfde terras geweest waar Holleeder toen zat ;)
  woensdag 14 augustus 2013 @ 15:44:42 #83
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_130059312
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 15:32 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  woensdag 14 augustus 2013 @ 15:48:24 #84
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_130059453
Zo Vrij is hij niet meer :P
  Trouwste user 2022 woensdag 14 augustus 2013 @ 15:52:57 #85
7889 tong80
Spleenheup
pi_130059633
quote:
6s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 15:21 schreef Copycat het volgende:
Die maakt zijn handen niet meer vuil. Die zoekt wel een paar vrijwilligers.

pi_130059738
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 15:32 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

http://www.theagenda.nl/v27686_de-blaffende-vis.html :P
  woensdag 14 augustus 2013 @ 16:01:16 #87
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_130059907
quote:
café Joffers in Amsterdam-Zuid :W
  woensdag 14 augustus 2013 @ 16:03:58 #88
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_130060006
Zelfs RTL Nieuws houdt zich ermee bezig:

http://www.rtlnieuws.nl/b(...)elle-ontkennen-breuk
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_130060158
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 16:01 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

café Joffers in Amsterdam-Zuid :W
zijn stamkroeg is de vis :P
  woensdag 14 augustus 2013 @ 16:36:09 #90
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_130061278
quote:
Wilma Nanninga ‏@WilmaNanninga 59m
@EWdeVlieger Inderdaad de journalistiek heeft je ten onrechte serieus genomen en je geciteerd. Dat zal niet meer gebeuren.
Details
Wilma Nanninga ‏@WilmaNanninga 1u
Eric maakte grapje. Die vlieger gaat dus niet op. #badrestelle
Details
Wilma Nanninga ‏@WilmaNanninga 3u
Wat zou Eric de Vlieger bewegen tot zijn uitspraak? Badr en Estelle geven nu officiële verklaring uit. Ze zijn samen en nog steeds dolblij.
De 'journalistiek' :')
  Trouwste user 2022 woensdag 14 augustus 2013 @ 16:52:22 #91
7889 tong80
Spleenheup
pi_130061801
'Ze zijn samen en nog steeds dolblij.'

Dat laatste. :D

Wel een opluchting voor me.

pi_130062275
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 16:52 schreef tong80 het volgende:
'Ze zijn samen en nog steeds dolblij.'

Dat laatste. :D

Wel een opluchting voor me.

Nou!
Is dat zo?
  Moderator / Miss SHO woensdag 14 augustus 2013 @ 17:19:29 #93
22592 crew  Ole
pi_130062659
Ik geloof er niks van :+
  woensdag 14 augustus 2013 @ 17:24:19 #94
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_130062809
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 17:19 schreef Ole het volgende:
Nee idd, die tweets over Rutte en Verlinde zijn ook gewoon too much, dat gaat m niet worden als hij daarmee de "grap" van z'n tweet wil aanduiden.

Maar goed; ik denk dat het zo ging:
De Vlieger zat op een terrasje en iemand zat mobiel de SHO/FB van FOK! na te lezen, en zei hardop tegen haar tafelgenote dat Badr en Estelle uit elkaar zouden zijn, en dat degene die dat gepost had over het algemeen behoorlijk op de hoogte is in roddel- en showland....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Trouwste user 2022 woensdag 14 augustus 2013 @ 17:27:17 #95
7889 tong80
Spleenheup
pi_130062907
Ik snap dat getweet al helemaal niet. Alsof er opstellen worden geschreven door de slechtste leerlingen van de BLO

woensdag 14 augustus 2013 @ 17:29:56 #96
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_130062993
De BLO ... Bestaat dat nog?
  woensdag 14 augustus 2013 @ 17:29:57 #97
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_130062994
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 17:19 schreef Ole het volgende:
Wat niet Ole, dat ze uit elkaar zijn of nog bij elkaar zijn?
  † In Memoriam † woensdag 14 augustus 2013 @ 17:33:12 #98
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_130063085
Het is allemaal loos alarm? :o :o :o
Erik ziet ze weer eens Vliegen? -O-
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  Moderator / Miss SHO woensdag 14 augustus 2013 @ 17:34:42 #99
22592 crew  Ole
pi_130063131
quote:
5s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 17:29 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Wat niet Ole, dat ze uit elkaar zijn of nog bij elkaar zijn?
Waar rook is is vuur :P Ik denk dat ze uit elkaar zijn :Y
  Moderator / Miss SHO woensdag 14 augustus 2013 @ 17:35:25 #100
22592 crew  Ole
pi_130063149
quote:
99s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 17:33 schreef Cynix ® het volgende:
Het is allemaal loos alarm? :o :o :o
Erik ziet ze weer eens Vliegen? -O-
Hoorde hem zondagnacht nog op de radio. Wat een stuiterbal :+