nee, niet waar, van met het vliegtuig van Amsterdam na Tanger is bijna 3 uur...hij is daar directquote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:33 schreef WRH het volgende:
[..]
weer wat geleerd. maar volgens google toch nog een ritje van zo'n 6 uur, definieer vlakbij.
Tanger is een Tanger,noord Marokko...en Mehdia is nog geen 20 km of zo.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:41 schreef Toverheks het volgende:
Kom ik ook geregeld bij Tangerof is het weer een andere Tanger
Op welke kaart kijk jij?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:47 schreef Paule33 het volgende:
[..]
Tanger is een Tanger,noord Marokko...en Mehdia is nog geen 20 km of zo.
Ik kan het niet vinden....ja, 1 Madhia,, ver weg van Tanger.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:06 schreef Paule33 het volgende:
mehdia is een strand/dorp in marokko.
hebben ze ook kliko's in marokko?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:25 schreef WRH het volgende:
[..]
waar te beginnen...
ok, je bent hem tegengekomen op schiphol?
zowel heenreis als terugreis?
ik ben niet bekend met een wet die voorschrijft dat je niet mag zwemmen op Ibiza, please explain.
wat is of wie is MLILLIA?
niet alleen erik de vlieger is paranormaal maar jij ook, of sluit je je op in de gangkast bij hun thuis?
zijn dat van die Likkoekjesquote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:16 schreef Greys het volgende:
Wat een gelul nou toch weer dat ie niet naar Ibiza mocht omdat moslim![]()
Heerlijk dit. Ik pak er even een glas melk en een pak café noirs bij
Goed idee!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:16 schreef Greys het volgende:
Greysje ik zet koffiequote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:16 schreef Greys het volgende:
Ach, Rafael en Sylvie hebben ook een half jaar in alle toonaarden ontkend! Die hadden nog een heel media-offensief (Ibiza toch?)quote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:58 schreef Paule33 het volgende:
http://www.showbiznewz.nl(...)ontkennen-breuk.html
Ze zijn nog samen, niks in de hand,niks!
Ik dacht er ook al aan, anders worden we weer gesloten totdat de persverklaring is gegevenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:32 schreef Ole het volgende:
Oh ik maak even een frappucino!
EDIT: NIET SLOWCHATTEN OLE!
Krijgen we weer afkickverschijnselenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:37 schreef kvd het volgende:
[..]
Ik dacht er ook al aan, anders worden we weer gesloten totdat de persverklaring is gegeven
It is known.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:29 schreef Paule33 het volgende:
Mlillia Is een noord Marokko staad,hij zal daar praten over een project...vlaak bij Tanger.
Ik weet het
Of ze wordt gekort op de alimentatie als ze samen gaat wonen. Zo goed verdient Badr niet op het moment.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:50 schreef ThunderBitch het volgende:
Ben toch wel benieuwd of het waar is.
Gelukkig is de scheiding al rond, anders zou je kunnen denken dat dit een manier is om meer uit de scheiding te slepen.
Als het waar is, zal ze niet blij zijn.
Zoiets ja. Het valt ook niet mee als je als luxe poes gewend bent aan dat leven en het dreigt minder te worden. Valt niet mee.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:56 schreef Ole het volgende:
[..]
Of ze wordt gekort op de alimentatie als ze samen gaat wonen. Zo goed verdient Badr niet op het moment.
Ik lees dat ze niks krijgt als je binnen een jaar met Badr zou gaan samenwonen (maar of dat een jaar na de scheiding is of een jaar na die uitspraak dat weet ik niet)quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:56 schreef Ole het volgende:
[..]
Of ze wordt gekort op de alimentatie als ze samen gaat wonen. Zo goed verdient Badr niet op het moment.
quote:Shownieuws:
RTL:
Privé:
Ok dan. Hier is mijn bron. Wel het geluid aan zetten
quote:Erik de Vlieger @EWdeVlieger 2u
Evert Santegoeds heeft een relatie met Tom Jones.
quote:Erik de Vlieger @EWdeVlieger 1u
Break ! : Mark Rutte heeft de geheime intieme relatie met Albert Verlinde beëindigd...
quote:Erik de Vlieger @EWdeVlieger
Beste Badr
Lieve Estelle
Ik hoorde het op een terras (zeer betrouwbaar) en ik bleek wat voorbarig te zijn.
Sorry daarvoor en zet hem op.
Ouwe rellertquote:Erik de Vlieger @EWdeVlieger 8m
Met één tweet heeft deze man wederom aangetoond dat de journalistiek niets, maar dan ook niets meer waard is. Graag gedaan!
Dan is het waarschijnlijk hetzelfde terras geweest waar Holleeder toen zatquote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:21 schreef Copycat het volgende:
Die is gewoon bang dat Badr zijn doorgesnoven neusje verbouwt.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:32 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Dan is het waarschijnlijk hetzelfde terras geweest waar Holleeder toen zat
Die maakt zijn handen niet meer vuil. Die zoekt wel een paar vrijwilligers.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:21 schreef Copycat het volgende:
Die is gewoon bang dat Badr zijn doorgesnoven neusje verbouwt.
http://www.theagenda.nl/v27686_de-blaffende-vis.htmlquote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:32 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Dan is het waarschijnlijk hetzelfde terras geweest waar Holleeder toen zat
café Joffers in Amsterdam-Zuidquote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
http://www.theagenda.nl/v27686_de-blaffende-vis.html![]()
zijn stamkroeg is de visquote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:01 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
café Joffers in Amsterdam-Zuid
De 'journalistiek'quote:Wilma Nanninga @WilmaNanninga 59m
@EWdeVlieger Inderdaad de journalistiek heeft je ten onrechte serieus genomen en je geciteerd. Dat zal niet meer gebeuren.
Details
Wilma Nanninga @WilmaNanninga 1u
Eric maakte grapje. Die vlieger gaat dus niet op. #badrestelle
Details
Wilma Nanninga @WilmaNanninga 3u
Wat zou Eric de Vlieger bewegen tot zijn uitspraak? Badr en Estelle geven nu officiële verklaring uit. Ze zijn samen en nog steeds dolblij.
Nou!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:52 schreef tong80 het volgende:
'Ze zijn samen en nog steeds dolblij.'
Dat laatste.
Wel een opluchting voor me.
Nee idd, die tweets over Rutte en Verlinde zijn ook gewoon too much, dat gaat m niet worden als hij daarmee de "grap" van z'n tweet wil aanduiden.quote:
Waar rook is is vuurquote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:29 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wat niet Ole, dat ze uit elkaar zijn of nog bij elkaar zijn?
Hoorde hem zondagnacht nog op de radio. Wat een stuiterbalquote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:33 schreef Cynix ® het volgende:
Het is allemaal loos alarm?![]()
![]()
Erik ziet ze weer eens Vliegen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |