Precies, Raf en Syl deden ook zo hun best om te blijven gillen dat alles nog koek en ei was.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:04 schreef vencodark het volgende:
Maar: waar rook is, is vuur.Dat is al zo vaak gebleken.
Het komt van zijn raadsman, niet die van haar.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:15 schreef WRH het volgende:
als je een echt bekend persoon bent boeit het toch totaal niet wat er in het roddelcircuit geroepen wordt?
zo vaak als de groten in Hollywood besproken worden als zijnde zwanger, gescheiden, vreemdgaan, noem maar op en toch voelen ze maar zelden de noodzaak tot erop reageren, hoogstens om er grapjes over te maken als ze te gast zijn bij een talkshow.
maar nee, meisje Cruyff moet het allemaal weer zwaar serieus opvatten en gooit er meteen een persverklaring tegenaan. (waarom heeft dat mens eigenlijk een woordvoerder, wat is haar carrière dan behalve thuisblijf moeder, daar kun je het toch niet zo druk mee hebben?!)
dus ofwel deze mensen nemen zichzelf echt way too serious ofwel er zit gewoon een kern van waarheid in en ze voelen zich dus aangesproken omdat het verkeerd getimed is. of beide natuurlijk.
waar te beginnen...quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:19 schreef Paule33 het volgende:
Badr was met ramadan in Marokko, dat is normaal voor de Moslims, hij kan niet gaan zwemen in Ibiza omdat het mag niet, hij is terug na Ibiza voor een paar dag en SAMEN met transavia na Amsterdam, de andere dag Badr weer terug na Marokko om zijn koffers en ook ...iets met MLILLIA....Ik heb geen bron maar ik weet het .
Ze waren nooit uit elkaar,nooit!
En deze Eric de Vlieger hoe weet hij zo goed ? is hij paranomaal of zo ??
Eric samen met een van de exen voor Badr heeft dat het geflikt!
jaja, vliegtuig, die vliegen, zoveel was mij wel helder ja.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:25 schreef Paule33 het volgende:
Transavia is een maatschappelijkevliegtuig compagnie...
Johquote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:25 schreef Paule33 het volgende:
Ja dat heb je wel gelijk komt ook door twitter, facebook en media gossips-bladen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:01 schreef tong80 het volgende:
Het NOS-Journaal opende met de scheiding van Rafael en Sylvie.
Het zijn andere tijden.
Ik weet nog dat ik 's ochtends pas in de krant las dat Elvis de dag er voor was overleden.
geweldig dat je weet dat er een stad ligt vlak bij Tanger.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:29 schreef Paule33 het volgende:
Mlillia Is een noord Marokko staad,hij zal daar praten over een project...vlaak bij Tanger.
Ik weet het
weer wat geleerd. maar volgens google toch nog een ritje van zo'n 6 uur, definieer vlakbij.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:29 schreef Paule33 het volgende:
Mlillia Is een noord Marokko staad,hij zal daar praten over een project...vlaak bij Tanger.
Ik weet het
Oh, díe.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:25 schreef Paule33 het volgende:
Pardon...Mlillia bestaat niet, Melilla wel. En vlakbij Tanger? 400 km. Ligt niet geheel naast de deurquote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:29 schreef Paule33 het volgende:
Ik weet het
Dank jequote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:25 schreef Paule33 het volgende:
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:29 schreef Paule33 het volgende:
Ik weet het
Zelfs de afstanden zijn bij Badr groots en meeslepend.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:35 schreef kvd het volgende:
[..]
Pardon...Mlillia bestaat niet, Melilla wel. En vlakbij Tanger? 400 km. Ligt niet geheel naast de deur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |