quote:Shownieuws:
RTL:
Privé:
Ok dan. Hier is mijn bron. Wel het geluid aan zetten
quote:Erik de Vlieger @EWdeVlieger 2u
Evert Santegoeds heeft een relatie met Tom Jones.
quote:Erik de Vlieger @EWdeVlieger 1u
Break ! : Mark Rutte heeft de geheime intieme relatie met Albert Verlinde beëindigd...
quote:Erik de Vlieger @EWdeVlieger
Beste Badr
Lieve Estelle
Ik hoorde het op een terras (zeer betrouwbaar) en ik bleek wat voorbarig te zijn.
Sorry daarvoor en zet hem op.
Ouwe rellertquote:Erik de Vlieger @EWdeVlieger 8m
Met één tweet heeft deze man wederom aangetoond dat de journalistiek niets, maar dan ook niets meer waard is. Graag gedaan!
Dan is het waarschijnlijk hetzelfde terras geweest waar Holleeder toen zatquote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:21 schreef Copycat het volgende:
Die is gewoon bang dat Badr zijn doorgesnoven neusje verbouwt.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:32 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Dan is het waarschijnlijk hetzelfde terras geweest waar Holleeder toen zat
Die maakt zijn handen niet meer vuil. Die zoekt wel een paar vrijwilligers.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:21 schreef Copycat het volgende:
Die is gewoon bang dat Badr zijn doorgesnoven neusje verbouwt.
http://www.theagenda.nl/v27686_de-blaffende-vis.htmlquote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:32 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Dan is het waarschijnlijk hetzelfde terras geweest waar Holleeder toen zat
café Joffers in Amsterdam-Zuidquote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
http://www.theagenda.nl/v27686_de-blaffende-vis.html![]()
zijn stamkroeg is de visquote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:01 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
café Joffers in Amsterdam-Zuid
De 'journalistiek'quote:Wilma Nanninga @WilmaNanninga 59m
@EWdeVlieger Inderdaad de journalistiek heeft je ten onrechte serieus genomen en je geciteerd. Dat zal niet meer gebeuren.
Details
Wilma Nanninga @WilmaNanninga 1u
Eric maakte grapje. Die vlieger gaat dus niet op. #badrestelle
Details
Wilma Nanninga @WilmaNanninga 3u
Wat zou Eric de Vlieger bewegen tot zijn uitspraak? Badr en Estelle geven nu officiële verklaring uit. Ze zijn samen en nog steeds dolblij.
Nou!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:52 schreef tong80 het volgende:
'Ze zijn samen en nog steeds dolblij.'
Dat laatste.
Wel een opluchting voor me.
Nee idd, die tweets over Rutte en Verlinde zijn ook gewoon too much, dat gaat m niet worden als hij daarmee de "grap" van z'n tweet wil aanduiden.quote:
Waar rook is is vuurquote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:29 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wat niet Ole, dat ze uit elkaar zijn of nog bij elkaar zijn?
Hoorde hem zondagnacht nog op de radio. Wat een stuiterbalquote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:33 schreef Cynix ® het volgende:
Het is allemaal loos alarm?![]()
![]()
Erik ziet ze weer eens Vliegen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |